Datalimiet!

Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

darkzero schreef:blijf je eigenlijk ook FUP behouden bij verhuis?

Ligt eraan of je je telefoonnummer blijft behouden of niet imo.
FUP kunnen ze trouwens interpreteren zoals ze zelf willen, niets belet hen om de voorwaarden (nog maar eens) te wijzigen.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Perkele schreef:
darkzero schreef:blijf je eigenlijk ook FUP behouden bij verhuis?

Ligt eraan of je je telefoonnummer blijft behouden of niet imo.
FUP kunnen ze trouwens interpreteren zoals ze zelf willen, niets belet hen om de voorwaarden (nog maar eens) te wijzigen.


Idd als je nummerbehoud hebt is er geen probleem.

We hebben die FUP reeds uitgelegd. We gaan er dan ook niet over klagen zolang je niet voor overlast zorgt.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

jwouters schreef:
Perkele schreef:
darkzero schreef:blijf je eigenlijk ook FUP behouden bij verhuis?

Ligt eraan of je je telefoonnummer blijft behouden of niet imo.
FUP kunnen ze trouwens interpreteren zoals ze zelf willen, niets belet hen om de voorwaarden (nog maar eens) te wijzigen.


Idd als je nummerbehoud hebt is er geen probleem.

We hebben die FUP reeds uitgelegd. We gaan er dan ook niet over klagen zolang je niet voor overlast zorgt.


[deleted]
Laatst gewijzigd door elldiablo 28 jun 2006, 16:12, in totaal 2 gewijzigd.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

jwouters schreef:
Braincel schreef:M.a.w de belofte die mij in het begin werd belooft van die upgrade naar 4mbit geld alleen voor de mensen die nu intekenen.
Maar die hebben dan weer die 0.2 euro aan hun broek.
Prachtig niet.


Neen iedereen krijgt overtijd een 4mbit profiel...



hoe zit dat bij zone 011 wannerr gaan die een overgeschakeld worden naar nieuwe netwerk met deze lfde voorwaarden FUP ?
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik zit in 011 met FUP op 't nieuwe netwerk.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

elldiablo schreef:maar hoe komt het dan dat bij torrents die downloads temenis vertagen tot +-118 Kb/sec :-D :-D :-D ookal heb ik niet veel gedownload?

Zij noemen dat QOS, een ander zou het 1Mbit cap noemen, dat doen ze ook 24/7 op poort 119.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

[deleted]
Laatst gewijzigd door elldiablo 28 jun 2006, 16:11, in totaal 1 gewijzigd.
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

mja kijk, alsk men FUP kan behouden dan heb ik toch liever FUP en QoS. Daarbij, eenmaal het tweede jaar kan je toch om de maand opstappen zonder bijhorende kosten normaalgezien, so. I'll give it a shot denk ik.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

SpoBo schreef:Daarbij, eenmaal het tweede jaar kan je toch om de maand opstappen zonder bijhorende kosten normaalgezien
Ja, klopt da?
Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Lukse schreef:
SpoBo schreef:Daarbij, eenmaal het tweede jaar kan je toch om de maand opstappen zonder bijhorende kosten normaalgezien
Ja, klopt da?

Telenet verkoop vertelde mij dat verleden week ook en zei dat dit wettelijk was.
(ik wist het niet, had er ook nog nooit van gehoord)
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Limburg schreef:
Lukse schreef:
SpoBo schreef:Daarbij, eenmaal het tweede jaar kan je toch om de maand opstappen zonder bijhorende kosten normaalgezien
Ja, klopt da?

Telenet verkoop vertelde mij dat verleden week ook en zei dat dit wettelijk was.
(ik wist het niet, had er ook nog nooit van gehoord)


Staat ook zo in RealDSL's algemene voorwaarden. (Toch zeker in de versie die ik afgedrukt heb toen ik een abo nam.)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Perkele schreef:
elldiablo schreef:maar hoe komt het dan dat bij torrents die downloads temenis vertagen tot +-118 Kb/sec :-D :-D :-D ookal heb ik niet veel gedownload?

