Ga nu zelf eens testen hoever ik kan gaan in de groene uren, want de oranje/rode beginnen al in de vroege voormiddag

Oef, ik dacht echt al dat wij geviseerd werden door telenet en dat ze dit enkel bij ons dedenproximusboyke schreef:die 8 was fout had de 9 vergeten en dat kon je zien een beetje eerder toen ik zei dat ik na bij 90GB op smallband zat.
Heb gebeld naar telenet en ze zeiden dak boven gemiddelde zat.
Heb haar gevraagd of dak misschien verbonden was met benidorm bastards.
Hier op Woensdag zaterdag en zondag rode periode in de voormiddag rond 9 - 10 uur nu.Teebee schreef:'Telenet zit in Mechelen, niet in Benidorm' was niet hun antwoord zeker?
Ga nu zelf eens testen hoever ik kan gaan in de groene uren, want de oranje/rode beginnen al in de vroege voormiddag
Ik begrijp niet dat er sommige users zijn waar de rode periode in de week buiten woensdag al voor 12 uur begint,is hier nog nooit geweest,4 dagen in de week zoals eerder vermeld.Teebee schreef:deze ? http://onlinesupport.telenet.be/sites/d ... ernl04.jpg
Waarom 04.jpg? Is deze dan al 3x aangepast geweest?
Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die op smalband zijn gezet,ook in de groene orange periode daarna op smalband blijven.proximusboyke schreef:teebee ik wil kunnen downloaden wanneer ik wil nie wanneer zei zeggen tenslotte 99€ is al een hoog bedrag.
Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.
Ge koopt nen dienst dus moet je zelf kunnen beslissen wanneer je het gebruikt
Nee, die werkt juist omgekeerd, die vraagt om uw biefstukken te komen kopen in de rode uren & ze op te eten in de groeneproximusboyke schreef: Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.
Zijn er dan toch nog zoveel nachtlevers.iceke schreef:Nee, die werkt juist omgekeerd, die vraagt om uw biefstukken te komen kopen in de rode uren & ze op te eten in de groeneproximusboyke schreef: Mijn beenhouwer zegt ook niet wanneer ik mijn biefstukken mag opeten.
wel proximusboyke, dat kan dus wel hoor. Lijkt onlogisch, maar het kan wel. Zelf ken ik een paar turbonetters die het nu rustig aan doen, maar wel nog hun abonement doorbetalen, omdat de snelheid wel OK is. Over de grens van 80-90 GB kan ik duidelijk zijn. Dit is niet voor FN100.proximusboyke schreef:maar hun uitleg kan gewoon niet
het kan misschien kloppen voor turbonet alhoewel ik het betwijfel) maar zeker nie voor fibernet 100
want daar zal geen enkele tante simonne en nonkel gerard op aangesloten zijn die maar 10 gb per maand verbruiken.
Ze moeten me niet wijsmaken dat het gemiddelde verbruik van een fibernet 100 maar 90GB is.
proximusboyke,ik buig niet zo snel.Hier is mijn antwoord.proximusboyke schreef:ze kunnen niet anders of blijven want ze hebben een jaarcontract en er zijn er al veel weg ook?
Waarom waren ze hier binnen de het uur om mij aan te sluiten, ik heb dan zoiets van euhm ze zullen niet veel werk hebben.
Stond vandaag in belcompany en waren mensen die internet aanvroegen en zouden komen voor 24/11
stonden nog een praatje te doen en de dame werd opgebeld van telenet dat ze nog deze namiddag kwamen.
Maar er zijn natuurlijk ook positieve dingen aan het product.
Maar als je mij vraagt te duur voor wat het maar is.
mailracer schreef:ik heb niet liever dat er nu mensen telenet verlaten, Dan zijn er geen rode periodes meer. Kan ik eindelijk eens aan cloud computing doen.
Of Telenet schaft de rode periodes gewoon af. (Met behoud van klanten wegens geen issues op dat gebied.)mailracer schreef:ik heb niet liever dat er nu mensen telenet verlaten, Dan zijn er geen rode periodes meer. Kan ik eindelijk eens aan cloud computing doen.
