Mijn kleine frustratie van de dag ...
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Als ge nu echt denkt dat MVR en die kerel de enige personen zijn die 'smerige' 'manipulatieve' truken gebruiken om voor hun doel te lobby'n, dan heb ik je wat nieuws te vertellen: IEDEREEN DOET HET. Je focust gewoon te hard op MVR en andere mensen binnen de bubbel van corona en antivax. Wake up, mister Freeman. Wake up and... smell the ashes.ub4b schreef:Ivm het tribunaal, dat komt er nog, en MVR moet eens ophouden met zijn grote blafmuil om laster en smaad te verspreiden.
[...]
De schade die de media heeft veroorzaakt is enorm, en MVR is niet de enige manipulator, ook deze mag voor een tribunaal komen:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
De grootste "blafmuilen" zijn toch te vinden onder de wappies.
Dit soort hetzes tegen personen heeft maar één doel, zwakke personen aanzetten tot wat zij willen maar niet durven. En dan duikt er soms zo'n zwakke Jurgen op en trekken ze uiteraard allemaal hun kakje in.
Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Dit soort hetzes tegen personen heeft maar één doel, zwakke personen aanzetten tot wat zij willen maar niet durven. En dan duikt er soms zo'n zwakke Jurgen op en trekken ze uiteraard allemaal hun kakje in.
Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ai, maar idd als het terrecht is betalen. Ik ben pro zone 30 maar ze zouden dynamisch moeten zijn met dynamische borden aan begin en einde. Wat heeft het zin een zone 30 aan een school te hebben in het weekend / 's nachts. En ook soms zie je een einde bord zonder begin te herinneren en dat is dan altijd shit. Ik denk dat met zone 30 dynamisch op de juiste plekken en op de momenten dat het nuttig is en ook op die momenten goed controleren veel beter gaat werken. Op dit moment is er een wildgroei in vlaanderen van zone 30.sky schreef:Boete ontvangen via myEbox:
152€, 49km/u gecorrigeerd in zone 30 op een maandagavond om 21u30.
Wie zijn gat verbrand ....
Ik ben naar Frankrijk met de motor gaan rijden in de bergen, mag je 90 maar in de dorpjes die je tegenkomt 50/30 de motords hielden zich er goed aan, waarom, in die zone 30 zie je mensen lopen het is een klein stukje en terrecht en nadien kan je weer vlotjes 90.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
-
- Elite Poster
Binair denken is eerder deel van het probleem. Iemand die kritiek heeft op wappies is niet noodzakelijk automatisch een blinde volger. Het is niet dat er maar 2 mogelijkheden zijn, with us or against us.ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.Dizzy schreef:De grootste "blafmuilen" zijn toch te vinden onder de wappies.
Blinde believers in de officiële lezing die al de rest altijd als de grootste onzin beschouwen, dat is pas wraakroepend.Dizzy schreef:Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Ik heb ook kritiek op bepaalde officiële beslissingen maar dat maakt me niet iemand die achter de meest waanzinnige fantasten gaat aanlopen. Het is toch pijnlijk dat men (soms terecht) kritiek geeft op media maar zelf kanalen volgt die nog onbetrouwbaarder zijn. De aanhangers van dit nieuwe ware geloof vallen vreemd genoeg niet over het feit dat veel van hun theorieën zichzelf al tegenspreken.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik wacht nog steeds op een antwoord.ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.Dizzy schreef:De grootste "blafmuilen" zijn toch te vinden onder de wappies.
Blinde believers in de officiële lezing die al de rest altijd als de grootste onzin beschouwen, dat is pas wraakroepend.Dizzy schreef: Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Voor welke misdaad zou MVR voor het tribunaal moeten komen?
Misschien kan je me wel overtuigen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
- JamesEarlGray
- Elite Poster
Die screenshots, als dat een misdaad tegen de mensheid is, dan moogt ge élke lobbyist voor mijn part op de brandstapel smijten, want allemaal schuldig aan dat negatief gedrag.ub4b schreef:Misdaden tegen de mensheid met voorkennis, zie screenshots
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 60#p887054
ZIe ook handel met voorkennis
https://stichtingcoronaonderzoek.nl/wp- ... chrift.pdf
Zie ook event 201
Van Ranst is maar één pion in dit grotere spel
Die paper, daarin staat MVR nergens vernoemd, dus geen idee wat je bedoelt.