Zij noemen dat QOS, een ander zou het 1Mbit cap noemen, dat doen ze ook 24/7 op poort 119.


Tja, ik heb me enkele maanden onthouden uit het RealDSL forum, maar alles wat ik toen geschereven heb klopt nog steeds. Het nieuwe netwerk dat alles ging oplossen is blijkbaar nog ver zoek.

Zolang je hiermee tevreden bent in ruil voor je FUP (alhoewel) dan is het prima, ben je echter in het RealDSL avontuur ingestapt zonder de nodige background van het bedrijf te controleren... tja, dan heb je brute pech.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
Perkele schreef:
elldiablo schreef:maar hoe komt het dan dat bij torrents die downloads temenis vertagen tot +-118 Kb/sec :-D :-D :-D ookal heb ik niet veel gedownload?

Zij noemen dat QOS, een ander zou het 1Mbit cap noemen, dat doen ze ook 24/7 op poort 119.


Tja, ik heb me enkele maanden onthouden uit het RealDSL forum, maar alles wat ik toen geschereven heb klopt nog steeds. Het nieuwe netwerk dat alles ging oplossen is blijkbaar nog ver zoek.

Zolang je hiermee tevreden bent in ruil voor je FUP (alhoewel) dan is het prima, ben je echter in het RealDSL avontuur ingestapt zonder de nodige background van het bedrijf te controleren... tja, dan heb je brute pech.


Dit is dus niet waar...
QoS of een CAP noem het zoals je zelf wilt is niet actief zover ik weet.
Trouwens met torents gaan meten wat je download is ....

Das zeeer subjectief hoor mannekes....

op basis van wat concludeer je dat?
Download een keer een linux distro die op een mooi gehoste plaats staat (in torrent dan wel) en vergelijk nog eens.
Ik haal bij mijne maat 350 kbps CONTINU ....

raar hoor...
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

ik ben volledig akkoord dat er op torrent geen cap zit of qos wordt toegepast. (ik kan hier gewoon dezelvde snelheden als http over halen 300kb+)

maar op poort 119 is dit nog steeds het geval daar zit het nog steeds rond de 116kb.

zelf zit ik nog op het oude netwerk dus hoe het met het nieuwe netwerk zit kan ik nog niet beoordelen.

maar buiten de cap op 119 loopt realdsl goed naar mijn meeing.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

op 119 zit idd QoS, zowel op 't oude als het nieuwe netwerk :evil:
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

darkzero schreef:op 119 zit idd QoS, zowel op 't oude als het nieuwe netwerk :evil:


Het is een cap, geen QoS.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Koyan schreef:Het is een cap, geen QoS.


ik neem aan dat jij in de routerconfig kan en dit staven met harde bewijzen ? ;)
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Ik denk dat men hier de router config niet voor hoeft te kennen.

Als geconstateerd woord dat er 24/24 max rond de 100kb gehaald wordt.
dan noem ik dit ook een cap.
Dan mag er technische gezien nog aan capping gedaan worden via het qos syteem. voor mij is het dan een cap.

Een vierkant is ook een rechthoek maar toch noemt iedereen het een vierkant.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

cyberbug schreef:Een vierkant is ook een rechthoek maar toch noemt iedereen het een vierkant.

lol, mooie beeldspraak :-)
ik ben 100% van dezelfde mening als CyberBug
we hebben het nu al lang genoeg aan ons been gehad om er de werking van de zien, en die is ver altijd dezelfde

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

@Pordata stuur me een PM en Geeef een link met de nodige zakens om te testen Thnx!! :-D :-D [aangepast]
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Vandaag mijn opzegbrief op de post gedaan.

Redenen:

- CAP(doe ni belachelijk over QOS , het is gewoon een 24/7 CAP) op poort 119 van 1mbit

- Tientallen disconnects per dag (ong. 30 sec eruit), wat het gebruik van een statisch ip gewoon nutteloos maakt. Ge bent zelfs beter af met een andere ISP met reguliere 36h disconnects.

