Nieuwe Probs bij Scarlet/A2F/Webvisie ???

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Zo'n antwoord zou ik ook leuk vinden, maar moest ik A2F zijn, zou ik het ook niet durven. Als ze zouden zeggen dat ze nog niet weten waar het probleem zich bevind, dan komt er een hele nieuwe lading aan klachten binnen. Wees gerust dat er op uw 'goed' antwoord ook meer dan genoeg negatief getinte berichten zouden komen, net zoals op het huidige -achtergebleven- antwoord.

De reden waarom ik 100% pro-A2F blijf is omdat ik er nog geen problemen mee heb gehad. Ok, ik heb zoals iedereen minder snelheid gehad, en ik ga zoals iedereen naar 40GB. Het is ook niet dat ik minder dan 40GB binnen haalde, en dus de verandering niet zou voelen. Ik haalde sommige maanden 100GB, en de andere 70GB binnnen.

Eenmaal de problemen gedaan waren met scarlet had ik terug goeie snelheden. Nu gebeurd het af en toe eens dat de snelheden niet goed meer zijn, maar dat komt en gaat.

Ook heb ik nooit met de vinger naar A2F gewezen, omdat ik geen bewijs had dat het hun fout was. Ik heb (zoals je wel gemerkt hebt) alles proberen van ADSL te weten te komen, voordat ik nog maar dacht aan een schuldige aan te wijzen.

Denk de Scarlet problemen van dit jaar weg, wat hebben we dan nog van fouten gevonden? Wat maakt webvisie tot een slecht bedrijf? De periode die Scarlet vroeg is begod nog maar 6 dagen voorbij! Jullie geven Scarlet MAANDEN om met jullie voeten te spelen, 1 maand om alles op te lossen, maar webvisie krijgt nog geen 6 dagen?

Prince, een advocaat van de duivel spelen is goed, maar drijf het niet te ver hé .. je bent al meer een bufferzone aan 't worden. Neem van me aan, ik hebt dat ook gedaan en NIEMAND neemt u dat in dank af hoor.


Je hebt het misschien nog niet door, maar ik doe het zeker niet voor de 'dank'. Ik wil dat iedereen gewoon dezelfde snelheden heeft als mij. 70KB-170KB single threat down en 53KB up. Met meerdere threats haal ik ongeveer 380KB/sec.

Maarja, ik zal uw woord er maar op nemen dat niemand wilt weten dat deze snelheden mogelijk zijn, en hoe ik ze heb verkregen.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Styno schreef:Geen probleem, allemaal goed en wel, maar hoe verklaar je dan 95% packetloss op remote-bas1-adsl2fit.net4all.net ?

Code: Selecteer alles

3  ---     100/ 100 =100%    95/ 100 = 95%  remote-bas1-adsl2fit.net4all.net [81.89.101.250]


En ja ik heb een vriendelijke mail gestuurd, een vriendelijk troubleticket geopend en een vriendelijk telefoontje gepleegd en ik begrijp maar al te goed dat die mensen het ook beu zijn. Maar een betalende klant wil niet afgescheept worden.

Styno


95% packetloss? Heb je al eens je lijn laten testen bij Belgacom? Dit lijkt eerder op extreme storing.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Prince schreef:Je hebt het misschien nog niet door, maar ik doe het zeker niet voor de 'dank'. Ik wil dat iedereen gewoon dezelfde snelheden heeft als mij. 70KB-170KB single threat down en 53KB up. Met meerdere threats haal ik ongeveer 380KB/sec.

Maarja, ik zal uw woord er maar op nemen dat niemand wilt weten dat deze snelheden mogelijk zijn, en hoe ik ze heb verkregen.


