Telenet lanceert morgen (13/01/11) een nieuw internetproduct

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Tomby schreef:Het zou me niet verbazen dat de nieuwe Docsys 3.0 modems die ze gaan deployen ook dergelijke all-in-one oplossing zijn.


Bevestigd door Telenet:
http://onlinesupport.telenet.be/content ... -voordelen
Kev
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2011, 15:39

Ik heb in december 2010 een SBV6120E modem gekregen voor Expressnet XL. Deze is volgens de datasheet van Motorola EURODOCSIS 3.0 compliant... Ik hoop dat ze mij niet doen overschakelen naar zo'n wireless brol ding dan als mijn huidige modem het al aankan.

Geen zin om mijn opstelling weer te wijzigen...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

waarom zouden ze je doen overschakelen. Je hebt al een compatibele modem...
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ikzelf heb een Motorola svg 1501, dus ik heb een nieuwe nodig.

Domme vraag misschien, maar zijn die nieuwe toestellen ipv6 bestendig?
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Ja.

Bron: viewtopic.php?f=50&t=28501#p362950
Op de website van Motorola kan je dan zien dat deze ook ipv6 ondersteunt.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

als ik inderdaad 60/3.5 krijg voor shake+ 75€ dan ben ik daar in alle eerlijkheid tevrede in. Alleen de 1ste dag dat ik toch op smalband kom zeg ik de boel op. Ik download ook alleen maar 's nachts deed ik indertijd met mijn ongelimiteerde abbo's ook.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
chabi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2010, 20:25

Heeft iemand informatie over Belgacom? Gaat Belgacom ook intoduceren nieuwe producten? wanneer?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Is er geen modem mogelijk die nog gewoon het public ip op een eigen router geeft ?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

In principe zou de oude modem toch moeten voldoen? Die scalen zelfs tot 55mbit...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Vicarious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 dec 2009, 12:37

Voor 2,5 € méér per maand krijg ik dus 30 mbps meer aan download en 2 mbps meer aan upload als ik overschakel naar fiber60 ?
Ik heb nu een shake +. Modem Motorola SBV5121E.

http://telenet.be/1125/0/1/nl/thuis/sha ... %AC70.html
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

en een leuke "FUP"...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Vicarious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 dec 2009, 12:37

Laten we het over die 'fup' maar niet hebben want da's zo al een grap.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Ze hebben een unfair use policy en een "allesbehalve vrij downloaden" joke en een "sterk gelimiteerde" internetverbinding (ipv een ongelimiteerde). Eigenlijk zou Telenet moeten worden aangeklaagd voor het maken van misleidende en bedrieglijke reclame en schending van het gelijkheidsbeginsel door toegestaan gebruik te koppelen en de belasting van HUN nodes. Dat heet willekeur. De ene klant op een drukke node betaalt evenveel en krijgt een pak minder voor dezelfde (schandalig hoge) kostprijs dan een ander klant op een rustige node. Het feit dat de ene node rustig is en een andere druk ligt volledig in de handen van telenet: ze moeten maar deftige capaciteit voorzien en tijdig ontdubbelen.
Afbeelding
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Er staat best wel veel interessante informatie in deze thread. Delen daarvan moeten wel nog bevestigd worden.

Is het geen idee om een sticky / wiki / whatever te maken met daarin de belangrijkste zaken? Dan denk ik bijvoorbeeld aan:

-Ga ik opnieuw een jaarcontract aan als ik de overstap maak van Expressnet naar Fibernet40?
-Moet mijn xxx modem vervangen worden door een docsis 3 modem als ik naar Fibernet40 of 60 wil overstappen?
-etc
BeAtS
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 nov 2010, 11:12

Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn?


Waar haal je dat vandaan? Tuurlijk klopt die niet. Telenet heeft zelfs zelf prijzen gegeven voor puur FN60. Enige waar geen prijzen van waren is FT60+telefonie, maar die komen er ook wel volgende week.

@Admin: de 'feature' om geen quotes van de laatste post toe te laten, leidt toch echt wel nergens toe... Ik wil nog altijd kunnen specifieren waarop ik juist antwoord, zelfs als dat uit de laatste post komt. Om maar te zwijgen van het feit dat er ondertussen toch al andere replies kunnen verschenen zijn.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Tomby schreef:@Admin: de 'feature' om geen quotes van de laatste post toe te laten, leidt toch echt wel nergens toe... Ik wil nog altijd kunnen specifieren waarop ik juist antwoord, zelfs als dat uit de laatste post komt. Om maar te zwijgen van het feit dat er ondertussen toch al andere replies kunnen verschenen zijn.