- Bij RealRoot wouden ze de held uithangen door mij te dagvaarden voor het Vredegerecht voor niet betaalde facturen.
Maar ik had een clausule in mijn contract waarbij maandelijkse facturatie diende te gebeuren ENKEL per post desnoods aangetekend. Deze heb ik natuurlijk nooit ontvangen. Hier zijn ze dus ferm op hun bek gegaan. Op het gerecht wisten ze me trouwens zeer pittige dingen te vertellen over RealRoot en vooral over de zaakvoerder. Dingen die zeer dicht bij maffiapraktijken aanleunen.:eek:

Ik hoop echt dat mensen die ook maar de minste intentie hebben om met deze maffiosi in zee te gaan dit lezen.

Ik verwacht mij al aan de smerigste truken om mij zolang mogelijk zonder internet te laten zitten.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

ik wil realroot niet voortrekken, maar je oogst wel wat je zaait...

Zo weet ik dat er realdsl'ers bij zijn die MET CAP meer dan 300 GB / maand downloaden, dit meerdere malen per maand

ik weet niet maar dit moet je niet bij veel providers proberen.

Verder weet je dat je MAANDELIJKS dient te betalen, doe je dat niet ben jij per definitie al niet goed bezig...
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

prodata schreef:ik wil realroot niet voortrekken, maar je oogst wel wat je zaait...

Zo weet ik dat er realdsl'ers bij zijn die MET CAP meer dan 300 GB / maand downloaden, dit meerdere malen per maand
ik weet niet maar dit moet je niet bij veel providers proberen.

irrelevant, het gaat erom dat er een CAP wordt toegepast. Zo kunnen ze bvb. als ze zien dat die van 300GB/M hun traffiek hoofdzakelijk wordt veroorzaakt over poort 69 rap een CAP op poort 69 toepassen. Enz.....
En natuurlijk hoef je dat bij andere providers niet te proberen, zij adverteren niet met "ongelimiteerd verbruik"(wat ondertussen al verandert is)
ps. weet je nog wat er in hun FAQ stond als antwoord op de vraag of ze ooit limieten zouden toepassen. "maar nee , wij hebben alleen grootverbruikers en die zoude dan direct vertrekken" blablabla
Kwestie van de geloofwaardigheid van realroot nog is op de schaal te zetten :lol:

prodata schreef:Verder weet je dat je MAANDELIJKS dient te betalen, doe je dat niet ben jij per definitie al niet goed bezig...

Waar haal je dit?In mijn contract stond dit alvast niet. btw: die algemene voorwaarden zijn zo lek als een zeef. Zowat elke jurist maakt daar brandhout als het zover zou komen.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Die CAP (wat trouwens QoS is maargoed)
En die HOGE limieten zijn er niet omdat realroot er extra geld wil mee opstrijken, maar eerder om problemen in knelzone's aan te pakken.
Ik heb daar totaal geen probleem mee als je toch nog op deze manier een 20 tal films kan downloaden voor die prijs, vraag ik me af welke provider beter doet...

Algemene voorwaarden staan onder de wet.
Jij bent een contract aangegaan waar duidelijk MAANDELIJKS in staat, indien je je hier wilt aan ontdoen, vraag ik me af wie daar de moeilijke persoon in is OF je zegt op OF je betaald OF je stelt ze in gebreke.

Jij hebt geen van de 3 optie's genomen, sorry pecht dan, btw heb je je facturen moeten betalen???
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Euh tuurlijk heb ik ze betaald :wink: zonder "intrest en kosten" weliswaar Maar die brief van het vredegerecht was dus het EERSTE wat ik van realroot hoorde, geen telefoon , geen factuur , gewoon direct naart gerecht :roll: .

En als ze de problemen in de knelzones willen aanpakken moeten ze maar capaciteit bijsteken en niet de gebruikers gaan beknotten.
Er is trouwens gezegd dat die cap blijft, dus of ze ooit capaciteit gaan bijsteke daar zou ik maar ni op hopen.

