Generation Connect
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Op het laatste blad van uw factuur staat in vette letters wanneer ze uw ketting los maken. "Uw contracten van bepaalde duur".
Als er geen datum op staat is de kans groot dat uw verplichte jaren om zijn en dat je kosteloos kan opzeggen mits één maand opzeg.
Best eens polsen bij uw provider om zeker te zijn.
Als er geen datum op staat is de kans groot dat uw verplichte jaren om zijn en dat je kosteloos kan opzeggen mits één maand opzeg.
Best eens polsen bij uw provider om zeker te zijn.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
lijkt allemaal toch nog mee te vallen voor MV ... was de teller niet op 67xxx gebruikers gisteren? Is nu al in de 69xxx ... ook al gaan ze wat verliezen aan klanten die de komende dagen gaan overschakelen nr proximus ... de artikels in de media hebben ook MV extra populariteit bezorgd.
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Gevonden. Ze hebben vorige week onterecht mij eens een nieuw abbo aangesmeerd. Ik moest namelijk een credit nota krijgen, maar tegelijk hadden ze me ook opnieuw 2 jaar MTV15 gegeven. Ik heb daarna naar de helpdesk gebeld en ze zouden dit ongedaan maken, hopelijk is het gebeurd, kan dit natuurlijk niet zelf controleren want heb nog geen factuur gehad sinds dien.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Mijn dochter had een Proximus abbo van 24 maand (Generation MTV 10). Contract loopt af op 12/03/2012, dus nog dikke 3 maand.Marlboro schreef: Is er hier dan 1 iemand die dan wel voor 200% weet hoe het zit met een proxi abo van 24maand of je vroeger kan opzeggen?
Enkele weken geleden (op aanraden van haar vriendje) overgestapt naar MV.
Er werd een boete aangerekend t.h.v 10€ per maand voor de resterende tijd. Het is dus zeker niet juist dat je een 24-maand contract na 18 maand kosteloos kan opzeggen.
Trouwens, ik begrijp deze ganse discussie niet.
Als je, als volwassen persoon, met je ogen open, een contract tekent - of het nu 12 maand, of 24 maand - of een huwelijkscontract is, dan weet je toch op voorhand waar je aan begint, en wat de risico's zijn om je voor een bepaalde duur te binden ?
Dan moet je toch niet mekkeren dat het geld kost om het contract te verbreken ?
Iedereen moet zelf zijn sommetjes maken, en de voor- en nadelen van een voortijdige opzeg bij mekaar op te tellen, en dan je conclusie trekken. Een heel eenvoudig optelsommetje, toch ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Philippe; zoals ik heb gezegd; bij base kan je na 15maand gratis opzeggen.
Maar goed,dan betaal ik die 105 euro wel.
Spaar me da geld toch uit door van 40 naar 20 euro te gaan.
Dat nieuwe gedoe mee abo's zal beter zijn; je kan dan bij iedereen na 6maand gratis opzeggen.
Ik heb mijne buik vol van abo's nu, kost me meer dan dat het opbrengt.
[ Post made via mobile device ]
Maar goed,dan betaal ik die 105 euro wel.
Spaar me da geld toch uit door van 40 naar 20 euro te gaan.
Dat nieuwe gedoe mee abo's zal beter zijn; je kan dan bij iedereen na 6maand gratis opzeggen.
Ik heb mijne buik vol van abo's nu, kost me meer dan dat het opbrengt.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
teller van mv vandaag: enkel op 8/12 zag ik rond 1am een negatief resultaat als ik me niet miskeken heb.
Code: Selecteer alles
11u 68801
16u 68907
20u 69019
0u 69071
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Hier ben ik benieuwd naar. Heb een GC kaartje gekocht enkel en alleen om 's nachts op het werk te tetheren.jantje81 schreef:Ik heb iets meer dan een jaar bij Proximus een abonnement Generation MTV 20 + 35 euro /mnd voor 2GB data betaald. Ik gebruik die data vooral 's nachts omwille van mijn werktijden. Je wil niet weten hoevaak die data 's nachts niet werkt. Bij MV wordt er meteen heen en weer getwitterd en gefacebookd zodat iedereen het weet. Bij Proximus verdwijnt dat in een donker gat van de nacht, want wie gebruikt dat nu 's nachts?
