Pagina 6 van 7
Geplaatst: 19 maa 2004, 15:51
door Tae
Vinden jullie dat serieus dat ik van 120kb naar 50kb dl ga ikke ni hoor.
Da noemen ze dan 4mbit da is nog geen 4mbit aanduiding waardig dan kunnnen ze even goed zeggen nog geen 1mbit.
Ik vind het ook misleidende reclame die 4mbit die hebben ze ook nog nooit kunnen waarmaken en dan spreek ik nog ni over die 8mbit lijnen gewoon schandalig dat da allemaal zo kan
Ik vind dat wij klanten ons moeten verzamelen en daar iets aan moeten doen want zij doen toch geen kloten zo te zien of zo schijnt het toch
Ze kunnen zich niet eeuwig schuil houden achter hun limietloze formule
Geplaatst: 19 maa 2004, 15:52
door C-Phest
Webvisie heeft altijd reklame gemaakt voor ongelimiteerd internet, en dat was de voornaamste 'lokfactor' voor nieuwe klanten.
Het feit dat de upload hoger ligt (is NU het geval ... vordien was het verschil niet zoooo groot) en dat je servers kan draaien zijn extra argumenten die ook andere gebruikers aantrekken.
De verscheidenheid van interessante factoren (waaronder ongelimiteerd veruit de meest gewilde is) zorgt ervoor dat er nu problemen zijn.
Men moet dus eens STOPPEN met schieten op de grote leechers want de huidige problemen liggen niet bij hen maar aan Webvisie die de omvang onderschat heeft !!!
A2F stelt HEEL DUIDELIJK een ongelimiteerde account in hun voorwaarden en NIET een fair-use policy. PUNT Dat zijn de voorwaarden van het contract en ge moet die niet gebruiken tegen degenen die van die mogelijkheid gebruik maken.
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:13
door Ex0dus
tsssskkk.....
dan zeggen ze da er een eerlijkere verdeling is.. in omg. Rumst is het nog steeds hetzelfde, ik haal van 1kb/s tot 20kb/s max met timeouts van kan ni meer....
tof zenne, en ma laten aanslepen, goe bezig zouk zo zeggen
ge zie, aan de klanten wordt NOOIT gedacht bij geen enkele provider
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:22
door Fr3aK
Het is nu gedaan met die zever, A2F (Ow sorry ik bedoel Webvisie, als ge gvd gene kak doe aan de problemen moete aan ons ook ni vragen da we elle Webvisie noemen) heeft het lang genoeg laten aanslepen. Hetgeen wat telkens terugkomt is, ne gebruiker van 800Gb en nog eentje van 200Gb, dast enige wa ze zitten te zeggen in hun statements voor LIMIETLOOS internet. Ik heb nog niks maar dan ook nog NIKS nieuws gehoord sinds de problemen begonnen zijn. Da noemen ze rond de pot draaien, als A2F ni snel iets gaat doen aan de problemen zijn ze begin volgende maand me gemak 60% van hun klanten kwijt..... Of zelfs meer. Ik wil antwoorden, klaar en duidelijk, NU.
Greetz
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:23
door byter
zucht van 1mbit naar nauwelijks 500kbit
thx eh :/
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:31
door Blue-Sky
Gisteren het TV progamma " De klant is koning" gevolgd, waar Telenet ferm onder vuur lag, Pascal Deboosere beloofde dat er snel beterschap zou komen in de onduidelijke situatie bij Telenet, wat betreft de facturatie.
Als ik deze topic eens overloop en merk dat er geen licht aan het einde van de tunnel te zien is? Dan...misschien ook eens aankloppen bij >
"De klant is koning"
Dit spelleke duurt nu wel al te lang, dat de ene de zwarte zot doorspeelt aan de andere, dat kan toch niet blijven duren.
Gelukkig ben ik klant bij Skynet...
