Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

@Marlboro, waar zie je hoe lang je abbo nog loopt, Ik kan dit maar nergens terug vinden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Op het laatste blad van uw factuur staat in vette letters wanneer ze uw ketting los maken. "Uw contracten van bepaalde duur".

Als er geen datum op staat is de kans groot dat uw verplichte jaren om zijn en dat je kosteloos kan opzeggen mits één maand opzeg.

Best eens polsen bij uw provider om zeker te zijn.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

lijkt allemaal toch nog mee te vallen voor MV ... was de teller niet op 67xxx gebruikers gisteren? Is nu al in de 69xxx ... ook al gaan ze wat verliezen aan klanten die de komende dagen gaan overschakelen nr proximus ... de artikels in de media hebben ook MV extra populariteit bezorgd.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Gevonden. Ze hebben vorige week onterecht mij eens een nieuw abbo aangesmeerd. Ik moest namelijk een credit nota krijgen, maar tegelijk hadden ze me ook opnieuw 2 jaar MTV15 gegeven. Ik heb daarna naar de helpdesk gebeld en ze zouden dit ongedaan maken, hopelijk is het gebeurd, kan dit natuurlijk niet zelf controleren want heb nog geen factuur gehad sinds dien.
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Timofp; goed in de gate blijven houden man, heb ook zo miserie gehad door van tarief te veranderen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Marlboro schreef: Is er hier dan 1 iemand die dan wel voor 200% weet hoe het zit met een proxi abo van 24maand of je vroeger kan opzeggen?
Mijn dochter had een Proximus abbo van 24 maand (Generation MTV 10). Contract loopt af op 12/03/2012, dus nog dikke 3 maand.
Enkele weken geleden (op aanraden van haar vriendje) overgestapt naar MV.
Er werd een boete aangerekend t.h.v 10€ per maand voor de resterende tijd. Het is dus zeker niet juist dat je een 24-maand contract na 18 maand kosteloos kan opzeggen.

Trouwens, ik begrijp deze ganse discussie niet.
Als je, als volwassen persoon, met je ogen open, een contract tekent - of het nu 12 maand, of 24 maand - of een huwelijkscontract is, dan weet je toch op voorhand waar je aan begint, en wat de risico's zijn om je voor een bepaalde duur te binden ?
Dan moet je toch niet mekkeren dat het geld kost om het contract te verbreken ?

Iedereen moet zelf zijn sommetjes maken, en de voor- en nadelen van een voortijdige opzeg bij mekaar op te tellen, en dan je conclusie trekken. Een heel eenvoudig optelsommetje, toch ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Philippe; zoals ik heb gezegd; bij base kan je na 15maand gratis opzeggen.
Maar goed,dan betaal ik die 105 euro wel.
Spaar me da geld toch uit door van 40 naar 20 euro te gaan.

Dat nieuwe gedoe mee abo's zal beter zijn; je kan dan bij iedereen na 6maand gratis opzeggen.

Ik heb mijne buik vol van abo's nu, kost me meer dan dat het opbrengt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

teller van mv vandaag: enkel op 8/12 zag ik rond 1am een negatief resultaat als ik me niet miskeken heb.

Code: Selecteer alles

11u	68801
16u	68907
20u	69019
0u	69071
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

jantje81 schreef:Ik heb iets meer dan een jaar bij Proximus een abonnement Generation MTV 20 + 35 euro /mnd voor 2GB data betaald. Ik gebruik die data vooral 's nachts omwille van mijn werktijden. Je wil niet weten hoevaak die data 's nachts niet werkt. Bij MV wordt er meteen heen en weer getwitterd en gefacebookd zodat iedereen het weet. Bij Proximus verdwijnt dat in een donker gat van de nacht, want wie gebruikt dat nu 's nachts?
Hier ben ik benieuwd naar. Heb een GC kaartje gekocht enkel en alleen om 's nachts op het werk te tetheren.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Blijf toch maar lekker bij MV met m'n 750 nog resterende punten.
Hopelijk halen we de 100.000 tegen de zomer, kunnen we elke dag 60 minuten gratis bellen. :-D
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Base is juist de provider die het moeilijkste doet een vroegtijdige overstap, waar die 15 maanden regel vandaan komt weet ik niet. Tenzij iemand dit eens kan linken uit zijn kleine lettertjes.
Er is zoveel geklaag over contracten, maar iedereen die een contract tekent ( ik heb het nu niet over eventuele gevallen die in betwisting zijn ) doet dit toch met volle verstand zou ik denken. Dan maakt het niet uit of dat een huurhuis of een gsm abo is. Contractduur = contractduur.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Ik wil je niet uitlachen,je vertrouwen in de mensen siert je namelijk, dus deze post niet te persoonlijk opvatten.