-
- Starter Plus
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
Base is juist de provider die het moeilijkste doet een vroegtijdige overstap, waar die 15 maanden regel vandaan komt weet ik niet. Tenzij iemand dit eens kan linken uit zijn kleine lettertjes.
Er is zoveel geklaag over contracten, maar iedereen die een contract tekent ( ik heb het nu niet over eventuele gevallen die in betwisting zijn ) doet dit toch met volle verstand zou ik denken. Dan maakt het niet uit of dat een huurhuis of een gsm abo is. Contractduur = contractduur.
Er is zoveel geklaag over contracten, maar iedereen die een contract tekent ( ik heb het nu niet over eventuele gevallen die in betwisting zijn ) doet dit toch met volle verstand zou ik denken. Dan maakt het niet uit of dat een huurhuis of een gsm abo is. Contractduur = contractduur.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik wil je niet uitlachen,je vertrouwen in de mensen siert je namelijk, dus deze post niet te persoonlijk opvatten.
Maar ik kon een "haha, meent die dat nu" niet onderdrukken bij het lezen van de laatste alinea van je post.
De gemiddelde aardbewoner is op dat vlak -sorry dat ik het zo heel bot stel- een achterlijk kalf. Dat leest geen contracten, dat zet een handtekening onder praktisch alles wat ze onder zijn neus schuiven. Zonder te lezen. En achteraf is het dan huilen met de pet op en klagen bij test aankoop omdat ze ergens aan vast zitten doordat ze het contract niet gelezen hebben.
Hier opt forum is het normaal gezien een ander beeld, omdat hier vooral techminded mensen zitten, die zijn over algemeen meer geneigd om te wèten wat ze aan het ondertekenen zijn.
Maar al het bovenstaande mag je natuurlijk niet hardop zeggen, want dan is iedereen verontwaardigd.
//volledig offtopic, dat wel.
Maar ik kon een "haha, meent die dat nu" niet onderdrukken bij het lezen van de laatste alinea van je post.
De gemiddelde aardbewoner is op dat vlak -sorry dat ik het zo heel bot stel- een achterlijk kalf. Dat leest geen contracten, dat zet een handtekening onder praktisch alles wat ze onder zijn neus schuiven. Zonder te lezen. En achteraf is het dan huilen met de pet op en klagen bij test aankoop omdat ze ergens aan vast zitten doordat ze het contract niet gelezen hebben.
Hier opt forum is het normaal gezien een ander beeld, omdat hier vooral techminded mensen zitten, die zijn over algemeen meer geneigd om te wèten wat ze aan het ondertekenen zijn.
Maar al het bovenstaande mag je natuurlijk niet hardop zeggen, want dan is iedereen verontwaardigd.
//volledig offtopic, dat wel.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
Van het spreekwoordelijke “kastje naar de muur” en nog steeds geen GC!!!
Op aanraden van sommige hier op het forum net naar e-shop (0800-99974) gebeld.
Daar vertelden ze me weer dat ik naar 6000 moest bellen.
Dat dan maar weer gedaan.
Daar verwezen ze me weer door naar de site generation-connect.be
Ik heb de dame vriendelijk verteld dat ik daar al enkele keren geprobeerd had maar dat dit enkel was voor niet-proximus klanten;
Toen wist ze het niet meer en ze vroeg mijn nummer om te mogen terugbellen want ze ging het navragen…
Ben dus nu in blijde verwachting van proximus met, misschien, goed nieuws…of toch niet???
Iemand nog een idee??
@philippe: misschien nog is goed informeren of een rechtstreekse nummer waar ik terecht kan?