Prince, komaan hé zeg. Je bent gewoon hetzelfde aan't zeggen dat ik al MAANDEN voor u heb gezegd. Alleen totaal niet onderbouwd door enige relevante argumenten of bewijzen. Denk je echt dat de mensen hier tevreden zijn met 70-170kb/sec in 1 thread? Dat is op zich misschien geen slechte snelheid, maar dat is niet waar men voor betaald hé. En er bestaan nog andere dingen dan "downloaden" waarvoor je snelheid nodig hebt. Men kan nog altijd niet een videostream afspelen met meerdere threads hoor.

En dan nog .. iedereen hier weet al dat je met verschillende threads meer snelheid kan halen.

En als jij dan toch zo haantje de voorste wil spelen, doe dan zoals ik hé. Bel voor de mensen naar webvisie, vraag uitleg, ga er eens langs. Ik heb het allemaal gedaan. En ik heb veel mensen zo een veel betere kijk op de situatie gegeven. Maar een kijk op de situatie verhelpt het probleem niet. En zelf vind ik nu ook dat het lang genoeg geduurd heeft. Of vind jij bv 70-170kb/sec na MAANDEN van 1-50kb/sec een volwaardige snelheid voor een 8Mbit abbo van 60€/maand dan ? Of zelfs een 4Mbit abbo ? Komaan hé zeg, wake up & smell the coffee .. genoeg is genoeg. En het is niet dat wij Scarlet 6 maanden de tijd hebben gegeven hé, nee, we hebben 6 maanden moeten wachten op enige vorm van communicatie. En daarin vroeg men om 1 maand (Dat was APRIL, niet mei !!) Dus de problemen hadden al rond mei opgelost moeten zijn. En ongeveer 16 mei is het beginnen beteren, als ze dat dan gevonden hadden, waarom dan nu niet meer ... nee, het is gewoon genoeg geweest Prince en zo iemand als jij zal MIJ nooit kunnen overtuigen, daar ken je gewoon niet genoeg voor van de onderliggende technologie.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Inderdaad Sasuske, ik geef u 100% gelijk, jij kent waarschijnlijk veel meer van ADSL en van A2F dan mij, hetgeen ik gezegd heb is dat ik probeer van het te begrijpen voordat ik mensen ga aanwijzen als schuldige, meer niet.

En ja, het lijkt me redelijk logisch dat de mensen weten dat je meer speed krijgt door meer threads te starten, maar de essentie van die zin was niet 'meerdere threats', maar '380KB/sec'. Neem uw 512KB - Overhead en je zou nog steeds toch iets meer dan 380KB moeten hebben.

Als je dus eventjes mijn gedachtengang probeert te volgen, dan zal je merken dat dit dus iets negatief is over A2F. Totdaar de advocaat van de duivel dus.

Maar het verschil van 1-50 naar 70-170 vind ik al een mooie verandering. Voor enkelen onder ons is in 2 weken is eigenlijk de ganse miserie voor de helft opgelost.

Geen videostream met 70KB-170KB? dat is dus 570Kbit tot 1360Kbit. Met deze laatste zou je als het ware een DivX filmke rechtstreeks van het internet kunnen bekijken...

En het is 3/05/2004 12:00 dat de official statement op de support pagina is geplaatst. Het kan zijn dat er eerder sprake van was, maar als dit de officiele datum was, mag jij zolang april zeggen als jij wilt. Het feit is dat in de helft van die maand er verbeteringen waren.

Er is ook een verschil tussen mijn ervaringen met jullie delen en mensen willen overtuigen. Als jij jou ervaringen zegt doe je dat misschien altijd met een motief, maar ik zeg het soms gewoon om te laten zien dat het ook goed kan. (jaja, ik weet het, dat is ook een motief, ma de meerderheid snapt me wel denk ik)

En voor de laatste keer, ik heb nooit ontkent dat er maandenlang problemen waren, ik heb het zelfs al letterlijk gezegd. Deze periode vond ik, net zoals iedereen op dit forum én alle andere mensen niet op dit forum NIET LEUK.
biebel

met die 1e node heb ik dus al zowat 100% loss sinds de problemen eeuhm een eeuw geleden begonnen.

