Vrij Downloaden - FAQ

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

'Telenet zit in Mechelen, niet in Benidorm' was niet hun antwoord zeker?


Ga nu zelf eens testen hoever ik kan gaan in de groene uren, want de oranje/rode beginnen al in de vroege voormiddag :bang:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

maar hun uitleg kan gewoon niet
het kan misschien kloppen voor turbonet alhoewel ik het betwijfel) maar zeker nie voor fibernet 100
want daar zal geen enkele tante simonne en nonkel gerard op aangesloten zijn die maar 10 gb per maand verbruiken.
Ze moeten me niet wijsmaken dat het gemiddelde verbruik van een fibernet 100 maar 90GB is.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Studenteninternet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 mar 2010, 17:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer
Contacteer:

proximusboyke schreef:die 8 was fout had de 9 vergeten en dat kon je zien een beetje eerder toen ik zei dat ik na bij 90GB op smallband zat.
Heb gebeld naar telenet en ze zeiden dak boven gemiddelde zat.
Heb haar gevraagd of dak misschien verbonden was met benidorm bastards.


Oef, ik dacht echt al dat wij geviseerd werden door telenet en dat ze dit enkel bij ons deden :angel:
Join the kleurboek club :-)

PS Schitterend van die Benidorm bastards, maar die HD medewerker kan daar natuurlijk ook niks aan doen.
Geloof me discussieren met telenet hierover heeft geen enkele zin.
Wij hebben hier wel alles uit de kast gehaald, samen met de belofte dat we een gans pak lijnen gingen migreren als er geen oplossing kwam, maar er was gewoon geen praten aan. De fup policies zijn vastgelegd en het management wil daar gewoon niet van afwijken.
Het leukste antwoord dat ik van hen kreeg was "De fup is altijd juist !!!"
Dat zal dan wel volgens hun normen geweest zijn natuurlijk... zo heb je altijd gelijk :bang:
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Teebee schreef:'Telenet zit in Mechelen, niet in Benidorm' was niet hun antwoord zeker?


Ga nu zelf eens testen hoever ik kan gaan in de groene uren, want de oranje/rode beginnen al in de vroege voormiddag :bang:


Hier op Woensdag zaterdag en zondag rode periode in de voormiddag rond 9 - 10 uur nu.

maandag dinsdag donderdeag en vrijdag begint orange rood hier rond 16 - 17 uur.
Is zo al minstens 1 maand hier.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

deze ? http://onlinesupport.telenet.be/sites/d ... ernl04.jpg


Waarom 04.jpg? Is deze dan al 3x aangepast geweest?
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Teebee schreef:deze ? http://onlinesupport.telenet.be/sites/d ... ernl04.jpg


Waarom 04.jpg? Is deze dan al 3x aangepast geweest?


Ik begrijp niet dat er sommige users zijn waar de rode periode in de week buiten woensdag al voor 12 uur begint,is hier nog nooit geweest,4 dagen in de week zoals eerder vermeld.
Aangepast dat weet ik niet.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Erg vreemd dat Telenet de rode periodes iedere dag om 23:00 weer opheft. In de tijd van het nachtsurfen verschoof EDPnet juist die laatavond grens omdat iedere torrentclient op dat ogenblik aangezet werd. Ik kan me moeilijk voorstellen dat het surfgedrag bij Telenetters fundamenteel verschilt van andere ISP-abonnees, dus deze nachtgrens lijkt me een manueel ingestelde grens.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

teebee ik wil kunnen downloaden wanneer ik wil nie wanneer zei zeggen tenslotte 99€ is al een hoog bedrag.
Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.
Ge koopt nen dienst dus moet je zelf kunnen beslissen wanneer je het gebruikt
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:teebee ik wil kunnen downloaden wanneer ik wil nie wanneer zei zeggen tenslotte 99€ is al een hoog bedrag.
Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.
Ge koopt nen dienst dus moet je zelf kunnen beslissen wanneer je het gebruikt


Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die op smalband zijn gezet,ook in de groene orange periode daarna op smalband blijven.
Volgens TN is smalband alleen in de rode periode.Van 17 tot 23 uur zou dat hier moeten zijn.
Ik vind toch straf dat rode periode steeds om 23 uur stopt,zoals hiervoor iemand schreef.Daar klopt geen moer van.
Telenet heeft op die vraag laats van mij ook geen antword gegeven via mail.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

proximusboyke schreef:Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.

