Telenet Whop en Whoppa (was:Morgen nieuwe formules Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
dotslasher
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Loeri schreef:De site valt mee, maar voor idd bvb tv + internet te nemen is het even zoeken!
http://klantenservice.telenet.be/conten ... gasearch=1

Nu nog zoeken hoe je het aan die prijs kan bestellen..
kan je nergens vinden. :)

Die combinatie kost 69,9 euro. internet 60 + digitale tv.
veel te duur.

dus ja de site is niet duidelijk als je tegenstrijdige berichten/prijzen ziet staan.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

De theorie: Flop & Floppa ofte hoe BGC niet eens moet investeren in reclame ! Zelden gezien hoe een (Telecom) bedrijf er in slaagt een (marketing wise) upgrade te verkondigen die (technical wise) eigenlijk een downgrade betekent (op een paar uitzonderingen na).

De praktijk: Hun marketing is bovenaards geweldig. Jan met de pet zal de grote cijfers zien icm de commerciële slogans en gebrainwashed besluiten: wow, ziet ge wel dat TN de snelste was en het nog steeds blijft ! DSL via Belgacom kan niet ruiken aan de hielen van TN. Lang leve Vlaanderen en Telenet !
Laatst gewijzigd door gbmed 25 jun 2013, 08:46, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

btw, als de Telenet website developer meekijkt: in mijn PaleMoon browser kan ik de tabbladen op de 'Alles Apart'>Internet pagina niet aanklikken omdat de 'field-content' div de tabbladen overlapt.
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Splitter schreef:wat mij onmiddelijk opviel:

de prijzen zijn nu INCLUSIEF het kabelabonnement, en het staat er zelfs duidelijk bij vermeld!
komt dat tegen, die nieuwe kerel daar in mechelen is precies nog van zin transparant te zijn? :)
Ik zal 't nog eens posten...
Dat heeft niks met transparantie te maken, dit is een eerste stap richting afschaffing van het analoge aanbod zonder daarvoor de prijs naar beneden te willen doen.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik sta sinds middernacht op Whop. Dus eens je het aanvraagt, heb je snel je desbetreffende tarief. Nu nog de eerste factuur effectief afwachten, want ik vermoed dat je het in de gaten zal moeten houden dat je je gratis HD XL pack blijft krijgen. Hopelijk kan ik ze vanavond nog bekijken :wink:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Lekker van Telenet.

Daar zit ik dan met mijn basic internet + digitale TV.
Ik begrijp geen hol meer van de site, laat staan dat ik weet hoeveel ik moet betalen voor een zelfde (2P) pakket :bang:
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

theduvelking schreef:Daar zit ik dan met mijn basic internet + digitale TV.
Er is toch niets mis met Basic Internet + digitale tv? Jouw formule blijft bestaan tegen de voorwaarden en prijs waarmee je hebt ingestemd.
Het is toch niet omdat Telenet nu op een agressieve manier triple play naar al hun klanten probeert te pushen dat je verplicht bent om daarin mee te gaan?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Raf, dit heeft een diepere oorzaak... Alles blijft bij het oude terwijl klanten die enkel nog telefonie bij hadden nu een upgrade krijgen naar 60Mbit. Ik vind dit een dikke no go, het merendeel van de kennissen die ik heb, die hebben dus enkel een 2P shake die ze nu uitfaseren door niet up te graden. Dit stoot me geweldig tegen de borst.

Straks eens bellen om na te gaan hoeveel het kost om een aansluiting te zetten voor ADSL/VDSL en dan zijn we ribbedebie.
vixducis
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 maa 2011, 16:43

Wij hebben thuis momenteel een fibernet shake zonder telefonie die ons elke maand €66,45 kost, schakel ik over naar de nieuwe alles-in-één formule met alleen digitale TV en internet 120 kost dit mij €67,7. Als ik nu naar de business shake M kijk, kost deze €65,2 euro (inclusief kabel abo). Als ik dus 40mbit (snelheid gaat naar 80mbit in september) in downloadsnelheid toegeef krijg ik:

€2,5 'korting' elke maand
A-desk support (ik weet niet of dit veel beter is dan hun gewone support, maar toch)
een .be domein
maar voornamelijk: 500GB aan vast volume dat ik opdoe wanneer ik wil.