Target: 81.89.101.250
Date: 7/06/2004 (Monday), 23:30:51
Nodes: 4
Node Data

Node Net Reg IP Address Location Node Name
1 - - 192.168.2.101 50.883N, 4.700E bibi
2 1 - 192.168.2.1 Unknown
3 2 1 81.89.118.1 Antwerpen (Anvers bas.dsl.net4all.net
4 2 1 81.89.101.250 Antwerpen (Anvers remote-bas1-adsl2fit.net4all.net

Packet Data
Node High Low Avg Tot Lost
1 0 0 0 1 0
2 1 1 1 11 0
3 29 6 14 11 0
4 ---- ---- ---- 22 22

Registrant Data
Registrant id#: 1
Registrant:
Net 4 All (NET4ALL2-DOM)
Winkelcentrum Oudaan 15/31
Antwerpen, ANT B-2000
BE

Ja ik ben grootverbruiker en kan leven met tijdelijke snelheidsverminderingen, maar ik heb het laatste halfjaar ongeveer één a twee weken kunne counterstriken zonder enorm veel last te hebben van packetloss :(
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Je moet er natuurlijk wel eentje pakken die antwoord op een ping hé.

den 81.89.101.250 heb ik ook nooit antwoord op, die reageert gewoon niet op een ping denk ik.

den 81.89.118.1 wel.
Gast

mjah het is zo dat om het even welk ip ik trace deze node dertussen komt. Ik weet niet hoe packets hier voorbijgeraken aangezien ik hiervoor simpleweg niet genoeg weet. Ik haal op het moment een upload van +- 3-5 Kb/s en een download van 1-8 Kb/s.
Na 2 weken van redlijke speeds en amper loss en hoop op beterschap voel ik mij genoopt om ook mijn ongenoegen hier eens te uiten. :)
heb even verder getraced ...

node per node ping :

Node Data
Node Net Reg IP Address Location Node Name
1 - - 192.168.2.101 50.883N, 4.700E bibi
2 1 - 192.168.2.1 Unknown
3 2 1 81.89.118.1 Antwerpen (Anvers bas.dsl.net4all.net
4 2 1 81.89.101.250 Antwerpen (Anvers remote-bas1-adsl2fit.net4all.net
5 3 2 194.119.224.129 BRUXELLES (BRUSSE gig-0-1-ias-be-bru-ar01.kpnbelgium.be
6 3 2 194.119.224.54 BRUXELLES (BRUSSE gig-0-0-0-ias-be-inx-dr01.kpnbelgium.be
7 4 3 194.53.172.104 BRUXELLES (BRUSSE telenet2.bnix.net
8 5 - 213.224.126.77 51.033N, 4.467E
9 5 4 213.224.126.2 51.033N, 4.467E ibnocm02-srp5-0.telenet-ops.be
10 6 - 213.224.126.62 51.033N, 4.467E
11 5 4 195.130.132.81 51.033N, 4.467E webcluster1a.telenet-ops.be


Packet Data
Node High Low Avg Tot Lost
1 0 0 0 1 0
2 1 0 0 5 0
3 7 6 6 5 0
4 9 9 9 9 8
5 8 8 8 9 8
6 9 9 9 7 6
7 10 10 10 7 6
8 10 10 10 7 6
9 14 14 14 7 6
10 11 11 11 7 6
11 13 12 12 3 0

dit bij ping destination node

Packet Data
Node High Low Avg Tot Lost
1 0 0 0 1 0
2 0 0 0 1 0
3 8 8 8 1 0
4 8 8 8 1 0
5 9 9 9 1 0
6 7 7 7 1 0
7 11 11 11 1 0
8 9 9 9 1 0
9 14 14 14 1 0
10 11 11 11 1 0
11 544 10 12 50 1
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Spacekiek schreef:Problemen liggen nu écht niet bij mij, daar ben ik nu eens 100% zeker van zie. Als ge weet dat het met telenet knalt tegen 800KB/s of als ge ne scarlet account gebruikt op mijn lijn, dan gaat het wél goed... leg het dan maar eens uit.