Nee, die werkt juist omgekeerd, die vraagt om uw biefstukken te komen kopen in de rode uren & ze op te eten in de groene ;-)
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

iceke schreef:
proximusboyke schreef:Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.

Nee, die werkt juist omgekeerd, die vraagt om uw biefstukken te komen kopen in de rode uren & ze op te eten in de groene ;-)


Zijn er dan toch nog zoveel nachtlevers.
Dan hebben die toch nogal 'n berg biefstuk (GB'S) nodig.
Hard veranderd sinds 1 Juli.
Het is zoals 'studenteninternet' zei,het zal niet veranderen ook al blijven we er over zeuren.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

proximusboyke schreef:maar hun uitleg kan gewoon niet
het kan misschien kloppen voor turbonet alhoewel ik het betwijfel) maar zeker nie voor fibernet 100
want daar zal geen enkele tante simonne en nonkel gerard op aangesloten zijn die maar 10 gb per maand verbruiken.
Ze moeten me niet wijsmaken dat het gemiddelde verbruik van een fibernet 100 maar 90GB is.


wel proximusboyke, dat kan dus wel hoor. Lijkt onlogisch, maar het kan wel. Zelf ken ik een paar turbonetters die het nu rustig aan doen, maar wel nog hun abonement doorbetalen, omdat de snelheid wel OK is. Over de grens van 80-90 GB kan ik duidelijk zijn. Dit is niet voor FN100.

Dit is voor mijn gebruik na 750 Gbyte, is zal dus ook niet snel klagen als ik dit elke maand kan gebruiken. De enige klacht die ik heb is over hun beloofde webspace. Maar dit doet er niet toe hier.

Het grote voordeel van FN100 is dat je op een uurtje al 30 Gbyte kan verbruiken. Doe je dit na 23 uur (mocht je op smalband staan), dan ben je nog voor 1 uur je bed in. Een paar uur in de voormiddag en je hebt ook al aardig wat gebruikt. Niet ?

Van die kalender zou ik me niet te veel druk maken. Het is maar een leidraad en het lijkt overeen te komen met wanneer de schoolgaande jeugd thuis is.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik heb trouwens in de 3 maanden dat ik Turbonet heb(niet in een pack) ook telkens 300 a 400 gb verzet zonder in het rood te gaan, zolang je niet "gek" doet is er niks aan de hand, maar de blijvende onduidelijkheid blijft knagen, zeker als je weet dat de concurrentie veel soepeler is op dat gebied.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

nja, hier ook nog altijd geen problemen eigenlijk met de telemeter.
Maandelijks 200 gig is geen probleem. en meer dan dat gebruik ik eigenlijk toch niet echt.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik weet ook wel dat je bijna onbeperkt kan downloaden in de uren die zei zeggen.
Maar daar gaat het juist om je betaald 99 - 120€
Wel je moet daarmee kunnen doen wat he wilt !
Ik heb nu prime 19.95€ seffens krijg ik daar ook een bericht je kijkt te veel overdag je moet snacht kijken?
Dit is het begin van het eind.
Als je zoiets op de markt brengt weet ge dat tante simonne en nonkel gerard da nie zullen nemen en dat het grootverbruikers zijn.
En als hun netwerk het niet aankan dan is het toch poepsimpel geen nieuwe klanten meer aanvaarden.
IK heb nog feesten georganiseerd als de zaal vol was dan was ze vol en moest ik ook niet meer zeggen we gaan ze toch nog binnenlaten .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke,waar haal je toch telkens die zever ,dat je snachts moet downloaden.
Bij de meeste kan je m-d-do-v downloaden van 23 uur tot minstens 15 uur.
30GB per uur met Fibernet100 ---- Hoeveel andere provider,ja als je er 3 uur langer over doet.
10GB per uur met turbo ---- (VDSL2 als je geen verlies hebt.TV ) Reken beide eens uit wat je kan verzetten in de maand.Hoeveel TIB of GB In de groene uren.
En andere 3 dagen groene uren van 23 tot 09 uur.

