Hi
heb vraagske
Ik zit nu bij telenet en wil overgaan naar een A2F, ik zit ook mee een router.
Men vraag is nu; wat heb ik allemaal nodig voor A2F
ADSL2fit review
Thx
Leveren zij dit er ook bij of moet je dit al op voorhand ergens gaan kopen?
Leveren zij dit er ook bij of moet je dit al op voorhand ergens gaan kopen?
Modbreak:
The Oddity
The Oddity
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
CueBoy schreef:Zou het niet kunnen dat je, zoals velen bij Skynet, je TurboLine en je Skynet abonnement apart betaald ?
Allez ja, bij mij is het zo dat de factuur voor de TurboLine verrekend wordt met de Bgc telefoonfactuur. En dat ik daarnaast nog apart het Skynet abonnement moet betalen.
(jaja, nog altijd - ook al dacht ik dat ze dit samen gingen voegen)
Nu kan het zijn dat bij jou de TurboLine is opgezegd (omdat A2F een all-in-one pakket aanbiedt, dacht ik), maar dat je binnenkort wel nog een factuur van Skynet (voor de providerservice) in de bus krijgt.
Dit vermoeden wordt een beetje versterkt door het feit dat je je webspace nog hebt, en ik dacht ergens gelezen te hebben dat Skynet die toch behoorlijk snel afsluit.
Dus het beste wat ik kan doen is toch maar naar belgacom bellen voor alles af te zeggen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
Moest ik jou zijn : ik zou eens naar Skynet bellen (op hun gratis klantendienstnummer 0800/22.800) en hen vragen hoe het met je abonnement zit...
PS. zie wel dat je je accountnummer (bkxxxxxx, fgxxxxxx of zoiets) bij de hand hebt.
PS. zie wel dat je je accountnummer (bkxxxxxx, fgxxxxxx of zoiets) bij de hand hebt.
If you can't beat them, confuse them.
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Anime Freak use search verdere reeds véélvuldig gestelde vragen, die in het forum te vinden zijn, zullen verwijderd worden!
metal,
afhankelijk van hetgeen je wil.. kan je idd de boel opzeggen of nog even houden
. Zoals Cueboy reeds zei: even bellen 
metal,
afhankelijk van hetgeen je wil.. kan je idd de boel opzeggen of nog even houden

I love it when a plan comes together!
hi
Ik heb nu al veel dingen overlopen op deze forum, maar nu vraag ik welke de beste modem zou zijn dak zou nemen, omdat ik al veel goeie heb gezein op dees forum en ik weet gewoon nie wat ik meo nemen.
Ik heb ook een router van het merk Level One.
Ik zou dan die modem aan men router aansluiten en dan via den routern aan mijn pc aan dan nog es aan 2de pc.
Dus nu zou ik graag weten welke ik het best zou nemen.
Grz
Ik heb nu al veel dingen overlopen op deze forum, maar nu vraag ik welke de beste modem zou zijn dak zou nemen, omdat ik al veel goeie heb gezein op dees forum en ik weet gewoon nie wat ik meo nemen.
Ik heb ook een router van het merk Level One.
Ik zou dan die modem aan men router aansluiten en dan via den routern aan mijn pc aan dan nog es aan 2de pc.
Dus nu zou ik graag weten welke ik het best zou nemen.
Grz
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Alcatel (Thomson) Speedtouch 510 v4 ?
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Anime Freak,
gewoon even search doen of even kijken in het forum techniek of hardware.
Er zijn vélé topics over usb vs ethernet en dan nog véél types en keuzes bij beiden...
gewoon even search doen of even kijken in het forum techniek of hardware.
Er zijn vélé topics over usb vs ethernet en dan nog véél types en keuzes bij beiden...
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Rtificial,
Ik ben je een beetje vergeten, maar wou toch de info over ISDN en A2F jullie niet onthouden
In theorie kunnen de A2F producten ook over ISDN worden aangeboden, maar in praktijk doen ze dit niet omdat ze té veel problemen ondervonden hebben met ADSL over ISDN. Maw, ik vrees dat ze niet van plan zijn omdat direct aan te bieden... wat jammer is....
Ik ben je een beetje vergeten, maar wou toch de info over ISDN en A2F jullie niet onthouden

In theorie kunnen de A2F producten ook over ISDN worden aangeboden, maar in praktijk doen ze dit niet omdat ze té veel problemen ondervonden hebben met ADSL over ISDN. Maw, ik vrees dat ze niet van plan zijn omdat direct aan te bieden... wat jammer is....
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 261 keer
Aangezien rond deze tijd de problemen van de baan zouden moeten zijn en omdat deze topic wat 'zwaar' wordt hebben we een nieuwe gemaakt waarin u alle vragen of opmerkingen kwijt kan:
het vervolg
het vervolg
NuKeM