Dus: betere redenen dan dat, aub!
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Bon, merci voor de poging, maar je gaat toch echt met héél wat meer moeten afkomen.
Bij mijn weten heeft hij geen enkele maatregel genomen. Hij heeft enkel geadviseerd.
Als iemand aan de hand van dat advies een maatregel/wet maakt, wie is er dan verantwoordelijk?
Bij mijn weten heeft hij geen enkele maatregel genomen. Hij heeft enkel geadviseerd.
Als iemand aan de hand van dat advies een maatregel/wet maakt, wie is er dan verantwoordelijk?
-
- Elite Poster
Kijk dat is een mooi voorbeeld van dat compleet irrationele wappie-denken. Iemand die vanuit de wetenschap advies geeft moet veroordeeld en voor sommigen zelfs afgemaakt worden maar men stelt zich totaal geen vragen over hoeveel slachtoffers wappies die mensen overtuigen om niet te vaccineren uiteindelijk ziek worden, levenslang gevolgen dragen of zelfs sterven.
Dat is hetzelfde als een homeopaat die kankerslachtoffers zegt te vertrouwen op verdund water ipv een behandeling.
Dat is hetzelfde als een homeopaat die kankerslachtoffers zegt te vertrouwen op verdund water ipv een behandeling.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Eentje om in te kaderen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/06 ... tplaatsen/CCatalyst schreef:Het blijft toch een groot misverstand. Het regent zeker niet minder dan vroeger.
We beleven een hoogst ongewoon jaar. Er is - in tegenstelling tot de vorige jaren - tot nu toe geen enkele sprake van een doorgezet droogseizoen, en het officiele natseizoen begint alweer in een kleine 2 maanden - alhoewel dat door de koudere zee misschien niet zo zwaar zal uitpakken dit jaar. Want ook de temperaturen blijven maar onder de normaal, duidelijk voelbaar maar officieel niet zo zichtbaar in de statistieken omdat de nachtminima wel rond of boven de normaal blijven hangen door de hardnekkige bewolking. Bummer voor wie hier zit maar ook dat beperkt mee de droogte.
Van "droogte" - een probleem dat we vooral door onszelf gecreëerd hebben - blijven we nu alvast gespaard tot minstens de volgende zomer. Het zal iig reden genoeg zijn om er een jaar niets meer in te investeren, de "problemen oplossen wanneer ze zich stellen"-politiek indachtig.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 aug 2021, 14:50, in totaal 2 gewijzigd.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik denk ook dat die is ontvoerd door aliens en na brainwashing terug op aarde is gezet met een hoger doel... echt waar.ub4b schreef:Van Ranst is maar één pion in dit grotere spel
Typisch:ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.
J.Om de theorie te ondersteunen, worden de volgende drie vragen gesteld:
Ken je iemand uit Bielefeld?
Ben je weleens in Bielefeld geweest?
Ken je iemand die in Bielefeld is geweest?
Voor de meeste internetbezoekers is het antwoord driemaal "nee", en iemand die "ja" antwoordt, kan eenvoudig worden weggezet als onderdeel van het complot.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Ik heb er een gevonden, maar ik ben een beetje bang dat er zoveel rechten voor nodig zijn. Hoe veilig is het om te installeren?devilkin schreef:Gewoon itsme apk googlen en je krijgt direct een aantal hits.. Installeren op eigen risico. Geen idee of ze play services nodig hebben.
Modbreak:
Twijfelachtige eerste post/account... In elk geval is het gelinkte manifest niet dat van be.bmid.itsme .
Twijfelachtige eerste post/account... In elk geval is het gelinkte manifest niet dat van be.bmid.itsme .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Corruptie bij politie:
Sinds enkele weken ondergaat onze buurt weer de overlast van een nachtclub in de buurt. We kennen de symptomen maar al te goed. Heel de nacht straatlawaai, vandalisme, luidruchtige auto’s die graag indruk maken met hun kapotte uitlaten en vooral de afval en kots overal. In het bijzonder de gaspatronen en ballonnen van lachgas. Tegenwoordig zijn die gaspatronen trouwens al literflessen.
