Geplaatst: 17 dec 2007, 09:39
Het verhaaltje dat BGC sukkelaars zijn en toch zo hard investeren nochtans ook.Goendi schreef:Serieus? Straf jong. Weer een statement? Ge ga er op achteruit!
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=16754
Het verhaaltje dat BGC sukkelaars zijn en toch zo hard investeren nochtans ook.Goendi schreef:Serieus? Straf jong. Weer een statement? Ge ga er op achteruit!
belgacom levert de beste service van het land.r2504 schreef:Niet alléén is hun prijs hetzelfde, hun aanbod hetzelfde... maar nu komen BGC en Telenet zelfs al met hetzelfde "SERVICE" verhaaltje af terwijl ze beide de betekenis van het woord amper kennen.hollebollegijs schreef:De dag van vandaag is SERVICE is van de belangrijkste punten. De meeste produkten die op de markt worden aangeboden zijn goed, maar wat dus telt is de service.
Het is niet omdat één of andere afdeling binnen BGC een prijsje heeft gewonnen dat nu gans BGC garant staat voor service. Service is trouwens ook een eerlijke prijs voor een eerlijk product, en dat is er duidelijk niet.hollebollegijs schreef:belgacom levert de beste service van het land.
nee, dat is gene zever, dat is een feit.
sorry maar ik heb het deze keer niet over een award gehad. het is blijkbaar moeilijk te verkroppen dat belgacom een zeer goede service levert en dat vele firma's daar jaloers op zijn. jongen, ge moogt nog zoveel opmerkingen geven als ge wilt, dat zal niets veranderen aan dit feit.r2504 schreef:Het is niet omdat één of andere afdeling binnen BGC een prijsje heeft gewonnen dat nu gans BGC garant staat voor service. Service is trouwens ook een eerlijke prijs voor een eerlijk product, en dat is er duidelijk niet.hollebollegijs schreef:belgacom levert de beste service van het land.
nee, dat is gene zever, dat is een feit.
Hmmm, de beste service? Tja, gratis fotokes en liekes, maar als ze echt service willen leveren dan moet er nog veel veranderen hoor :r2504 schreef:Het is niet omdat één of andere afdeling binnen BGC een prijsje heeft gewonnen dat nu gans BGC garant staat voor service. Service is trouwens ook een eerlijke prijs voor een eerlijk product, en dat is er duidelijk niet.hollebollegijs schreef:belgacom levert de beste service van het land.
nee, dat is gene zever, dat is een feit.
ik heb 3 dingen te zeggen, aan de rest ga ik niets toevoegen, vermits jullie het niet willlen snappen.Zambo schreef:1.r2504 schreef:Het is niet omdat één of andere afdeling binnen BGC een prijsje heeft gewonnen dat nu gans BGC garant staat voor service. Service is trouwens ook een eerlijke prijs voor een eerlijk product, en dat is er duidelijk niet.hollebollegijs schreef:belgacom levert de beste service van het land.
nee, dat is gene zever, dat is een feit.
Hmmm, de beste service? Tja, gratis fotokes en liekes, maar als ze echt service willen leveren dan moet er nog veel veranderen hoor :
1. afschaffing van de limieten
2. aanbieden van ADSL2+
3. verlagen van de prijzen zodat we op Europees niveau zitten
4. ontkoppelen van het koper
5. aanbieden van VDSL2
6. innoveren
Dat is service aanbieden aan de klanten en niet als duopolist kijken wat broertje doet en gewoon iedentiek overnemen.
Innoveren????? ik heb 8 jaar skynet gehad, nul komma nul innovatie.wat de limieten betreft, geef ik je groot gelijk.
Innoveren. belgacom is al jaren bezig maar ge moet geduld hebben.
is immers een schone deugd.
8 jaar hetzelfde. sorry dat kan niet. het abonnement dat belgacom nu aanbiedt in vergelijking met 5 jaar geleden, is niet meer hetzelfde en dat heb ik niet over de gratis muziek en foto's.brooklyn schreef:Innoveren????? ik heb 8 jaar skynet gehad, nul komma nul innovatie.wat de limieten betreft, geef ik je groot gelijk.
Innoveren. belgacom is al jaren bezig maar ge moet geduld hebben.
is immers een schone deugd.
ik heb 8 jaar hetzelfde abonnement gehad(wegens niks beter). De beste innovatie zijn spelers zoals dommel die weten wat innoveren is.
nee, ze hebben niet het juiste idee hieromtrent.Goztow schreef:Ik moet hollebolle gelijk geven: op het vlak van dienstverlening (en dan laat je de technische specificaties even ter zijde), is BGC goed bezig. Het probleem is dat jullie een ander idee hebben van wat dienstverlening is .
We spreken hier over consumenten... niet over bedrijven ! (maar ik weet wel dat daar je "service" vandaan komt, maar laat het dan niet uitschijnen dat het voor gans BGC is). Hetzelfde trouwens voor je verhaaltjes rond innovatie, ...hollebollegijs schreef:het is blijkbaar moeilijk te verkroppen dat belgacom een zeer goede service levert en dat vele firma's daar jaloers op zijn.