EDIT: prijzen exclusief btw, sorry
Laatst gewijzigd door vixducis 25 jun 2013, 09:43, in totaal 2 gewijzigd.
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Het bewijs dat de klantendienst zelf niet op de hoogte is gebracht van verdoken 2P optie (het is niet de fout van de persoon bij de helpdesk):
Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349431458827468801
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

vixducis schreef:Wij hebben thuis momenteel een fibernet shake zonder telefonie die ons elke maand €66,45 kost, schakel ik over naar de nieuwe alles-in-één formule met alleen digitale TV en internet 120 kost dit mij €67,7. Als ik nu naar de business shake M kijk, kost deze €65,2 euro (inclusief kabel abo). Als ik dus 40mbit (snelheid gaat naar 80mbit in september) in downloadsnelheid toegeef krijg ik:

€2,5 'korting' elke maand
A-desk support (ik weet niet of dit veel beter is dan hun gewone support, maar toch)
een .be domein
maar voornamelijk: 500GB aan vast volume dat ik opdoe wanneer ik wil.

Lijkt me een goeie deal. Hoe gemakkelijk is het om hier als particulier op in te tekenen?
Fout... BTW :wink: Die shake kost je als particulier 50*1.21+kabel (15?) = € 75,5
Als de Business M shake open poort 80 had dan zou ik het onmiddelijk nemen. Business L is dan weer te duur. Er is over nagedacht.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben helemaal geen Telenet klant (zal dat dat wsl nooit meer worden,zo te zien) maar ik wil toch even kwijt,dat ik hier toch wel schrik v/d bedragen die hier genoemd worden,die zijn,allen dicht,of over de 70€!!.
Ik,als Scarlet klant kom nooit aan 54€ p.m. ok,mijn internet zal nooit meer snelheid hebben dan 28 mbps (VDSL,gelukkig hier te verkrijgen) maar dat neem ik er dan maar bij,mijn overtuiging is een 192€ Per jaar.Dit is voor mij,een enorm bedrag.

Het feit,dat Telenet de prijs van zijn kabelabbo niet meer wegstopt,vind ik dan weer goed.Maar wat met de prijs v/d digicorder,word die nu weggemofelt,of niet??

Ook het Anti virus Pack,die normaal gezien,gratis was (vroeger dan wel) daar vragen ze nu een niet onbelangrijk bedrag voor.
Laatst gewijzigd door fluppie 25 jun 2013, 11:19, in totaal 2 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik neem aan dat de "verdoken" 2P geen "verdoken" iets is, maar gewoon alle producten apart, wat ze zeiden dat ook mogelijk was. Dus gewoon een som van alle producten.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

fluppie schreef:Ik ben helemaal geen Telenet klant (zal dat dat wsl nooit meer worden,zo te zien) maar ik wil toch even kwijt,dat ik hier toch wel schrik v/d bedragen die hier genoemd worden,die zijn,allen dicht,of over de 70€!!.
Ik,als Scarlet klant kom nooit aan 54€ p.m. ok,mijn internet zal nooit meer snelheid hebben dan 28 mbps (VDSL,gelukkig hier te verkrijgen) maar dat neem ik er dan maar bij,mijn overtuiging is een 192€ Per jaar.Dit is voor mij,een enorm bedrag.

Volledig mee akkoord Fluppie,
In tijden van crisis moet men niet klagen maar zelf op zoek gaan naar voordelig.

