Speedpack ... wie heeft het nu al

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

ctgilles schreef:
Yogi schreef:scarlet heeft zen eigen netwerk, niet dat van belgacom.

En ofwel zien ze bij dommel niet dat je van centrale verhuisd ben, ofwel is er in die centrale geen ADSL2+ en hebben ze de dichtsbijzijnde centrale genomen.

Doch, vind het raar dat ze je niet gewoon op ADSL2+ zetten, ofwel blijft het onveranderd 4.6 (lager zal je niet gaan, ook niet met ADSL2+ dacht ik), ofwel stijgt het, dus waarom willen ze je niet op adsl2+ zetten?

Hier is geen ADSL2+ beschikbaar: 24Mbit gaat niet en daar neem ik vrede mee.
Wat ik wél raar vind is dat iedereen -BGC, Scarlet & EDPnet- mij wel een 12Mbit kan aanbieden... Behalve Dommel dan... Begrijpen wie begrijpen kan.


Ik denk dat dit de drukste periode is die Dommel ooit gehad heeft, of nog steeds heeft.

Homeconnect, in mijn ogen het beste telefoon/Internet pakket in België. Ze proberen een goed ADSL2+ netwerk van hun eigen aan te leggen (zodat ze onafhankelijk van Belgacom worden). Ze worden vreselijk populair door eigen publiciteit, en door publiciteit op forums/websites (ikzelf heb Dommel ontdekt via het 9lives (vroegere, Games.Telenet) community onderwerp in het Algemeen forum dat nog steeds actief is).

Dus probeer niet direct Dommel te storen voor problemen als die hier aangebracht zijn. De meeste problemen zijn door de gebruiker, indien je echt een probleem hebt en je weet dat het niet aan je eigen ligt, en het blijft herhalen, contacteer dan Dommel.

Als je vragen hebt omtrent een recente gebeurtenis, of je afvraagt wanneer er iets nieuws komt, check hun nieuws site, of Userbase (sinds ik op Userbase uitgevonden heb dat er waarschijnlijk een Homelink update op de 29ste komt).

Zo bekijk ik het ;).
:3
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Niet goed gelezen mateke? Ik heb Dommel al gebeld en ze hebben een lijn check gedaan waar ze mij zeiden dat ik op veel te veel kilomters steek van de centrale.
Raar want (link) ik zit op 465m van de centrale via een ROP.
Afbeelding
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Zou Belgacom u daar geen accuraat antwoord kunnen op geven moest je bellen? Als Je Netconnect/Homeconnect hebt zit je namelijk op hun lijnen...
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

-leeg-
Laatst gewijzigd door ctgilles 27 aug 2008, 15:44, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Nic0Las
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 okt 2006, 18:02

Kurt Breezer schreef:
expected activation date :
28/08/2008
(14.00u - 18.00u)


Zo zie je maar dat het ook vlug kan gaan. Vanaf dan ADSL2+ 8)


Bij mij staat er hetzelfde, maar er staat 'expected' he :lol:
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Onthoud dat Dommel meer moet betalen aan Belgacom voor ADSL2+ te kunnen aanbieden he. Dus de hoofdreden dat ze personen op (naar eigen bekijks) redelijk grote afstand niet willen overzetten is waarschijnlijk dat.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

-leeg-
Laatst gewijzigd door ctgilles 27 aug 2008, 15:45, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

ctgilles schreef:Foert. Nog tot 24/10 het uithouden en dan verloopt het contract en terug naar EDPnet op Max12 Dyn


Al eens de aanbieding van DXadsl bekeken 12mb/175GB/32,5 euro en als je raw copper wil maar 7 euro meer ipv 12 euro.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

droopy schreef:Al eens de aanbieding van DXadsl bekeken 12mb/175GB/32,5 euro en als je raw copper wil maar 7 euro meer ipv 12 euro.

Ook BROBA-II neem ik aan van Scarlet? Eens informeren dan se :)
Laatst gewijzigd door ctgilles 26 aug 2008, 15:35, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

12mb is vanaf september en staat op hun intro pagina

ook vanaf september raw copper van 12 naar 7
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Had het net gezien, was meteen op hun products page beland :)

edit: lol, mijn telefoonnummers bestaan niet volgens hun site. zal maar mailen

ik moet na 1 sept eens terugbellen...
Laatst gewijzigd door ctgilles 27 aug 2008, 15:45, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

ctgilles schreef:Het kost BGC 50€ en Dommel rekent er 99€ aan. 99€ die ik met de glimlach wil betalen.

