hollebollegijs schreef:voodoodoll schreef:Het onderwerp Belgacom ligt nu eenmaal gevoelig, dat is historisch gegroeid Als de emoties hoog oplaaien zijn de reacties niet meer zo lineair... dan mag het moderatieteam nog 100x oproepen om "met respect" te antwoorden tegen een ISP- of BGC-medewerker, volgens mij voedt dat net de reacties
Maargoed, zoals ik als eerste regel van m'n eerste reactie zei: respect moet van twee kanten komen, en daar blijf ik bij.
en van mijn kant komt die allezins.
de ene schuldige in dit verhaal is E-Leven en niemand anders.
spijtig voor hun klanten, maar daar valt helaas weing aan te doen.
lees wat je tekent.
en dan weet je dat.
zo simpel is het.
je opmerking trekt op niks. als je niks beter kan zeggen, zwijg dan.
(maar ja, dit zijn we intussen wel gewend van je)
goede opmerking ljd!
het is erg de dag van vandaag met sommigen.
en dit is niet kortzichtig. dit is gewoonweg mijn mening. maar ja, jij hebt daar blijkbaar moeite mee. Ok, je moet niet akkoord gaat, maar respect tonen voor mijn mening kan je blijkbaar niet. en dit laatste is essentieel op een forum. en dat ontbreekt er bij velen hier. sorry, maar dat is een vaststelling die ik hier doe.
heb het over de belgacom abonnementen zelf, onozelaar.
caey, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij.
Prettig weekeind!?