in die software is dat toch nie aanwezig? Enkel contact info, email en telefoon?kos schreef:Ik zie in de homelink software bij verbruikt volume (weet juiste plaats niet van buiten) nog steeds 100Gb staan.sn00zerman schreef:100 GB limiet ?
Waar heb je het over ?
Dit zou ongelimiteerd moeten zijn en volgens Dommel zou dat aangepast worden met de nieuwe versie van de software die 3 weken geleden volgende week zou uitkomen, maar waarvan ik nog niets gehoord heb van Dommel.
Het grote Homeconnect topic deel 2
Ik heb het alleszins ergens gezien, op https://crm.schedom-europe.net staat het niet, dus is de enige overblijvende mogelijkheid in homelink software.frado schreef:in die software is dat toch nie aanwezig? Enkel contact info, email en telefoon?kos schreef:Ik zie in de homelink software bij verbruikt volume (weet juiste plaats niet van buiten) nog steeds 100Gb staan.sn00zerman schreef:100 GB limiet ?
Waar heb je het over ?
Dit zou ongelimiteerd moeten zijn en volgens Dommel zou dat aangepast worden met de nieuwe versie van de software die 3 weken geleden volgende week zou uitkomen, maar waarvan ik nog niets gehoord heb van Dommel.
Misschien is er ondertussen al een nieuwere versie uit, maar heeft dommel me daar niet van op de hoogte gebracht.
Kan je dat ergens zien welke versie je hebt? Zo ja, welke versie hebben jullie?
nee is pas bij nieuwe software.
Btw hoe bel je internationaal:s . het wil mij maar niet lukken :s
International: +44 870 383 0232
Dat zou ik moeten bellen. Als ik de + erbij laat in Bria krijg ik een 404 error. Doe ik de + weg krijg ik een 'gevormde nr niet correct".
hoe bel ik wél naar buitenland(hier: UK)
Btw hoe bel je internationaal:s . het wil mij maar niet lukken :s
International: +44 870 383 0232
Dat zou ik moeten bellen. Als ik de + erbij laat in Bria krijg ik een 404 error. Doe ik de + weg krijg ik een 'gevormde nr niet correct".
hoe bel ik wél naar buitenland(hier: UK)
aha twas dat dus . Ipv de ++ zijn het 2 nullekes. Redelijk obvious ahcteraf gezienbroli schreef:Dit zal onnozel klinken maar heb je 00 erbij geprobeerd??frado schreef: Doe ik de + weg krijg ik een 'gevormde nr niet correct".
hoe bel ik wél naar buitenland(hier: UK)
Hoe werkt die Bria eigenlijk? Kan je dan gewoon van achter je pc met een headset bellen zonder dat je iets aan het telefoontoestel zelf moet doen?frado schreef:nee is pas bij nieuwe software.
Btw hoe bel je internationaal:s . het wil mij maar niet lukken :s
International: +44 870 383 0232
Dat zou ik moeten bellen. Als ik de + erbij laat in Bria krijg ik een 404 error. Doe ik de + weg krijg ik een 'gevormde nr niet correct".
hoe bel ik wél naar buitenland(hier: UK)
Dat programma is dan uw telefoontoestel, en dan kan je inderdaad met een headset bellen.kos schreef:Hoe werkt die Bria eigenlijk? Kan je dan gewoon van achter je pc met een headset bellen zonder dat je iets aan het telefoontoestel zelf moet doen?
Welke gegevens je moet invullen staat in de eerste post.
(Opgelet: met Bria moet er bij userid verplicht een @ ingevuld worden, vb.: *[email protected], dial plan mag je leeglaten)
- Bijlagen
-
- bria.JPG
- (38.68 KiB) 4 keer gedownload
Laatst gewijzigd door BBB 29 aug 2008, 14:15, in totaal 1 gewijzigd.
...
jup. Lees 1e post voor de inst ellingen. Het enige dat ik nog wil weten is hoe ik moet doen als ik de telefoon opneem op pc, maar ik hem verder wil beantwoorden via een gewone telefoon.kos schreef:Hoe werkt die Bria eigenlijk? Kan je dan gewoon van achter je pc met een headset bellen zonder dat je iets aan het telefoontoestel zelf moet doen?frado schreef:nee is pas bij nieuwe software.
