prodata schreef:ik wil realroot niet voortrekken, maar je oogst wel wat je zaait...
Zo weet ik dat er realdsl'ers bij zijn die MET CAP meer dan 300 GB / maand downloaden, dit meerdere malen per maand
ik weet niet maar dit moet je niet bij veel providers proberen.
irrelevant, het gaat erom dat er een CAP wordt toegepast. Zo kunnen ze bvb. als ze zien dat die van 300GB/M hun traffiek hoofdzakelijk wordt veroorzaakt over poort 69 rap een CAP op poort 69 toepassen. Enz.....
En natuurlijk hoef je dat bij andere providers niet te proberen, zij adverteren niet met "ongelimiteerd verbruik"(wat ondertussen al verandert is)
ps. weet je nog wat er in hun FAQ stond als antwoord op de vraag of ze ooit limieten zouden toepassen. "maar nee , wij hebben alleen grootverbruikers en die zoude dan direct vertrekken" blablabla
Kwestie van de geloofwaardigheid van realroot nog is op de schaal te zetten
prodata schreef:Verder weet je dat je MAANDELIJKS dient te betalen, doe je dat niet ben jij per definitie al niet goed bezig...
Waar haal je dit?In mijn contract stond dit alvast niet. btw: die algemene voorwaarden zijn zo lek als een zeef. Zowat elke jurist maakt daar brandhout als het zover zou komen.