Geld van belkrediet naar bank/paypal

Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

dr.trimble schreef:Dan is er ook nog geen zekerheid dat je na de 6 maanden wel effectief je centen zal te zien krijgen, sorry maar dat is zo :?

Hoezo geen zekerheid?
Vanaf het moment dat je 50eur bereikt wordt je sowieso uitbetaald hoor ;-)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

dat bedoel ik net, als ik deze maand 10 euro over heb, volgende maand 5, de maand er op 8 , enz. Dan kan het misschien 6 maanden duren eer ik aan 50 euro zit, dan moet ik een aanvraag doen en duurt het nog meer dan een maand eer ik mijn geld zie.
Ik weet dat het allemaal goed bedoelt is, maar hoe weet ik dat jij binnen 8 maand nog altijd de website draaiende houdt en er ondertussen niet de brui aan gegeven heeft ?
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Dat weet je niet, maar zoals Pidgey hier zijn best doet en iets tof op poten heeft gezet zonder al te veel eigen voordeel vertrouw ik hem wel. Het is altijd een risico he. Er is evenveel kans dat Thoorn er plots mee ophoudt, contact met die site blijkt al een pak moeilijker... Als Pidgey er mee zou stoppen dan ben ik er vrij zeker van dat hij een einduitbetaling zal doen van alle tegoeden van alle gebruikers.

Maar Thoorn is er voor degenen die snel hun geld willen zien (maar wel akkoord zijn met een lagere return) idd beter. Ik heb een test gedaan, 3/1 uitbetaling aangevraagd, met valutadatum 4/1 staat het op mijn rekening zie ik vandaag.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

dr.trimble schreef:dat bedoel ik net, als ik deze maand 10 euro over heb, volgende maand 5, de maand er op 8 , enz. Dan kan het misschien 6 maanden duren eer ik aan 50 euro zit, dan moet ik een aanvraag doen en duurt het nog meer dan een maand eer ik mijn geld zie.
Ik weet dat het allemaal goed bedoelt is, maar hoe weet ik dat jij binnen 8 maand nog altijd de website draaiende houdt en er ondertussen niet de brui aan gegeven heeft ?

Zoals ik al zei regel ik zelf de betalingen niet!
Dus zelfs moest ik ermee ophouden (niet dat ik daar een reden voor heb), zit het geld niet bij mij maar bij Targetpay.
Mijn site zal gewoon de gebruikers begeleiden in het aanmaken van een account op Targetpay en het bellen naar de 0900 nummer van je eigen account.
Als je verstand hebt van websites maken enz kan je dit evengoed zelf doen. Maar aangezien veel mensen daar niet toe in staat zijn, geeft mijn site ze de mogelijkheid om alles semi-automatisch te doen.
Maar op de achtergrond is alles dus afhankelijk van Targetpay en niet van Pidgey.be. Dus of ik nu stop of niet, je geld ben je sowieso niet kwijt... Tenzij Targetpay falliet gaat ofzo... (maar die kans is nihil volgens mij)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Hmm, ik heb eens zitten kijken op die site van TargetPay om dat eventueel voor mezelf op te zetten.

https://www.targetpay.com/info/0900-pay ... 2&btw=incl

In de tabel staat dat je een return van €1,558 (bijna 78%!) hebt voor een minuut bellen aan €2. Is dit de netto opbrengst of gaan daar nog kosten van af? En is het echt zo simpel dat je enkel zo'n kant-en-klare 'module' (aangemaakt via die wizard) op je site moet zwieren?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Maglor: Nog even "excl BTW'" aanvinken. Dan krijg je het juiste bedrag ;)
Komt neer op 65,8%

De module van Targetpay is inderdaad behoorlijk simpel (je moet hem zelfs niet eens op een site zwieren, enkel aanmaken, en dan kan je zelf bellen).

Btw: ik dacht dat uitbetalen al kon vanaf 25euro, en na wat opzoekingswerk bleek dit ook te kloppen --> U krijgt uitbetaald zodra u meer dan € 25,- verdient heeft. Dit geldt voor Nederlandse en Belgische partners, (FAQ)
Waarom hier dan vanaf €50 Pidgey?
Afbeelding
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Let op met TargetPay, naar België heb je een hele tijd nodig om het geld over te maken. Zoals de 50 euro voorwaarde, maar dan duurt het altijd nog even zoals pidgey aangeeft.