Het feit is dat de perceptie van de klant over BGC en TN met de dag slechter wordt... en daar gaat jou good news show ook niets aan veranderen.hollebollegijs schreef:jongen, ge moogt nog zoveel opmerkingen geven als ge wilt, dat zal niets veranderen aan dit feit.
Over wat heb je het dan wel... vertel ons eens welke innovatie en vooruitgang een normale ADSL klant van BGC de laatste vijf jaar heeft mogen ondervinden... en dan hebben we het niet over het achterna lopen van TN in de verhoging van 10 naar 12 GB/maand.hollebollegijs schreef:8 jaar hetzelfde. sorry dat kan niet. het abonnement dat belgacom nu aanbiedt in vergelijking met 5 jaar geleden, is niet meer hetzelfde en dat heb ik niet over de gratis muziek en foto's.
Oei... men begint zich elitair gaan te gedragen... onze domme klantjes weten niet wat WIJ onder service verstaan... misschien heb je het nog niet door, maar "service" is wat de domme klantjes moeten ervaren, niet wat jullie denken dat het is.hollebollegijs schreef:nee, ze hebben niet het juiste idee hieromtrent.
Snelheid is dezelfde gebleven, dus niet de algemene Europese trend gevolgdr2504 schreef:Over wat heb je het dan wel... vertel ons eens welke innovatie en vooruitgang een normale ADSL klant van BGC de laatste vijf jaar heeft mogen ondervinden... en dan hebben we het niet over het achterna lopen van TN in de verhoging van 10 naar 12 GB/maand.hollebollegijs schreef:8 jaar hetzelfde. sorry dat kan niet. het abonnement dat belgacom nu aanbiedt in vergelijking met 5 jaar geleden, is niet meer hetzelfde en dat heb ik niet over de gratis muziek en foto's.
Touché!Zambo schreef:Snelheid is dezelfde gebleven, dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Limieten zijn dezelfde gebleven dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Prijs is dezelfde gebleven (is zelfs geindexeerd naar boven) dus niet de algemene Europese trend gevolgd
ADSL2+ wordt niet verkocht als internet, dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Belgacom kijkt gewoon wat Telenet doet en copieert de producten en vice versa
Belgacom is niet van plan om VDSL2 als internet product aan te bieden, was wel de reden waarom men ADSL2+ heeft overgeslagen, dus de consument blijft met de 4Mbits lijntjes zitten (echt goede service en innovatie zulle)
Hmm, welke service wordt er dan bedoelt door Belgacom? Als consument gaan we er gewoon met een duizelingwekkende snelheid op achteruit.
niks te touché.deej schreef:Touché!Zambo schreef:Snelheid is dezelfde gebleven, dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Limieten zijn dezelfde gebleven dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Prijs is dezelfde gebleven (is zelfs geindexeerd naar boven) dus niet de algemene Europese trend gevolgd
ADSL2+ wordt niet verkocht als internet, dus niet de algemene Europese trend gevolgd
Belgacom kijkt gewoon wat Telenet doet en copieert de producten en vice versa
Belgacom is niet van plan om VDSL2 als internet product aan te bieden, was wel de reden waarom men ADSL2+ heeft overgeslagen, dus de consument blijft met de 4Mbits lijntjes zitten (echt goede service en innovatie zulle)
Hmm, welke service wordt er dan bedoelt door Belgacom? Als consument gaan we er gewoon met een duizelingwekkende snelheid op achteruit.
Toen de dieren nog spraken of wat ? Je vraagt soms van ernstig te blijven, maar met dergelijke uitspraak geef je toch aan dat je dat ook niet echt bent.hollebollegijs schreef:snelheden zijn niet hetzelfde als 5 jaren geleden. vroeger was het maar 1 MB en dat is dan verhoogd.
de dag van vandaag zijn er ook belangrijker dingen om ons zorgen over te maken dan internetprijzen.r2504 schreef:Toen de dieren nog spraken of wat ? Je vraagt soms van ernstig te blijven, maar met dergelijke uitspraak geef je toch aan dat je dat ook niet echt bent.hollebollegijs schreef:snelheden zijn niet hetzelfde als 5 jaren geleden. vroeger was het maar 1 MB en dat is dan verhoogd.
Kijk gewoon waar onze buurlanden stonden vijf jaar geleden, en kijk waar ze nu staan. Als je eerlijk bent dan weet je dat we hopeloos achterop lopen...
Ja, maar daar klagen we wel over op de forums m.b.t. voeding en olie!hollebollegijs schreef:de dag van vandaag zijn er ook belangrijker dingen om ons zorgen over te maken dan internetprijzen.r2504 schreef:Toen de dieren nog spraken of wat ? Je vraagt soms van ernstig te blijven, maar met dergelijke uitspraak geef je toch aan dat je dat ook niet echt bent.hollebollegijs schreef:snelheden zijn niet hetzelfde als 5 jaren geleden. vroeger was het maar 1 MB en dat is dan verhoogd.