In hun AV staat ook duidelijk dat ze maandelijks een factuur opsturen indien je koos voor te betalen via overschrijving of indien je dat wenste.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

prodata schreef:Zo weet ik dat er realdsl'ers bij zijn die MET CAP meer dan 300 GB / maand downloaden, dit meerdere malen per maand

De topleecher van de afgelopen maand schoot de hoofdvogel af met 602GB (up- en download tesamen).
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

bjansens schreef:
prodata schreef:Zo weet ik dat er realdsl'ers bij zijn die MET CAP meer dan 300 GB / maand downloaden, dit meerdere malen per maand

De topleecher van de afgelopen maand schoot de hoofdvogel af met 602GB (up- en download tesamen).


ei BTW heb ene email gestuurd i v b met deze site http://customer.realdsl.be/


kan opeens er niet op ,... en zouw heel graag dta wel kunene om te zien hoeveel ik binne speel thnx btw
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

prodata schreef:Die CAP (wat trouwens QoS is maargoed)
En die HOGE limieten zijn er niet omdat realroot er extra geld wil mee opstrijken, maar eerder om problemen in knelzone's aan te pakken.
Ik heb daar totaal geen probleem mee als je toch nog op deze manier een 20 tal films kan downloaden voor die prijs, vraag ik me af welke provider beter doet...

als da daarvoor dient, wanneer gaat er dan resultaat zijn ...
die cap verlicht, maar verhelpt de miserie van die mensen ni eh :roll:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Robbe schreef:
prodata schreef:Die CAP (wat trouwens QoS is maargoed)
En die HOGE limieten zijn er niet omdat realroot er extra geld wil mee opstrijken, maar eerder om problemen in knelzone's aan te pakken.
Ik heb daar totaal geen probleem mee als je toch nog op deze manier een 20 tal films kan downloaden voor die prijs, vraag ik me af welke provider beter doet...

als da daarvoor dient, wanneer gaat er dan resultaat zijn ...
die cap verlicht, maar verhelpt de miserie van die mensen ni eh :roll:


Een paar dingen, mensen op het oude netwerk (telenet) hebben regelmatig nog problemen... dit is nu jammer genoeg zo.
Is je contract een jaar oud en woon je in een zone waar er al nieuw netwerk is dan kan je vragen om je te migreren.

Op het nieuwe netwerk halen de meeste mensen hun snelheid wel...
Echter staat de CAP wel af ! en dit sinds begin vorige week (enkel op het nieuw netwerk)

MAAAR mocht het terug wat dichtslibben dan gaat hij wss weer op, hoedan ook is 1Mbit per seconde gedurende 24h/7d 30 dagen lang, nog steeds belachelijk veeeeeel meer dan je ooit haalt met telenet (als je wil leechen uiteraard) en vergeet niet dat deze CAP enkel op enkele poorten is...

Ik ben het totaal oneens met sommige mensen.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier op 't werk was 't ook bena naar 't vredegerecht met RealDSL..ze hadden de mails met facturen naar het verkeerde mail adres gestuurd!! Prodata je moet RealDSL niet altijd zo verdedigen, het is een bende amateurs en daar is alles mee gezegd. Na de recente problemen van vorige week hebben wij dan ook beslist RealDSL op te zeggen en een andere provider aan te vragen.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

sailormars2k schreef:Hier op 't werk was 't ook bena naar 't vredegerecht met RealDSL..ze hadden de mails met facturen naar het verkeerde mail adres gestuurd!! Prodata je moet RealDSL niet altijd zo verdedigen, het is een bende amateurs en daar is alles mee gezegd. Na de recente problemen van vorige week hebben wij dan ook beslist RealDSL op te zeggen en een andere provider aan te vragen.