Hoe komt het dat scarlet accounts wel nog werken bij u? Ik heb dit meermaals tevergeefs, en tot mijn grote spijt geprobeerd :(
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Prince schreef:MAAR doe ook es 100 pings naar je router, het valt ERG vaak voor dat er packetloss is door slechte bekabeling of een probleem met je NIC.
Kan ook voorvallen dat je packetloss hebt door je netwerkkabeltje naast je verdeelstekker te laten lopen, die op zich vol zit met adaptors etc. Vandaar dus eerst ff naar de router pingen.

Doe een ping door in een command prompt het volgende te typen:
ping /n 100 internetadres
(internetadres is IP of url)
na deze 100 zal hij een samenvatting geven van hoeveel lost packets.

Natuurlijk wel niet 10 command prompt vensterkes openen en tegelijkertijd doen hé, 1tje tegelijkertijd. en sluit uw internetprogramma's af (overnet, kazaa, en die andere programma's die je (niet :roll: ) draait)


Man, dat is nu is zever, wat denkt ge, dat we debielen zijn ofzo?

Ik haal gemakkelijk van mijn router, 10 MegaBYTE/sec, ik heb al super veel met mijn router rechstreeks zitten testen, ik heb de laatste maand misschien 40 gb binnengehaald aan 20 kbyte/sec

en toch pretenderen die mannen te zeggen dat het aan mijn interne installatie ligt; als antwoord op mijn vriendelijk TT

Komaan jong, dan hebben ze nog in het begin een verkeerde lijn aangesloten, en blijven ze die factureren, ben benieuwd wanner ze mij gaan afsluiten voor diene zever

Ik ben altijd vriendelijk geweest, heb enkel hier wat zitten zagen, maar zo een arrogantie van hun is gewoon te erg. En kijk eh; ik kan leven met 40 gb eh, maar ik vind het erg moest ik en 40 gb limiet en dan nog is zo een rotlijn krijgen, dus ik zit in met de (stommerikken?) dat nu nog aansluiten op a2f dankzij reclame dat gij en die enkelen er voor maken

gegroet

goos
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Nog een derde berichtje:

ik ben het ook beu om constant zelf de pispaal te zijn van mijn gezin, ik ben het grote kwaad die de miserie heeft binnengehaald; dat even terzijde;

verder, prince, spreekt gij van video streams:

ik haal op 90% van alle locaties op het internet een snelheid van 40 kbit , dat is een paar kbyte/sec, video streams kan ik dus vergeten, zelfs trailerkes op imdb zijn een ramp, sorry, we weten dat jij goeie snelheden haalt (100 kbyte/sec is reeds een goede snelheid in mijn ogen);

maar please, hou u commentaar tot het vertellen dat jij die snelheid haalt, maar lees ons niet de les met amper geargumenteerde posts en met weinig onderlegde 'problem solving' kennis
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Prince, denk dat het misschien tijd is geworden om u een bezigheid te zoeken. Helft van de posts op dit a2f topic zijn van u, en 't is nu niet dat je enorm interessante dingen te vertellen hebt. Ik moedig je aan om voortaan je te beperken tot de onderwerpen waar je iets van af weet.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

nck schreef:Prince, denk dat het misschien tijd is geworden om u een bezigheid te zoeken. Helft van de posts op dit a2f topic zijn van u, en 't is nu niet dat je enorm interessante dingen te vertellen hebt. Ik moedig je aan om voortaan je te beperken tot de onderwerpen waar je iets van af weet.


*zucht*

Ik ga met plezier naar dit forum kijken, zeker als er terug de standaard posts op komen in de aard van "oh neen, slechte speed, A2F is slecht". En de volgende 10 posts daarna zijn dan de discutie of dat hij nu slecht is, of slechter.
Doe maar verder, maar op deze manier kom je niet tot een oplossing.
Ik ben tenminste gelukkig dat ik met de weinige kennis die ik heb, toch mijn problemen heb ontdekt, en ze heb kunnen doorgeven aan A2F.
Resultaat: ik surf aan een hoge snelheid.