Btw hoe bel je internationaal:s . het wil mij maar niet lukken :s
International: +44 870 383 0232
Dat zou ik moeten bellen. Als ik de + erbij laat in Bria krijg ik een 404 error. Doe ik de + weg krijg ik een 'gevormde nr niet correct".
hoe bel ik wél naar buitenland(hier: UK)
Met eyebeam lukte mij dat wel (met Bria niet) ik kan wel doorschakelen naar een andere pc, maar als ik met Bria doorschakel naar mijn vaste telefoon dan begint die niet te bellen.frado schreef:Het enige dat ik nog wil weten is hoe ik moet doen als ik de telefoon opneem op pc, maar ik hem verder wil beantwoorden via een gewone telefoon.
...
Helloow iedereen,
Ik heb niet echt zin om alles weer te gaan doorlezen, maar het blijkt dat de problemen wat opgelost raken, is dat ook zo?
Nu, wij zouden graag overstappen, aangezien we weer een Telenet factuur hebben gekregen van €80 !
Maar wij kunnen heus geen maand zonder telefoon, en ik heb al veel gelezen over de snelheidsverhoging ADSL2+, nu zijn mijn vragen:
- Gaat de omzetting van telefoon al sneller (opgebeld kunnen worden)
- Bij snelheidsverhoging, moet ik dan een nieuwe modem kopen?
Bedankt,,
Ik heb niet echt zin om alles weer te gaan doorlezen, maar het blijkt dat de problemen wat opgelost raken, is dat ook zo?
Nu, wij zouden graag overstappen, aangezien we weer een Telenet factuur hebben gekregen van €80 !
Maar wij kunnen heus geen maand zonder telefoon, en ik heb al veel gelezen over de snelheidsverhoging ADSL2+, nu zijn mijn vragen:
- Gaat de omzetting van telefoon al sneller (opgebeld kunnen worden)
- Bij snelheidsverhoging, moet ik dan een nieuwe modem kopen?
Bedankt,,
En is dat doorschakelen dan: schakel door *1 bv? En kan je doorschakelen naar *1 en *2 ?BBB schreef:Met eyebeam lukte mij dat wel (met Bria niet) ik kan wel doorschakelen naar een andere pc, maar als ik met Bria doorschakel naar mijn vaste telefoon dan begint die niet te bellen.frado schreef:Het enige dat ik nog wil weten is hoe ik moet doen als ik de telefoon opneem op pc, maar ik hem verder wil beantwoorden via een gewone telefoon.
Met eyeBeam werkte "XFER" - *1 - "XFER" ook niet, maar het werkt als je zelf via een 2de lijn belt naar *1, je pakt dan op met de vaste telefoon en dan druk je in eyeBeam op de externe lijn dan "XFER" en dan druk je op de lijn naar waar je wil doorschakelen (uw vaste telefoon).frado schreef:En is dat doorschakelen dan: schakel door *1 bv? En kan je doorschakelen naar *1 en *2 ?BBB schreef:Met eyebeam lukte mij dat wel (met Bria niet) ik kan wel doorschakelen naar een andere pc, maar als ik met Bria doorschakel naar mijn vaste telefoon dan begint die niet te bellen.frado schreef:Het enige dat ik nog wil weten is hoe ik moet doen als ik de telefoon opneem op pc, maar ik hem verder wil beantwoorden via een gewone telefoon.
Het heeft volgens mij te maken met de "hold" functie (en die kan ik met mijn vaste telefoon niet (de)activeren)
...
ja dat was inderdaad zo gepland(gezegd door helpdesk), echter word het toch nog wat uitgesteld ivm testen.
Ik had ze vandaag weer gecontacteerd, ivm sterk wisselende snelheden van mijn adsl, en dat voip storingen had.
Kreeg te horen dat er vandaag meerdere hadden gebeld ivm met storingen van voip.
En voor de adsl moest ik een week even de snelheden bijhouden en dan doormailen.
Dus het is helaas nog even wachten.
hoe ze de update gaan uitbrengen is helaas nog onbekend bij hun zelf, of per email, of een cd-rom per post.
heb nogmaals verteld, dat ze meer moeten gaan vermelden op hun website over nieuws/storingen/updates.
Ik had ze vandaag weer gecontacteerd, ivm sterk wisselende snelheden van mijn adsl, en dat voip storingen had.
Kreeg te horen dat er vandaag meerdere hadden gebeld ivm met storingen van voip.