Nu moeten nachtclubs nog altijd gesloten blijven onder de coronamaatregelen. En als ze onder een ander mom openen mogen ze toch maar tot 01.00u open blijven.
Omdat de politie blijkbaar niet optreedt en we nu al sinds 3 weken gewekt worden in onze slaap heb ik vannacht zelf de politie gebeld. Omdat ik toch niet kon slapen ben ik intussen in de buurt gaan wandelen om te zien of er reactie kwam.
En die was er zeker. Plots verdwenen alle uiterlijke tekenen. Geen portier meer, geen parkeerwachter en geen spotters meer die een politiepatrouille moeten melden.
De deur bleef potdicht tot de politie zou komen. Die kwam een half uur later, stapte uit, zag dat er niets was en reed verder.
Het was meer dan duidelijk dat de nachtclub eerder op de hoogte was van mijn melding dan de patrouille die langs kwam.
Bij mijn melding vroeg de meldkamer zeer pertinent naar mijn naam. Die heb ik geweigerd te geven. Maar ze hebben natuurlijk wel mijn telefoonnummer. Het is nu bang afwachten of en wanneer de nachtclubeigenaars ook mijn nummer in handen gaan krijgen.
Sinds enkele weken ondergaat onze buurt weer de overlast van een nachtclub in de buurt. We kennen de symptomen maar al te goed. Heel de nacht straatlawaai, vandalisme, luidruchtige auto’s die graag indruk maken met hun kapotte uitlaten en vooral de afval en kots overal. In het bijzonder de gaspatronen en ballonnen van lachgas. Tegenwoordig zijn die gaspatronen trouwens al literflessen.
Nu moeten nachtclubs nog altijd gesloten blijven onder de coronamaatregelen. En als ze onder een ander mom openen mogen ze toch maar tot 01.00u open blijven.
Omdat de politie blijkbaar niet optreedt en we nu al sinds 3 weken gewekt worden in onze slaap heb ik vannacht zelf de politie gebeld. Omdat ik toch niet kon slapen ben ik intussen in de buurt gaan wandelen om te zien of er reactie kwam.
En die was er zeker. Plots verdwenen alle uiterlijke tekenen. Geen portier meer, geen parkeerwachter en geen spotters meer die een politiepatrouille moeten melden.
De deur bleef potdicht tot de politie zou komen. Die kwam een half uur later, stapte uit, zag dat er niets was en reed verder.
Het was meer dan duidelijk dat de nachtclub eerder op de hoogte was van mijn melding dan de patrouille die langs kwam.
Bij mijn melding vroeg de meldkamer zeer pertinent naar mijn naam. Die heb ik geweigerd te geven. Maar ze hebben natuurlijk wel mijn telefoonnummer. Het is nu bang afwachten of en wanneer de nachtclubeigenaars ook mijn nummer in handen gaan krijgen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Daar gebeurt nauwelijks iets mee. Zelfs de hulpjes van terroristen die bij de politie werk(t)en, worden er nauwelijks voor bestraft (lekken van info, ...).R2D2 schreef:Corruptie bij politie
Een heel magere troost: in het buitenland is dat ook zo (corruptie) en treed men ook nauwelijks op. Sterker nog: als je het benoemt, word je beschuldigd van anarchie. Wat natuurlijk de wereld op z'n kop is. De corruptie van de politie is anarchistischer dan de kritiek op corruptie.
Ik ken wel wat mensen in mijn omgeving die door bevriende politiemensen getipt worden over politiecontroles (alcohol in het verkeer). Vroeger met de planning voor de maand, nu met de planning van de dag (meestal weekenddagen).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Misschien heeft de politie inderdaad wel eerst eens gebeld om te zeggen dat er een klacht is binnengekomen voor nachtlawaai. Waar de discotheek op gereageerd heeft? En passeerde de patrouille om te zien of ze actie ondernomen hadden? Toch ook niet zo onlogisch?