Onthoud ook dat van de 30000 klanten dat er maar een 10-tal telkens opnieuw klagen op dit forum. Telkens dezelfde. de andere 29990 zijn erg stil, misschien zelfs gelukkig?
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Nu klinkt jé echt wel verdacht veel als iemand van A2F zelf. Als het allemaal zo simpel was als jij het voorstelt dan was er geen "problemen" sub-forum speciaal voor A2F opgericht.
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Blijkbaar zijn hier nog mensen met hetzelfde gedacht
Prince uit de berichten die jij hier poste dacht ik da s een student maar meer en meer moeten we vermoeden dat er iets niet klopt aan uw verhaal
Andere hebben ook al die opmerking gekregen van pro adsl2fit te zijn door hun berichten die ze hier plaatsen maar blijkbaar is hun pro al heel veel vermindert
Misschien deden zij het om hier een levend gesprek te blijven voeren of uit hun werkervaring
Als je werkelijk nog studeert Prince gebruik dan uw tijd nuttiger met studeren dan hier zulke berichtjes te posten
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

Prince schreef:Onthoud ook dat van de 30000 klanten dat er maar een 10-tal telkens opnieuw klagen op dit forum. Telkens dezelfde. de andere 29990 zijn erg stil, misschien zelfs gelukkig?


Prince

onthoudt ook dat van die "30000" klanten er misshien 50 zijn die userbase kennen, of dat er misschien 50 zijn die DURVEN hun mening zeggen, of dat er misschien 100 zijn die effectief weten waar dat de statuspagina is van A2F of de gewone website is van A2F, of misschien maar 100 mensen die nog DURVEN bellen naar de helpdesk
1 -> als ze al binnengeraken
2 -> als ze die boertige kerel aan de lijn krijgen kannek best geloven dat mensen die er niet veel vanaf kennen niet meer terugbellen.

mvg
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Prince schreef:Onthoud ook dat van de 30000 klanten dat er maar een 10-tal telkens opnieuw klagen op dit forum. Telkens dezelfde. de andere 29990 zijn erg stil, misschien zelfs gelukkig?


LOOOOL, 30000 klanten ??

Webvisie heeft a.f.a.i.k. ongeveer 2000-2500 adsl abbo's. Dit kunnen er meer geworden zijn, dus maximaal 3000 abbo's. En prince, als jij nu echt denkt dat er enkel hier word geklaagd over adsl2fit snelheden dan heb je je huiswerk niet goed gedaan.

Prince schreef:Ik ben tenminste gelukkig dat ik met de weinige kennis die ik heb, toch mijn problemen heb ontdekt, en ze heb kunnen doorgeven aan A2F.
Resultaat: ik surf aan een hoge snelheid.


Lol, denk jij echt dat jij nu hoge snelheden haalt omdat JIJ je probleem hebt gevonden en dat webvisie dat heeft opgelost ? Lol, je bent nog naïever dan ik dacht.
1. Het is een algemeen, nationaal probleem (dus niet lokaal, althans zeker niet op lijnniveau)
2. Het is HUN job het probleem te zoeken. Daar betaal je voor.
3. Wat was dan je probleem als ik vragen mag ?
4. Ik surf ook aan goede snelheden al een hele tijd, maar heb geen persoonlijk probleem ondervonden of gemeld aan hen.

Komaan hé prince, ik snap wat je wil doen, maar wees ook een beetje realistisch. Ik heb zelf ook genoeg gehamerd over het steeds altijd maar opnieuw klagen en posten. En dat heeft eigenlijk wel geholpen. Totdat jij met je posts op de proppen kwam. Ik heb indertijd 2 topics gemaakt, a2f klachten en a2f speedtest here. Mensen die dan echt wilden konden dat daar kwijt zonder het forum overhoop te zetten. Blijkbaar had je dit niet door ?