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:37
door C-Phest
Ik ben ondertussen sinds begin van de week van 200kbyte/s naar 30 kbyte/s gegaan ... FEEST
EN JA HOOR !!! het is weer weekend dus de helpdesk is toe ... leuk weekend weer voor de boeg
Ik heb dan weer maar eens een trouble ticket geopend die ze toch altijd sluiten met generic gelul dat niks met mijn vraag te maken heeft (zoals waarom 8Mbit abo's niet sneller kunnen dan 4mbit abo's en waarom ik daar dan het dubbele voor moet betalen)
I DON'T NEED THIS
Geplaatst: 19 maa 2004, 17:48
door Gast
dl speed hier is sinds gisteren van 6kByte/s (gedurende afgelopen twee weken) naar 60kByte/s gestegen, still crappy maar al pakken beter
Geplaatst: 19 maa 2004, 18:47
door The_Borg
Your current download speed:
414kbit/s
or
52kbyte/s Your current upload speed:
293kbit/s
or
37kbyte/s
Ik kom van 1600 kbit en was blij dat ik nog altijd niet door de snelheidsproblemen getroffen was, maar blijkbaar zijn de problemen steeds meer aan het uitdijnen. Had voordien ook geen last, ik kan hier maar één ding op zeggen:
WTF
Geplaatst: 19 maa 2004, 18:57
door sgt
ik had daarstraks om 12uur een troubleticket gepost met de vraag of ze eens een lijntest konden uitvoeren omdat ik bij skynet problemen had op 3.3Mbit en ze mij op 1.1Mbit moesten zetten.
aangezien a2f op 4Mbit zit vroeg ik mij dus af of mijn lijn dat wel aankon want op 3.3Mbit werd ik steeds gedisconnect.
na 3uur had ik reeds een antwoord,maar wat voor één : ' Lijntesten worden enkel uitgevoerd indien er een probleem op de lijn vermoed wordt.'
is dat dan zo een grote moeite om een lijntest uit te voeren?
en dat terwijl ik hier al 3weken op 350Kbit/s zit
Geplaatst: 19 maa 2004, 19:12
door Fr3aK
Voor A2F lijkt alles een grote moeite, zelfs een degelijk antwoord geven op TT's of op een telefoontje. Altijd die crap van "Er zijn enkel regionale problemen.".
Greetz
TT probleem
Geplaatst: 19 maa 2004, 19:56
door Rippi
Jongens let op, lees de nieuwspagina van A2F, al de TT zijn geclosed door een of ander probleem.
Verder heb ik de indruk dat de snelheidsverschillen weggewerkt zijn, nu LIJKT BIJNA iedereen aan een "lage" 50+ kbyte/sec ( voor mij een hele verbetering ). Hopelijk is dat een stap in het oplossen van de problemen, maar voor hen die wat BB kwijt zijn niet prettig uiteraard.
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:00
door Seal
@ sgt
Een lijntest is niet gratis hé, gelieve dit niet te vergeten.
En hoogstwaarschijnlijk ligt het niet aan de lijn maar aan de algemene problemen die iedereen ondergaat voor het ogenblik.
Persoonlijk zou ik blij zijn met 350 Kb maar ja, wie ben ik.
Please keep in mind, you are not the only one having probs.
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:23
door spacekiek
Seal schreef:Persoonlijk zou ik blij zijn met 350 Kb maar ja, wie ben ik.
't Zijn kiloBITjes hé ... dus +- 44 kiloBYTjes/s dat is inderdaad niet al te veel !
Enfin ik begin het hier ook grondig beu te worden hoor ... heb net mijn factuur betaald en dan stel ik me telkens de vraag waarom ik het nog doe... Met alle respect voor alle hardwerkende mensen daar bij A2F, maar een DUIDELIJKER communicatiebeleid naar de klanten toe zou al meer sympathie opwekken dan het intentioneel "vermijden en ontwijken" klimaat !
Je moet goed begrijpen dat ik momenteel DUBBEL betaal voor internet omdat ik voorlopig ook nog telenet gebruik aangezien A2F zo onbetrouwbaar is. En voor alle limiet- en transferverlagende voorstanders: Ik heb me al gesetteld bij een lagere downloadsnelheid! (Bij telenet haal ik bij goeie servers makkelijk 850KB/s ... zelfde test, zelde tijd bij A2F haal ik nog geen 50KB/s)
Ik wil WAAR voor mijn geld ... het INTERESSEERT me niet of er 121434544 zware leechers zijn !!! Als ge de officiële pagina's leest van A2F waant ge uzelf in "internetparadise".