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Mijn ergernis:
- de politie = corrupt
- wanneer je niet weet hoe het intern werkt, zwijg dan
Altijd maar veralgemenen, het hangt m'n kl*ten uit en is meer dan een kleine ergernis.
- de politie = corrupt
Altijd maar veralgemenen, het hangt m'n kl*ten uit en is meer dan een kleine ergernis.
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Ik denk niet dat ik veralgemeen als ik een concreet voorbeeld aanhaal. Ik zeg niet dat alle politie corrupt is, maar het is nu wel duidelijk dat er linken zijn tussen de politie en die nachtclub. Er is immers al een voorgeschiedenis. Het gemeentebestuur probeert de overlast al lang aan banden te leggen (dat zeggen ze toch), maar de nachtclub is slimmer en machtiger. Toen in het verleden de burgemeester de nachtclub liet sluiten wegens een lange reeks van overlast, overtredingen en geweld, was de club 24u later opnieuw open dank zij een "éénzijdige" spoedprocedure bij de raad van state.testertje schreef:Mijn ergernis:
- de politie = corrupt
Het is dus dat soort van maffia uitbaters, die zeer goede advocaten kunnen betalen.
Het gaat hier om overtredingen waar toch wel zware straffen op staan en jij vindt het logisch dat de politie de overtreder telefonische tipt en zo zijn straf laat ontlopen? De normenvervaging gaat ver tegenwoordig.woutervh schreef:Misschien heeft de politie inderdaad wel eerst eens gebeld om te zeggen dat er een klacht is binnengekomen voor nachtlawaai. Waar de discotheek op gereageerd heeft? En passeerde de patrouille om te zien of ze actie ondernomen hadden? Toch ook niet zo onlogisch?
- JamesEarlGray
- Elite Poster
Dat klopt, veralgemeningen zijn irritant.testertje schreef:Altijd maar veralgemenen, het hangt m'n kl*ten uit en is meer dan een kleine ergernis.
Maar de politie corrupt noemen omdat de beklaagden schijnbaar voor de patrouille langsging reageerden op de klacht, is veralgemenend? Amai, da's wel vergezocht, die uitspraak.
Sorry voor het plaatsen van de verkeerde apk - het was de eerste voor de "itsme apk"-zoekopdracht. De gevraagde toestemmingen voor de be.bmid.itsme zijn bescheidener.Zahoot schreef:Ik heb er een gevonden, maar ik ben een beetje bang dat er zoveel rechten voor nodig zijn. Hoe veilig is het om te installeren?devilkin schreef:Gewoon itsme apk googlen en je krijgt direct een aantal hits.. Installeren op eigen risico. Geen idee of ze play services nodig hebben.
Modbreak:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Een NUC 11 Enthusiast die nog altijd niet verkrijgbaar is en dan lees je dit... https://tweakers.net/nieuws/185366/slid ... rt-20.html
Nu komt er altijd wel iets nieuws maar als dat al komt voor je de vorige generatie in de winkels kan vinden is het niet leuk meer
Nu komt er altijd wel iets nieuws maar als dat al komt voor je de vorige generatie in de winkels kan vinden is het niet leuk meer
- heist_175
- Elite Poster
Weer iemand die niet kan lezen .testertje schreef:Mijn ergernis:
- de politie = corrupt
Er is zeker corruptie bij politie en daar wordt te weinig tegen gedaan (zie bv hoger).
Maar om nu te concluderen, zoals jij doet, dat "de politie" corrupt is, dat gaat veel te ver. We leven in België, niet Columbia.
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.fvhbrugge schreef:Als je probeert anoniem klacht in te dienen wegens geluidsoverlast dan moet je niet verwonderd zijn dat de politie traag reageert en je oproep niet belangrijk genoeg vindt.
Als iemand een vermeend misdrijf meldt, moet dit serieus genomen worden. Wie dit ook meldt.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.cadsite schreef:Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.fvhbrugge schreef:Als je probeert anoniem klacht in te dienen wegens geluidsoverlast dan moet je niet verwonderd zijn dat de politie traag reageert en je oproep niet belangrijk genoeg vindt.
Als iemand een vermeend misdrijf meldt, moet dit serieus genomen worden. Wie dit ook meldt.
Jij leeft ook op het paradijs zeker?
