Streamz: Vlaamse Netflix

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Bwa Series staan er vaker langer op. Bovendien staan ze (voorlopig) vaak nadien op Netflix(De Twaalf, Tabula Rasa, Over Water).
En er zijn genoeg oudere series die ze tijdelijk beschikbaar maken op VRT NU(Duts).

FC De Kampioenen spreekt mij persoonlijk minder aan :-)
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

bollegijs schreef:
Het nieuwe bedrijf heeft verschillende troeven in handen om een relevant platform uit te bouwen. (...) Het samenbrengen van de content van DPG Media (met onder andere Vlaamse fictie) en de lokale en internationale content van Telenet (met onder andere SBS, Woestijnvis en Play) zorgt voor een sterke combinatie van Vlaamse en internationale series en films voor de Vlaamse kijker. Gecombineerd met de geavanceerde technologie achter het digitaal platform VTM GO en de klantenbasis van Telenet Play - met meer dan 400.000 klanten - is dat het ideale startpunt voor dit nieuwe verhaal. -HLN
VTM Go ga dus zeker weg. maar als 'geavanceerde technologie' zien? Ik blijf er wel bij (zonder discussie terug op te willen starten), het zal een fail worden.
We gaan als kijker waarschijnlijk eerder alles achter een 'betaalmuur' zien verdwijnen. Premières van nieuwe reeksen/programma's eerst en exclusief op 'Streamz', een tijd later krijgt de open zender (zoals vtm of vier) het programma en dan pas gaat het door naar het open streamingplatform 'vtm go'.

'Streamz'... Ik wil wel eens weten hoeveel men daarvoor aan een marketingbureau heeft betaald. Of het is door een stagiair bedacht uit kostenbesparing.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Drwho schreef:We gaan als kijker waarschijnlijk eerder alles achter een 'betaalmuur' zien verdwijnen. Premières van nieuwe reeksen/programma's eerst en exclusief op 'Streamz', een tijd later krijgt de open zender (zoals vtm of vier) het programma en dan pas gaat het door naar het open streamingplatform 'vtm go'.
Damn dit werkt torrents terug in de hand, bij de meeste 'pakt da ni' denk ik.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Streamz is wellicht bedacht door hetzelfde marketingwonder dat Beat da Bompaz en CAZ heeft bedacht.

Het feit dat in het persbericht nog steeds geen lanceerdatum staat, bevestigt m'n vermoeden dat het bij Telenet vooral te doen is om heel dit project zoveel mogelijk te vertragen, want cordcutters kunnen ze missen als kiespijn: https://press.telenet.be/dpg-media-en-t ... en-streamz
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Spreek je he als "Striemsz" uit of als "Striem-zie" of als "Striem-zed" of als "Shtriem-zie" of ... ?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Ik lees net dat de bende van Jan de Lichte de topper moet worden.

Hoeveel keer is die reeks nu al aangekondigd?

https://m.hln.be/showbizz/tv/acteurs-ra ... ~a775ea5d/
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

De serie staat al lang op Netflix. De serie kan er door, is niet echt een top serie.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

dragonflo schreef:De serie staat al lang op Netflix. De serie kan er door, is niet echt een top serie.
ik vind die alvast niet terug als ik ze zoek op Netflix
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Behalve op de Belgische Netflix :roll:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

dragonflo schreef:De serie staat al lang op Netflix. De serie kan er door, is niet echt een top serie.
Ha, zowaar:
Afbeelding
Thieves of the Wood
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Waarschijnlijk niet in België, maar ik download alles via torrents, nieuwsgroepen en warez. Dus ik moet me daar niet van aantrekken. De meeste series die eerst op Telenet verschijnen worden, als ze de moeite zijn, tegelijkertijd op het internet gesmeten. Tv abonnement en betaalde opties nergens voor nodig om op de eerste rij te zitten.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

Stroper schreef: FC De Kampioenen spreekt mij persoonlijk minder aan :-)
daar gaat het niet over
wat eigen producties betreft houdt niets de Vrt tegen om gewoon alles, tem de weerberichten van armand pien, te digitaliseren en online te gooien
toch doen ze dit niet
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

meon schreef:Spreek je he als "Striemsz" uit of als "Striem-zie" of als "Striem-zed" of als "Shtriem-zie" of ... ?
Volgens mij gewoon als 'striemz'. Maar het is echt wel een idiote naam, ook al omdat meervouden laten eindigen op een Z enorm onprofessioneel overkomt omdat dat nog stamt uit de tijd van Warez en dergelijke.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@1207