Met de rode uren heb je met Fibernet nog 4Mbps.
Die enkele grootverbruikers komen niets te kort zo.Anders blijven ze toch niet.
Bij het meeste wat je koopt of iet anders heb je verplichtingen. Auto-Huis-uit gaan eten(roken) enz enz, daar doe je ook niet of mee wat je wilt.

Wil je die verplichtingen ontwijken,kom dan niet naar Telenet.
Ze veranderen toch niet.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 09 nov 2010, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ze kunnen niet anders of blijven want ze hebben een jaarcontract en er zijn er al veel weg ook?
Waarom waren ze hier binnen de het uur om mij aan te sluiten, ik heb dan zoiets van euhm ze zullen niet veel werk hebben.
Stond vandaag in belcompany en waren mensen die internet aanvroegen en zouden komen voor 24/11
stonden nog een praatje te doen en de dame werd opgebeld van telenet dat ze nog deze namiddag kwamen.
Maar er zijn natuurlijk ook positieve dingen aan het product.
Maar als je mij vraagt te duur voor wat het maar is.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:ze kunnen niet anders of blijven want ze hebben een jaarcontract en er zijn er al veel weg ook?
Waarom waren ze hier binnen de het uur om mij aan te sluiten, ik heb dan zoiets van euhm ze zullen niet veel werk hebben.
Stond vandaag in belcompany en waren mensen die internet aanvroegen en zouden komen voor 24/11
stonden nog een praatje te doen en de dame werd opgebeld van telenet dat ze nog deze namiddag kwamen.
Maar er zijn natuurlijk ook positieve dingen aan het product.
Maar als je mij vraagt te duur voor wat het maar is.


proximusboyke,ik buig niet zo snel.Hier is mijn antwoord.
Je moet niet zeveren,Iedereen kon laatst 3 maand gratis weg,en daarna moesten ze maar beter de voorwaarden lezen.Heeft genoeg in media gestaan.En staat ook duidelijk in de algemene voorwaarden.Denk je nu echt dat er zoveel vertrekken,nee bijkomen.
Goede service,hoe lang moet jij dan wachten,als je problemen hebt,als het nu al zo lang duurt,eer ze komen aansluiten.
Telenet werkt met verschillende(Techniekers)Buiten firma's,over heel Vlaanderen.Belgacom met eigen personeel.Dat is het verschil.Dat het zo snel gaat bij TN.
En Belgacom is ook groter bedrijf,bestaat al zoveeeeeeeeeel jaren.

Vergeet niet dat TN op paar jaar tijd vertienvoudigd is, en nog groeien ze elke dag.
Kennis van 2 straten verder heeft maandag turbo aangevraagd,komen volgende dinsdag.Had ook liever metteen.
Die er voor kiezen,kennen de prijs.En de voorwaarden.
Denk je nu echt als een andere provider Fibernet zou aanbieden hier in Belgie,dat je het veel beterkoop zou krijgen,Tenopzichte van Turbo en VDSL2 is het nog goedkoop.Anders zou niemand het nemen.Je kan je beter afvragen,waar het antwoord blijft op Fibernet.Dan wordt het voor ons mischien ook nog beter.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 09 nov 2010, 15:56, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

ik heb niet liever dat er nu mensen telenet verlaten, Dan zijn er geen rode periodes meer. Kan ik eindelijk eens aan cloud computing doen.
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

mailracer schreef:ik heb niet liever dat er nu mensen telenet verlaten, Dan zijn er geen rode periodes meer. Kan ik eindelijk eens aan cloud computing doen.