Hier kan ik maar 1 ding op zeggen: alleen de mails verstuurd naar je [email protected] adres zijn diegene die tellen. Dat je een kopie krijgt op een ander adres is een extra service, maar je wordt verondersteld je mail @realdsl.be te lezen. As simple as that, punt andere lijn, end of discussion. (Reden daarvoor is dat wij van je @realdsl.be kunnen checken dat die factuur daarop is aangekomen moest jij ooit beweren dat dit niet zo was; quota van een of ander hotmail adres kan opgebruikt zijn, en daar hebben wij geen controle over).
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

bjansens schreef:Hier kan ik maar 1 ding op zeggen: alleen de mails verstuurd naar je [email protected] adres zijn diegene die tellen. Dat je een kopie krijgt op een ander adres is een extra service, maar je wordt verondersteld je mail @realdsl.be te lezen. As simple as that, punt andere lijn, end of discussion. (Reden daarvoor is dat wij van je @realdsl.be kunnen checken dat die factuur daarop is aangekomen moest jij ooit beweren dat dit niet zo was; quota van een of ander hotmail adres kan opgebruikt zijn, en daar hebben wij geen controle over).


Dan zou het misschien eens leuk zijn als jullie dat @realdsl.be mailadres zouden meedelen, dat is bij ons nooit gebeurt tot we aanmaningen kregen.(waarna we gevraagd hebben een kopie te sturen naar een ander adres idd) Als wij geen factuur krijgen toegestuurd wordt er niet betaald it's as simple as that.
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

bjansens schreef:
sailormars2k schreef:Hier op 't werk was 't ook bena naar 't vredegerecht met RealDSL..ze hadden de mails met facturen naar het verkeerde mail adres gestuurd!! Prodata je moet RealDSL niet altijd zo verdedigen, het is een bende amateurs en daar is alles mee gezegd. Na de recente problemen van vorige week hebben wij dan ook beslist RealDSL op te zeggen en een andere provider aan te vragen.

Hier kan ik maar 1 ding op zeggen: alleen de mails verstuurd naar je [email protected] adres zijn diegene die tellen. Dat je een kopie krijgt op een ander adres is een extra service, maar je wordt verondersteld je mail @realdsl.be te lezen. As simple as that, punt andere lijn, end of discussion. (Reden daarvoor is dat wij van je @realdsl.be kunnen checken dat die factuur daarop is aangekomen moest jij ooit beweren dat dit niet zo was; quota van een of ander hotmail adres kan opgebruikt zijn, en daar hebben wij geen controle over).

Jongen toch, dat van je email te moete controleren is gewoon wettelijk niet in te kaderen.Die bevestiging die jullie krijgen is gewoon 0,0 waard. De aangetekende brieven worden ook naar dat email adres gestuurd zeker? :roll:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

prodata schreef:ik weet niet maar dit moet je niet bij veel providers proberen.


Die andere providers claim(d)en dan ook geen "limietloos internet" in hun reclame (wat in werkelijkheid eigenlijk een FUP is). Daar oogst dus RealDSL wat men zelf zaait... Ze bieden limietloos / FUP aan, ze krijgen dus de leechers en ze moeten hun infrastructuur daar maar op voorzien.

Wat niet wegneemt dat ik me dan wel afvraag what the f*** iemand met 602 GB op een maand doet :idea:. Maar da's naast de kwestie.
svb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mei 2004, 20:15

@ bjansens:

Ik heb NOOIT geweten dat ik een email adres had bij RealDSL? Nooit heb ik een contract getekend dat ik mails elektronisch wilde ontvangen! (Officieel moet je hiervoor toestemming geven, anders MOETEN facturen via de post opgestuurd! (vraag dat maar effe na bij bvb versatel)) ..

Alles loopt helemaal mank bij RealDSL ... Ik had 2 weken (TWEE) geen internet ... iedere dag gebeld ... dikwijls excuses gehoord en blabla dat ze'r aan bezig waren ... Na 2 weken zeggen ze me dat het mogeljik is dat er misschien wat is misgelopen met de migratie .... DAT WAS VRIJDAG! ... Maandag had ik NOG STEEDS GEEN verbinding! ... Vandaag zouden jullie je aangetekende zending moeten binnen hebben als de post z'n werk heeft gedaan!

Dus volgens jou zou ik op een of andere manier kunnen inloggen op [email protected]?

Succes met jullie bedrijf ... Ik wacht nu op m'n aansluiting op Xpert line van Telenet!

Stijn
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

svb schreef:Ik wacht nu op m'n aansluiting op Xpert line van Telenet!