Met alle mogelijke menselijke compassie kan ik begrijpen in welke lastige situatie Webvisie zich bevindt en dat zij regelmatig het SLIJK DER AARDE over zich krijgen, maar dan moeten zij ook eens écht beseffen dat het bloed bij vele van hun klanten aan het KOKEN is. Ook al komt dit misschien ondankbaar en demotiverend over voor hun, kan ik met zekerheid stellen dat alle huidige klanten in de A2F-boot gesprongen zijn met een duidelijke positieve houding achter hun concept! Het is een gewaagd concept en als er hier structurele fouten in zich bevinden moeten zij hun "supporting" publiek maar eens over raadplegen en niet in het donker laten.
Ik ken genoeg A2F'ers die zelfs het bestaan niet afkennen van UB! Denken jullie dat deze het begrip kunnen opbrengen voor deze situatie? Gaan zij hun abonnement nog verlengen???
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:34
door Tae
IK WIL GEWOON EEN DING WETEN GAAN ZE DIT OPLOSSEN JA OF NEE EN DAN BEDOEL IK NIET OVER EEN PAAR MAANDEN OFZO
Zo niet dan wil er een eind aan maken aan dit verhaal mijn geduld is op na 4 maanden
Hoelang duurt dat contract een jaar zker? In ieder geval ik vind dat wij goed met onze kloten laten spelen er moet iets gaan gebeuren
ps zelfs die gasten kunnen nog ni serieus een spelleke online spelen
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:37
door Seal
@ Spacekiek
Ik weet dat het kilobitjes zijn. Anders had ik toch KB getypt hé ipv Kb.
Fin soit, doet niets af aan het feit dat het nog steeds traag is.
Had hiervoor gedurende een paar weken ~50 Kb ( bitjes hé) dus ik ben een beetje happier nu
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:44
door spacekiek
Het staat iedereen vrij om een klacht in te dienen bij: <a href="mailto:
[email protected]">
[email protected]</a> maar daarbij dient wel gezegd te worden dat deze klacht duidelijk geargumenteerd moet zijn en dat wij ook allemaal gebonden zijn aan een contract voor 1jaar bij A2F en opzeggingstermijn van 1 maand (???) ! Enfin, zijt maar zeker dat ze wel IETS zullen communiceren of ondernemen als de eerste abonnementen verlopen!!!!
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:47
door Seal
Heb ik reeds gedaan Spacekiek.
Ben aan het wachten op de reply van Scarlet. Klacht is door de ombudsman naar daar geforward met zijn bedenkingen bij en die hebben een maand den tijd om te reply-en.
Die maand is nu halverwege se dus we zien wel.
I'll keep you guys posted
Geplaatst: 19 maa 2004, 21:51
door Tae
Dat ga ik eens snel doen se
Deze praktijken kunnen niet meer door de beugel
Het moet gedaan zijn met al die flauwe kul van Webvisie en zijn vrienden
Geplaatst: 19 maa 2004, 22:05
door sgt
ik had die lijntest niet gevraagd omwille van mijn lage snelheid want ik weet ook dat bijna iedereen daar last van heeft.
ik had dit gedaan omdat ik bij skynet ook op 1.1Mbit werd gezet omdat ze daar zeiden dat de lijn geen 3.3Mbit aankon.
dus moest de snelheid bij a2f eindelijk gaan stijgen wou ik wel zeker zijn dat ik dan niet constant gedisconnect ging worden zoals bij skynet op 3.3 het geval was.