Kijk gewoon waar onze buurlanden stonden vijf jaar geleden, en kijk waar ze nu staan. Als je eerlijk bent dan weet je dat we hopeloos achterop lopen...
de voedingsprijzen, de olieprijzen, de levensnoodzakelijke dingen allemaal en dat zit je te klagen over prijzen van het internet.
Tja op een Internet forum over Internet providers kan dat wel al eens gebeuren hé. Grappig hoor hoe je plots uitwijkt naar de "belangrijkere dingen in het leven" als je wordt vastgezet, of hoe je dan mensen verwijt dat ze geen service kennen... Grappig maar totaal naast de kwestie helaas.hollebollegijs schreef:de dag van vandaag zijn er ook belangrijker dingen om ons zorgen over te maken dan internetprijzen.
de voedingsprijzen, de olieprijzen, de levensnoodzakelijke dingen allemaal en dat zit je te klagen over prijzen van het internet.
Hmm, dat is dus een bewijs van ontwijkend gedrag. Tja, is ook de enige manier om nog verder te reageren als er objectieve punten naar boven komen en zien dat deze nog juist zijn ook. Tja van onderwerp proberen te veranderen die niets terzake doethollebollegijs schreef: de dag van vandaag zijn er ook belangrijker dingen om ons zorgen over te maken dan internetprijzen.
de voedingsprijzen, de olieprijzen, de levensnoodzakelijke dingen allemaal en dat zit je te klagen over prijzen van het internet.
Hmmm... Zeg mij dan eens wat de prijzen zijn van BC hun office line. Zeg mij dan ook eens wat de prijzen zijn van resellers van dezelfde lijn! Zoals Dommel, enz.hollebollegijs schreef: de dag van vandaag zijn er ook belangrijker dingen om ons zorgen over te maken dan internetprijzen.
Code: Selecteer alles
Telenet Office Access Plus dxADSL Business
Prijs 169.4 euro Prijs 39.95 euro
Volume 78 GB Volume 75 GB
Downstream 20 Mbps Downstream 6 Mbps
Upstream 512 Kbits Upstream 640 Kbits
Fixed IP Fixed IP
Poorten Open Poorten Open
HAHALord Utopia schreef:Telenet?
4 maand en 7 technieker bezoeken om een discovery lijn met werkend ADSL signaal op te leveren noem ik nu niet bepaald het toppunt van service.hollebollegijs schreef:belgacom levert de beste service van het land.
Elke grote telecom operator?Goendi schreef:Ehm, ken jij één ISP dat een bussiness abbo heeft met een gegarandeerde reparatie binnen de 24 uur en een 24/7 ondersteuning, buiten Belgacom?
Jullie doelmarkt is nu niet bepaald dezelfde als de Belgacom office doelmarkt hé .Mr.T schreef:Elke grote telecom operator?
En 24 uur? Als wij onze klanten 24 uur laten wachten bij een outage, dan hebben we binnen de kortste keren geen klanten meer.
Ola, interessant. Kun je me zeggen binnen welke termijn jullie verplicht zijn om een mankement op te lossen? :) (standaard hé, ik heb het niet over sla's binnen het uur en zo, want die kunnen professionele klanten bovenop hun abbo afsluiten).Elke grote telecom operator?
En 24 uur? Als wij onze klanten 24 uur laten wachten bij een outage, dan hebben we binnen de kortste keren geen klanten meer.
Ik draai het om door meer concurrentie toe te laten zakken de internet prijzen en dan heb ik veel meer ruimte om voeding , olie en de levensnoodzakelijke dingen te kopen !de voedingsprijzen, de olieprijzen, de levensnoodzakelijke dingen allemaal en dat zit je te klagen over prijzen van het internet.
Met alle respect maar ken jij andere Belgische ISP's die door een jarenlange monopolie een zodanige grote oorlogsschat heeft kunnen opbouwen dat het dergelijke ondersteuning kan aanbieden ?Ehm, ken jij één ISP dat een bussiness abbo heeft met een gegarandeerde reparatie binnen de 24 uur en een 24/7 ondersteuning, buiten Belgacom?
Het ging er over dat er een betere service was, niet over indruk maken. Bij deze is dat dus toegegeven, waarvoor dank.Met alle respect maar ken jij andere Belgische ISP's die door een jarenlange monopolie een zodanige grote oorlogsschat heeft kunnen opbouwen dat het dergelijke ondersteuning kan aanbieden ?
Als je over zo'n kas beschikt is het is dan niet moeilijk om af te komen met service, ondersteuning, investeringen of innovatie hoor. En net daarom maakt dat op mij absoluut geen indruk
Het is niet omdat ik zeg dat meer middelen je de ruimte heeft om betere service te verlenen dat dit automatisch ook zo is in dit geval. Het kan in het geval van betere service (en of dat zo is daar tast ik in het duister) wel een verklaring zijn.Goendi schreef: Het ging er over dat er een betere service was, niet over indruk maken. Bij deze is dat dus toegegeven, waarvoor dank.
De uitleg is mijns insziens als volgt :Verder wacht ik nog altijd op een logische verklaring waarom raw copper dubbel zo duur is dan een discoverylijn.