Voor 26€/maand is m'n telecom factuur volledig betaald en ben ik tevreden mits enige beperkingen maar er is mee te leven

26€ voor basic internet
fritsrouter waarmee ik quasi gratis telefoneer alover bovenstaand internet
digitale tv met 1 bakje, 1 dvb-t ontvanger ingebouwd in TV(ca 16 zenders hier waaronder vrt pakket)
extra buitenlandse kanalen (waaronder bbc en itv) via sat via bovengenoemd bakje.
nu en dan een film via het net..

Iedereen in ons gezin is hiermee tevreden.
vtm hoeven we absoluut niet, want wij willen geen tijd verspillen aan reclame...
enig minpunt voor ons is het zeer beperkte internetvolume dat zeker niet meer van deze tijd is.


Zo komen wij aan+/- 330€/jaar wat op zich toch ook al een groot bedrag is....
rahx360
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2011, 11:45

Allé, we zijn ook omgezet naar Whoppa.Jammer dat Whop geen FUP heeft anders kon ik goedkoper formule nemen. Aangezien ik hier maar uitgerust ben voor max 100Mbps, en draadloos dit nooit haalt, blijft er nog maar enkel de upload over om te klagen. De race voor download snelheid mag toch eens minderen want veel veschil maakt het niet meer, den upload zou dringen eens omhoog moeten.
Enkel bij Whop vraag ik me af waarom nog steeds een data limiet, want met eindeloos yelo tv kijken klopt dit niet. Dit stoorde mij al van het beging toen ze TV aanboden, dat ik toch niet keek omdat mijn limiet er meteen over was dan. Ook concurrentie vervalsing met andere digitale aanbieders van films en series door deze limieten.
Nu nog van mijn 4 jaar oude digicorder (gratis) zien af te geraken zodat ook klanten van zo'n 15 jaar ook alle functies kunnen gebruiken met hun vernieuwende yelo tv.
Eigenlijk, er zijn nog tal van zaken waarover Telenet eens zou kunnen luisteren want als oude klant sta ik nog altijd in de kou.

En transparanter vind ik de site momenteel niet. Alle producten vergelijken, extra opties, wat kost wat als je belt met vaste, gsm, binnen- en buitenland, free dit en dat, wat nu met Triiiing, alle mogelijkheden,... voor veel "normale" mensen blijft het nog steeds een oerwoud. Tegenwoordig moet men een extra opleiding volgen om met u TV, PC, laptop, tablet; smartdinges, internet,...alle mogelijkheden te kunnen gebruiken. Hoe simpeler hoe beter eigenlijk.
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Lord Utopia schreef:Ik neem aan dat de "verdoken" 2P geen "verdoken" iets is, maar gewoon alle producten apart, wat ze zeiden dat ook mogelijk was. Dus gewoon een som van alle producten.
Nee.

Verdoken 2:
Internet 60 + digitale tv: € 49,25
Internet 120 + digitale tv: € 59,50

Alles apart:
Internet 60 + digitale tv: € 61,70
Internet 120 + digitale tv: € 81,70
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dan is het inderdaad verdoken.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Lord Utopia schreef:Ik neem aan dat de "verdoken" 2P geen "verdoken" iets is, maar gewoon alle producten apart, wat ze zeiden dat ook mogelijk was. Dus gewoon een som van alle producten.
Vraag me af hoe vaak ik de link hier nog ga moeten posten : http://klantenservice.telenet.be/conten ... tale-tv-in .