Maar ik stop met zagen, aanvraag naar EDPnet is vertrokken voor binnen 2 maanden meteen overgezet te worden.

Ik vind EDPnet slechter, maar de service van Dommel is hopeloos. Voor support en om dan nog te zwijgen over hun facturatie.


Heb hier nooit problemen gehad met facturatie, of support.

Waar mensen over praten dat ze soms een half uur tot een uur wachten. Nog nooit meegemaakt.

Vroeger paar keer gebeld (2006/2007) en onlangs nog eens. Ofwel minder dan een minuut wachten, het ergste misschien 5 minuten wachten.

Stop toch eens met kwaad en spreken over Dommel en te zeveren over vroegere tijden, nu gaat het veel beter.
:3
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

FredWP schreef:Stop toch eens met kwaad en spreken over Dommel en te zeveren over vroegere tijden, nu gaat het veel beter.

WTF. I repeat: WTF. :eek: :roll:
ooh. shiny.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FredWP schreef:Heb hier nooit problemen gehad met facturatie, of support.

Waar mensen over praten dat ze soms een half uur tot een uur wachten. Nog nooit meegemaakt.

Vroeger paar keer gebeld (2006/2007) en onlangs nog eens. Ofwel minder dan een minuut wachten, het ergste misschien 5 minuten wachten.

Stop toch eens met kwaad en spreken over Dommel en te zeveren over vroegere tijden, nu gaat het veel beter.

Ik heb daarstraks mijn gesprek opgenomen, 1ste keer 29min en 2sec, 2de keer 17min en 29sec en niemand aan de lijn, als ge wilt moogde de gelogde pakketjes zien ze.
Des te beter dat je nog geen problemen hebt gehad, maar dat wil niet zeggen dat anderen geen problemen kunnen hebben.
En als ge gaat afkomen dat ik lieg, bewijs jij dan dat je zo vlug binnen geraakt, ik zal u direct het bewijs geven dat het bij mij niet zo was!

Edit: foto's toegevoegd
Bijlagen
20080826-gesprek1.JPG
(50 KiB) 30 keer gedownload
20080826-gesprek2.JPG
(48.96 KiB) 47 keer gedownload
...
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

FredWP schreef:Heb hier nooit problemen gehad met facturatie, of support.

Waar mensen over praten dat ze soms een half uur tot een uur wachten. Nog nooit meegemaakt.


Ik heb mijn twijfels of gij wel op deze wereld vertoeft...
- 3 weken geleden gebeld naar support om 14u en eerst niks na 19 minuten, iets erna binnen na 29 minuten.
- 3 weken geleden support ticket aangemaakt op high priority: onbeantwoord :!:
- In general nooit een antwoord gehad op mails, maybe 1x in het begin eens...
- Eerste facturatiemaand DUBBEL betaald omdat Dommel eerst de domiciliëring niet in orde bracht en dan het geld van de rekening haalde NADAT het REEDS betaald was: wordt nog steeds ontkend door Dommel zelf :!:

Nuja, dat laatste corrigeer ik gewoon zelf door de domiciliëring op de voorlaatste maand op te zeggen ;) en hun verdere briefwisseling zal meteen in de vuilbak vallen. Eens zien hoe zij erop zullen reageren dat ik hun hetzelfde behandel als zij hun klanten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Blijkbaar heb ik dan altijd geluk ;).

Niets houdt je tegen om van Dommel weg te gaan indien het je niet bevalt.
:3
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

FredWP schreef:Niets houdt je tegen om van Dommel weg te gaan indien het je niet bevalt.

Dommel bevalt me... Zolang ge de helpdesk ofzo niet nodig hebt (=mensen).

En wat mij tegenhoudt om het af te bollen is een contract dat pas op 24/10 afloopt. Wedden dat ze het wel snel zullen merken als ik het eenzijdig opzeg? En nu nog eens een advocaat onder de arm nemen is het me echt niet waard ze.
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ctgilles schreef:Nuja, dat laatste corrigeer ik gewoon zelf door de domiciliëring op de voorlaatste maand op te zeggen ;) en hun verdere briefwisseling zal meteen in de vuilbak vallen. Eens zien hoe zij erop zullen reageren dat ik hun hetzelfde behandel als zij hun klanten.

Het probleem is dat je zo geen volledige maand zal kunnen terugkrijgen, want je moet altijd een maand op voorhand betalen (en bij mij komt de factuur dan nog is ruim op tijd, juist een week voor dat de maand begint waarvoor je betaalt).
Dus tegen dat je in de maand zit die je niet wil betalen zal je waarschijnlijk al afgesloten zijn ...
...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FredWP schreef:Blijkbaar heb ik dan altijd geluk ;).