Geplaatst: 20 maa 2004, 10:38
door metal
effe op terugkomen op da lui zijn van a2f. ze zijn HEEL LUI. dit is wat ik gisteren heb teruggekregen op men TT da dus 2 weken heeft geduurd:
Geachte,
Naar aanleiding van een probleem dat door u gemeld werd, werd door Belgacom een downgrade van uw lijn uitgevoerd om technische redenen. Het is in zulk geval niet meer mogelijk nadien een upgrade te vragen.
en dit was dus ook omdat ik die 3.3mbps niet aankon bij skynet. Maar ik had dus in dat TT gevraagd waarom ze in de tijd mijn uploadsnelheid gewoon van 512kbps naar 256kbps gezet hebben zonder da ik da gevraagd had. Maar nu moet mij is iemand vertellen WTF da te maken heeft met men uploadsnelheid dat ik terug omhoog wil. ik heb toch niet gevraagd voor ze omlaag te zetten? Ze zijn gewoon te lui om het terug bij belgacom aan te vragen. spijtig dat het nog lang duurt voor mijn contract afgelopen is
Geplaatst: 20 maa 2004, 11:49
door Sasuke
sgt schreef:ik had die lijntest niet gevraagd omwille van mijn lage snelheid want ik weet ook dat bijna iedereen daar last van heeft.
ik had dit gedaan omdat ik bij skynet ook op 1.1Mbit werd gezet omdat ze daar zeiden dat de lijn geen 3.3Mbit aankon.
dus moest de snelheid bij a2f eindelijk gaan stijgen wou ik wel zeker zijn dat ik dan niet constant gedisconnect ging worden zoals bij skynet op 3.3 het geval was.
Sgt,
Mag ik je dan alvast een hart onder de riem steken ... als je nu GEEN disconnects hebt, zal je dat achteraf ook niet hebben als de snelheid ooit zou stijgen. Die disconnects zijn afhankelijk van de synchsnelheid, en hebben op zich niets met de actuele snelheid van de lijn te maken. Als je dus nu kan synchen aan 4Mbit/512kbit zonder disconnects dan zal dit zo blijven.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 20 maa 2004, 14:21
door sgt
bedankt voor de info,ik word helaas wel soms gedisconnect maar gelukkig slechts een paar keer per dag.
daar kan ik nog mee leven zolang dat tenminste niet erger wordt moest de snelheid toch ooit nog eens stijgen
Geplaatst: 20 maa 2004, 16:10
door seppie
Ondertussen lijkt het ook al niet meer mogelijk om een volledige testrapporten op te maken om A2F te helpen met de analyse van het probleem.
Volgende mail had ik ontvangen:
Beste,
om misbruik van accounts tegen te gaan werden om voor de hand liggende redenen maatregelen genomen. Het is dus niet langer mogelijk om onze accounts zomaar van op een andere locatie te gaan gebruiken... Dit is meer dan waarschijnlijk de reden waardoor het account niet bereikbaar was.
Het desbetreffende account werd "ge-reset", zodat een log-in mogelijk zou moeten zijn.
A2F Support
Best jammer, men wil helpen en dan doen ze dit plots (vorige zondag was er nog geen probleem). Trouwens ik denk niet dat je het kan misbruiken want men kan niet 2x aanloggen met hetzelfde account. Ik was een beetje die belachelijke vragen van Scarlet beu over, 't is uw interne lijn, switch, router, ping uw gateway eens e.d.
Toch wel jammer voor in de toekomst...
In ieder geval kunnen we effe terug adem nemen, gestegen van 5KBps naar 50KBps zowel in regio Leuven als Mechelen. Laat ons hopen dat het vanaf nu alleen maar terug gaat verbeteren.
Geplaatst: 20 maa 2004, 16:20
door Sasuke
Geachte mensen,
Hoewel ik het graag zie dat sommige mensen nu van 5kb/sec naar 50 kb/sec zijn gestegen wil ik jullie er toch op wijzen dat dit geen begin van upgrades noch verbeteringen zijn. Men heeft het probleem dat verschillende gebruikers reeds gemeld hadden (namelijk het probleem met de individuele accounts) erkend volgens mij en daarom dit probleem opgelost waardoor de bandbreedte nu iets gelijkmatiger verdeeld is. Waar je daarvoor nog mensen had die 100/200kb/sec haalden wanneer anderen 5kb/sec hadden , hebben beide groepen nu quasi dezelfde snelheid. Is dit een verbetering ... ? Ja en neen, het is ene oplossing van een probleem, maar het bandbreedte probleem is hier eigenlijk alleen maar erger door geworden want nu klaagt IEDEREEN over tragere snelheden en packet loss ...