Misschien houdt de vlaamse regering, geholpen door DPG, dit wel tegen! DPG is geen eigenaar van kabel of koperdraad, zij hebben er dus alle belang bij om hun content te slijten via TN en PX :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Streams, ideale naam voor de nodige bdsm content?
De Z is om die eindeloze massa cablecutting jongeren aan te trekken, nu ja... marketing heeft blijkbaar toch al 10-20 jaar ervaring... Wie er over klaagt is een oude zak die de jeugd niet begrijpt. Wie het goed vindt is een oude zak die jong wil doen. Alle alternatieven op *flix zullen door legal geweigerd zijn.
Twijfel fel dat dat reclameloos gaat zijn/blijven.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Na Netflix, lijkt Proximus nu ook Disney+ met hoorngeschal binnen te halen. Geloven zij niet in een vlaamse netflix misschien?

https://www.proximus.com/nl/news/2020/2 ... orces.html#
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Streamz is van concurrent Telenet( in samenwerking met De Persgroep)
Lijkt mij duidelijk dat Proximus hier niet aan zal mee kunnen doen, en dus een alternatief moet bieden.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

meon schreef:
dragonflo schreef:De serie staat al lang op Netflix. De serie kan er door, is niet echt een top serie.
Ha, zowaar:
Afbeelding
Thieves of the Wood
Idd, zowaar
Afbeelding

't Is blijkbaar ook een stripreeks uit de jaren '80. Geen idee of beide gelinkt zijn
https://stripinfo.be/reeks/index/1075_D ... _De_Lichte
Afbeelding
1207 schreef:het is toch nu al pijnlijk om zien wat de vrt met zijn onlineplatform doet?
je kunt enkel dit bekijken maar maximaal tot binnen 14 dagen. bij externe producties snap ik dat maar bij de eigen producties?
waarom staan niet alle 30 seizoenen van thuis en de kampioenen daar gewoon standaard op?

ik vind vrt nu hooguit interessant om een film een dag later te zien (omdat 23u me te laat is)
14 dagen?

Afbeelding

Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

wied schreef:Na Netflix, lijkt Proximus nu ook Disney+ met hoorngeschal binnen te halen. Geloven zij niet in een vlaamse netflix misschien?
Disney+ is wel iets helemaal dan de "Vlaamse Netflix".

De kwaliteit van de content van Disney+ is ontelbaar keer hoger voor hun doelpubliek. De budgetten die ze hebben zijn dan ook ontelbaar keer hoger.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Duidelijk, maar DPG moet PX wel te vriend houden teneinde zijn content te blijven tonen aan ALLE vlamingen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

wied schreef:@1207

Misschien houdt de vlaamse regering, geholpen door DPG, dit wel tegen! DPG is geen eigenaar van kabel of koperdraad, zij hebben er dus alle belang bij om hun content te slijten via TN en PX :-D
Tochzie je dat de vrat af en toe oude dingetjes online gooit
onaangekondigd en voor korte tijd maar toch.
2à 3j geleden kwam ik per ongeluk kulderzipken tegen rond nieuwjaar
Cecemel
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 5 keer

Beste mevrouw, beste mijnheer,

Mogelijk vernam je het al: binnenkort wordt Streamz gelanceerd, dé nieuwe Vlaamse streamingdienst. En ook jij zal daar met je Play mee van genieten! Want met Play heb je vandaag al zoveel topseries om fan van te worden, maar in de loop van het najaar komt daar nog een pak bij, voor dezelfde prijs. De switch zal automatisch gebeuren, je hoeft er niets voor te doen.

Benieuwd? Meer info volgt snel, maar we wilden je al even persoonlijk op de hoogte brengen.

Tot binnenkort!
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ja, ook gehad.
Nu geen prijsverhoging en achter een half jaar wel :-D
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Eerst marktaandeel veroveren. Prijzen verhogen doe je normaal gezien pas wanneer je klantenbasis consolideert, cf. Netflix. Het zou mij eerlijk gezegd sterk verbazen mocht Streamz dat op anderhalf jaar kunnen klaarspelen.

Wat mij ook niet duidelijk is, is hoe ze HBO Max gaan buitenhouden eens het exclusiviteitscontract tussen Telenet en HBO eind 2021 afloopt.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Streamz... Warez,... Moest direct terugdenken aan alles wat illegaal was en eindigde op Z. :banana:
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 26 keer