Niets houdt je tegen om van Dommel weg te gaan indien het je niet bevalt.

Het kan smerig klinken, maar eigenlijk hoop ik dat jij ook is de problemen zou krijgen die anderen hebben en dat je dan zelf ook niet binnen geraakt op de helpdesk.
Dan zouden we ook zo'n reactie kunnen posten.
...
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Kom jongens, hou het wat deftig. Of moet er weer een topic sneuvelen door ulder gezaag misschien. Hou het eens voor 1 keer proper. :|
To download or not to download, that's the question.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Alé Fireblade heb net men bokshandschoenen aan...

Damnit nieuwe pagina.
coiken
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 mei 2005, 10:23

Mmm strange, bij m'n packages staat die al als activated maar als ik naar m'n connection details kijk zie ik het volgende

Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

das bij mij ook zo

bij dommel is uw abbo al in orde maar belgcom moet de lijn nog installeren.
binnenkort staat er daar en datum en uur wanneer lijn normaal gezien actief zal zijn
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bij mij zit het er zo uit:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik sla mea culpa, sorry Dommel. Heb contact gehad met de vriendelijke menskens van Evonet die mij haarfijn hebben uitgelegd waarom ik een uniek geval ben :eek:

Ik heb een LDC die niet gevuld is met een DSLAM en een LEX die interferentie gaat geven of voor zover weet ik het nog... Maar mijn lijnwaardes zijn wel heel goed :roll:
Dank u Belgacom om mijn situatie op 1 jaar tijd de nek om te wringen :( Zelfs op BROBA-II kan ik geen 6Mbit meer halen zoals vorig jaar!

Waarom, waarom :evil:

(Maar dit neemt nog steeds niet weg dat Dommel DRINGEND iets aan hunne support moet doen!)
Afbeelding
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

(Wat de support betreft hebt ge wel gelijk, kan veel beter.)
To download or not to download, that's the question.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Fireblade schreef:Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

(Wat de support betreft hebt ge wel gelijk, kan veel beter.)

Heeft iemand ooit gezegd dat ALLE problemen die bij dommel voorkomen ALTIJD schuld van dommel zijn?
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Fireblade schreef:Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

(Wat de support betreft hebt ge wel gelijk, kan veel beter.)

Heb ik gezegd dat het Dommel hun schuld was?!? NEE.
Maar problemen en géén support geeft frustraties.
Het was wél de schuld van Dommel dat ik niet beter geïnformeerd was en dan was het allemaal nooit voorgevallen...
Afbeelding
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

liger schreef:
Fireblade schreef:Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

(Wat de support betreft hebt ge wel gelijk, kan veel beter.)

Heeft iemand ooit gezegd dat ALLE problemen die bij dommel voorkomen ALTIJD schuld van dommel zijn?


nee, maar zijn reacties op dat hij geen 12 Mbit kan halen met die waardes, waren wel op dommel gericht, en nu ligt het niet aan dommel ;)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Amaai.. 'k wist niet dat mijn reactie zoveel boosheid ging uitlokken :eek:

Mja, ik word nu waarschijnlijk beschouwd als Dommel fanboy, en voor de tegenstanders is het een sport om de fanboys aan te vallen of verwijten te slingeren, niet?
Laatst gewijzigd door Fireblade 27 aug 2008, 16:23, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Fireblade schreef:Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

Yogi schreef:nee, maar zijn reacties op dat hij geen 12 Mbit kan halen met die waardes, waren wel op dommel gericht, en nu ligt het niet aan dommel ;)

Is het eigenlijk zo moeilijk om hun webcheck voor ADSL2+ correct te maken?
Als ze dezelfde gegevens gebruiken in het crm (waar sommigen kunnen zien dat het niet beschikbaar is) dan kunnen ze iedereen correct informeren , anders zouden ze beter de webcheck weglaten.
En daar kan dommel wel zelf iets aan veranderen.
Fireblade schreef:Amaai.. 'k wist niet dat mijn reactie zoveel boosheid ging uitlokken :eek:

Mja, ik word nu waarschijnlijk beschouwd als Dommel fanboy, en voor de tegenstanders is het een sport om de fanboys weg te pesten of verwijten te slingeren, niet?

Dit heeft niets met pesten en/of met verwijten slingeren te maken.
...
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Nja, zelfs met 3,5km kunnen ze me toch overzetten? Als ze die grey areas blijven houden gaan ze hier nooit een mini DSLAM zetten!