PS: Dit is niet officieel bevestigd, dit zijn conclusies die ikzelf heb gemaakt op basis van enkele waarnemingen.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 20 maa 2004, 17:07
door Tae
Seppie:
In ieder geval kunnen we effe terug adem nemen, gestegen van 5KBps naar 50KBps zowel in regio Leuven als Mechelen. Laat ons hopen dat het vanaf nu alleen maar terug gaat verbeteren
Laat me niet lachen man
Er gaat geen kloten meer gebeuren misschien alleen nog wat met uw voeten spelen
Vraagje is die helpdesk op de namiddag nog altijd operationeel want heb eens 2 dagen achter elkaar gebeld op een namiddag en het was gesloten
Dat noemen ze dan service ik had meer het ged8 dat ze van al die zever vanaf wilde en dat ze het werk erbij neerlegde op een namiddag.
Geplaatst: 20 maa 2004, 17:19
door seppie
Ik heb deze week bijna dagelijks in voor en namiddag gebeld.
Enkel woensdagnamiddag had hun telefooncentrale blijkbaar kuren en heb ik ze pas na 15u30 kunnen bereiken.
Helpdesk is ook zaterdags aanwezig maar enkel bereikbaar via mail en Trouble Ticket.
Geplaatst: 20 maa 2004, 18:13
door Fr3aK
Sasuke schreef:Geachte mensen,
Hoewel ik het graag zie dat sommige mensen nu van 5kb/sec naar 50 kb/sec zijn gestegen wil ik jullie er toch op wijzen dat dit geen begin van upgrades noch verbeteringen zijn. Men heeft het probleem dat verschillende gebruikers reeds gemeld hadden (namelijk het probleem met de individuele accounts) erkend volgens mij en daarom dit probleem opgelost waardoor de bandbreedte nu iets gelijkmatiger verdeeld is. Waar je daarvoor nog mensen had die 100/200kb/sec haalden wanneer anderen 5kb/sec hadden , hebben beide groepen nu quasi dezelfde snelheid. Is dit een verbetering ... ? Ja en neen, het is ene oplossing van een probleem, maar het bandbreedte probleem is hier eigenlijk alleen maar erger door geworden want nu klaagt IEDEREEN over tragere snelheden en packet loss ...
PS: Dit is niet officieel bevestigd, dit zijn conclusies die ikzelf heb gemaakt op basis van enkele waarnemingen.
Grtz,
Sasuke
Hier geeft ge zelf het bewijs dat ze kunnen cappen.... Hoe kunnen ze ons nu ffs onze snelheid gelijkmatig verdelen zonder te cappen ??? Het kan hun precies niets schelen, ze zitten daar maar van we lossen het wel op maar heb ff geduld, ff hoeft geen 6 maand te zijn he.
Greetz
Geplaatst: 22 maa 2004, 13:14
door saxgod
metal schreef:Maar nu moet mij is iemand vertellen WTF da te maken heeft met men uploadsnelheid dat ik terug omhoog wil. ik heb toch niet gevraagd voor ze omlaag te zetten?
Probleem is dat dat voorgeprogrammeerde instellingen zijn waarvan zij er kunnen kiezen.
Maw: zei kunnen niet zeggen tot op de bit van: zoveel up, zoveel down.
Ze kunnen enkel een 'profile' kiezen voor uw lijn, en dan heb je bvb
4096 / 512
3.3 / 128 (skynet)
3.3 / 384 (scarlet)
512 / 512 (versatel)
en in u geval blijkbaar; 512 / 256
A2F zal geen toegang hebben tot de versatel profiles (andere broba leaser) en als zelfs 1.1 mbit niet lukt op uw lijn zullen ze wss het volgende lagere profile gepakt hebben wat 512 / 256 is ..
Ze kunnen zelf geen profiles aanmaken, dit moet scarlet/belgacom doen, en gaan scarlet/belgacom niet doen voor 1 gebruiker.