Zou ik ook niets om geven.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

mailracer schreef:ik heb niet liever dat er nu mensen telenet verlaten, Dan zijn er geen rode periodes meer. Kan ik eindelijk eens aan cloud computing doen.

Of Telenet schaft de rode periodes gewoon af. (Met behoud van klanten wegens geen issues op dat gebied.)
Dan kan jij eindelijk ook aan cloud computing doen.

Wel moet Rickyfocker dan een andere bezigheid zoeken.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Dat telenet de rode periodes afschaft is een illusie. Ze doen dit naar het schijnt om nog controle op hun netwerk te hebben. Met rede denk ik, omdat het dan allemaal gaat escaleren als de fibernet en turbolijnen alles op ieder moment van de dag alles open trekken. De FUP heeft alleen maar deze rede tot bestaan.

Nachtsurfen is vroeger in het leven geroepen om de mensen niet overdag te laten downloaden. Het was mogelijk, maar je werd beloond als je het snacht je ding deed. Je kon het dubbele gebruiken.

Telenet moet dit blijven doen omdat hun netwerk het op sommige plaatsen dan niet meer aankan, met als risico dan den boel blokkeerd.

Na hun investeringen zal de rode periode misschein niet niet meer bestaan. Maar dan nog ik kan niet in de toekomst kijken.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Al jaar en dag slikt de brave Vlaming allerhande verhaaltjes over mogelijke "capaciteitsproblemen".

Bij een dermate hoge abonnementsbijdrage mag men wel verwachten dat dit allang opgelost zou zijn.
Zeker gelet over de vele jaren die er al overheen gegaan zijn.

Planning en proactieve houding?
Of puur opportunisme ten behoeve van de aandeelhouders?
Misschien kunnen we er een neologisme voor invoeren: het Ruckyrakker syndroom.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Rikkyrocker schreef:Telenet werkt met verschillende(Techniekers)Buiten firma's,over heel Vlaanderen.Belgacom met eigen personeel.Dat is het verschil.Dat het zo snel gaat bij TN.

Big bullshit, hoeveel namen wil je van externe firma's bij belgacom? ES@S, JFS, ...???

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Heren mag ik u vriendelijk vragen niet op rickydinges zijn kap te zitten. Voor de overige leden leest dit niet zo gemakkelijk.

Don't feed the troll PLEASE. :cop:

eternum schreef:Al jaar en dag slikt de brave Vlaming allerhande verhaaltjes over mogelijke "capaciteitsproblemen".



Bij TN is de node het probleem, en de gedeelde bezetting op de coaxkabel. Bij BGC de karakteristieken van Cu kabel. Heeft niets met capaciteitsproblemen te maken. Wil je vooruitgang boeken, dan moet je de last miles naar de klanten opwaarderen. Dwz. Stoep weer open breken. Extra coax of koperpaar naar binnen brengen en de nodes ontdubbelen.
Laatst gewijzigd door mailracer op 09 nov 2010, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Rikkyrocker schreef:Denk je nu echt als een andere provider Fibernet zou aanbieden hier in Belgie,dat je het veel beterkoop zou krijgen,Tenopzichte van Turbo en VDSL2 is het nog goedkoop.Anders zou niemand het nemen.Je kan je beter afvragen,waar het antwoord blijft op Fibernet.Dan wordt het voor ons mischien ook nog beter.
Gezien de huidige kreupele staat van fibernet en vrij downloaden hadden ze beter hun netwerk in orde gebracht alvorens zo'n misbaksel te lanceren.