Anyway, hierbij wil ik ook even aan de rest kwijt dat het weer welletjes geweest is hé. De a2f topics rijzen weer de pan uit en in verschillende topics staat hetzelfde. Gelieve bij het topic te blijven (aan iedereen) anders moeten we weer topics sluiten en posts gaan moven.

Grtz,

Sasuke
Een "contente" adsl2fit abbonnee
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wat ik tot op vandaag nog steeds niet begrijp is het recente gekanker tegen de grootverbruikers...

- Zij zijn per definitie de vertegenwoordiging van de unlimited gedachte die Webvisie voorop stelde ... (download er op los! Remember???)
- Het zijn net deze klanten die het meest potentiële inkomen gaan garanderen in de toekomst, aangezien zij niet zullen toekomen met de 40GB limiet en dus zullen moeten bijbetalen!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Spacekiek,

Een kat die in het nauw word gedreven zoekt geen uitweg meer hé, die valt aan ... :eek:

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Sasuke schreef:Spacekiek,

Een kat die in het nauw word gedreven zoekt geen uitweg meer hé, die valt aan ... :eek:

Grtz,

Sasuke


Misschien moeten we die mannen ginder een spuitje gaan geven :P :P
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik wil alleen maar ff kwijt dat mijn standpunt ook al enkele malen gewijzigd is maar ik heb nooit onzin zitten uitkramen ...

Mijne router pingen ... please, werkt Prince bij de skynet of telenet helpdesk of zo? :D

Ik heb al ALLES nagekeken wat maar na te kijken valt, ik heb al ALLES nekeer vervangen, geherinstalleerd, etc ...

het ligt NIET bij mij thuis.

En wat betreft die snelheid per thread he ... da's dikke zever ... met mijn edpnet account thuis haal ik het maximum uit mijn lijn met EEN ENKELE thread. Dus kom aub niet zeveren dat dat goed te praten is, en zelfs normaal dat ge uw snelheid niet haalt met 1 download tegelijk.

Ik krijg het van mensen die hier na 10 maand miserie nekeer het ADSL evangelie komen verkondigen en doen of ze de oplossing hebben. Trop is teveel, eender wie de schuldige is, dit is geen breedband.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gast

C-Phest, hebde nu al gebeld nr de helpdesk ? Wat hebben ze u gezegd :-D
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wie heeft er hier nog steeds problemen met zijn uploadsnelheid , en de daarmee verbonde crappy downloadsnelheid ???
Ik heb al nr de helpdesk gebeld en ze gingen het "doorgeven" !! WTF :evil: Dit is nu al 4 volle dagen bezig en ze weten nog ni eens WAAR of WAT het is ??
skitzo_O

dat is het handboek dat ze gebruiken bij de a2f helpdesk,
aka The book of lies.
Anyway,
iemand een idee of het mogelijk is twee adsl abonnementen op een tel lijn te hebben?
Ik heb geen zin om de resterende maandag gratis aan a(2)fzetters te geven.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Spacekiek schreef:Wie heeft er hier nog steeds problemen met zijn uploadsnelheid , en de daarmee verbonde crappy downloadsnelheid ???
Ik heb al nr de helpdesk gebeld en ze gingen het "doorgeven" !! WTF :evil: Dit is nu al 4 volle dagen bezig en ze weten nog ni eens WAAR of WAT het is ??


