Ik daag u uit om die taktiek in Brussel eens te komen proberen. Hier lig je al uitgeteld op de grond na een reële uppercut voor je nog maar halfweg die volzin uitgesproken hebt.ivob schreef: 11 jan 2024, 11:13 En als virtuele uppercut: "maar indien het u kan opluchten sla gerust op mij. Ik zal niet terugslaan. Maar ik heb uw nummerplaat en voorkomen in mijn geheugen geprent en zal dit, afhankelijk van uw verdere actie, eventueel dan wel verder voor de rechtbank beslechten".
Eigen ervaring, hoewel ik lichamelijke schade telkens heb kunnen ontwijken door laf weg te vluchten.
Je mag er niet van uitgaan dat zo een wegpiraat nog enige rationaliteit kent. Ze zitten al hoog in de adrenaline wegens het "onrecht" dat hen is aangedaan en dan zijn er nog die net flink wat gesnoven of geslikt hebben. En in Brussel heb je ook nog enkele militante actiegroepen (Mautodefence, Bad Move,...) die ageren vanuit een religie ter verdediging van de voorrechten van de heilige koe en hun acties gaan verder dan pamfletten.