Ga je echt zóveel betalen per maand? :eek:
svb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mei 2004, 20:15

DaNi0 schreef:
svb schreef:Ik wacht nu op m'n aansluiting op Xpert line van Telenet!


Ga je echt zóveel betalen per maand? :eek:


Is 80 eur / maand (excl btw), is dat dan zoveel voor een lijn met ongelimiteerd (als Telenet dat zegt!) (hoewel ik dit verre van nodig heb ... 20 GB volstaat zeker wel) ...
Wat me vooral aanstaat zijn de 8 static ip's!
Ik geloof in ieder geval dat ik nu een ietwat stabielere verbinding zal hebben naar mijn boekhoudserver etc ... Behoorlijk lastig als die er 2 weken uitligt!
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

svb schreef:
DaNi0 schreef:
svb schreef:Ik wacht nu op m'n aansluiting op Xpert line van Telenet!


Ga je echt zóveel betalen per maand? :eek:


Is 80 eur / maand (excl btw), is dat dan zoveel voor een lijn met ongelimiteerd (als Telenet dat zegt!) (hoewel ik dit verre van nodig heb ... 20 GB volstaat zeker wel) ...
Wat me vooral aanstaat zijn de 8 static ip's!
Ik geloof in ieder geval dat ik nu een ietwat stabielere verbinding zal hebben naar mijn boekhoudserver etc ... Behoorlijk lastig als die er 2 weken uitligt!


Ik wil je verre van aanvallen hoor, maar jij claimt dat realdsl niet profi werkt, maar jij haalt wel een kleinere provider binnen voor een zaak...

Dan vraag ik me af waarom je zelf van onkunde spreekt.


btw dat is dan nog niet lang veranderen van telenet? wel?

ik had 2 jaar geleden ook die lijn en was slechts 1 static en 30 GIG download...
svb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mei 2004, 20:15

prodata schreef:Ik wil je verre van aanvallen hoor, maar jij claimt dat realdsl niet profi werkt, maar jij haalt wel een kleinere provider binnen voor een zaak...

Dan vraag ik me af waarom je zelf van onkunde spreekt.


btw dat is dan nog niet lang veranderen van telenet? wel?

ik had 2 jaar geleden ook die lijn en was slechts 1 static en 30 GIG download...


Dank je, dat is toch wel een behoorlijke aanval, neen?

3 jaar geleden hadden we een office line .. die was 20 GB en 1 static ip ...

De DSL Xpert line in die vorm bestaat inderdaad nog niet lang. Daarom dus dat ik nu pas ga overschakelen.

Tot voor kort had ik hier thuis dus RDSL & Versatel @ 35 eur als backup. Ik zie niet wat er amateuristisch is aan het feit dat je bij je thuis 2 lijnen hebt in case de ene wegvalt? En wie verwacht nou dat je 2 weken zonder internet gaat vallen? Ik was klant nr 15 bij RealDSL, dus veel ervaring was er niet van andere klanten toen ik erbij kwam ...

Stijn
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

svb schreef:
DaNi0 schreef:
svb schreef:Ik wacht nu op m'n aansluiting op Xpert line van Telenet!


Ga je echt zóveel betalen per maand? :eek:


Is 80 eur / maand (excl btw), is dat dan zoveel voor een lijn met ongelimiteerd (als Telenet dat zegt!) (hoewel ik dit verre van nodig heb ... 20 GB volstaat zeker wel) ...
Wat me vooral aanstaat zijn de 8 static ip's!
Ik geloof in ieder geval dat ik nu een ietwat stabielere verbinding zal hebben naar mijn boekhoudserver etc ... Behoorlijk lastig als die er 2 weken uitligt!


Als 20GB volstaat, waarom dan RealDSL? Om een static ip te hebben?
Waarom een static IP, laat staan 8 static IP's ?

Als je van plan bent als server te spelen, heb je toch bandbreedte nodig? Zo niet, kan je toch altijd een "static host" koppelen aan een (dynamic) ip.

Of misschien zie ik iets over het hoofd en was RealDSL toen de beste keus?

Groetjes
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”