Ze geven openlijk toe dat ze het gerushed hebben om belgacom de loef af te steken. Ze mogen dan wel de idioot in de straat kunnen inpalmen met hun mooie praatjes over snelheid, maar de echt kenners weten wel dat ze voor volume en gegarandeerde snelheid niet bij telenet moeten zijn.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

wie heeft er fibernet 100 en is hier enorm aan het downloaden ?
mijn meter is voor de helft gezakt net een jojo
oftewel hebben de mensen enorm beginnen downloaden dat het gemiddelde aanzienlijk de hoogte is ingegaan
hehe :bang:
wie geloofd eigenlijk nog hun uitleg
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Trojan schreef:[quote=Gezien de huidige kreupele staat van fibernet en vrij downloaden hadden ze beter hun netwerk in orde gebracht alvorens zo'n misbaksel te lanceren.
Trojan schreef,
Ze geven openlijk toe dat ze het gerushed hebben om belgacom de loef af te steken. Ze mogen dan wel de idioot in de straat kunnen inpalmen met hun mooie praatjes over snelheid, maar de echt kenners weten wel dat ze voor volume en gegarandeerde snelheid niet bij telenet moeten zijn.

______________________________________________________________________________________________________________________________



Over kreupele staat van Fibernet,dan is het maar zo.Erg als je jou JALOEZIE hier niet kan verbergen.
Niet iedereen kan genieten van VDSL2 die ze beloven,wil je dan 'intense' moet je er verdorie als je niet oplet TV bijnemen.Anders wordt je 'n lager abo.. aangesmeerd.Van misleiding gesproken.Nog maar te zwijgen over stabiliteit of wanneer er 2 TV's op staan,wat blijft er van de 30 of 25Mbps nog over voor te downloaden.
De meeste mensen komen vlot toe met hun volume,daar moeten ze niet voor bij BGC zijn.
Ook niet wie 500gb en meer wil.Nog dit.De meerderheid zal niet treuren,om mensen die overstappen naar BGC.
Ps.En over jullie 4.5Mbps up,zullen wij wel gebruik van maken.Oh ja de echte kenners(zoals je net zei) komen niet naar deze TN topic.
Die mogen lekker bij jullie blijven. :roll:
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 10 nov 2010, 11:02, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

En waarschijnlijk de laatste log, kalme maand blijkbaar... 203598mb Telenet arrow 4

1 5173 159
2 5366 218
3 6173 347
4 7004 233
5 7049 255
6 7436 236
7 616 95
8 4752 185
9 5412 149
10 3120 85
11 6033 312
12 6679 261
13 6245 215
14 11699 372
15 4324 282
16 3603 204
17 4685 251
18 4378 266
19 9160 302
20 5812 272
21 21502 581
22 5700 198
23 15414 473
24 8094 239
25 3660 247
26 6493 232
27 4345 189
28 6491 238
29 782 95
30 3895 146
31 4968 198
196063 7535 203598
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:wie heeft er fibernet 100 en is hier enorm aan het downloaden ?
mijn meter is voor de helft gezakt net een jojo
oftewel hebben de mensen enorm beginnen downloaden dat het gemiddelde aanzienlijk de hoogte is ingegaan
hehe :bang:
wie geloofd eigenlijk nog hun uitleg



Ben je al aan het terug krabbelen.
En geloof je de uitleg niet,lever jou gratis abo toch gewoon in,dan ben je eindelijk verlost van TN.En wij van jou.
En je hoort metteen bij de slimmerikken :lol:
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 10 nov 2010, 09:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

proximusboyke schreef:wie heeft er fibernet 100 en is hier enorm aan het downloaden ?


ikke. :angel: op drie dagen tijd zo'n 250 Gbyte. en nog geen smalband.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Om een objectievere kijk op de zaak te krijgen, en om vervuiling door oneindige welles/nietes discussies te vermijden, heb ik een nieuwe topic gemaakt die enkel dient voor cijfers. Je kan deze hier vinden. Die topic zal streng gemodereerd worden. Gelieve alle cijfermateriaal daar te verzamelen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Om een objectievere kijk op de zaak te krijgen, en om vervuiling door oneindige welles/nietes discussies te vermijden, heb ik een nieuwe topic gemaakt die enkel dient voor cijfers. Je kan deze hier vinden. Die topic zal streng gemodereerd worden. Gelieve alle cijfermateriaal daar te verzamelen.