Ik heb exact hetzelfde probleem als jij hebt. Voor alle zekerheid heb ik een lijnreset aangevraagd en er is een call bij Scarlet geopend om na te kijken wat er mis zit. De antwoorden komen terecht in mijn troubleticket dus die kan ik opvolgen.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Nu krijg ik hetvolgende probleem in mijn router:

INTERNET
ADSL: CONNECTED
WAN IP: 0.0.0.0
Subnet Mask: 0.0.0.0
Gateway: 0.0.0.0
Primary DNS: 81.89.96.11
Secondary DNS: 81.89.96.12

Te warm vandaag ??? :eek:
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

ik heb ook slechte download (+/- 40-50KB/sec) en slechte upload (+/- 25KB/sec) dus zit ook nog altijd met dat probleem. en de upload zou normaal vorig maand omhoog moeten gegaan zijn maarja, we laten ons maar wa wijs maken zeker :x :?
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Metal aub ... 50KByte download is geen optimale snelheid maar ook geen slechte snelheid he ... Ook 25Kbyte upload is verre van slecht.

slecht = niet normaal werkbaar

Ik zit momenteel met 11Kbyte/s down en niks up ... speedtest geeft een streepke.

DAT is een slechte snelheid ... surfen lukt amper, internetbankieren lukt niet (applet raakt niet opgeladen), vpn verbreekt, etc etc


Begrijp mij niet verkeerd, uw snelheden zijn ver onder wat ze zouden kunnen (moeten) zijn, maar er zijn mensen die er veel erger aan toe zijn.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Lol, derjust gebeld om te vragen naar een line reset. Eerst het coole muziekske, ze waren vriendelijk. Kzeg zo: -"Dag meneer, zou u een line reset kunnen uitvoeren omdat ik amper kan surfen."

-"Ok ff checken zegt die. U ben 4 dagen online geweest deze maand, ff trafiek checken, u heeft al 35 GB. Blablabla disconnect binnen 5 min."

Nu zien wa der gaat gebeure eh. Ma ze moete toch weeral een opmerking maken over men trafiek eh. Enfin geen erg, men speeds liggen nu lager dan 10 Kbyte/sec
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

heeft het iets uitgehaald diene linereset whooooo :lol:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:heeft het iets uitgehaald diene linereset whooooo :lol:


euhm, als ze uitgevoerd is. Dan heeft het niks resultaat. Tgaat even traag als ervoor. Ofwel moeten het nog disconnecten, ma die had gezegd binnen de 5 minuutjes.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ge kunt da rap zien ...
Als mijne download loopt, en alles sprint op "0" (alhoewel dat nu niet verschil uitmaakt met de huidige situatie :roll: ) en daarna gaat ie weer verder , hebde ne linereset gekregen!
Ik zie dat heel mooi aan de grafische voorstelling in Netlimiter...
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Ze zal wel uitgevoerd zijn ondertussen eh.

Resultaat:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jun 9 2004 om 15:43:27 UTC+0200)

Download : 4.0 KByte/sec
Geen upload, test is gewoon gestopt.

:-(
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ja man, i know how you're feeling!!!!!

Ik heb er al een kruistocht van gemaakt om dit probleem aan te kaarten.
- Gisteren 9x gebeld nr de helpdesk -> NJET "we weten het ook niet, blablabla"
- Nr belgacom gebeld. Raar maar waar, maar die kunnen ne lijntest doen op mijn adsl verbinding. -> NIKS AAN DE HAND
- Vandaag gebeld nr Scarlet zelf -> Medewerker mag normaal geen testen doen, maar heeft dat TOCH gedaan voor mij. Hij heeft een complete test gedaan van hun netwerk nr mij thuis toe -> GEEN PROBLEMEN !!!!!

En als ge belt nr Webvisie (dat is dat ge eerst 15€ verspeelt aan 13min 0903 nummer, hopelijk smijten ze er u niet af) komen ze precies uit de lucht gevallen en gaan ze het doorgeven/bekijken ... HALLOOOOO ??? :!:

Oja en op TT antwoorden ze zelfs niet meer ... :evil:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Pfff kweet gewoon nie meer wa doen. Ik trek soms de kabel uit van de modem om te hopen da ik toch op een andere range terecht kom, ma ik blijf altijd op *119 of *118.