Big bullshit, hoeveel namen wil je van externe firma's bij belgacom? ES@S, JFS, ...???Rikkyrocker schreef: Telenet werkt met verschillende(Techniekers)Buiten firma's,over heel Vlaanderen.Belgacom met eigen personeel.Dat is het verschil.Dat het zo snel gaat bij TN.
Bij TN is de node het probleem, en de gedeelde bezetting op de coaxkabel. Bij BGC de karakteristieken van Cu kabel. Heeft niets met capaciteitsproblemen te maken. Wil je vooruitgang boeken, dan moet je de last miles naar de klanten opwaarderen. Dwz. Stoep weer open breken. Extra coax of koperpaar naar binnen brengen en de nodes ontdubbelen.eternum schreef:Al jaar en dag slikt de brave Vlaming allerhande verhaaltjes over mogelijke "capaciteitsproblemen".
Gezien de huidige kreupele staat van fibernet en vrij downloaden hadden ze beter hun netwerk in orde gebracht alvorens zo'n misbaksel te lanceren.Rikkyrocker schreef:Denk je nu echt als een andere provider Fibernet zou aanbieden hier in Belgie,dat je het veel beterkoop zou krijgen,Tenopzichte van Turbo en VDSL2 is het nog goedkoop.Anders zou niemand het nemen.Je kan je beter afvragen,waar het antwoord blijft op Fibernet.Dan wordt het voor ons mischien ook nog beter.
______________________________________________________________________________________________________________________________Trojan schreef:[quote=Gezien de huidige kreupele staat van fibernet en vrij downloaden hadden ze beter hun netwerk in orde gebracht alvorens zo'n misbaksel te lanceren.
Trojan schreef,
Ze geven openlijk toe dat ze het gerushed hebben om belgacom de loef af te steken. Ze mogen dan wel de idioot in de straat kunnen inpalmen met hun mooie praatjes over snelheid, maar de echt kenners weten wel dat ze voor volume en gegarandeerde snelheid niet bij telenet moeten zijn.
proximusboyke schreef:wie heeft er fibernet 100 en is hier enorm aan het downloaden ?
mijn meter is voor de helft gezakt net een jojo
oftewel hebben de mensen enorm beginnen downloaden dat het gemiddelde aanzienlijk de hoogte is ingegaan
hehe![]()
wie geloofd eigenlijk nog hun uitleg
Goztow schreef:Om een objectievere kijk op de zaak te krijgen, en om vervuiling door oneindige welles/nietes discussies te vermijden, heb ik een nieuwe topic gemaakt die enkel dient voor cijfers. Je kan deze hier vinden. Die topic zal streng gemodereerd worden. Gelieve alle cijfermateriaal daar te verzamelen.
Aub manneke hou nu toch eens gewoon uwe mond.Rikkyrocker schreef:Goztow schreef:Om een objectievere kijk op de zaak te krijgen, en om vervuiling door oneindige welles/nietes discussies te vermijden, heb ik een nieuwe topic gemaakt die enkel dient voor cijfers. Je kan deze hier vinden. Die topic zal streng gemodereerd worden. Gelieve alle cijfermateriaal daar te verzamelen.
'Goztwow' Je hebt groot gelijk,dat je 'n andere topic opent.
Maar sommige Anti Telenetters,altijd met hun gezever over verplicht nacht surfen,na 85GB op smalband,
Fibernet is te duur,dat ze dan op hun topic blijven.
Of werken ze als scouts voor BGC.Zullen hier weinig spelers vinden.
Goztow schreef:Rickyrocker, jij bent toch ook één van de redenen dat deze topic 67 pagina's is uitgelopen. Soms moet je de eerste zijn om iets te "laten vallen", om ervoor te zorgen dat eindeloze discussies waar niemand kan "winnen" zouden stoppen.
Ik hoop nu dat er eventueel nog discussie over het cijfertopic kan gevoerd worden in deze topic, zodat hij niet helemaal verloren is.
Goztow schreef:Hetzelfde geldt uiteraard voor de anderen :-S. Maar het valt meer op bij jou, omdat je als eneling een "eigenzinnig" (niet pejoratief bedoeld) standpunt blijft verdedigen.