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Neen, ik ben realist.sdke schreef:Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
cadsite schreef:Neen, ik ben realist.sdke schreef:Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.
Dan moet je toch realistisch zijn en beseffen dat zoiets onmogelijk is.. Mensen die dus voor de lol melden kunnen dus onbestraft dit doen zonder problemen, maar de politie verliest wel tijd, manschappen,...
Ik ga ervan uit dat een melding met naam wel serieus bekeken wordt, maar ook een bepaalde prioriteit krijgt. Net zoals op een spoeddienst. Modder op de weg is minder belangrijk dan een schietpartij bv.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Hoe doe je dat dan tegenwoordig anoniem bellen?sdke schreef:Dan moet je toch realistisch zijn en beseffen dat zoiets onmogelijk is.. Mensen die dus voor de lol melden kunnen dus onbestraft dit doen zonder problemen, maar de politie verliest wel tijd, manschappen,...
Een SIM kaart kan je niet meer kopen zonder je identiteitsgegevens, vaste telefoons zijn ook bekend en telefooncellen zijn er bij mijn weten bijna niet meer...
Verder is het natuurlijk wel heel gemakkelijk om een naam te geven, Joske Vermeulen natuurlijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Het probleem is dat de politie je privacy niet altijd ernstig neemt... zoals hier al aangegeven hebben ze soms "'connecties" met bepaalde mensen en dan zou het wel eens kunnen dat die te weten komen wie de klacht heeft ingediend. Ik zou dus ook liever anoniem sommige dingen melden, al mag die anonimiteit wel opgeheven worden door de commisaris (of hoger), maar voor een normale agent lijkt me dat niet relevant.cadsite schreef:Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Bel 'voor de lol' eens dat er een bom ligt bij café de vallende duif.sdke schreef:Dan moet je toch realistisch zijn en beseffen dat zoiets onmogelijk is.. Mensen die dus voor de lol melden kunnen dus onbestraft dit doen zonder problemen, maar de politie verliest wel tijd, manschappen,...
Je zal wel zien hoe 'anoniem' je echt belt en hoe ze dit telefoontje negeren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
VRT moet dringend beter beginnen nagaan wie ze zoal inhuurt om commentaren te geven op sportprestaties. Echt triest dit, en kwetsend voor de atleten in kwestie die zo hard gewerkt hebben. En dat voor een openbare omroep die het voorbeeld zou moeten geven.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210727_96208557
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... n/10324662
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210727_96208557
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... n/10324662
- heist_175
- Elite Poster
Er zijn hier op UB ook heel wat posts te vinden, zelfs ganse threads, die tot (een oproep tot) ontslag bij de VRT zouden leiden (lijden).
Het probleem is dus niet de VRT, wel de maatschappij.
Overigens is de boete van het IOC voor de Noorse dames die sportbroekjes ipv slipjes aanhadden, een andere uiting van hetzelfde soort gedrag & gedachtengoed.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210721_97658542
Het probleem is dus niet de VRT, wel de maatschappij.
Overigens is de boete van het IOC voor de Noorse dames die sportbroekjes ipv slipjes aanhadden, een andere uiting van hetzelfde soort gedrag & gedachtengoed.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210721_97658542
150 euro boete voor wie strakke bikinislip weigert
Het Noorse vrouwenteam strandhandbal koos op het EK voor shorts in plaats van bikinislips. Met een boete tot gevolg. ‘Met al die bodyshaming zie ik niet in waarom dit niet kan.’
De Noorse vrouwen speelden dit weekend tegen Spanje tijdens het Europees kampioenschap strandhandbal in Bulgarije. Dat ging relatief ongemerkt voorbij, tot bleek dat de tien Noorse vrouwen een boete hadden gekregen van elk 150 euro. Reden: de regels van de Internationale Federatie voor de sport eisen dat zij spelen in bikini, met een broekje dat ‘nauw aansluit, een opwaartse hoek vertoont richting het bovenbeen en langs de zijkant niet meer dan 10 centimeter lang is’. De vrouwen droegen shortjes. Net zoals hun mannelijke evenknieën op internationaal niveau, en net zoals ze in eigen land al doen tijdens competities.