Maar ik kon een "haha, meent die dat nu" niet onderdrukken bij het lezen van de laatste alinea van je post.

De gemiddelde aardbewoner is op dat vlak -sorry dat ik het zo heel bot stel- een achterlijk kalf. Dat leest geen contracten, dat zet een handtekening onder praktisch alles wat ze onder zijn neus schuiven. Zonder te lezen. En achteraf is het dan huilen met de pet op en klagen bij test aankoop omdat ze ergens aan vast zitten doordat ze het contract niet gelezen hebben.
Hier opt forum is het normaal gezien een ander beeld, omdat hier vooral techminded mensen zitten, die zijn over algemeen meer geneigd om te wèten wat ze aan het ondertekenen zijn.

Maar al het bovenstaande mag je natuurlijk niet hardop zeggen, want dan is iedereen verontwaardigd.



//volledig offtopic, dat wel.
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ik ben werkzaam in de sector dus zeker niet persoonlijk opgevat ;)
Bedoeling van mijn post was eerder om eens een schop onder de kont te geven van mensen die vervallen in geklaag :)
manitou
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 aug 2011, 19:11
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

Hoe zit het bij Proximus (lees Generation Connect) met VOIP?
Kan men gebruik maken van bijvoorbeeld Skype of wordt VOIP geblokkeerd?
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

Van het spreekwoordelijke “kastje naar de muur” en nog steeds geen GC!!!

Op aanraden van sommige hier op het forum net naar e-shop (0800-99974) gebeld.
Daar vertelden ze me weer dat ik naar 6000 moest bellen.

Dat dan maar weer gedaan.

Daar verwezen ze me weer door naar de site generation-connect.be
Ik heb de dame vriendelijk verteld dat ik daar al enkele keren geprobeerd had maar dat dit enkel was voor niet-proximus klanten;
Toen wist ze het niet meer en ze vroeg mijn nummer om te mogen terugbellen want ze ging het navragen…

Ben dus nu in blijde verwachting van proximus met, misschien, goed nieuws…of toch niet???

Iemand nog een idee??

@philippe: misschien nog is goed informeren of een rechtstreekse nummer waar ik terecht kan?

Bedankt alvast voor jullie raad…
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Aan die ene persoon hierboven; ik heb nog een abo van base gehad ja, contract van 24 maand, ik was er nie tevreden van, smsen kwamen meermaals niet toe of 30 min later toe enz...
Ik ben dat toen nagegaan en kon na 15maand gratis opzeggen.
Toen het zover was ben ik terug naar de base shop gegaan en dat is me er perfect gelukt toen om na dus 15 maand gratis op te zeggen.
Of dat nu nog zo is weet ik niet.

Kris; is een teken je geen goeie aan de lijn hebt. En zij u terug bellen? Geloof ik maar weinig van.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

@Kris, heb je nu een abonnement of pay&go?
Afbeelding
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

ja marlboro, dat zou ik kunnen doen maar ik wil absoluut mijn nummer behouden.

dat kan toch zo moeilijk niet zijn voor de vriendelijke mensen van proximus...

iedereen heeft mij nummer , die ik toch al een 10 jaar heb en dat kan ik toch niet zomaar ineens gaan veranderen...
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

timofp schreef:@Kris, heb je nu een abonnement of pay&go?
ik heb een abbo maar heb daar gisteren al over geinformeerd bij proximus en dat kan ik kosteloos opzeggen
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.