Bedankt alvast voor jullie raad…
Op aanraden van sommige hier op het forum net naar e-shop (0800-99974) gebeld.
Daar vertelden ze me weer dat ik naar 6000 moest bellen.
Dat dan maar weer gedaan.
Daar verwezen ze me weer door naar de site generation-connect.be
Ik heb de dame vriendelijk verteld dat ik daar al enkele keren geprobeerd had maar dat dit enkel was voor niet-proximus klanten;
Toen wist ze het niet meer en ze vroeg mijn nummer om te mogen terugbellen want ze ging het navragen…
Ben dus nu in blijde verwachting van proximus met, misschien, goed nieuws…of toch niet???
Iemand nog een idee??
@philippe: misschien nog is goed informeren of een rechtstreekse nummer waar ik terecht kan?
Bedankt alvast voor jullie raad…
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Aan die ene persoon hierboven; ik heb nog een abo van base gehad ja, contract van 24 maand, ik was er nie tevreden van, smsen kwamen meermaals niet toe of 30 min later toe enz...
Ik ben dat toen nagegaan en kon na 15maand gratis opzeggen.
Toen het zover was ben ik terug naar de base shop gegaan en dat is me er perfect gelukt toen om na dus 15 maand gratis op te zeggen.
Of dat nu nog zo is weet ik niet.
Kris; is een teken je geen goeie aan de lijn hebt. En zij u terug bellen? Geloof ik maar weinig van.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ik ben dat toen nagegaan en kon na 15maand gratis opzeggen.
Toen het zover was ben ik terug naar de base shop gegaan en dat is me er perfect gelukt toen om na dus 15 maand gratis op te zeggen.
Of dat nu nog zo is weet ik niet.
Kris; is een teken je geen goeie aan de lijn hebt. En zij u terug bellen? Geloof ik maar weinig van.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
ja marlboro, dat zou ik kunnen doen maar ik wil absoluut mijn nummer behouden.
dat kan toch zo moeilijk niet zijn voor de vriendelijke mensen van proximus...
iedereen heeft mij nummer , die ik toch al een 10 jaar heb en dat kan ik toch niet zomaar ineens gaan veranderen...
dat kan toch zo moeilijk niet zijn voor de vriendelijke mensen van proximus...
iedereen heeft mij nummer , die ik toch al een 10 jaar heb en dat kan ik toch niet zomaar ineens gaan veranderen...
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.
Nog iemand die dit probleem had?
Nog iemand die dit probleem had?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Kosteloos opzeggen geloof ik niks van hoor. Ik ga u binne dikke 2uur laten weten hoe het zit, mijne maat gaat in gent naar de proximus shop gaan vragen over mijn abo die ik heb van 24maand.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er staatbeont schreef:Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.
Nog iemand die dit probleem had?
Laatst gewijzigd door xenne 09 dec 2011, 13:09, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Mss persoonlijk een slechte ervaring gehad met een medewerker die niet voldoende op de hoogte was?Suntall schreef:Base is juist de provider die het moeilijkste doet een vroegtijdige overstap, waar die 15 maanden regel vandaan komt weet ik niet. Tenzij iemand dit eens kan linken uit zijn kleine lettertjes.
Zij doen normaalgezien zéker niet het moeilijkste, obv hun Algemene Voorwaarden:
Indien de Klant een Consument is en het Abonnement eenzijdig verbreekt vóór het verstrijken van de bepaalde duur, dient hij een vergoeding te betalen die gelijk is aan de Abonnementsgelden of minimum belwaarden voor de periode lopend tot aan het einde van de bepaalde duur. Indien echter de Overeenkomst een duur van langer dan vijftien (15) maanden heeft, zal de door de Consument verschuldigde vergoeding berekend worden alsof de Consument gebonden was door een overeenkomst met een bepaalde duur van vijftien (15) maanden.
http://www.base.be/nl/toegang-en-gebruik-diensten
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- pm
- Premium Member
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Info uit de FAQ pagina van Proximus.be om over te schakelen van een abo naar Pay en Go: (via conversie formulier beschikbaar in Proximus shops)
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... a_id/10996
Eens je Pay en Go klant bent kun je makkelijk switchen naar Generation Connect.