Zo een lijntest bij Belgacom duurt da lang? Kga ne keer naar daar bellen dan. Eens zien wa die zeggen.

Als het nie rap opgelost wordt smijt ik mene pc uit het venster. Ik kan der toch niks ne meer op doen. :x
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Dit probleem dat je hebt is hetzelfde als het mijne en spijtig genoeg is het niet op te lossen dmv lineresets of een andere iprange...
Meestal als IK ip op de *112 spring zit ik héél goed, en dat was ook zo tot zaterdagmorgen. Ik zit nog steeds op de 112, maar beschik over vrijwel GEEN uploadvermogen. Er zijn nog mensen die dit hebben, en eerlijk gezegd geloof ik niet meer in toeval bij Webvisie... Hebben ze nu een nieuwe manier gevonden om grootverbruikers te dwarsbomen... het zou me niet verbazen!
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:Dit probleem dat je hebt is hetzelfde als het mijne en spijtig genoeg is het niet op te lossen dmv lineresets of een andere iprange...
Meestal als IK ip op de *112 spring zit ik héél goed, en dat was ook zo tot zaterdagmorgen. Ik zit nog steeds op de 112, maar beschik over vrijwel GEEN uploadvermogen. Er zijn nog mensen die dit hebben, en eerlijk gezegd geloof ik niet meer in toeval bij Webvisie... Hebben ze nu een nieuwe manier gevonden om grootverbruikers te dwarsbomen... het zou me niet verbazen!


Jah, zo denk ik er ook over. Ze zetten de grootverbruikers om een slechte range. Normaal wordt uw ip automatisch gegeven, ma hier nie. :evil:

Ik heb vroeger ook op *112 gezeten en bij ging het toen heel vlotjes. Dus die range is dan ook verkloot. Dan hebben we nog de *99 die goed gaat en mss nog andere.

Ik kan het nie meer aan, ik zit elke dag op het internet. Wa moet ik dan doen? Buiten is het al veel te warm dus da gaat ook nie. Onlangs een digitale camera besteld online. Ik kan niet eens checken of men bestelling al klaar is. :-( A2F has to pay for his evil deeds.

Het strafste van al is da ze blijve klanten maken ook al zijn de probs erg. Of nemen ze geen klanten meer aan?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Spacekiek schreef:Ja man, i know how you're feeling!!!!!

Ik heb er al een kruistocht van gemaakt om dit probleem aan te kaarten.
- Gisteren 9x gebeld nr de helpdesk -> NJET "we weten het ook niet, blablabla"
- Nr belgacom gebeld. Raar maar waar, maar die kunnen ne lijntest doen op mijn adsl verbinding. -> NIKS AAN DE HAND
- Vandaag gebeld nr Scarlet zelf -> Medewerker mag normaal geen testen doen, maar heeft dat TOCH gedaan voor mij. Hij heeft een complete test gedaan van hun netwerk nr mij thuis toe -> GEEN PROBLEMEN !!!!!


Spacekiek,

Da's allemaal normaal hé !! Er is GEEN probleem op het Scarlet netwerk (intern dan), dus een test van scarlet naar u toe zal ook geen problemen opleveren. Dit is al meerdere malen aangetoond.

Het/ons probleem zit 'm op de redback(s) welke een slechte internetconnectie/routing hebben EN packetloss.

En ja, webvisie weet het ook niet ... na 9 maanden al .. spijtig.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

webvisie weet het wel... scarlet heeft ook toegegeve

daarom da der redback bijkomt en die andere vervange worde...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Waar doet Webvisie dan alsof ze niks weten ....
En wanneer wordt die redback geïnstalleerd ????
En wat gaat die extra redback helpen aan het feit dat ik gene rotte zak kan uploaden ???
Gast

'k heb uitstel van betaling gekregen. Ben nu wel's curieus of ze binnen dat tijdsbestek m'n lijn tip-top krijgen. 't Is toch niemeer te doen om voor dergelijk product zo veel duiten neer te leggen he?!
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”