één keer meer klikken
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Amai, moest wel effen zoeken (had niet door dat je 'naar beneden scrollen' bedoel NAdat je al op Reply geklikt hebt).
On the plus side heb ik nu dus bijgeleerd dat je gewoon nog nieuwe quotes kunt toevoegen terwijl je al een reply aan het opstellen bent :).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Stormlord schreef:Ze hebben een unfair use policy en een "allesbehalve vrij downloaden" joke en een "sterk gelimiteerde" internetverbinding (ipv een ongelimiteerde). Eigenlijk zou Telenet moeten worden aangeklaagd voor het maken van misleidende en bedrieglijke reclame en schending van het gelijkheidsbeginsel door toegestaan gebruik te koppelen en de belasting van HUN nodes. Dat heet willekeur. De ene klant op een drukke node betaalt evenveel en krijgt een pak minder voor dezelfde (schandalig hoge) kostprijs dan een ander klant op een rustige node. Het feit dat de ene node rustig is en een andere druk ligt volledig in de handen van telenet: ze moeten maar deftige capaciteit voorzien en tijdig ontdubbelen.


En welke actie ga je daartegen ondernemen ? Volgens mij liggen ze echt niet van ons (de paar % power users) wakker hoor. Tenzij je advocaten stuurt doet telenet niks.
Vicarious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 dec 2009, 12:37

BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?


Zoals ik het zie betaal je evenveel als je overschakelt naar Fibernet60.
Ik zit hier ook met een shake +. Upgrade is dus perfect mogelijk.

Nadeel van de 60 mbps is dan wel weer dat je ook sneller mails krijgt van Telenet om het wat rustiger aan te doen qua downloaden. :-)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?

Je zal ook alleen fiber 60 kunnen nemen, dus als stand-alone internet aan 64,95 €uro ...
of fiber 60 internet + telefonie aan 69,95 euro

http://userbase.be/nieuws/telecom/532-s ... =userba_se
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

Vicarious schreef:Nadeel van de 60 mbps is dan wel weer dat je ook sneller mails krijgt van Telenet om het wat rustiger aan te doen qua downloaden. :-)


Het is niet omdat je sneller kan downloaden, dat je ook meer gaat downloaden. Je gaat wat je wil sneller binnenhebben, maar je gaat niet ineens meer downloaden omdat je snellere verbinding hebt


BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?

Volgens de frontpage post kun je perfect een combo van Fiber60+telefoon hebben
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

positief verhaal voor FN100 in een PACK. Dit kost voortaan 99€ ipv 120.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Fibernet 40 (100 GB 40Mbps down / 2 Mbps Up op Docsis 3.0) in een triple shake is 5 cent goedkoper (54,95 €) dan mijn Goldshake met specificaties 30 Mbps down / 1,5 Mbps. 50 GB
nice
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Vicarious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 dec 2009, 12:37

Yogi schreef:
Vicarious schreef:Nadeel van de 60 mbps is dan wel weer dat je ook sneller mails krijgt van Telenet om het wat rustiger aan te doen qua downloaden. :-)


Het is niet omdat je sneller kan downloaden, dat je ook meer gaat downloaden. Je gaat wat je wil sneller binnenhebben, maar je gaat niet ineens meer downloaden omdat je snellere verbinding hebt


BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?

Volgens de frontpage post kun je perfect een combo van Fiber60+telefoon hebben


Nog sneller internet geeft me in feite wel een drang om méér gaan te downloaden omdat ik toch weet dat het nog sneller binnen is.
Maar voor dezelfde prijs ga ik wrs wel overschakelen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ikzelf was ook zo hoor ze :-)

Bij mijn ouders thuis hadden wij een 3.3mbit lijn (ADSL, we waren het laatste huis die op de centrale 91MOO0 zat, onze geburen zaten op 91MEL0, zegt genoeg over de afstand hé :-)). Bij mijn verhuis naar mijn appartement was die afstand plots 2.9km (91GBR0) waardoor ik eens stabiele 6mbit lijn had van dxadsl. Door de misérie aldaar ben ik dan overgestapt naar een Scarlet ONE abonnement, waardoor ik op VDSL2 kwam. 20mbit down ipv 6mbit, dat moet je toch testen!!! Dus ipv mijn backupdownloads te cappen op 3mbit, zodat ik met de overige 3mbit "comfortabel" kon surfen, liet ik deze doorlopen tot een goeie 15mbit! Daarna de upgrade naar 25mbit gekregen, waarbij de backups op 20mbit werden ingesteld. En nu ik sinds enige tijd 2x30mbit liggen heb (Dommel VDSL2 en Belgacom VDSL2) moet je dit uiteraard testen en komen de backups binnen tegen 30mbit :-).

