Hoezo geen zekerheid?dr.trimble schreef:Dan is er ook nog geen zekerheid dat je na de 6 maanden wel effectief je centen zal te zien krijgen, sorry maar dat is zo
Vanaf het moment dat je 50eur bereikt wordt je sowieso uitbetaald hoor
Hoezo geen zekerheid?dr.trimble schreef:Dan is er ook nog geen zekerheid dat je na de 6 maanden wel effectief je centen zal te zien krijgen, sorry maar dat is zo
Zoals ik al zei regel ik zelf de betalingen niet!dr.trimble schreef:dat bedoel ik net, als ik deze maand 10 euro over heb, volgende maand 5, de maand er op 8 , enz. Dan kan het misschien 6 maanden duren eer ik aan 50 euro zit, dan moet ik een aanvraag doen en duurt het nog meer dan een maand eer ik mijn geld zie.
Ik weet dat het allemaal goed bedoelt is, maar hoe weet ik dat jij binnen 8 maand nog altijd de website draaiende houdt en er ondertussen niet de brui aan gegeven heeft ?
I see. Betaalt Targetpay dan het bedrag excl. BTW uit? Of word ik geacht die BTW zelf af te dragen aan vadertje staat?2Flip schreef:@ Maglor: Nog even "excl BTW'" aanvinken. Dan krijg je het juiste bedrag
Komt neer op 65,8%
Geachte heer,
Voor België geld nog steeds 50 euro, wij zullen de site aanpassen.
Vriendelijk bedankt voor het melden,
Met vriendelijke groet,
Finance Supportteam
dr.trimble schreef:dat bedoel ik net, als ik deze maand 10 euro over heb, volgende maand 5, de maand er op 8 , enz. Dan kan het misschien 6 maanden duren eer ik aan 50 euro zit, dan moet ik een aanvraag doen en duurt het nog meer dan een maand eer ik mijn geld zie.
Ik weet dat het allemaal goed bedoelt is, maar hoe weet ik dat jij binnen 8 maand nog altijd de website draaiende houdt en er ondertussen niet de brui aan gegeven heeft ?
Nja, ofwel is hij mij echt voor de zot aan 't houden ofwel regelde iemand anders de bankzaken verder he...simon1991 schreef:Super
Strange: enkele dagen geleden nog een uitbetaling ontvangen van Thoorn, dus hij kan wel aan online banking doen maar mailen lukt niet
@Pidgey Geef je dan de gegevens door van jouw 'klanten'? Let op met de wettelijke bepalingen (privacy) & ook met het feit dat veel van jouw klanten ook al klant zijn bij Thoorn (zoals ik).
Goeje vraag! Ik weet het eigenlijk niet goed... Misschien welsimon1991 schreef:Ik wacht in spanning af Alvast bedankt voor de inspanningen Pidgey!
Uit nieuwsgierigheid: zal je ook zelf gebruikmaken van Thoorn?
Dat is wel de bedoeling jasimon1991 schreef:Vind trouwens wel dat je een procentje zou mogen krijgen op de klanten die je aanbrengt...
Ja die bedragen worden op +- 2 februari gestort.Rke schreef:Wat met mensen (zoals ik) die al een uitbetaling hebben aangevraagd eind vorige maand aan de toen al gewijzigde voorwaarden? Gaat dit nog door zoals oorspronkelijk voorzien?
Nee, omdat ik nu samenwerk met thoorn.nl waar de uitbetalingen vanaf 5 euro zijn.MClaeys schreef:In de mail staat uitbetaling vanaf 5 euro, moest dit niet 50 euro zijn?
Jap merci!driesve schreef:Op de website staat nog een typfoutje bij het voorbeeld. Het moet natuurlijk €30*59% zijn ipv 65%. De €17,7 klopt wel.
vet!Pidgey schreef:Nee, omdat ik nu samenwerk met thoorn.nl waar de uitbetalingen vanaf 5 euro zijn.MClaeys schreef:In de mail staat uitbetaling vanaf 5 euro, moest dit niet 50 euro zijn?
En dus niet met targetpay waar het 50 euro is
Zo stond (of staat) het in de FAQ, maar in werkelijkheid is het voor belgie 50! (Ik heb vorige week nog gemaild voor de zekerheid en toen zeiden ze dat ze de FAQ zouden aanpassen...LPS schreef:Was het bij Targetpay niet vanaf 25 euro al een uitbetaling?
Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?
Als ik dan via becharge een herlaadkaart aankoop, kies om te betlaen via pingping en naar 4315 de code sms welke gegeven wordt, mislukt de sms weer en krijg ik een sms van proximus "payment number not allowed"simon1991 schreef:Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?
Slapende honden...timofp schreef:Als ik dan via becharge een herlaadkaart aankoop, kies om te betlaen via pingping en naar 4315 de code sms welke gegeven wordt, mislukt de sms weer en krijg ik een sms van proximus "payment number not allowed"simon1991 schreef:Bij mij lukte het ook zonder deze stap. Sla deze stap dus even gewoon over, zou normaal ook moeten werken.timofp schreef:Het vesturen van "MPay" naar 4315 lukt me niet, MPay is geactiveerd in e-services, maar het bericht versturen mislukt en ik krijg een bericht van proximus terug "Payment number not allowed" (in 4 talen). Iemand een oplossing?
Juist naar de 6000 van proximus gebeld (omdat bij het betalingsscherm stond dat indien er problemen waren je daar naar toe moest bellen.) de helpdesk medewerker had nog nooit van pingping gehoord en raadde me aan om opnieuw naar 6000 te bellen zodat ik iemand anders aan de lijn krijg