FredWP schreef:
Je hoeft je voor niks te verontschuldigen. Ik vindt het spijtig (ben nog niet zo lang op de community) om bepaalde reacties te zien op iets vanwaar ik denk "de wereld vergaat niet, waarom zo reageren".
Mensen vergeten soms wat ze al hebben. Alles wat ik al heb bij Homeconnect, ik ben er superblij mee voor die prijs (het is bijna niet te geloven, mensen waar ik het tegen vertel staan er van verstomd).
't Is inderdaad soms erg gesteld met de mensen hier. Ze krijgen dan al zoveel extra voor een superprijs en dan komen ze zagen dat het nog niet genoeg is. (alhoewel ik ook graag die 12mbps zou zien.)
FredWP schreef:Natuurlijk, er zijn nog wat problemen hier en daar, en sommige onderdelen zijn er nog niet, maar je moet denken dat Dommel het heel druk heeft, en nog aan het groeien is (tot hopelijk iets groots als er niets slechts gebeurt).
Dommel kan niet volgen omdat ze gewoon niet genoeg mensen vinden. Hoelang staan die vacatures nu al open? Ik heb er nog geen enkele zien verdwijnen. Dus het is deels niet hun eigen schuld dat ze het verschrikkelijk druk hebben. ze kunnen ook niet alles tegelijk natuurlijk. Alhoewel ik het soms wel overdreven vind dat een support ticket 5 of 6 weken openstaat en dat ze nooit problemen melden naar de klanten toe.
FredWP schreef:Maar als ze dan weer een foutje maken dan reageren sommige hier als kleine kinderen die hun snoepje niet krijgen.
Ik zeg niet dat klagen niet mag. Klagen moet, maar in de juiste situatie, en soms is het overdreven klagen om gewoon maar te klagen.
Tja, ge moet dat begrijpen, Userbase is een discussieforum en in discussiefora kan het er soms heftig aan toe gaan.
FredWP schreef:Dommel heeft ook nog problemen. Ik denk niet dat ze deze drukte verwacht hadden (ze zoeken nieuwe mensen, dat zie je op hun website). Ze zijn nog afhankelijk van Belgacom (wat dingen zwaar kan vertragen of tegen kan zitten), terwijl ze zelf daar vanaf proberen te geraken (eigen netwerk opbouwen), enzovoort.
Belgacom is inderdaad grotendeels de oorzaak van hun technische beperkingen. Belgacom vraagt woekerprijzen voor hun apparatuur en het gebruik ervan.
Dat ze hun eigen netwerk opbouwen vind ik ok, maar ze mochten nooit een uiterste datum gepland hebben voor hun cityconnect infrastructuur in Limburg, ze halen hem toch niet.
Ik hoop natuurlijk ook dat Dommel een groot bedrijf wordt. Maar ik hoop dan ook wel dat ze vanaf dat de kassa rinkelt, ze ook gaan blijven investeren in infrastructuur (tenzij de maximum gewoon is bereikt
) en de klanten ook niet gaan beginnen afpersen zoals Belgacom en Telenet dat momenteel doen.
To download or not to download, that's the question.