Uiteraard, de eerste dagen op een nieuwe snelheid download je een pak meer dan normaal, maar tis niet dat je dat een week volhoud hé!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Patje schreef:Fibernet 40 (100 GB 40Mbps down / 2 Mbps Up op Docsis 3.0) in een triple shake is 5 cent goedkoper (54,95 €) dan mijn Goldshake met specificaties 30 Mbps down / 1,5 Mbps. 50 GB
nice

Hihi, herkende m'n eigen profiel hierin...zelfs in je "hantekening" (n 8 jaar traag...), alleen ik ben onlangs overgestapt naar het snelle Telenet, met een positieve prijsaanpassing na anderhalve maand!!!!

Elrocco 8)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Kan iemand uitsluitsel geven of je al dan niet vasthangt aan een nieuw jaarcontract bij overschakeling van Expressnet naar Fibernet40 als bestaande klant die z'n jaarcontract nog moet uitzitten?

Als er uit de reacties blijkt dat hier nog twijfel over bestaat neem ik zelf wel contact op met de Telenet helpdesk.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Er bestaat zelfs geen duidelijkheid bij de kd
Ik ben er van overtuigd dat je terug een jaarcontract hebt, aangezien ze zeiden dat de klant zelf moest bellen voor nieuw product en hogere snelheid.
En dat woordje nieuw heb ik goed onthouden :-D
Anders hadden ze het gewoon een verhoging genoemd
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Je bent niet verplicht om er terug een jaar te nemen. Je verandert gewoon u formule en dat is bij mijn weten altijd kosteloos geweest indien het een upgrade is en is bij mijn weten zonder een jaarcontract aan je been. Tenzij er onder promotionele vorm kan overgestapt worden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Bij Telenet heb je géén nieuw jaarcontract aan je been bij een overstap naar een ander internetabonnement, in tegenstelling tot v.b. Belgacom, waar iedere wijziging op je lijn, hoe klein ook, een nieuw jaar betekent.

Je betaalt 50€ (downgrade) of gratis (upgrade). Zie details in deze tabel.
voorbeeld:
    van Expressnet (XL) naar Fibernet = upgrade (gratis).
    van Turbonet (XL) naar Fibernet 40 = downgrade (50€).
    van Turbonet (XL) naar Fibernet 60 = upgrade (gratis).
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

let op als je van stand alone naar een ander product gaat in shake pakket heb je zeker jaarcontact aan uw been !
Ik blijf het bizzar vinden dat kd verschillend praat of al dan niet jaar contract.
Iemand van de kd zei gratis krijgen van modem is promotie en jaarcontract.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Vicarious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 dec 2009, 12:37

Is er eigenlijk al duiding welke modems Telenet nu eigenlijk geeft als je Fibernet wilt..zijn dit allemaal draadloze modem/routers of heb je nog de keus tussen bedraad en draadloos en/of een keuze tussen modem of modem/router ?
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

iemand al over gezet?
ik sta al op fibernet 60
had hiervoor fibernet 50
nolfie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 11 dec 2009, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Vicarious schreef:Is er eigenlijk al duiding welke modems Telenet nu eigenlijk geeft als je Fibernet wilt..zijn dit allemaal draadloze modem/routers of heb je nog de keus tussen bedraad en draadloos en/of een keuze tussen modem of modem/router ?

dacht niet dat er nog bedrade routers beschikbaar zijn. Tegenwoordig plaatst TLN enkel nog wireless toestellen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En ondertussen ligt 'mijn telenet ' er al uit tot 1100 uur . De site van telenet zelf is ook sinds vanmorgen niet meer bereikbaar . Alles zal in gereedheid worden gebracht voor de nieuwe producten .
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

de website is al terug, nu nog mijn telenet :)
net gezien dat er wat shake bundels weg zijn ...
geen shake internet + telefonie meer
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Dus fibernet 40 is alleen qua shake verkrijgbaar met tv en telefonie? Heb momenteel al satelliet dus ik hoef geen tv erbij.
Gebruikersavatar
Futzie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2011, 15:17

Crap, ik wil hier fibernet 40 bestellen op de telenet site maar ik heb nu Diamondshake+ (59 €), als ik wil overschakelen rekent hij mij 50 € activatie kosten aan...

ik dacht dat telenet had gezegd dat Expressnet XL klanten geen activatiekosten gingen moeten betalen....

ps: 1000 klanten kunnen 1jr gratis fibernet winnen, maar hoe gaat dat in zijn werk? wacht ik best tot morgen voor te bestellen of?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Op de homepage zijn hier nochtans prijzen verschenen voor Internet+Telefonie. Het ontbreken van dergelijke Shakes zou toch wel op randje af schandalig zijn. Zeker gezien ze ook nog altijd HD Digiboxen verkopen waardoor je dus GEEN digitale TV in je abonnement moet hebben. Heb zelf 2 Digiboxen en wil dus gewoon een Shake met telefonie.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”