En voor de adsl moest ik een week even de snelheden bijhouden en dan doormailen.
Dus het is helaas nog even wachten.
hoe ze de update gaan uitbrengen is helaas nog onbekend bij hun zelf, of per email, of een cd-rom per post.
heb nogmaals verteld, dat ze meer moeten gaan vermelden op hun website over nieuws/storingen/updates.
Ik vindt het zielig en kinderachtig hoe soms wordt gereageerd.
Ik vindt het ten eerste onrecht dat mensen klagen. Het was simpelweg iemand aan de telefoon die dat zei dat het misschien op de 29ste ging zijn (ging niet direct want de programmeur of wie het ook was, was op vakantie).
Je mag pas klagen als Dommel het officieel via nieuws websites of hun eigen nieuws sectie aankondigt.
Ik heb liever een iets stabielere software, dan dat ze alles direct rushen.
Ik vindt het ten eerste onrecht dat mensen klagen. Het was simpelweg iemand aan de telefoon die dat zei dat het misschien op de 29ste ging zijn (ging niet direct want de programmeur of wie het ook was, was op vakantie).
Je mag pas klagen als Dommel het officieel via nieuws websites of hun eigen nieuws sectie aankondigt.
Ik heb liever een iets stabielere software, dan dat ze alles direct rushen.
:3
laten we hopen dat ze ook bezig zijn om alles in orde te maken , om elke homeconnecter over te zetten naar adsl2+
btw: deze middag had ik weer minuten delay op men VoIP. na een router reset enkele uren later was het wel weg
btw: deze middag had ik weer minuten delay op men VoIP. na een router reset enkele uren later was het wel weg
Twas een interne nota aan heel het personeel dat de software vandaag ging komen. Als ze het verspreiden over het helpdesk personeel(die dat dan aan de mensen zeggen), mag het ook wel waar zijn. En ik hoop dat er tenminste 2 programmeurs in heel dat spel zijn? Ofja bij de software van nu kan ik geloven dat het maar een halve was..FredWP schreef:Ik vindt het zielig en kinderachtig hoe soms wordt gereageerd.
Ik vindt het ten eerste onrecht dat mensen klagen. Het was simpelweg iemand aan de telefoon die dat zei dat het misschien op de 29ste ging zijn (ging niet direct want de programmeur of wie het ook was, was op vakantie).
Je mag pas klagen als Dommel het officieel via nieuws websites of hun eigen nieuws sectie aankondigt.
Ik heb liever een iets stabielere software, dan dat ze alles direct rushen.
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
- Bedankt: 2 keer
FredWP schreef:Ik vindt het zielig en kinderachtig hoe soms wordt gereageerd.
Ik vindt het ten eerste onrecht dat mensen klagen. Het was simpelweg iemand aan de telefoon die dat zei dat het misschien op de 29ste ging zijn (ging niet direct want de programmeur of wie het ook was, was op vakantie).
Je mag pas klagen als Dommel het officieel via nieuws websites of hun eigen nieuws sectie aankondigt.
Ik heb liever een iets stabielere software, dan dat ze alles direct rushen.
Zielig reageren ?
Weet je wat ik zielig vind ?
Die domeinnaam & 200 MB webspace staat in de specificaties van hun homeconnect !
Met andere woorden, ik betaal al 2 maanden "teveel" eigenlijk, omdat ze mij een "niet-volledig" product aanbieden !
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Hey,
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). Nu heb ik homelink opnieuw geïnstalleerd, kreeg ik melding dat het geen connectie met server kon maken. Nogal logisch, omdat er nu ook geen adsl login meer in het modem stak (door de reset).
Dus heb ik dit opgelost door login dslxxxx@schedom vanop de brief in te geven.
Nu kan ik wel internetten, maar ik vraag me af of de modem ook automatisch geconfigureerd zal worden voor VOIP?
Voorlopig (reeds 2u) niet en ik krijg volgende meldingen in log:
Deze meldingen krijg ik opnieuw en opnieuw en opnieuw elke miliseconde ...
Wat nu gedaan?
EDIT: OK, nadat ik mijn dslxxx@schedom had ingesteld, is het uiteindelijk allemaal van zelf in orde gekomen, de modem is 3x heropgestart en nu werkt alles inclusief VOIP. toppie!
Alleen jammer dat je niet zelf een extra voip account kan installen!