Je moet er dus gewoon rekening mee houden.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

2Flip schreef:@ Maglor: Nog even "excl BTW'" aanvinken. Dan krijg je het juiste bedrag ;)
Komt neer op 65,8%



I see. Betaalt Targetpay dan het bedrag excl. BTW uit? Of word ik geacht die BTW zelf af te dragen aan vadertje staat?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Maglor: Excl. BTW tenzij je een Nederlandse rekening hebt dacht ik...
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Om op alles te antwoorden:
Targetpay draagt BTW af en je ontvangt dus ook je geld excl. BTW wat dus inderdaad neerkomt op 65.8% of afgerond de 66% die ik vermeldde.
Er staat op de site inderdaad 25 euro, maar voor Belgen is het 50. (Tenzij dit onlangs veranderd zou zijn... Ik mail er voor!)

//edit: In de FAQ staat dus inderdaad 25 euro! Ik heb gemaild om te dubbelchecken want ik ben 100% zeker dat het enkele maanden geleden nog 50 was voor Belgen :)

//edit:
Geachte heer,

Voor België geld nog steeds 50 euro, wij zullen de site aanpassen.

Vriendelijk bedankt voor het melden,


Met vriendelijke groet,

Finance Supportteam
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

dr.trimble schreef:dat bedoel ik net, als ik deze maand 10 euro over heb, volgende maand 5, de maand er op 8 , enz. Dan kan het misschien 6 maanden duren eer ik aan 50 euro zit, dan moet ik een aanvraag doen en duurt het nog meer dan een maand eer ik mijn geld zie.
Ik weet dat het allemaal goed bedoelt is, maar hoe weet ik dat jij binnen 8 maand nog altijd de website draaiende houdt en er ondertussen niet de brui aan gegeven heeft ?



Je bent toch niet verplicht om maandelijks te bellen? Of wel?
Je kan toch ook het geld op je kaart houden, als je 90 a 100 euro bereikt heb bel je alles op en vraag je onmiddellijk de uitbetaling aan.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

True, voor wat meer rendement wil ik wel wat langer wachten
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Ok wtf...

Die gast van thoorn.nl heeft nu toch geantwoord. (hij was blijkbaar op vakantie...)

Hij wil dus nog steeds samenwerken met mij en stelt voor om de uitbetaling op te trekken van 1.10 naar 1.17 euro voor Belgen. (59% rendement)
In dit geval zet ik het project met Targetpay niet verder, maar kunnen jullie binnenkort dus wel bellen tegen 59% rendement EN snelle uitbetalingen!

Is dit aanvaardbaar voor jullie?

mvg, Pj
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Absoluut :-D
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Super :D
Strange: enkele dagen geleden nog een uitbetaling ontvangen van Thoorn, dus hij kan wel aan online banking doen maar mailen lukt niet :lol:
@Pidgey Geef je dan de gegevens door van jouw 'klanten'? Let op met de wettelijke bepalingen (privacy) & ook met het feit dat veel van jouw klanten ook al klant zijn bij Thoorn (zoals ik).
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

simon1991 schreef:Super :D
Strange: enkele dagen geleden nog een uitbetaling ontvangen van Thoorn, dus hij kan wel aan online banking doen maar mailen lukt niet :lol:
@Pidgey Geef je dan de gegevens door van jouw 'klanten'? Let op met de wettelijke bepalingen (privacy) & ook met het feit dat veel van jouw klanten ook al klant zijn bij Thoorn (zoals ik).

Nja, ofwel is hij mij echt voor de zot aan 't houden ofwel regelde iemand anders de bankzaken verder he...
Hij beloofde morgen/overmorgen een website voor mij dus...

Je zal je waarschijnlijk opnieuw moeten registreren op de site van thoorn, via een speciale link ;)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Ik wacht in spanning af :D Alvast bedankt voor de inspanningen Pidgey!
Uit nieuwsgierigheid: zal je ook zelf gebruikmaken van Thoorn? ;) Vind trouwens wel dat je een procentje zou mogen krijgen op de klanten die je aanbrengt...
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

simon1991 schreef:Ik wacht in spanning af :D Alvast bedankt voor de inspanningen Pidgey!
Uit nieuwsgierigheid: zal je ook zelf gebruikmaken van Thoorn? ;)

Goeje vraag! Ik weet het eigenlijk niet goed... Misschien wel :)

simon1991 schreef:Vind trouwens wel dat je een procentje zou mogen krijgen op de klanten die je aanbrengt...

