Bevestigd door Telenet:Tomby schreef:Het zou me niet verbazen dat de nieuwe Docsys 3.0 modems die ze gaan deployen ook dergelijke all-in-one oplossing zijn.
http://onlinesupport.telenet.be/content ... -voordelen
Bevestigd door Telenet:Tomby schreef:Het zou me niet verbazen dat de nieuwe Docsys 3.0 modems die ze gaan deployen ook dergelijke all-in-one oplossing zijn.
Waar haal je dat vandaan? Tuurlijk klopt die niet. Telenet heeft zelfs zelf prijzen gegeven voor puur FN60. Enige waar geen prijzen van waren is FT60+telefonie, maar die komen er ook wel volgende week.Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn?
één keer meer klikkenTomby schreef:@Admin: de 'feature' om geen quotes van de laatste post toe te laten, leidt toch echt wel nergens toe... Ik wil nog altijd kunnen specifieren waarop ik juist antwoord, zelfs als dat uit de laatste post komt. Om maar te zwijgen van het feit dat er ondertussen toch al andere replies kunnen verschenen zijn.
En welke actie ga je daartegen ondernemen ? Volgens mij liggen ze echt niet van ons (de paar % power users) wakker hoor. Tenzij je advocaten stuurt doet telenet niks.Stormlord schreef:Ze hebben een unfair use policy en een "allesbehalve vrij downloaden" joke en een "sterk gelimiteerde" internetverbinding (ipv een ongelimiteerde). Eigenlijk zou Telenet moeten worden aangeklaagd voor het maken van misleidende en bedrieglijke reclame en schending van het gelijkheidsbeginsel door toegestaan gebruik te koppelen en de belasting van HUN nodes. Dat heet willekeur. De ene klant op een drukke node betaalt evenveel en krijgt een pak minder voor dezelfde (schandalig hoge) kostprijs dan een ander klant op een rustige node. Het feit dat de ene node rustig is en een andere druk ligt volledig in de handen van telenet: ze moeten maar deftige capaciteit voorzien en tijdig ontdubbelen.
Zoals ik het zie betaal je evenveel als je overschakelt naar Fibernet60.BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?
Je zal ook alleen fiber 60 kunnen nemen, dus als stand-alone internet aan 64,95 €uro ...BeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Ik heb momenteel Turbonet XL + Telefoon. Wil geen TV erbij, zou een upgrade voor mij dan niet mogelijk zijn?
Het is niet omdat je sneller kan downloaden, dat je ook meer gaat downloaden. Je gaat wat je wil sneller binnenhebben, maar je gaat niet ineens meer downloaden omdat je snellere verbinding hebtVicarious schreef:Nadeel van de 60 mbps is dan wel weer dat je ook sneller mails krijgt van Telenet om het wat rustiger aan te doen qua downloaden.
Volgens de frontpage post kun je perfect een combo van Fiber60+telefoon hebbenBeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Nog sneller internet geeft me in feite wel een drang om méér gaan te downloaden omdat ik toch weet dat het nog sneller binnen is.Yogi schreef:Het is niet omdat je sneller kan downloaden, dat je ook meer gaat downloaden. Je gaat wat je wil sneller binnenhebben, maar je gaat niet ineens meer downloaden omdat je snellere verbinding hebtVicarious schreef:Nadeel van de 60 mbps is dan wel weer dat je ook sneller mails krijgt van Telenet om het wat rustiger aan te doen qua downloaden.
Volgens de frontpage post kun je perfect een combo van Fiber60+telefoon hebbenBeAtS schreef:Klopt het dat Fibernet60 alleen in een totaal shake verkrijgbaar zal zijn? Dus inet + tv + telefoon.
Hihi, herkende m'n eigen profiel hierin...zelfs in je "hantekening" (n 8 jaar traag...), alleen ik ben onlangs overgestapt naar het snelle Telenet, met een positieve prijsaanpassing na anderhalve maand!!!!Patje schreef:Fibernet 40 (100 GB 40Mbps down / 2 Mbps Up op Docsis 3.0) in een triple shake is 5 cent goedkoper (54,95 €) dan mijn Goldshake met specificaties 30 Mbps down / 1,5 Mbps. 50 GB
nice
dacht niet dat er nog bedrade routers beschikbaar zijn. Tegenwoordig plaatst TLN enkel nog wireless toestellen.Vicarious schreef:Is er eigenlijk al duiding welke modems Telenet nu eigenlijk geeft als je Fibernet wilt..zijn dit allemaal draadloze modem/routers of heb je nog de keus tussen bedraad en draadloos en/of een keuze tussen modem of modem/router ?