152€, 49km/u gecorrigeerd in zone 30 op een maandagavond om 21u30.
Wie zijn gat verbrand ....
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Als ge nu echt denkt dat MVR en die kerel de enige personen zijn die 'smerige' 'manipulatieve' truken gebruiken om voor hun doel te lobby'n, dan heb ik je wat nieuws te vertellen: IEDEREEN DOET HET. Je focust gewoon te hard op MVR en andere mensen binnen de bubbel van corona en antivax. Wake up, mister Freeman. Wake up and... smell the ashes.ub4b schreef:Ivm het tribunaal, dat komt er nog, en MVR moet eens ophouden met zijn grote blafmuil om laster en smaad te verspreiden.
[...]
De schade die de media heeft veroorzaakt is enorm, en MVR is niet de enige manipulator, ook deze mag voor een tribunaal komen:
Ai, maar idd als het terrecht is betalen. Ik ben pro zone 30 maar ze zouden dynamisch moeten zijn met dynamische borden aan begin en einde. Wat heeft het zin een zone 30 aan een school te hebben in het weekend / 's nachts. En ook soms zie je een einde bord zonder begin te herinneren en dat is dan altijd shit. Ik denk dat met zone 30 dynamisch op de juiste plekken en op de momenten dat het nuttig is en ook op die momenten goed controleren veel beter gaat werken. Op dit moment is er een wildgroei in vlaanderen van zone 30.sky schreef:Boete ontvangen via myEbox:
152€, 49km/u gecorrigeerd in zone 30 op een maandagavond om 21u30.
Wie zijn gat verbrand ....
Binair denken is eerder deel van het probleem. Iemand die kritiek heeft op wappies is niet noodzakelijk automatisch een blinde volger. Het is niet dat er maar 2 mogelijkheden zijn, with us or against us.ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.Dizzy schreef:De grootste "blafmuilen" zijn toch te vinden onder de wappies.
Blinde believers in de officiële lezing die al de rest altijd als de grootste onzin beschouwen, dat is pas wraakroepend.Dizzy schreef:Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Ik wacht nog steeds op een antwoord.ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.Dizzy schreef:De grootste "blafmuilen" zijn toch te vinden onder de wappies.
Blinde believers in de officiële lezing die al de rest altijd als de grootste onzin beschouwen, dat is pas wraakroepend.Dizzy schreef: Het enige wraakroepende is dat men deze blafmuilen laat doen ook al verspreiden ze de grootste onzin en verzieken ze het debat met hun fantasmes.
Die screenshots, als dat een misdaad tegen de mensheid is, dan moogt ge élke lobbyist voor mijn part op de brandstapel smijten, want allemaal schuldig aan dat negatief gedrag.ub4b schreef:Misdaden tegen de mensheid met voorkennis, zie screenshots
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 60#p887054
ZIe ook handel met voorkennis
https://stichtingcoronaonderzoek.nl/wp- ... chrift.pdf
Zie ook event 201
Van Ranst is maar één pion in dit grotere spel
Eentje om in te kaderen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/06 ... tplaatsen/CCatalyst schreef:Het blijft toch een groot misverstand. Het regent zeker niet minder dan vroeger.
Ik denk ook dat die is ontvoerd door aliens en na brainwashing terug op aarde is gezet met een hoger doel... echt waar.ub4b schreef:Van Ranst is maar één pion in dit grotere spel
Typisch:ub4b schreef:Nappies zoals jij die blind de MSM geloven, zijn deel van het probleem.
J.Om de theorie te ondersteunen, worden de volgende drie vragen gesteld:
Ken je iemand uit Bielefeld?
Ben je weleens in Bielefeld geweest?
Ken je iemand die in Bielefeld is geweest?
Voor de meeste internetbezoekers is het antwoord driemaal "nee", en iemand die "ja" antwoordt, kan eenvoudig worden weggezet als onderdeel van het complot.
Ik heb er een gevonden, maar ik ben een beetje bang dat er zoveel rechten voor nodig zijn. Hoe veilig is het om te installeren?devilkin schreef:Gewoon itsme apk googlen en je krijgt direct een aantal hits.. Installeren op eigen risico. Geen idee of ze play services nodig hebben.
Daar gebeurt nauwelijks iets mee. Zelfs de hulpjes van terroristen die bij de politie werk(t)en, worden er nauwelijks voor bestraft (lekken van info, ...).R2D2 schreef:Corruptie bij politie
Ik denk niet dat ik veralgemeen als ik een concreet voorbeeld aanhaal. Ik zeg niet dat alle politie corrupt is, maar het is nu wel duidelijk dat er linken zijn tussen de politie en die nachtclub. Er is immers al een voorgeschiedenis. Het gemeentebestuur probeert de overlast al lang aan banden te leggen (dat zeggen ze toch), maar de nachtclub is slimmer en machtiger. Toen in het verleden de burgemeester de nachtclub liet sluiten wegens een lange reeks van overlast, overtredingen en geweld, was de club 24u later opnieuw open dank zij een "éénzijdige" spoedprocedure bij de raad van state.testertje schreef:Mijn ergernis:
- de politie = corrupt
- wanneer je niet weet hoe het intern werkt, zwijg dan
Altijd maar veralgemenen, het hangt m'n kl*ten uit en is meer dan een kleine ergernis.