Dit lijkt me momenteel de beste manier om bij Proximus te switchen van een abonnement naar prepaid Generation Connect.
Succes
Sent from my iPad using Tapatalk HD
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... a_id/10996
Eens je Pay en Go klant bent kun je makkelijk switchen naar Generation Connect.
Dit lijkt me momenteel de beste manier om bij Proximus te switchen van een abonnement naar prepaid Generation Connect.
Succes
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Laatst gewijzigd door pm 09 dec 2011, 12:07, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
@Hierboven, dat heb ik dus vandaag gedaan. Ik heb een Proximus abonnement (geen contractduur meer, dus kan onmiddellijk opzeggen). Ik ben zojuist naar een verkooppunt geweest en ze waren daar goed op de hoogte van de nieuwe formule en overstapmogelijkheden voor Proximus. Ik heb mijn abbo dan ook omgezet in een Pay&Go kaart, hierna zou ik via de klantendienst kunnen overschakelen.
1 addertje onder het gras, het overschakelen van abbo naar Pay&Go duurt 2-4 werkdagen, dat is dus volgende week Dinsdag-Donderdag dat ik overgeschakeld zal zijn, en het is niet zeker dat dan grens van 5000 nog niet bereikt is natuurlijk.
1 addertje onder het gras, het overschakelen van abbo naar Pay&Go duurt 2-4 werkdagen, dat is dus volgende week Dinsdag-Donderdag dat ik overgeschakeld zal zijn, en het is niet zeker dat dan grens van 5000 nog niet bereikt is natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Dat gaat maanden duren eer ze aan 5000 zitten hoor. Het is niet omdat er hier een tiental userbasers overstappen dat dit representatief is voor alle Belgische gebruikers...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Mijne maat heeft me gebeld: je kan je abo nie gratis opzeggen tenzij je al over je 24maand zit.
Ik kan wel overschakelen naar generation connect en boete betalen van de overige maanden,is voor mij 105 euro.
Ik ga het denk ik wel doen,straks zelf eens naar een ander shop gaan dichter bij de deur.
Tis idd wel klote ge 2-4 werkdage moet wachten,pf.
Ik ga toch vragen of het nie mogelijk is om me meteen generation connect te maken dan.
Ik heb woensdag bestelt voor nieuwe nr en donderdag van rekening gegaan, ik heb vandaag geen kaartje ontvangen.
[ Post made via mobile device ]
Ik kan wel overschakelen naar generation connect en boete betalen van de overige maanden,is voor mij 105 euro.
Ik ga het denk ik wel doen,straks zelf eens naar een ander shop gaan dichter bij de deur.
Tis idd wel klote ge 2-4 werkdage moet wachten,pf.
Ik ga toch vragen of het nie mogelijk is om me meteen generation connect te maken dan.
Ik heb woensdag bestelt voor nieuwe nr en donderdag van rekening gegaan, ik heb vandaag geen kaartje ontvangen.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
-
- Pro Member
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Je moet als huidige provider base nemen dan kan je het volledige nummer ingevenxenne schreef:er staatbeont schreef:Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.
Nog iemand die dit probleem had?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
helmuteke schreef:Zijn er al SIM kaartjes toegekomen ??? of is het voor maandag ??
Ik heb van woensdag op donderdag rond middernacht besteld, kaartje zat vandaag nog niet in de bus.
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat om naar Generation Connect over te schakelen via NP?
Je vult het document in en je betaalt. Krijg je dan een brief met je nieuwe simkaart en als je deze hebt, moet je op de een of andere manier bevestigen dat de NP kan door gaan?
OF
Er komt iemand langs, geeft je een simkaart, laat je een np document tekenen en je zal automatisch na enkele dagen overgezet worden?
