Het is een site van de DPG familie, net zoals Tweakers,...
Grote kans dat ze net zoals Tweakers vrij onafhankelijk werken.
Nog grotere kans dat het een vergetelheid is, ipv een grote samenzwering.
Contact opnemen lijkt me weliswaar meer werk maar ook logischer dan hier complot theorieën posten.
“Vroeg of laat loopt dit fout af”
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 976
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Lycamobile, Ello Mobile, Carrefour Mobile, Jim Mobile (nochtans van Proximus) staan er ook niet. Dat complot van DPG tegenover Digi gaat dus al minstens 15 jaar terug in de tijd.Joop schreef: 2 maanden geleden Voor de liefhebber.....HLN's website:
https://www.mijnvergelijker.be/
Kies telekom, en probeer dan eens Digi eruit te halen, staat er niet tussen. Waarom niet? Mijn Vergelijker is van HLN/DPG.
Maar hun facturatie mankeert toch wel het een en ander, tijd dat ze dit fixen.

-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dat is ook mijn vermoeden, dergelijke sites hun business model is geld verdienen. Of je moet betalen om in de lijst te komen, of een commissie per klant die ze aanbrengen via de site
-
- Plus Member
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Precies, maar ze doen in hun roddelblaadje HLN en VTM wel doen voorkomen alsof het DE VERGELIJKINGSSITE is en dat is dus gewoon pure misleiding.
Vreemd dat de overheid niet optreed tegen deze oneerlijke praktijken.
Ze stellen zelf:
Vreemd dat de overheid niet optreed tegen deze oneerlijke praktijken.
Ze stellen zelf:
Maar dit klopt dus niet, want vergelijken niet alles, wat de VREG bv wel doet. Mensen weten dus gewoon niet dat er nog providers zijn.Hoe gaat Mijnvergelijker.be te werk?
Mijnvergelijker.be wil de Belgische consument helpen weloverwogen keuzes te maken om te besparen op energie, telecom, verzekeringen, financiële producten en ziekenfondsen. Dit dankzij onafhankelijke, transparante en betrouwbare vergelijkingen. Zo kan je in alle vertrouwen de beste beslissingen voor jouw levenssituatie nemen, en slim tijd en geld besparen.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Het BIPT stelt ook op https://www.bipt.be/consumenten/de-aanb ... t-een-tool dat men https://www.bestetarief.be/ moet gebruiken, wat de tegenhanger is voor de v-test.
(tot voor dat je die site van DPG hier aanhaalde had ik er zelfs nog nooit van gehoord. Dus geen idee hoe populair die is... Maar DPG media is nu ook niet iets wat ik courant bekijk)
(tot voor dat je die site van DPG hier aanhaalde had ik er zelfs nog nooit van gehoord. Dus geen idee hoe populair die is... Maar DPG media is nu ook niet iets wat ik courant bekijk)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
- Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
- Bedankt: 78 keer
Commerciële vergelijkingssites werken per definitie op commissie en in dit geval moet een mobiele operator hoogstwaarschijnlijk ook betalen voor vermelding op de site. Je surft hier vrijwillig naar een bak reclame, daar is niks mee. Zo werkt de vrije markt. 

EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Plus Member
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Sommige mensen luisteren nog radio en kijken nog naar TV-zenders....en daar gooit DPG je dood met reklame voor hun valse-sites.devilkin schreef: 2 maanden geleden tot voor dat je die site van DPG hier aanhaalde had ik er zelfs nog nooit van gehoord.
Ze hebben best wel aardige programma's, maar even veel rotzooi die ze aanraden.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Tweakers is een online nieuwswebsite, met een eigen en onafhankelijke redactie.devilkin schreef: 2 maanden geleden Het is een site van de DPG familie, net zoals Tweakers,...
Grote kans dat ze net zoals Tweakers vrij onafhankelijk werken.
MijnEnergie en MijnVergelijker zijn een prijsvergelijkers op commissie, betaal je veel krijg je veel "airplay" en vice versa.
Tweakers is overgekocht om op een legale manier GDPR te omzeilen: door heel wat gespecialiseerde(re) websites over te nemen, verhoogde DPG de kans dat ze met DPG-cookies heel veel cross-websites-cookies kunnen blijven gebruiken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
@complotdenker @Joop
https://www.msn.com/nl-be/financien/nie ... r-AA1Epbew
https://www.lecho.be/entreprises/teleco ... 06224.html
Terug fake MSN?