'Goztwow' Je hebt groot gelijk,dat je 'n andere topic opent.
Maar sommige Anti Telenetters,altijd met hun gezever over verplicht nacht surfen,na 85GB op smalband,
Fibernet is te duur,dat ze dan op hun topic blijven.
Of werken ze als scouts voor BGC.Zullen hier weinig spelers vinden.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Rickyrocker, jij bent toch ook één van de redenen dat deze topic 67 pagina's is uitgelopen. Soms moet je de eerste zijn om iets te "laten vallen", om ervoor te zorgen dat eindeloze discussies waar niemand kan "winnen" zouden stoppen.

Ik hoop nu dat er eventueel nog discussie over het cijfertopic kan gevoerd worden in deze topic, zodat hij niet helemaal verloren is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Rikkyrocker schreef:
Goztow schreef:Om een objectievere kijk op de zaak te krijgen, en om vervuiling door oneindige welles/nietes discussies te vermijden, heb ik een nieuwe topic gemaakt die enkel dient voor cijfers. Je kan deze hier vinden. Die topic zal streng gemodereerd worden. Gelieve alle cijfermateriaal daar te verzamelen.



'Goztwow' Je hebt groot gelijk,dat je 'n andere topic opent.
Maar sommige Anti Telenetters,altijd met hun gezever over verplicht nacht surfen,na 85GB op smalband,
Fibernet is te duur,dat ze dan op hun topic blijven.
Of werken ze als scouts voor BGC.Zullen hier weinig spelers vinden.


Aub manneke hou nu toch eens gewoon uwe mond.
Ik ben al jaren een sponsor van telenet en heb ook fibernet 100.
Het is een feit dat het te duur is voor wat je krijgt.
Het is een feit dat het zeker niet onbeperkt downloaden is.
Het is ook een feit dat ik meer dan 800gig per maand download zonder op smallband te komen maar ik download dan ook het meeste in de groene en oranje uren.
Het is ook een feit dat u een onnozel manneke bent en dat zelfs iedereen die een telenet fan is zoals ik u ook beu begint te worden.
Er zullen altijd fanboys en hateboys zijn maar vecht het uit in PM of email aub en laat de gewone mensen hier genieten van een normaal topic zonder u gezeik te zien.

We hebben hier al genoeg van uw typen zien passeren.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Rickyrocker, jij bent toch ook één van de redenen dat deze topic 67 pagina's is uitgelopen. Soms moet je de eerste zijn om iets te "laten vallen", om ervoor te zorgen dat eindeloze discussies waar niemand kan "winnen" zouden stoppen.

Ik hoop nu dat er eventueel nog discussie over het cijfertopic kan gevoerd worden in deze topic, zodat hij niet helemaal verloren is.



OK mijn excuses daarvoor.
Maar ook anderen zouden dit moeten doen,of schamen ze zich daar voor.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 10 nov 2010, 14:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hetzelfde geldt uiteraard voor de anderen :-S. Maar het valt meer op bij jou, omdat je als eneling een "eigenzinnig" (niet pejoratief bedoeld) standpunt blijft verdedigen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Hetzelfde geldt uiteraard voor de anderen :-S. Maar het valt meer op bij jou, omdat je als eneling een "eigenzinnig" (niet pejoratief bedoeld) standpunt blijft verdedigen.



Amuzeer jullie nog met proximusboyke.
Belgacom TIB trekker
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 10 nov 2010, 14:52, 4 keer totaal gewijzigd.
dasmewat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 07 jan 2010, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 14 keer

:banana: :beerchug: :banana:
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

:banana: :banana: :banana: :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”