Terug downloaden hé boys, ben ik ook terug begonnen.
De versnippering neemt dramatisch toe. Disney gaat zelf 3 aparte streamingsdiensten uitbrengen op termijn.
Cecemel
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 5 keer

op zich ben ik wel blij dat play wordt omgedoopt. wij kijken ook steeds meer op aanvraag maar kunnen onze gewone tv toch niet missen. soms bij het zappen komen we al eens op een programma en gebruiken we onze terugkijktv om van in het begin te kijken of een vorige aflevering er van te zien. de grootste reden waarom wij play nog hadden is voor de terugkijktv. we overwogen al een tijdje om het misschien eens te stoppen maar als er met streamz veel meer content komt kan het miss toch interessant blijven. ik hoop alleen dat hun app meer op punt komt dan vtmgo. het platform is leuk maar na elke reclameblok is de audio er out of sync. ik denk trouwens ook dat vtmgo op termijn gaat verdwijnen en dat alles in streamz zal komen... of dat vtmgo enkel de programma's 1 maand bijhoudt die werden uitgezonden. alles van vroeger gaat op streamz komen ofzo.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Px zet direct een pad in de korf door hun exclusieve samenwerking met Disney. Het is logisch dat als ze niet mogen meedoen in de winsten dat ze ook niet zo happig zullen zijn om de Vlaamse Nestflix hard te promoten. Door net de concurrenten aan te bieden en deze wel te promoten, planten ze zo een mooie torpedo midscheeps het reeds wankele bootje.

De prijzen van Px zijn wel stevig en dat zal inderdaad weer mensen naar de echte streamz sturen, de illegale.

Wat wel wraakroepend is, is dat de Vlaming zal betalen voor de VRT via belastingen en nog eens via Streamz terwijl de zenders van VRT minder kunnen bieden. Arm Vlaanderen toch.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dizzy schreef:Arm Vlaanderen toch.
Dit is een politieke beslissing hé.
> NVA en VB zijn tegen sterke media, zie ook wat er in Turkije, Rusland, Wit-Rusland, Hongarije, Polen, ... gebeurt: autoritaire leiders muilkorven de media. In België gebeurt dat via het (Vlaamse) Parlement
> OVLD is altijd tegen de overheid, hoewel "hun" ondernemers graag uit de subsidiepot tappen
> CDV: waarom die tegen de VRT zijn, weet ik niet. Maar corrupt zijn ze alvast wel: door ex-DPG mensen op het kabinet te zetten, doen ze even straf als Maggie De Block (en dat wil wat zeggen) en bij belangenvermenging bij de VRT lieten ze de fraudeur eerst zitten, om de klokkenluider buiten te zetten.

En ondertussen krijgen HLN lezers enkel nog "artikels" (= reclame) over VTM-programma's en brengt VTM enkel nog HLN artikels.
Tot daar persvrijheid in Vlaanderen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200624_05000560 - MEDIACONCENTRATIE - En we schrijven vooral over onszelf
De (noodzakelijke) schaalvergroting in het Vlaamse medialandschap leidt tot doorgedreven zelfpromotie en zelfs gekleurde berichtgeving over mediamerken van de eigen groep. Vooral bij DPG valt dat op, blijkt uit een nieuwe studie van de VUB.
De grootste nieuwsmediabedrijven van Vlaanderen zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot internationale groepen, met vertakkingen in geschreven pers, online media en audiovisuele media (zie inzet). Die schaalvergroting heeft als voordeel dat je binnen de groep expertise en technologische platformen kunt delen, maar ook journalistiek werk. Zo nemen De Standaard en Het Nieuwsblad op regelmatige basis artikels van elkaar over, net zoals De Morgen vaak stukken overneemt van de Volkskrant, soms van Het Laatste Nieuws en wekelijks (online) van Humo.
De belangrijkste cesuur voor het onderzoek was eind 2017, begin 2018, de periode waarin De Persgroep en Medialaan fuseerden tot DPG Media, en waarin Mediahuis zijn participatie van 30 procent in De Vijver Media (en dus in de SBS-zenders Vier, Vijf en Zes) van de hand deed.
Hoe ging Het Laatste Nieuws om met de zenders van Medialaan na de fusie, en hoe ging Het Nieuwsblad om met de zenders van SBS na de verkoop?