Nog iemand die dit probleem had?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kosteloos opzeggen geloof ik niks van hoor. Ik ga u binne dikke 2uur laten weten hoe het zit, mijne maat gaat in gent naar de proximus shop gaan vragen over mijn abo die ik heb van 24maand.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

beont schreef:Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.

Nog iemand die dit probleem had?
er staat Afbeelding
Laatst gewijzigd door xenne 09 dec 2011, 13:09, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Suntall schreef:Base is juist de provider die het moeilijkste doet een vroegtijdige overstap, waar die 15 maanden regel vandaan komt weet ik niet. Tenzij iemand dit eens kan linken uit zijn kleine lettertjes.
Mss persoonlijk een slechte ervaring gehad met een medewerker die niet voldoende op de hoogte was?
Zij doen normaalgezien zéker niet het moeilijkste, obv hun Algemene Voorwaarden:

Indien de Klant een Consument is en het Abonnement eenzijdig verbreekt vóór het verstrijken van de bepaalde duur, dient hij een vergoeding te betalen die gelijk is aan de Abonnementsgelden of minimum belwaarden voor de periode lopend tot aan het einde van de bepaalde duur. Indien echter de Overeenkomst een duur van langer dan vijftien (15) maanden heeft, zal de door de Consument verschuldigde vergoeding berekend worden alsof de Consument gebonden was door een overeenkomst met een bepaalde duur van vijftien (15) maanden.
http://www.base.be/nl/toegang-en-gebruik-diensten
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Info uit de FAQ pagina van Proximus.be om over te schakelen van een abo naar Pay en Go: (via conversie formulier beschikbaar in Proximus shops)

http://support.nl.proximus.be/app/answe ... a_id/10996

Eens je Pay en Go klant bent kun je makkelijk switchen naar Generation Connect.

Dit lijkt me momenteel de beste manier om bij Proximus te switchen van een abonnement naar prepaid Generation Connect.

Succes ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Laatst gewijzigd door pm 09 dec 2011, 12:07, in totaal 1 gewijzigd.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

@Hierboven, dat heb ik dus vandaag gedaan. Ik heb een Proximus abonnement (geen contractduur meer, dus kan onmiddellijk opzeggen). Ik ben zojuist naar een verkooppunt geweest en ze waren daar goed op de hoogte van de nieuwe formule en overstapmogelijkheden voor Proximus. Ik heb mijn abbo dan ook omgezet in een Pay&Go kaart, hierna zou ik via de klantendienst kunnen overschakelen.

1 addertje onder het gras, het overschakelen van abbo naar Pay&Go duurt 2-4 werkdagen, dat is dus volgende week Dinsdag-Donderdag dat ik overgeschakeld zal zijn, en het is niet zeker dat dan grens van 5000 nog niet bereikt is natuurlijk.
Afbeelding
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Dat gaat maanden duren eer ze aan 5000 zitten hoor. Het is niet omdat er hier een tiental userbasers overstappen dat dit representatief is voor alle Belgische gebruikers...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Natuurlijk is dat niet representatief, maar deze actie loopt ook in Brussel en Wallonië en deze personen horen ook bij de 5000.
Afbeelding
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Zijn er al SIM kaartjes toegekomen ??? of is het voor maandag ??
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Geen idee, heb woensdag besteld maar ben niet thuis atm. Worden SIM kaarten trouwens aangetekend verstuurd of gewoon via de briefpost?
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Mijne maat heeft me gebeld: je kan je abo nie gratis opzeggen tenzij je al over je 24maand zit.
Ik kan wel overschakelen naar generation connect en boete betalen van de overige maanden,is voor mij 105 euro.
Ik ga het denk ik wel doen,straks zelf eens naar een ander shop gaan dichter bij de deur.
Tis idd wel klote ge 2-4 werkdage moet wachten,pf.
Ik ga toch vragen of het nie mogelijk is om me meteen generation connect te maken dan.
Ik heb woensdag bestelt voor nieuwe nr en donderdag van rekening gegaan, ik heb vandaag geen kaartje ontvangen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

xenne schreef:
beont schreef:Ik ga overschakelen van MV naar Generation connect, maar bij het formulier voor nummeroverdracht moet er een Simkaartnr ingevuld worden, bij MV is dit meer dan 13karakters, terwijl ik maar 13karakters kan invullen.