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). Nu heb ik homelink opnieuw geïnstalleerd, kreeg ik melding dat het geen connectie met server kon maken. Nogal logisch, omdat er nu ook geen adsl login meer in het modem stak (door de reset).
Dus heb ik dit opgelost door login dslxxxx@schedom vanop de brief in te geven.
Nu kan ik wel internetten, maar ik vraag me af of de modem ook automatisch geconfigureerd zal worden voor VOIP?
Voorlopig (reeds 2u) niet en ik krijg volgende meldingen in log:
Code: Selecteer alles
Aug 29 19:21:57 War <00000000>[0] <EVENT> scm: 995-00-00 String number 5088 has not been defined. :
Aug 29 19:21:57 War <00000000>[0] <EVENT> scm: 995-00-00 String number 5082 has not been defined. :
Aug 29 19:21:57 War <00000000>[0] <EVENT> scm: 995-00-00 String number 5083 has not been defined. :
Aug 29 19:21:57 War <00000000>[0] <EVENT> scm: 995-00-00 String number 5086 has not been defined. :
Aug 29 19:21:57 War <00000000>[0] <EVENT> scm: 995-00-00 String number 5089 has not been defined. :
Aug 29 19:43:53 Err <00000000>[0] <EVENT> scm: 002-00-00 Timer: Try to stop a timer which is already stopped
Aug 29 19:56:30 Err <EVENT> scm: 030-00-00 TR69Agent--Session Timeout
Aug 29 19:57:00 Err <EVENT> scm: 030-00-00 ACS server could not be reached. (A001)
Wat nu gedaan?
EDIT: OK, nadat ik mijn dslxxx@schedom had ingesteld, is het uiteindelijk allemaal van zelf in orde gekomen, de modem is 3x heropgestart en nu werkt alles inclusief VOIP. toppie!
Alleen jammer dat je niet zelf een extra voip account kan installen!
Ga naar Telenet/Belgacom? Daar zetten ze u in de zak voor alle extra features die Dommel gratis aanbied.sn00zerman schreef:FredWP schreef:Ik vindt het zielig en kinderachtig hoe soms wordt gereageerd.
Ik vindt het ten eerste onrecht dat mensen klagen. Het was simpelweg iemand aan de telefoon die dat zei dat het misschien op de 29ste ging zijn (ging niet direct want de programmeur of wie het ook was, was op vakantie).
Je mag pas klagen als Dommel het officieel via nieuws websites of hun eigen nieuws sectie aankondigt.
Ik heb liever een iets stabielere software, dan dat ze alles direct rushen.
Zielig reageren ?
Weet je wat ik zielig vind ?
Die domeinnaam & 200 MB webspace staat in de specificaties van hun homeconnect !
Met andere woorden, ik betaal al 2 maanden "teveel" eigenlijk, omdat ze mij een "niet-volledig" product aanbieden !
Ik ben blij dat ik al redelijke hosting er bij krijg (of ik die nu niet of wel gebruik), en dan nog eens een gratis domein krijg. Homeconnect bestaat nog niet zo lang, maar het komt wel, dus geduld.
Laatst gewijzigd door FredWP 06 sep 2008, 15:43, in totaal 1 gewijzigd.
:3
FredWP, ik neem aan dat uw eerste reactie tegen mij was bedoeld.
Het was zeker niet zo bedoeld om Dommel af te schepen of enige dergelijke, ik ben zelf van plan om over te stappen als alles wat stabieler is.
Indien ik u met mijn eerste post heb beledigd, mijn verontschuldigingen daarvoor.
Het was zeker niet zo bedoeld om Dommel af te schepen of enige dergelijke, ik ben zelf van plan om over te stappen als alles wat stabieler is.
Indien ik u met mijn eerste post heb beledigd, mijn verontschuldigingen daarvoor.
Je hoeft je voor niks te verontschuldigen. Ik vindt het spijtig (ben nog niet zo lang op de community) om bepaalde reacties te zien op iets vanwaar ik denk "de wereld vergaat niet, waarom zo reageren".Uloga schreef:FredWP, ik neem aan dat uw eerste reactie tegen mij was bedoeld.
Het was zeker niet zo bedoeld om Dommel af te schepen of enige dergelijke, ik ben zelf van plan om over te stappen als alles wat stabieler is.
