De reden waarom ik 100% pro-A2F blijf is omdat ik er nog geen problemen mee heb gehad. Ok, ik heb zoals iedereen minder snelheid gehad, en ik ga zoals iedereen naar 40GB. Het is ook niet dat ik minder dan 40GB binnen haalde, en dus de verandering niet zou voelen. Ik haalde sommige maanden 100GB, en de andere 70GB binnnen.
Eenmaal de problemen gedaan waren met scarlet had ik terug goeie snelheden. Nu gebeurd het af en toe eens dat de snelheden niet goed meer zijn, maar dat komt en gaat.
Ook heb ik nooit met de vinger naar A2F gewezen, omdat ik geen bewijs had dat het hun fout was. Ik heb (zoals je wel gemerkt hebt) alles proberen van ADSL te weten te komen, voordat ik nog maar dacht aan een schuldige aan te wijzen.
Denk de Scarlet problemen van dit jaar weg, wat hebben we dan nog van fouten gevonden? Wat maakt webvisie tot een slecht bedrijf? De periode die Scarlet vroeg is begod nog maar 6 dagen voorbij! Jullie geven Scarlet MAANDEN om met jullie voeten te spelen, 1 maand om alles op te lossen, maar webvisie krijgt nog geen 6 dagen?
Prince, een advocaat van de duivel spelen is goed, maar drijf het niet te ver hé .. je bent al meer een bufferzone aan 't worden. Neem van me aan, ik hebt dat ook gedaan en NIEMAND neemt u dat in dank af hoor.
Je hebt het misschien nog niet door, maar ik doe het zeker niet voor de 'dank'. Ik wil dat iedereen gewoon dezelfde snelheden heeft als mij. 70KB-170KB single threat down en 53KB up. Met meerdere threats haal ik ongeveer 380KB/sec.
Maarja, ik zal uw woord er maar op nemen dat niemand wilt weten dat deze snelheden mogelijk zijn, en hoe ik ze heb verkregen.