Nog iemand die dit probleem had?
er staat Afbeelding
Je moet als huidige provider base nemen dan kan je het volledige nummer ingeven
ik_jefke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2008, 16:33

Trojan schreef:Vroeger opzeggen kan ALTIJD, mits 150 euro opzeggingsvergoeding.
Ik geloof dat dit het maximum bedrag is, normaal gesproken is het de helft van het nog verschuldigde bedrag
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

helmuteke schreef:Zijn er al SIM kaartjes toegekomen ??? of is het voor maandag ??

Ik heb van woensdag op donderdag rond middernacht besteld, kaartje zat vandaag nog niet in de bus.
Racingboy
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jun 2009, 14:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Weet iemand hoe het in zijn werk gaat om naar Generation Connect over te schakelen via NP?

Je vult het document in en je betaalt. Krijg je dan een brief met je nieuwe simkaart en als je deze hebt, moet je op de een of andere manier bevestigen dat de NP kan door gaan?
OF
Er komt iemand langs, geeft je een simkaart, laat je een np document tekenen en je zal automatisch na enkele dagen overgezet worden?

Iemand een idee welke werkwijze ze hanteren?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Zoveelste keer :
Overdracht gsm-nummer

De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

blijkbaar de tweede methode, want simkaart activeert zichzelf en je kan het blijkbaar niet uitstellen.... je zal wel moeten tekenen bij levering vermoed ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Ik heb mij gisteren als Pay and go klant ingeschreven in het nieuw tariefplan. Vandaag heb ik een sms ontvangen waarin stond dat de activatie gelukt is. Moet ik nu binnen een bepaalde tijd voor 20 euro herladen of kan ik gwn wachten tot de volgende maand om te herladen?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jordy1990; nee, je hebt uw eerste lading al betaald he, je hebt al 20 euro betaald snappie, volgende lading is als het op is of als je aan je nieuwe maand begint maar dat beslis je zelf, wil je maar na 3maand terug herladen is uw goed recht.

Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.

Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.
Ge kunt ze kussen
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2011, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

@ LPS. Nee hoor, werk op een objectieve manier in de sector. Vandaar dat ik weet dat Base daar iets lastiger in is.
Hoewel het nooit makkelijk is om vroegtijdig op te zeggen, bij welke provider of welke leverancier dan ook :)
Het is jammer dat er zaken als 'je kunt opzeggen na 15 maanden' rondgaan, want het is door zulke zaken én het niet voldoende checken van de klant zelf dat er dan een hele rits verhalen komen van ' mijn oude provider heeft me iets gelapt '.
Dieter_88
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 dec 2011, 14:36
Bedankt: 3 keer

Ik had gisteren gebeld om over te schakelen. Heb nog een abonnement tot 10/12.
Wil naar generation connect + daarop nog een dienst. Dat was perfect mogelijk zeiden ze bij de klantendienst, ik moest gewoon naar de winkel gaan waar ze voor mij alles gingen regelen.
Werk wel in Brussel, dus had al verwacht da't een pak minder ging zijn qua service, en ze wisten er dus niks van.
Ben gewoon weggegaan want konden mij gewoon ni helpen, buiten te zeggen da'k da via de site kon doen (duh)

Nu lees ik zaken dat je niet kan overstappen als je nog onder contract ligt. Hoe erg is dat dat eigen klanten dan nog niet kunnen overstappen naar een andere formule bij dezelfde provider (of ben ik mis). Ik wil graag zo snel mogelijk veranderen maar ja gaat dit wel lukken met wat ik wil? En hoe?
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”