Indien ik u met mijn eerste post heb beledigd, mijn verontschuldigingen daarvoor.
Mensen vergeten soms wat ze al hebben. Alles wat ik al heb bij Homeconnect, ik ben er superblij mee voor die prijs (het is bijna niet te geloven, mensen waar ik het tegen vertel staan er van verstomd).
Natuurlijk, er zijn nog wat problemen hier en daar, en sommige onderdelen zijn er nog niet, maar je moet denken dat Dommel het heel druk heeft, en nog aan het groeien is (tot hopelijk iets groots als er niets slechts gebeurt).
Maar als ze dan weer een foutje maken dan reageren sommige hier als kleine kinderen die hun snoepje niet krijgen.
Ik zeg niet dat klagen niet mag. Klagen moet, maar in de juiste situatie, en soms is het overdreven klagen om gewoon maar te klagen.
Dommel heeft ook nog problemen. Ik denk niet dat ze deze drukte verwacht hadden (ze zoeken nieuwe mensen, dat zie je op hun website). Ze zijn nog afhankelijk van Belgacom (wat dingen zwaar kan vertragen of tegen kan zitten), terwijl ze zelf daar vanaf proberen te geraken (eigen netwerk opbouwen), enzovoort.
:3
Ehm was de activatie datum op de brief ook vandaag?woete schreef:Hey,
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). ]
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja, 29 augustus, na 18u. Maar alhoewel ik wel via voip kan bellen, krijg ik nog geen oproepen binnen via Dommel, maar nog steeds via Belgacom ... ?broli schreef:Ehm was de activatie datum op de brief ook vandaag?woete schreef:Hey,
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). ]
Dat komt omdat je belgacom nog niet afgesloten is, je zal wel een beetje geduld moeten hebben eer je telefoontjes kan ontvangen van dommel Tenzij ze dat gefixed hebbenwoete schreef:Ja, 29 augustus, na 18u. Maar alhoewel ik wel via voip kan bellen, krijg ik nog geen oproepen binnen via Dommel, maar nog steeds via Belgacom ... ?broli schreef:Ehm was de activatie datum op de brief ook vandaag?woete schreef:Hey,
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). ]
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
't Is inderdaad soms erg gesteld met de mensen hier. Ze krijgen dan al zoveel extra voor een superprijs en dan komen ze zagen dat het nog niet genoeg is. (alhoewel ik ook graag die 12mbps zou zien.)FredWP schreef:
Je hoeft je voor niks te verontschuldigen. Ik vindt het spijtig (ben nog niet zo lang op de community) om bepaalde reacties te zien op iets vanwaar ik denk "de wereld vergaat niet, waarom zo reageren".
Mensen vergeten soms wat ze al hebben. Alles wat ik al heb bij Homeconnect, ik ben er superblij mee voor die prijs (het is bijna niet te geloven, mensen waar ik het tegen vertel staan er van verstomd).
Dommel kan niet volgen omdat ze gewoon niet genoeg mensen vinden. Hoelang staan die vacatures nu al open? Ik heb er nog geen enkele zien verdwijnen. Dus het is deels niet hun eigen schuld dat ze het verschrikkelijk druk hebben. ze kunnen ook niet alles tegelijk natuurlijk. Alhoewel ik het soms wel overdreven vind dat een support ticket 5 of 6 weken openstaat en dat ze nooit problemen melden naar de klanten toe.FredWP schreef: Natuurlijk, er zijn nog wat problemen hier en daar, en sommige onderdelen zijn er nog niet, maar je moet denken dat Dommel het heel druk heeft, en nog aan het groeien is (tot hopelijk iets groots als er niets slechts gebeurt).
Tja, ge moet dat begrijpen, Userbase is een discussieforum en in discussiefora kan het er soms heftig aan toe gaan.FredWP schreef: Maar als ze dan weer een foutje maken dan reageren sommige hier als kleine kinderen die hun snoepje niet krijgen.
Ik zeg niet dat klagen niet mag. Klagen moet, maar in de juiste situatie, en soms is het overdreven klagen om gewoon maar te klagen.