Dat is wel de bedoeling ja :angel:
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Dan zal ik me ook eens opnieuw registreren.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Wat met mensen (zoals ik) die al een uitbetaling hebben aangevraagd eind vorige maand aan de toen al gewijzigde voorwaarden? Gaat dit nog door zoals oorspronkelijk voorzien?
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Rke schreef:Wat met mensen (zoals ik) die al een uitbetaling hebben aangevraagd eind vorige maand aan de toen al gewijzigde voorwaarden? Gaat dit nog door zoals oorspronkelijk voorzien?

Ja die bedragen worden op +- 2 februari gestort.
Vanaf daarna worden de betalingen door thoorn geregeld :)

//edit: Ik bedenk net dat ik eind januari/begin februari op een mini-Erasmus project zit in Brussel... Ik doe men best om van daaruit de betalingen te doen! (En anders is het woensdag 8 februari, dan kom ik terug)
//edit2: Ook de mensen die nog geen uitbetaling hebben aangevraagd (omdat ze bv. nog geen 10eur hebben), worden dan uitbetaald!
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Top ;)
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Site en systeem is bijna klaar.
Iemand die goed is in banners maken voor bovenaan een site, mag mij altijd PM'n :)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

*Tsatsaaam*: http://www.betaallijn.be
-> 59% rendement ipv 55% die je normaal bij thoorn.nl krijgt.
-> Alle andere voorwaarden blijven gelijk! (=supersnelle uitbetalingen ;-) )

Veel plezier :beerchug:
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

In de mail staat uitbetaling vanaf 5 euro, moest dit niet 50 euro zijn?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

50€ was bij targetpay.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

MClaeys schreef:In de mail staat uitbetaling vanaf 5 euro, moest dit niet 50 euro zijn?

Nee, omdat ik nu samenwerk met thoorn.nl waar de uitbetalingen vanaf 5 euro zijn.
En dus niet met targetpay waar het 50 euro is ;-)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Op de website staat nog een typfoutje bij het voorbeeld. Het moet natuurlijk €30*59% zijn ipv 65%. De €17,7 klopt wel.
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

driesve schreef:Op de website staat nog een typfoutje bij het voorbeeld. Het moet natuurlijk €30*59% zijn ipv 65%. De €17,7 klopt wel.
Jap merci!
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Zoek de dtfout.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Goztow schreef:Zoek de dtfout.
Bedankt voor de feedback! :)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Pidgey schreef:
MClaeys schreef:In de mail staat uitbetaling vanaf 5 euro, moest dit niet 50 euro zijn?

Nee, omdat ik nu samenwerk met thoorn.nl waar de uitbetalingen vanaf 5 euro zijn.
En dus niet met targetpay waar het 50 euro is ;-)

vet!
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Was het bij Targetpay niet vanaf 25 euro al een uitbetaling?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

LPS schreef:Was het bij Targetpay niet vanaf 25 euro al een uitbetaling?
Zo stond (of staat) het in de FAQ, maar in werkelijkheid is het voor belgie 50! (Ik heb vorige week nog gemaild voor de zekerheid en toen zeiden ze dat ze de FAQ zouden aanpassen...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?
Afbeelding
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?

Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

simon1991 schreef:
timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?

Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.


Als ik dan via becharge een herlaadkaart aankoop, kies om te betlaen via pingping en naar 4315 de code sms welke gegeven wordt, mislukt de sms weer en krijg ik een sms van proximus "payment number not allowed"

Juist naar de 6000 van proximus gebeld (omdat bij het betalingsscherm stond dat indien er problemen waren je daar naar toe moest bellen.) de helpdesk medewerker had nog nooit van pingping gehoord en raadde me aan om opnieuw naar 6000 te bellen zodat ik iemand anders aan de lijn krijg :bang: :bang: :bang:
Afbeelding
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

timofp schreef:
simon1991 schreef:
timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?

Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.


Als ik dan via becharge een herlaadkaart aankoop, kies om te betlaen via pingping en naar 4315 de code sms welke gegeven wordt, mislukt de sms weer en krijg ik een sms van proximus "payment number not allowed"

Juist naar de 6000 van proximus gebeld (omdat bij het betalingsscherm stond dat indien er problemen waren je daar naar toe moest bellen.) de helpdesk medewerker had nog nooit van pingping gehoord en raadde me aan om opnieuw naar 6000 te bellen zodat ik iemand anders aan de lijn krijg :bang: :bang: :bang:


Slapende honden...
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Heeft weinig te maken met "slapende honden..." het hele pingping systeem werkt niet bij mij, los van wat ik doe.
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Troost u, hier ook niet. Het staat actief in e-services, maar je moet nog de algemene voorwaarden accepteren. Daar loopt het bij mij mis, dat lukt gewoonweg niet o.O een soort van oneindige lus
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”