Meer dan 70 is niet meer enkele, ontkenning van het probleem.Weyts schreef:- Er zijn maar enkele scholen waar de situatie moeilijk ligt. In de meeste scholen zijn er geen problemen.
"Enkele" scholen denken er anders over.Weyts schreef:- Scholen smeken mij om niet te moeten sluiten.
Investeer dan oa in CLB, dat is hun taak.Weyts schreef:- Kinderen worden thuis vaak misbruikt, ik moet dat vermijden.
Schuift verantwoordelijkheid af op scholen, schuif dan ook de portefeuille door?Weyts schreef:Er zijn scenario's voor scholen waar er problemen zijn. De scholen kunnen daar zelf toe beslissen, ik moet dat niet doen.
Onzin, een virus kent geen richtingen. Kans op besmettingen zorgt voor besmettingen.Weyts schreef:- De rol van de scholen in de besmettingen is erg beperkt. Het virus komt van buiten de scholen naar binnen, niet omgekeerd.
Whataboutism, of het lager is weet ik niet maar wel dat het te hoog is en dat er best wat aan gedaan wordt. Meneer Weyts, uw huis staat in brand. Geen erg, elders staan er 3 magazijnen in de fik.Weyts schreef:- De stijging van de besmettingen in de scholen is veel lager dan in de maatschappij.
In andere landen worden kinderen misbruikt blijkbaar :roll:Carnaval, pure horror voor kinderenWeyts schreef:- Mondmaskers in scholen doen we niet omdat het welzijn van de kinderen daaronder zou lijden.
Ja, en ze zijn er nog altijd niet, net zoals de gratis laptops van 500 EUR.Weyts schreef:- Ik ben al sinds maart 2020 bezig met CO2-meters in de scholen.
Die man werd ooit voorbereid om de opvolger van BDW te worden. BDW heeft zich bedacht, het is duidelijk waarom. Het is echter niet gemakkelijk als je moet kiezen tussen iemand die de mensensmokkel in zijn kabinet heeft rondlopen. Eentje die niet van de drank kan blijven en ene die geen 3 woorden achter elkaar kan plaatsen in de juiste volgorde en zonder minstens 2 keer eugh te gebruiken.