‘We hebben uit beide kranten meer dan 1.200 artikels gescreend waarin een Vlaams mediamerk wordt genoemd’, zegt professor Ike Picone. ‘Daaruit blijkt dat in beide populaire kranten altijd al meer over VTM werd geschreven dan over de VRT of de SBS-zenders, maar in Het Laatste Nieuws opvallend meer dan in Het Nieuwsblad. Nog opvallender: na de fusie van De Persgroep-kranten met de ­Medialaanzenders nam de aandacht voor VTM en VTM-programma’s in Het Laatste Nieuws gevoelig toe, terwijl Het Nieuwsblad niet noemenswaardig minder berichtte over programma’s van Vier of Vijf dan toen Mediahuis nog mede-eigenaar was van SBS.’
Uit het onderzoek blijkt dat de stijging niet beperkt blijft tot de tv-pagina’s. ‘Ook in de nieuwssectie van Het Laatste Nieuws is de aandacht voor VTM en andere DPG-merken toegenomen’, zegt Picone. ‘In 40 procent van de nieuwsartikelen die de naam van een Vlaams mediamerk of programma bevatten, is dat een merk of programma van DPG’, specificeert hij. ‘Als we inzoomen op artikels die een van de drie grote tv-zenders Eén, VTM en Vier vermelden, dan is dat zelfs in 65 procent van de HLN-artikels VTM, en maar in 15 procent van de gevallen Vier. In Het Nieuwsblad is dat voor beide zenders ongeveer 40 procent.’
Sinds de ­fusie verwijst VTM Nieuws liefst vijf keer meer naar andere titels van De Persgroep, vooral Het Laatste Nieuws, dan voordien. Dat is ­ergens ook logisch: die twee redacties werken erg nauw samen binnen News City. Kwalijker wordt het als de berichtgeving over mediamerken wordt gekleurd, ten voordele van de eigen merken. ‘Zeker sinds de fusie valt die framing in Het Laatste Nieuws erg op’, zegt ­Picone. ‘Voordien was er ook wel sprake van een zekere “vriendschap” tegenover VTM, die steevast als de gezellige, vertrouwde ­familiezender werd voorgesteld. Nu wordt VTM als de te kloppen ­tv-zender voorgesteld.’
En dan nogal naïef
Hoe schadelijk dit nu is, daar spreken de onderzoekers zich niet over uit, in de conclusies van de studie. ‘De bedoeling is met dit onderzoek het debat op gang te trekken’, zegt Picone. ‘We hopen dat de komende dagen met de betrokkenen te kunnen doen.’
De Vlaamse overheid vindt dit prima, de VRT - en andere kranten in mindere mate - wordt doodgenepen.
DPG vindt dit prima: meer winst en minder kosten
De andere media vinden geen gehoor bij politici die nu aan de knoppen zitten, want ze zijn te kritisch.

Stinkt dat niet heel hard naar Berlusconi-achtige toestanden, waar zowat het ganse land lang mee gelachen heeft?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

heist_175 schreef: Stinkt dat niet heel hard naar Berlusconi-achtige toestanden, waar zowat het ganse land lang mee gelachen heeft?
neen
misschien toch eens kijken hoe het er in Italie uitziet?

Ik vrees dat al die aanbieders 1 belangrijk ding vergeten
streaming is ontstaan tegen torrents en downloaden. Wordt het te ingewikkeld/duur zullen torrents snel terug aan populariteit winnen
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Slafes schreef:Streamz... Warez,... Moest direct terugdenken aan alles wat illegaal was en eindigde op Z. :banana:
...of begon met een z. zor.org :-D
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

1207 schreef:
heist_175 schreef: Stinkt dat niet heel hard naar Berlusconi-achtige toestanden, waar zowat het ganse land lang mee gelachen heeft?
neen
De politiek die het medialandschap bepaalt, dat is exact wat Berlusconi ook fixte,
en exact wat er in Polen, Turkije, Hongarije, Rusland, ... ook gebeurt.
Welkom in Vlaanderen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

heist_175 schreef: De politiek die het medialandschap bepaalt, dat is exact wat Berlusconi ook fixte,
en exact wat er in Polen, Turkije, Hongarije, Rusland, ... ook gebeurt.
Welkom in Vlaanderen.
gaat het medialandschap hier nu echt met de pers in een dictatuur vergelijken?
dit is dan de lokale martine Tanghe?


Gaan we MArtine dan straks ook kleden gelijk een echte Kempense boerendochter?

internet polariseert nogal makkelijk mo toch een beetje serieus blijven hé :)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

1207 schreef:internet polariseert nogal makkelijk mo toch een beetje serieus blijven hé :)
Moeit de regering zich in het medialandschap? Ja!
Dekt de regering corruptie in het medialandschap toe? Ja!
Hoeveel bruggen verder zou "Berlusconi'stan" nog liggen dan, denk je?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Ach wat, we hebben in dit landje rijkswachters ingezet tegen stakende mijnwerkers, we hebben de hand gehad in het buiten spel zetten van Patrice Lumumba, enz, enz...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Donderdag 3 september om 13u30 meer nieuws over Streamz op demorgen.be, hln.be en kanaal 11 van Telenet.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Vanaf 14 september veranderen Play en Play More in Streamz en Streamz+ las ik op Twitter.
Ik ben benieuwd of de prijs gelijk blijft: 11,95 euro/maand en 24,95 euro/maand?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben nu net even de livestream uit nieuwsgierigheid aant volgen en er wordt weer volop rond de pot gedraaid.
Na nog geen 10min gaat het al over de serie "de bende van jan de lichte" met interviews in de studio (die blijkbaar de mensen over de streep moeten trekken), ipv over het product zelf te praten. Yawn...
Gebruikersavatar
TheCeet
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 50 keer

1 abonnement kan je naar 4 streams tegelijk kijken. 11.95 euro / maand. Twee weken gratis.
Voor 19€ krijg je 300 recente films per jaar erbij.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Afbeelding Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”