Geplaatst: 22 maa 2004, 13:47
door Sasuke
Fr3aK schreef:Hier geeft ge zelf het bewijs dat ze kunnen cappen.... Hoe kunnen ze ons nu ffs onze snelheid gelijkmatig verdelen zonder te cappen ??? Het kan hun precies niets schelen, ze zitten daar maar van we lossen het wel op maar heb ff geduld, ff hoeft geen 6 maand te zijn he.
Greetz
Fr3aK,
Hiervoor hoeft men niet persé te cappen hoor ... in de IT noemt dit "Network Load Balancing". Aangezien iedereen ondertussen wel weet dat er ergens wat te weinig capactiteit is op het netwerk vermoed ik dat daarom, nu die balancing in voege is, iedereen nu rond de 50kb/sec zit.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 22 maa 2004, 13:55
door C-Phest
Sasuke: helemaal gelijk denk ik.
In dat opzicht is er wel 1 onvolledigheid: er is loadbalancing, dat is vrij realistisch denk ik om te beweren ... maar daarboven bestaat er ook zoiets als priority (Traffic shaping) .. en ik heb er mijn twijfels over of die wel fair toegepast wordt.
Ik vraag me af of die helpdesk medewerker in Antwerpen nu nog zijn 800Kbyte download haalt.....
Geplaatst: 22 maa 2004, 14:16
door Sasuke
C-phest,
Die trafficshaping word zover wij weten "officieel" (nog) niet toegepast. De praktijk leert ons dat (indien we A2F geloven) dit volgens mij wel word toegepast, daar de mensen van Scarlet wel een degelijke lijnsnelheid halen. Die helpdeskmedewerker in Antwerpen haalt voor zover ik weet een goeie snelheid (heeft geen BROBA zoals ons, maar een BRUO abbo) maar heeft af en toe ook te maken met dipjes wist men ons te zeggen.
Of webvisie nu zelf trafficshaping of niet toepast durf ik niet te beweren. Het zou kunnen, maar alles hangt ervanaf in hoeverre hoe je de mensen van Webvisie gelooft (persoonlijke mening). Ik zelf geloof hen wanneer ze zeggen dat zij wel degelijk genoeg bandbreedte hebben aangekocht, hierdoor kan je dan de conclusie trekken dat Scarlet trafficshaping toepast op een onfaire manier. Ik hoop alleen dat dit ook zo is, indien het op het einde toch uitdraait dat Webvisie te weinig bandbreedte zou gekocht hebben bij Scarlet zoals sommige mensen durven te beweren dan is iedereen maanden voor de zot gehouden. Enfin, da's doemdenken en daar word niemand beter van. Bij mij hebben ze nog tijd tot 09/2004 om alles in orde te maken, want dan is het contract ten einde.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 22 maa 2004, 14:50
door Styno
Sasuke schreef:Die helpdeskmedewerker in Antwerpen haalt voor zover ik weet een goeie snelheid (heeft geen BROBA zoals ons, maar een BRUO abbo) maar heeft af en toe ook te maken met dipjes wist men ons te zeggen.
En dan durft hij toch te beweren dat er slechts minimale problemen zijn en haalt hiervoor zijn eigen snelheden aan. Dat is appelen met peren vergelijken.
Styno
Geplaatst: 22 maa 2004, 15:02
door Sasuke
Styno,
Ik denk niet dat je ONZE problemen mee onder de noemer, goede snelheden van 500+ kb/sec en meer, maar af en toe dipjes kan zetten hé
Allez, het zou mooi zijn van wel, maar de realiteit zegt ons iets anders.
Wat ik al wel gemerkt heb is dat men het probleem met de snelheden omschrijft als een probleem dat zich voordoet bij een klein percentage. Volgens mij duid dit eigenlijk slechts op een feit dat een "klein" percentage klaagt, en de rest eigenlijk niets zegt over het feit dat hun 4 of 8 Mbit verbinding slechts 50kb/sec haalt.
A2F: Als een klant die max. 120kb/sec haalt (kunnen jullie zien in jullie tabellen), maar nog nooit hierover geklaagd heeft. Zien jullie dit dan als een probleem of niet ?
