fluppie schreef:Ik ben helemaal geen Telenet klant (zal dat dat wsl nooit meer worden,zo te zien) maar ik wil toch even kwijt,dat ik hier toch wel schrik v/d bedragen die hier genoemd worden,die zijn,allen dicht,of over de 70€!!.
Ik,als Scarlet klant kom nooit aan 54€ p.m. ok,mijn internet zal nooit meer snelheid hebben dan 28 mbps (VDSL,gelukkig hier te verkrijgen) maar dat neem ik er dan maar bij,mijn overtuiging is een 192€ Per jaar.Dit is voor mij,een enorm bedrag.
Volledig mee akkoord Fluppie,
In tijden van crisis moet men niet klagen maar zelf op zoek gaan naar voordelig.
Voor 26€/maand is m'n telecom factuur volledig betaald en ben ik tevreden mits enige beperkingen maar er is mee te leven
26€ voor basic internet
fritsrouter waarmee ik quasi gratis telefoneer alover bovenstaand internet
digitale tv met 1 bakje, 1 dvb-t ontvanger ingebouwd in TV(ca 16 zenders hier waaronder vrt pakket)
extra buitenlandse kanalen (waaronder bbc en itv) via sat via bovengenoemd bakje.
nu en dan een film via het net..
Iedereen in ons gezin is hiermee tevreden.
vtm hoeven we absoluut niet, want wij willen geen tijd verspillen aan reclame...
enig minpunt voor ons is het zeer beperkte internetvolume dat zeker niet meer van deze tijd is.
Zo komen wij aan+/- 330€/jaar wat op zich toch ook al een groot bedrag is....