Minister van Telecom Vanessa Matz (Les Engagés) roept telecomoperator DIGI bij zich wegens "de talrijke klachten" tegen het bedrijf bij de ombudsdienst. Dat heeft ze donderdag aangekondigd. DIGI zegt dat de problemen al zijn opgelost.
Volgens de Franstalige zakenkrant L'Echo registreerde de ombudsdienst op vijf maanden tijd 300 klachten tegen DIGI. In verhouding tot de omvang van de nieuwe operator zijn dat veel klachten, klinkt het. Een grote speler als Orange krijgt bijvoorbeeld 2.000 klachten op een heel jaar.
https://www.msn.com/nl-be/financien/nie ... r-AA1Epbew
https://www.lecho.be/entreprises/teleco ... 06224.html
Terug fake MSN?

Minister van Telecom Vanessa Matz (Les Engagés) roept telecomoperator DIGI bij zich wegens "de talrijke klachten" tegen het bedrijf bij de ombudsdienst. Dat heeft ze donderdag aangekondigd. DIGI zegt dat de problemen al zijn opgelost.
Volgens de Franstalige zakenkrant L'Echo registreerde de ombudsdienst op vijf maanden tijd 300 klachten tegen DIGI. In verhouding tot de omvang van de nieuwe operator zijn dat veel klachten, klinkt het. Een grote speler als Orange krijgt bijvoorbeeld 2.000 klachten op een heel jaar.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Zijn er percentages die rekening houdende met het product, zijnde enkel gsm en vast Internet, voor de andere providers? Dus niet alles op 1 pot gooiende.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~acd4fba7/
“Techniekers kunnen de parking van hun busjes niet meer betalen omdat we nog 40.000 euro schulden bij 4411 (app waarmee je kan betalen voor parkeren, red.) hebben. Dat is toch niet meer normaal?” Een medewerker van telecombedrijf DIGI krabt zich in de haren. Verschillende rekeningen zijn niet betaald, zoals die van parkeerapp 4411 hieronder. Daardoor wordt zijn werk een stuk moeilijker. “De Roemeense installateurs moeten zelf een parkeerticket nemen en het bedrag voorschieten. Hopelijk krijgen ze dat nog terugbetaald.”
"dat zie je ook in de profielen die vertrekken: vooral mensen uit afdelingen als marketing, sales en andere administratieve functies.” “De lancering kwam veel te vroeg”, "zegt een ander ex-directielid. “Het bedrijf was daar nog niet klaar voor.”
“Techniekers kunnen de parking van hun busjes niet meer betalen omdat we nog 40.000 euro schulden bij 4411 (app waarmee je kan betalen voor parkeren, red.) hebben. Dat is toch niet meer normaal?” Een medewerker van telecombedrijf DIGI krabt zich in de haren. Verschillende rekeningen zijn niet betaald, zoals die van parkeerapp 4411 hieronder. Daardoor wordt zijn werk een stuk moeilijker. “De Roemeense installateurs moeten zelf een parkeerticket nemen en het bedrag voorschieten. Hopelijk krijgen ze dat nog terugbetaald.”
"dat zie je ook in de profielen die vertrekken: vooral mensen uit afdelingen als marketing, sales en andere administratieve functies.” “De lancering kwam veel te vroeg”, "zegt een ander ex-directielid. “Het bedrijf was daar nog niet klaar voor.”
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
De vraag is hoelang ze nog deftig gsm gaan kunnen aanbieden 

iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Houden we het even beleefd, als volwassenen? Dank.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Wat als proximus niet betaald word voor het gebruik van hun netwerk en hoe gaan ze dan de uitbreiding van hun eigen masten en fiber netwerk bekostigen als ze al geen geld hebben om parking te betalen. Denk dat ze over paar maanden toch de prijs van hun abonnement toch gaan moeten verhogen anders zal het rap gedaan zijn met Digi.satsurfer schreef:https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~acd4fba7/
“Techniekers kunnen de parking van hun busjes niet meer betalen omdat we nog 40.000 euro schulden bij 4411 (app waarmee je kan betalen voor parkeren, red.) hebben. Dat is toch niet meer normaal?” Een medewerker van telecombedrijf DIGI krabt zich in de haren. Verschillende rekeningen zijn niet betaald, zoals die van parkeerapp 4411 hieronder. Daardoor wordt zijn werk een stuk moeilijker. “De Roemeense installateurs moeten zelf een parkeerticket nemen en het bedrag voorschieten. Hopelijk krijgen ze dat nog terugbetaald.”
