Ik denk dat dit de drukste periode is die Dommel ooit gehad heeft, of nog steeds heeft.ctgilles schreef:Hier is geen ADSL2+ beschikbaar: 24Mbit gaat niet en daar neem ik vrede mee.Yogi schreef:scarlet heeft zen eigen netwerk, niet dat van belgacom.
En ofwel zien ze bij dommel niet dat je van centrale verhuisd ben, ofwel is er in die centrale geen ADSL2+ en hebben ze de dichtsbijzijnde centrale genomen.
Doch, vind het raar dat ze je niet gewoon op ADSL2+ zetten, ofwel blijft het onveranderd 4.6 (lager zal je niet gaan, ook niet met ADSL2+ dacht ik), ofwel stijgt het, dus waarom willen ze je niet op adsl2+ zetten?
Wat ik wél raar vind is dat iedereen -BGC, Scarlet & EDPnet- mij wel een 12Mbit kan aanbieden... Behalve Dommel dan... Begrijpen wie begrijpen kan.
Homeconnect, in mijn ogen het beste telefoon/Internet pakket in België. Ze proberen een goed ADSL2+ netwerk van hun eigen aan te leggen (zodat ze onafhankelijk van Belgacom worden). Ze worden vreselijk populair door eigen publiciteit, en door publiciteit op forums/websites (ikzelf heb Dommel ontdekt via het 9lives (vroegere, Games.Telenet) community onderwerp in het Algemeen forum dat nog steeds actief is).
Dus probeer niet direct Dommel te storen voor problemen als die hier aangebracht zijn. De meeste problemen zijn door de gebruiker, indien je echt een probleem hebt en je weet dat het niet aan je eigen ligt, en het blijft herhalen, contacteer dan Dommel.
Als je vragen hebt omtrent een recente gebeurtenis, of je afvraagt wanneer er iets nieuws komt, check hun nieuws site, of Userbase (sinds ik op Userbase uitgevonden heb dat er waarschijnlijk een Homelink update op de 29ste komt).
Zo bekijk ik het .