Dus neen, het is niet de som van de producten apart (want met 2 apart kom je al duurder uit dan Whop(pa)), en ja het is behoorlijk verdoken, want je moet echt wel weten hoe je naar die pagina op zoek moet. Het ergst van al is dat blijkbaar de helpdesk er ook al totaal niet van op de hoogte is. Ken iemand die belde en een halfuur nodig had om hen te overtuigen dat die pagina bestond.
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Ik vraag me af of ze hiermee de wet overtreden (ben hier niet van op de hoogte en totale leek in).
Bij telecom is er toch een soort verplichting tegenwoordig waar je de klant moet informeren naar de voordeligste tarieven?
Zo zou ik verwachten dat wanneer ik Digitale TV en Internet in men winkelmand gooi ik ook de aangepaste 2P prijs krijg.
Ik heb het getest en dit is niet het geval, als je via de Alles apart pagina besteld kom je met DTV en Internet 120 op € 89.
Er is ook geen kat die zonder die directe URL op die 2P mogelijkheid zal terecht komen want het is niet eenvoudig te vinden.
Een schande.
Bv202
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 12 jan 2011, 19:02
Bedankt: 6 keer

krisken schreef:Die whoppa FUP heeft een onderlimiet van 250GB, en een bovenlimiet van 750GB. Een héél verschil met fibernetxl, wat een bovenlimiet heeft van 1250GB.
Dit is een typfout veronderstel ik? Je bedoelt een onderlimiet van 150GB, of echt 250GB?
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Bv202 schreef: Dit is een typfout veronderstel ik? Je bedoelt een onderlimiet van 150GB, of echt 250GB?
Iemand had hier eerder een tweet gepost met dit:
Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349126283709517824
Bv202
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 12 jan 2011, 19:02
Bedankt: 6 keer

Ja, dat ben ik :lol:

Maar omdat hij 250GB schreef, vroeg ik me 't af. Het zou niet de eerste keer zijn dat de helpdesk fout is.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Gezien de onduidelijkheid, heb ik hieronder eens een en ander samengevat (zie tabel).

Het komt erop neer dat bij 2P:
  • - Internet 60 nog 34.05€ kost (+ 15.20€ voor TV) = 49.25€ (korting 12.45€)
    - Internet 120 nog 44.30€ kost (+ 15.20€ voor TV) = 59.50€ (korting 22.20€)
Bij 3P (Whop, Whoppa) krijg je er telefonie bij voor 4.00€ meerprijs
whoppa4.PNG
(23.14 KiB) 937 keer gedownload
indien fouten in de tabel hoor ik het graag :)

Edit
Volgens deze info is ook in de 2P formules (Internet + TV) de prijs van de kabel inbegrepen, maar niet de huur van de digicorder (gezien je nu ook digitaal kan kijken zonder digicorder).
Laatst gewijzigd door philippe_d 27 jun 2013, 00:03, in totaal 6 gewijzigd.
Reden: prijzen incl decoder toegevoegd
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Kan men via internet die internet 60 en digitale tv combinatie bestellen, met die 20€ korting?
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

@phillipe_d dus daar zit de huur van 1ste digibox niet bij eh?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:


Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Is toch duidelijk dat er totaal niet nagedacht is over die prijzen. Wie enkel Internet 120, kan dus beter DTV erbij bestellen want is €7 goedkoper dan. :roll:

PS: philippe, voor de volledigheid zou je ook nog dit pakket kunnen toevoegen : http://klantenservice.telenet.be/conten ... lefonie-in . Van de combo Internet+telefoon is dan weer helemaal niets terug te vinden. Duidelijk met de klak naar gegooid.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Is toch duidelijk dat er totaal niet nagedacht is over die prijzen. Wie enkel Internet 120, kan dus beter DTV erbij bestellen want is €7 goedkoper dan. :roll:
Er is perfect over nagedacht... minimale verschillen in het nadeel van niet 3P klanten... met als enige bedoeling ze richting 3P te pushen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Belgacom Internet only:
25 - 36 - 46