Het gaat hier om overtredingen waar toch wel zware straffen op staan en jij vindt het logisch dat de politie de overtreder telefonische tipt en zo zijn straf laat ontlopen? De normenvervaging gaat ver tegenwoordig.woutervh schreef:Misschien heeft de politie inderdaad wel eerst eens gebeld om te zeggen dat er een klacht is binnengekomen voor nachtlawaai. Waar de discotheek op gereageerd heeft? En passeerde de patrouille om te zien of ze actie ondernomen hadden? Toch ook niet zo onlogisch?
Dat klopt, veralgemeningen zijn irritant.testertje schreef:Altijd maar veralgemenen, het hangt m'n kl*ten uit en is meer dan een kleine ergernis.
Sorry voor het plaatsen van de verkeerde apk - het was de eerste voor de "itsme apk"-zoekopdracht. De gevraagde toestemmingen voor de be.bmid.itsme zijn bescheidener.Zahoot schreef:Ik heb er een gevonden, maar ik ben een beetje bang dat er zoveel rechten voor nodig zijn. Hoe veilig is het om te installeren?devilkin schreef:Gewoon itsme apk googlen en je krijgt direct een aantal hits.. Installeren op eigen risico. Geen idee of ze play services nodig hebben.
Modbreak:
Twijfelachtige eerste post/account... In elk geval is het gelinkte manifest niet dat van be.bmid.itsme .
Weer iemand die niet kan lezentestertje schreef:Mijn ergernis:
- de politie = corrupt
Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.fvhbrugge schreef:Als je probeert anoniem klacht in te dienen wegens geluidsoverlast dan moet je niet verwonderd zijn dat de politie traag reageert en je oproep niet belangrijk genoeg vindt.
Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.cadsite schreef:Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.fvhbrugge schreef:Als je probeert anoniem klacht in te dienen wegens geluidsoverlast dan moet je niet verwonderd zijn dat de politie traag reageert en je oproep niet belangrijk genoeg vindt.
Als iemand een vermeend misdrijf meldt, moet dit serieus genomen worden. Wie dit ook meldt.
Neen, ik ben realist.sdke schreef:Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.
Jij leeft ook op het paradijs zeker?
cadsite schreef:Neen, ik ben realist.sdke schreef:Haha, iedereen die dus even voor de lol belt met een 'vermeende' klacht, moet de politie serieus nemen.
Jij leeft ook op het paradijs zeker?
Hoe doe je dat dan tegenwoordig anoniem bellen?sdke schreef:Dan moet je toch realistisch zijn en beseffen dat zoiets onmogelijk is.. Mensen die dus voor de lol melden kunnen dus onbestraft dit doen zonder problemen, maar de politie verliest wel tijd, manschappen,...
Het probleem is dat de politie je privacy niet altijd ernstig neemt... zoals hier al aangegeven hebben ze soms "'connecties" met bepaalde mensen en dan zou het wel eens kunnen dat die te weten komen wie de klacht heeft ingediend. Ik zou dus ook liever anoniem sommige dingen melden, al mag die anonimiteit wel opgeheven worden door de commisaris (of hoger), maar voor een normale agent lijkt me dat niet relevant.cadsite schreef:Ik ben een redelijk lastig manneke als het gaat over privacy, maar wat je hier zegt is gewoon fout.
Bel 'voor de lol' eens dat er een bom ligt bij café de vallende duif.sdke schreef:Dan moet je toch realistisch zijn en beseffen dat zoiets onmogelijk is.. Mensen die dus voor de lol melden kunnen dus onbestraft dit doen zonder problemen, maar de politie verliest wel tijd, manschappen,...
150 euro boete voor wie strakke bikinislip weigert
Het Noorse vrouwenteam strandhandbal koos op het EK voor shorts in plaats van bikinislips. Met een boete tot gevolg. ‘Met al die bodyshaming zie ik niet in waarom dit niet kan.’
De Noorse vrouwen speelden dit weekend tegen Spanje tijdens het Europees kampioenschap strandhandbal in Bulgarije. Dat ging relatief ongemerkt voorbij, tot bleek dat de tien Noorse vrouwen een boete hadden gekregen van elk 150 euro. Reden: de regels van de Internationale Federatie voor de sport eisen dat zij spelen in bikini, met een broekje dat ‘nauw aansluit, een opwaartse hoek vertoont richting het bovenbeen en langs de zijkant niet meer dan 10 centimeter lang is’. De vrouwen droegen shortjes. Net zoals hun mannelijke evenknieën op internationaal niveau, en net zoals ze in eigen land al doen tijdens competities.