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 22 maa 2004, 15:36
door Styno
Net wat ik zeg..
C-Phest checkt bij de helpdesk of er 'mischien' problemen zijn met de 8Mbit performantie, en hij krijgt te horen dat het wel goed zit want de helpdeskmedewerker haalt zelf goede snelheden met zijn 8Mbit.
En nu krijgen we te horen dat het een andere soort van verbinding is. sja...
Styno
Geplaatst: 22 maa 2004, 17:01
door The_Borg
Liegen en bedriegen, daar zijn ze bij Webvisie wel redelijk goed in. Ik ben zo pissed op die provider dat wanneer er genoeg users een klacht willen indienen(minimale kost), ik hier gerust voor zou willen betalen. Het lijkt mij al superonmogelijk dat Webvisie ondertssn nog niet weet waaraan de problemen liggen. Uit account-switchesblijkt maar al te goed dat er geprutst wordt.
Geplaatst: 22 maa 2004, 17:30
door C-Phest
Sasuke schreef:Ik zelf geloof hen wanneer ze zeggen dat zij wel degelijk genoeg bandbreedte hebben aangekocht, hierdoor kan je dan de conclusie trekken dat Scarlet trafficshaping toepast op een onfaire manier. Ik hoop alleen dat dit ook zo is, indien het op het einde toch uitdraait dat Webvisie te weinig bandbreedte zou gekocht hebben bij Scarlet zoals sommige mensen durven te beweren dan is iedereen maanden voor de zot gehouden.
En wat zijn ze nu aan't doen? Ons 6 maanden voor de zot aan't houden.
Het kan er bij mij ni in dat het 6 maanden duurt om een probleem te vinden. kan absoluut ni.
Ofwel kennen ze het probleem exact maar willen ze het ni zeggen.
Eender welke verklaring de juiste is, de gebruiker is de dupe en volgens het handelsrecht zijn onze rechten nu echt wel meer dan geschonden.
De zelfstandigen hier (en dat zijn er wel een paar heb ik al gemerkt) zullen wel begrijpen dat op zo'n manier niet kan gewerkt worden.
Geplaatst: 23 maa 2004, 11:33
door Kerberos
wel slim van hen dat ze 3 maand abonnement op voorhand vragen, maar als na deze 3 maand niets verandert is, stap ik over.Ze kunnen niet voldoen aan de eisen blijkbaar, dus mijn volste recht!Online.be is een mogelijk alternatief en ook easynet.
Als ze uiteindelijk toch willen dat hun klanten blijven, dat ze dan eens zeggen waar het op staat, wat hun situatie is en hoe die eventueel nog kan evolueren.Een eerlijke gefundeerde reden kan me mogelijk nog op andere gedachten brengen.
Geplaatst: 23 maa 2004, 13:52
door Djorre
Kerberos schreef:wel slim van hen dat ze 3 maand abonnement op voorhand vragen, maar als na deze 3 maand niets verandert is, stap ik over.Ze kunnen niet voldoen aan de eisen blijkbaar, dus mijn volste recht!Online.be is een mogelijk alternatief en ook easynet.
Als ze uiteindelijk toch willen dat hun klanten blijven, dat ze dan eens zeggen waar het op staat, wat hun situatie is en hoe die eventueel nog kan evolueren.Een eerlijke gefundeerde reden kan me mogelijk nog op andere gedachten brengen.
het zijn contracten van een jaar ... daar kan je niet onderuit ... zeker niet op basis van lage snelheden
Geplaatst: 23 maa 2004, 14:02
door Gast
Djorre schreef:het zijn contracten van een jaar ... daar kan je niet onderuit ... zeker niet op basis van lage snelheden
daar kan ik wel van onderuit, ze kunnen de beloofde snelheden niet halen en disconnects zijn er veel te dikwijls.Soms lukt het ook niet om in te loggen en ben ik dus kostbare tijd kwijt! Je moet maar even het handelsrecht raadplegen.als ik niet meer betaal dan gaan ze mij schorsen dus ben ik dan nog abonnee?