Telenet Internet only:
25 - 46 - 66

Misschien kan je niet vergelijken, maar het middelste product, wat de meeste mensen pakken (psychologisch) is toch wel een andere prijs. Ik ben het eens met bovenstaande opmerking dat de prijzen toch wel algemeen hoog liggen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Waarom zou je Internet 120 afzonderlijk aanbieden als het voor de klant goedkoper is met DTV erbij ? Dat ze dan gewoon Internet 120 op zich helemaal afschaffen he, want wie ze dat aansmeren zetten ze dik in 't zak. En je mag er zeker van zijn dat er hier en daar wel Telenet verkopers zijn (zeker in retail) die zich daar zelfs zelf niet eens van bewust gaan zijn.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Dat ze dan gewoon Internet 120 op zich helemaal afschaffen he, want wie ze dat aansmeren zetten ze dik in 't zak.
Sinds wanneer hebben ze daar (en bij eender welke telco) problemen mee? ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Ik ben het eens met bovenstaande opmerking dat de prijzen toch wel algemeen hoog liggen.
Zolang TN z'n snelheden kan verhogen (en daar zit nog wel wat rek in) gaan ze vermoedelijk niet op prijs concurreren... en dat is hun enige geluk.

Persoonlijk laat de 120 Mbps me koud (zoals waarschijnlijk voor veel klanten), ik had andere prioriteiten (meer upstream en poorten open)... dus veel kans dat ik ga downgraden (al raak ik daarmee ook aan m'n upstream)... da's 120 euro per jaar minder.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Mja ok, maar zelfs na die downgrade ga je wsl nog aan 46 € zitten, wat nog steeds duur is vergeleken met DSL-aanbieders. Of mis ik iets?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Goztow schreef:Belgacom Internet only:
25 - 36 - 46

Telenet Internet only:
25 - 46 - 66.
Ik heb nu TV van Telenet (15.20€)

Internet bij Belgacom kost mij:
25 - 36 - 46

Internet bij Telenet zou mij kosten (2P):
25 - 34 - 44
Tomby schreef:Dat ze dan gewoon Internet 120 op zich helemaal afschaffen he, want wie ze dat aansmeren zetten ze dik in 't zak.
Niemand wordt in de zak gezet tenzij je zelf kiest om in de zak gezet te worden ... Iedereen kan toch voor zichzelf uitmaken welke tarief formule het beste is voor zijn situatie?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Da's ook behoorlijk scheef he.

Bij Telenet 49.25/ 60 Voor Internet en TV
Terwijl bij Belgacom: 43.95 / 50.95 / 64.95 zou kosten.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Akkoord, maar niet scheef in mijn geval. Ik verkies TV van Telenet (voor goede redenen).
Dus moet ik kijken wat Internet mij kost, bovenop mijn TV. En dat zijn mijn opties.

Vandaar dat iedereen voor zich moet vergelijken, en de keuze maken die het best past voor de eigen situatie, toch?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

philippe_d schreef:Gezien de onduidelijkheid, heb ik hieronder eens een en ander samengevat (zie tabel).

indien fouten in de tabel hoor ik het graag :)
er moet nog wel 8,20€ bijgerekend worden voor huur digicorder...
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Het rare is dat ik persoonlijk nergens iets terugvind van die 2P shakes... Als ik in mijn telenet wil overschakelen is het enkel 3P. Tenzij ik inlog en een link van hierboven ergens aanklik, dan zie ik andere prijzen, die in mijn geval nog verschillen van de prijzen in de tabel.

Eender hoe voor 2p klanten is er enkel de mogelijkheid om meer te betalen als ze willen hebben wat 3P klanten willen.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Is het trouwens ook niet nieuw dat men de HD digicorder kan kopen?
Koop een HD Digicorder voor €249,00 éénmalig
http://telenet.be/nl/digitale-tv
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dan toch maar al Whoppa aangevraagd online. Het rare is dat je halverwege het proces de melding krijgt dat je al een Digicorder huurt, en of je er nog een extra wil huren. Uiteraard neen gezegd, maar ik krijg dan als eindbestelling iets zonder Digicorder aan de prijs van €63.50 terwijl ik uiteindelijk toch gewoon Whoppa met huur Digicorder zal hebben. Benieuwd of het goed komt zonder dat ik aan de telefoon ga moeten hangen :p.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”