Iemand een idee welke werkwijze ze hanteren?
Je vult het document in en je betaalt. Krijg je dan een brief met je nieuwe simkaart en als je deze hebt, moet je op de een of andere manier bevestigen dat de NP kan door gaan?
OF
Er komt iemand langs, geeft je een simkaart, laat je een np document tekenen en je zal automatisch na enkele dagen overgezet worden?
Iemand een idee welke werkwijze ze hanteren?
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Zoveelste keer :
Overdracht gsm-nummer
De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
blijkbaar de tweede methode, want simkaart activeert zichzelf en je kan het blijkbaar niet uitstellen.... je zal wel moeten tekenen bij levering vermoed ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Ik heb mij gisteren als Pay and go klant ingeschreven in het nieuw tariefplan. Vandaag heb ik een sms ontvangen waarin stond dat de activatie gelukt is. Moet ik nu binnen een bepaalde tijd voor 20 euro herladen of kan ik gwn wachten tot de volgende maand om te herladen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Jordy1990; nee, je hebt uw eerste lading al betaald he, je hebt al 20 euro betaald snappie, volgende lading is als het op is of als je aan je nieuwe maand begint maar dat beslis je zelf, wil je maar na 3maand terug herladen is uw goed recht.
Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.
Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.
Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.
Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.
Ge kunt ze kussen
-
- Starter Plus
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
@ LPS. Nee hoor, werk op een objectieve manier in de sector. Vandaar dat ik weet dat Base daar iets lastiger in is.
Hoewel het nooit makkelijk is om vroegtijdig op te zeggen, bij welke provider of welke leverancier dan ook
Het is jammer dat er zaken als 'je kunt opzeggen na 15 maanden' rondgaan, want het is door zulke zaken én het niet voldoende checken van de klant zelf dat er dan een hele rits verhalen komen van ' mijn oude provider heeft me iets gelapt '.
Hoewel het nooit makkelijk is om vroegtijdig op te zeggen, bij welke provider of welke leverancier dan ook
Het is jammer dat er zaken als 'je kunt opzeggen na 15 maanden' rondgaan, want het is door zulke zaken én het niet voldoende checken van de klant zelf dat er dan een hele rits verhalen komen van ' mijn oude provider heeft me iets gelapt '.
Ik had gisteren gebeld om over te schakelen. Heb nog een abonnement tot 10/12.
Wil naar generation connect + daarop nog een dienst. Dat was perfect mogelijk zeiden ze bij de klantendienst, ik moest gewoon naar de winkel gaan waar ze voor mij alles gingen regelen.
Werk wel in Brussel, dus had al verwacht da't een pak minder ging zijn qua service, en ze wisten er dus niks van.
Ben gewoon weggegaan want konden mij gewoon ni helpen, buiten te zeggen da'k da via de site kon doen (duh)
Nu lees ik zaken dat je niet kan overstappen als je nog onder contract ligt. Hoe erg is dat dat eigen klanten dan nog niet kunnen overstappen naar een andere formule bij dezelfde provider (of ben ik mis). Ik wil graag zo snel mogelijk veranderen maar ja gaat dit wel lukken met wat ik wil? En hoe?
Wil naar generation connect + daarop nog een dienst. Dat was perfect mogelijk zeiden ze bij de klantendienst, ik moest gewoon naar de winkel gaan waar ze voor mij alles gingen regelen.
Werk wel in Brussel, dus had al verwacht da't een pak minder ging zijn qua service, en ze wisten er dus niks van.
Ben gewoon weggegaan want konden mij gewoon ni helpen, buiten te zeggen da'k da via de site kon doen (duh)
Nu lees ik zaken dat je niet kan overstappen als je nog onder contract ligt. Hoe erg is dat dat eigen klanten dan nog niet kunnen overstappen naar een andere formule bij dezelfde provider (of ben ik mis). Ik wil graag zo snel mogelijk veranderen maar ja gaat dit wel lukken met wat ik wil? En hoe?