Belgacom is inderdaad grotendeels de oorzaak van hun technische beperkingen. Belgacom vraagt woekerprijzen voor hun apparatuur en het gebruik ervan.FredWP schreef: Dommel heeft ook nog problemen. Ik denk niet dat ze deze drukte verwacht hadden (ze zoeken nieuwe mensen, dat zie je op hun website). Ze zijn nog afhankelijk van Belgacom (wat dingen zwaar kan vertragen of tegen kan zitten), terwijl ze zelf daar vanaf proberen te geraken (eigen netwerk opbouwen), enzovoort.
Dat ze hun eigen netwerk opbouwen vind ik ok, maar ze mochten nooit een uiterste datum gepland hebben voor hun cityconnect infrastructuur in Limburg, ze halen hem toch niet.
Ik hoop natuurlijk ook dat Dommel een groot bedrijf wordt. Maar ik hoop dan ook wel dat ze vanaf dat de kassa rinkelt, ze ook gaan blijven investeren in infrastructuur (tenzij de maximum gewoon is bereikt ) en de klanten ook niet gaan beginnen afpersen zoals Belgacom en Telenet dat momenteel doen.
To download or not to download, that's the question.
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb brief van Belgacom gekregen waarin staat dat nummer wordt overgedragen op de datum die door Dommel aan mij zou worden meedegedeeld.Uloga schreef:Dat komt omdat je belgacom nog niet afgesloten is, je zal wel een beetje geduld moeten hebben eer je telefoontjes kan ontvangen van dommel Tenzij ze dat gefixed hebbenwoete schreef:Ja, 29 augustus, na 18u. Maar alhoewel ik wel via voip kan bellen, krijg ik nog geen oproepen binnen via Dommel, maar nog steeds via Belgacom ... ?broli schreef:Ehm was de activatie datum op de brief ook vandaag?woete schreef:Hey,
Vandaag papieren aangekregen met actievatie nummer.
Na veel vijven en zessen heb ik het toestel gereset nadat het model al via de homelink software was ingesteld (met het vorlopig temp*@schedom adsl login). ]
Op de brief van Dommel staat:
Code: Selecteer alles
uw telefoonaansluiting ... op 29-8-08 om 18u geactiveerd ... activiatie gebeurd in telefooncentrale ... niemand moet thuis aanwezig zijn .... het nummer is binnen de 4 werkuren actief na het invoeren van de activatie-code
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik vind dit allemaal dikke zever. Als jij een auto gaat kopen dan verwacht je toch ook dat hij direct achteruit rijdt en niet na een een paar maanden??? Ze verkopen lucht aan hun klanten ( op deze moment ). Van alles waarvoor je betaald is het enigste wat werkt het internet ( en dan bij sommige ook nog niet goed ) en het systeem om facturen te sturen. Telefonie, Domain naam, ... daarvoor betaal je ook, en je krijgt het niet. En toch nog dommel verdedigen, ik snap niet dat je dit kunt. Je hebt blijkbaar nog niet veel problemen gehad met dommel. Maar als je al 10tallen euros hebt versleten aan hun helpdesk zul je denk ik wel anders spreken!FredWP schreef:Je hoeft je voor niks te verontschuldigen. Ik vindt het spijtig (ben nog niet zo lang op de community) om bepaalde reacties te zien op iets vanwaar ik denk "de wereld vergaat niet, waarom zo reageren".Uloga schreef:FredWP, ik neem aan dat uw eerste reactie tegen mij was bedoeld.
Het was zeker niet zo bedoeld om Dommel af te schepen of enige dergelijke, ik ben zelf van plan om over te stappen als alles wat stabieler is.
Indien ik u met mijn eerste post heb beledigd, mijn verontschuldigingen daarvoor.
Mensen vergeten soms wat ze al hebben. Alles wat ik al heb bij Homeconnect, ik ben er superblij mee voor die prijs (het is bijna niet te geloven, mensen waar ik het tegen vertel staan er van verstomd).
Natuurlijk, er zijn nog wat problemen hier en daar, en sommige onderdelen zijn er nog niet, maar je moet denken dat Dommel het heel druk heeft, en nog aan het groeien is (tot hopelijk iets groots als er niets slechts gebeurt).
Maar als ze dan weer een foutje maken dan reageren sommige hier als kleine kinderen die hun snoepje niet krijgen.
Ik zeg niet dat klagen niet mag. Klagen moet, maar in de juiste situatie, en soms is het overdreven klagen om gewoon maar te klagen.