"dat zie je ook in de profielen die vertrekken: vooral mensen uit afdelingen als marketing, sales en andere administratieve functies.” “De lancering kwam veel te vroeg”, "zegt een ander ex-directielid. “Het bedrijf was daar nog niet klaar voor.”
- bralm
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 19:31
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als je alles tegelijkertijd wilt realiseren (mobiel via Proximus, eigen mobiel netwerk uitbouwen, eigen fiber netwerk uitbouwen, IPTV opstarten) verschiet ik er niet van dat dit niet van een leien dakje loopt.
-
- Plus Member
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Raar is wel dat Telenet meer dan een jaar problemen had omdat ze weer eens met informatica de mist in gingen, toen hoorden we de kranten amper of waren ze heel lief voor de problemen. Zelfde als de problemen met Proximus die nog altijd niet in staat is klachten, zelfs MET SLA, deftig af te handelen.
Dan hoor je niemand.
Ik ben al sinds dag 1 bij Digi, ben zeer tevreden en alles werkt goed. Lijkt me eerder dat sommigen er belang bij hebben Digi in een slecht daglicht te stellen.
Dan hoor je niemand.
Ik ben al sinds dag 1 bij Digi, ben zeer tevreden en alles werkt goed. Lijkt me eerder dat sommigen er belang bij hebben Digi in een slecht daglicht te stellen.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Dat er sommigen belang hebben dat Digi in een slecht daglicht staat is een zekerheid, dat heet economische belangen en concurrentie. Die problemen heeft Digi echter zelf veroorzaakt en de oplossing dient zich nog niet direct aan. Klanten hebben geen boodschap aan excuses over de belangen van concurrenten maar willen dat waar ze voor betalen, ook werkt. Hier waren veel mensen enthousiast over de nieuwkomer en de prijzen, velen zijn afgehaakt door de problemen ondanks dat ze graag weg wilden bij de klassieke providers.
Digi moet zelf hun problemen aanpakken en zorgen dat ze leveren wat ze beloven, daar kan geen enkele concurrent wat tegen doen. Dat het vertrouwen in Digi nu een deuk heeft opgelopen is dus totaal hun eigen schuld.
Digi moet zelf hun problemen aanpakken en zorgen dat ze leveren wat ze beloven, daar kan geen enkele concurrent wat tegen doen. Dat het vertrouwen in Digi nu een deuk heeft opgelopen is dus totaal hun eigen schuld.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Premium Member
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 2 keer
dan heb je veel geluk of merk je het niet op de momenten dat er problemen zijn, ik heb het 4 maanden een kans gegeven en ben veranderd door de ontvangst dat soms weg viel of ik geen sms'jes toe kreeg van bepaalde vrienden of ze me niet konden bellen, en in het buitenland ik geen ontvangst had en een heleboel moest aanpassen en instellen om weer ontvangst te hebben, iemand bij mij had proximus en had geen problemen met dezelfde iPhone, ik had opeens geen ontvangst.
als je constant problemen hebt en het niet opgelost wordt dan verander je snel naar een andere provider.
kreeg ook klachten van mensen dat ze niks konden inspreken op m'n voicemail, omdat dit niet bestaat op de digi abbo.
als je constant problemen hebt en het niet opgelost wordt dan verander je snel naar een andere provider.
kreeg ook klachten van mensen dat ze niks konden inspreken op m'n voicemail, omdat dit niet bestaat op de digi abbo.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat is echt wel een misstap van Digi. Die roamingproblemen raken ooit wel eens uitgewerkt, maar voicemail is toch belangrijk voor veel mensen.master-magic schreef: 2 weken geleden kreeg ook klachten van mensen dat ze niks konden inspreken op m'n voicemail, omdat dit niet bestaat op de digi abbo.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
https://www.hln.be/binnenland/minister- ... ~ac8363ed/Minister van Telecom Vanessa Matz heeft dinsdag tijdens een onderhoud met telecomoperator Digi een concreet engagement van de operator gevraagd om ervoor te zorgen dat het aantal klachten bij de ombudsdienst voor telecommunicatie sterk daalt en om de rechten van abonnees te vrijwaren. Dat meldt ze in een mededeling. De ontmoeting kwam er naar aanleiding van het hoge aantal klachten bij de ombudsdienst voor telecommunicatie.
Ik verwacht beterschap nu!