Ik weet het, ik maak een bocht van 180°.
Eind juli schakel ik -terug- over naar edpnet, nu ze voip aanbieden.
De service/tickets bij edpnet (+snelheid) is toch hemelsbreed verschil met belgian-telecom. Je hoort ze ten vroegste 24 u., na vraag, meestal 48 u. of langer.....
Ben nu al enkele dagen NIET te bereiken op mijn vast nr. (toevallig opgemerkt)! uitgaand bellen gaat soms.....regelmatig...heb net gesprek gevoerd zonder problemen, hang op....bel terug iemand anders....en dan toon alsof het een nummer is dat niet bestaat!
dit euvel waarbij je -regelmatig een half uurtje of langer- niet kan bellen duurt al een maand of 4. Ondanks melding geeft men géén feedback, noch wordt het probleem opgelost.
zeer regelmatig PPoE errors...waardoor geen telefoon & internet.....compensaties nog nooit van gehoord daar.
m.a.w. ik ben het spuugzat
...Met al hun valse beloftes en 'ja' geknik...... spijtig daar eerste jaar geen noemenswaardige problemen....
m.a.w. BLIJF DAAR WEG als je geen misérie wilt hebben.....
Ik kijk uit naar de omschakeling op 27/07 naar edpnet VDSL.
Maar voor 't moment heb ik wel probleem, daar ik geen zin heb niet bereikbaar te zijn tot 27/07. Is via test-aankoop (als lid) afgesloten.
1 week zonder telefoon en al die problemen.....is dat normaal....? natuurlijk staan zij sterker dan mij, daar ze weten dat ik binnen goede 2 weken vertrek, en vegen ze er nu hun voeten aan....
Indien tegen woensdag geen telefoonlijn....schakel ik test-aankoop in (maar ja, voor die laatste 2 weken?)
UPDATE: als ik bel via werk naar mijn btc voip nr. krijg ik de melding: "congestie", maar voor de rest hoor je niets!
Zou dit kunnen te maken hebben met de nummerportering van btc (colt telecom) naar edpnet? Toch geen 3 weken op voorhand?
idee: aan edpnet vragen als ik mijn voip accountgegevens mag hebben....zodat ze die kunnen activeren.....kan ik edpnet voip op btc internet tijdelijk gebruiken.
voor mij is er maar één capabele ISP, en dat is edpnet.