Dommel heeft ook nog problemen. Ik denk niet dat ze deze drukte verwacht hadden (ze zoeken nieuwe mensen, dat zie je op hun website). Ze zijn nog afhankelijk van Belgacom (wat dingen zwaar kan vertragen of tegen kan zitten), terwijl ze zelf daar vanaf proberen te geraken (eigen netwerk opbouwen), enzovoort.
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
enkel dommel begon te adverteren zo vroegwoete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
half jaar 31 euro, daarna 41
http://www.scarlet.be/nl/one/
wel niet onbeperkt
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Je bent er vet mee dat je kan bellen, maar niet opgebelt kunt worden...woete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Jawel, ik heb mijn analoge lijn terug aangesloten op de Siemens,Yargo schreef:Je bent er vet mee dat je kan bellen, maar niet opgebelt kunt worden...woete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
dus ik hoor telefoon weer rinkelen.
Komt vanzelf wel in orde denk ik.
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Scarlet is wel niet onbeperkt downloaden, heeft ook geen nieuwsgroep (waarvoor ik voorheen apart 6€/maand betaalde). En vergeet niet dat scarlet de eerste 2 jaar bij zijn ONE product ONGELOOFLIJK VEEL problemen heeft gekend. Zo erg dat Test-aankoop zich ermee is gaan bemoeien. Ook bij Scarlet toen onderbemande helpdesks. Zelfde verhaal bij Tele2 met hun voip.liger schreef:enkel dommel begon te adverteren zo vroegwoete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
half jaar 31 euro, daarna 41
http://www.scarlet.be/nl/one/
wel niet onbeperkt
Enkel Belgacom slaagt er precies in om hun VOIP/I-talk een degelijke start te laten maken ...
En het gekke is, behalve belgacom is bij iedereen via voip bellen extra goedkoop, bij belgacom vragen ze er nog steeds tarief voor/min. Dit is zelfs pas nog geïndexeerd!
Ik begrijp ook niet waarom belgacom van hun analoge telefonie vanaf wilt. Volgens mij is hun elektriciteits verbruik véél hoger met alle voip-apparatuur erbij dan zonder.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
de reden hiervoor is redelijk simpel hoor..woete schreef:Scarlet is wel niet onbeperkt downloaden, heeft ook geen nieuwsgroep (waarvoor ik voorheen apart 6€/maand betaalde). En vergeet niet dat scarlet de eerste 2 jaar bij zijn ONE product ONGELOOFLIJK VEEL problemen heeft gekend. Zo erg dat Test-aankoop zich ermee is gaan bemoeien. Ook bij Scarlet toen onderbemande helpdesks. Zelfde verhaal bij Tele2 met hun voip.liger schreef:enkel dommel begon te adverteren zo vroegwoete schreef:Yargo,
Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.
Maar de beloofde diensten zoals domein .be komen vast en zeker in orde, vroeg of laat.
De snelheidsverhoging naar 12 Mbps is iets waar VEEL providers mee adverteren alhoewel iedereen moet wachten tot Belgacom zijn netwerk heeft geupgrade.
Voorlopig beleef ik alleen maar vreugde aan de vele inbegrepen diensten voor slechts 50€. Want zelfs zonder domein naam en 12Mbps is er geen concurrent op de markt die voor 50€ onbeperkt downloaden aanbied! + comfortdiensten + nieuwsgroepen + voip onbeperkt bellen (en dan laat ik express domeinnaam en snelheid achterwege)
half jaar 31 euro, daarna 41
http://www.scarlet.be/nl/one/
wel niet onbeperkt
Enkel Belgacom slaagt er precies in om hun VOIP/I-talk een degelijke start te laten maken ...
En het gekke is, behalve belgacom is bij iedereen via voip bellen extra goedkoop, bij belgacom vragen ze er nog steeds tarief voor/min. Dit is zelfs pas nog geïndexeerd!
Ik begrijp ook niet waarom belgacom van hun analoge telefonie vanaf wilt. Volgens mij is hun elektriciteits verbruik véél hoger met alle voip-apparatuur erbij dan zonder.
als je nog analoge gesprekken hebt over een lijn waar ook adsl over gaat heb je meer kans opstoringen.. terwijl voip voip is en dus over het 'internet' gaat (gedigitaliseerd).
ook kunnen dan in lokale centrales de normale 'oude' telefooncentrales weg en vervangen worden met nieuwe, die hoogswaarschijnlijk net minder verbruiken..