Daarbij: (3500m)
Afbeelding

Dan minstens 4,6 en max maybe 6 of 8? Ge weet nooit van mij mogen ze het proberen.

@Yogi: het feit dat ik pissed was is omdat Dommel mij slecht/niet informeert en dat hebben ze dus enkel aan hunzelf te danken dat iedereen hier ligt te mekkeren!
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Yogi schreef:
liger schreef:
Fireblade schreef:Voila, de problemen komen dus niet altijd door dommel, maar ook door de beheerder van het netwerk en centrales.. Ik zou zeggen, informeert u dus allen vooraleer ge dommel begint te bashen.

(Wat de support betreft hebt ge wel gelijk, kan veel beter.)

Heeft iemand ooit gezegd dat ALLE problemen die bij dommel voorkomen ALTIJD schuld van dommel zijn?


nee, maar zijn reacties op dat hij geen 12 Mbit kan halen met die waardes, waren wel op dommel gericht, en nu ligt het niet aan dommel ;)

Uiteindelijk is het altijd schuld van uw ISP. Dat een 3de partij schuldig is heeft niks met u als klant te maken, daarvoor heeft immers elke ISP contracten enz...
(ik doel hierbij niet enkel op dommel maar ook andere ISP's die snel zijn om te zeggen dat ze via belgacom werken en dus is het automatisch altijd schuld van belgacom)
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Op 3.5Km gaan ze u nooit op adsl2+ zetten hoor.. Trouwens aan die grafiekskes die al eeuwen op het net staan zou ik niet al te veel aandacht schenken, er zijn gewoon veel meer factoren die tellen dan alleen de afstand...

Je kan misschien is bellen naar belgacom om te vragen wanneer ze bij u belgacom tv met 2tv's kunnen aanbieden. Ik gok dat je dan mss sneller een antwoord gaat krijgen :p.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

misterjo schreef:Op 3.5Km gaan ze u nooit op adsl2+ zetten hoor.. Trouwens aan die grafiekskes die al eeuwen op het net staan zou ik niet al te veel aandacht schenken, er zijn gewoon veel meer factoren die tellen dan alleen de afstand...

Op 3,5km kan ik de 2 en de 2+ variant normaal nog hebben. Met de waardes die ik nu heb zou het toch zeker niet kunnen verslechteren.
Maarja, voor zo'n profieltjes zijn ze kennelijk te 'goed' bij Dommel/BGC. Wel spijtig want zelfs als ik maar 6Mbit zou halen was ik al blij.

Feit is dat ze het voor mij allemaal kunnen oplossen door die mini DSLAM in die LDC (why the f*** zetten ze weer ne legen?!?) te rammen waardoor mijn copper wordt ingekort. Maarja das's te duur hè voor hen.
Maar Mijnheer Bellens zijn pré, dat kan er allemaal af zuh :roll:
Afbeelding
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Gilles ge zijt en blijft dan ook een slet ;)
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

thamar schreef:Gilles ge zijt en blijft dan ook een slet ;)

Jammaja, ik krijg er het schijt van hè dat ze me toch gewoon omzetten en ik betaal wel en dan zien we wel welk profiel het stabielste is. Lager dan nu kan ik toch niet gaan dus so what?
Ergste is dat ik op de snelheid en stabiliteit nu niks kan aanmerken en ik heb redelijk goeie waardes.
Dat ze toch is proberen hè dat is alles wa ik wil :)
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

misterjo schreef:Op 3.5Km gaan ze u nooit op adsl2+ zetten hoor.. Trouwens aan die grafiekskes die al eeuwen op het net staan zou ik niet al te veel aandacht schenken, er zijn gewoon veel meer factoren die tellen dan alleen de afstand...

Je kan misschien is bellen naar belgacom om te vragen wanneer ze bij u belgacom tv met 2tv's kunnen aanbieden. Ik gok dat je dan mss sneller een antwoord gaat krijgen :p.

Als uw adsl zelf al synct aan 6Mbit, dan ga je me niet zeggen dat het onmogelijk is om u over te zetten op adsl2+ voor een sync van 6Mbit!
...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

idd, zelfs 6Mbit zou tof zijn
Nic0Las
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 okt 2006, 18:02

Your DOWNLOAD Speed:
10020 kbps or 1253 KB/sec

an efficiency of ~251%

up
Your UPLOAD Speed:
411 kbps or 51 KB/sec


\o/
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”