Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ge verstaat het niet hé... :roll:

Dat is een laptop met bezels die beeld weergeven.

AMATEUR!!!
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Hier is een link die uitlegt hoe je de resolutie aanpast van 1600 x 900 naar 920 x 1080.
Dan zijn die bezels zo weg toch.
https://support.microsoft.com/nl-nl/win ... 73b765876b
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

didi79 schreef:
De laptop zelf heeft een grootte van 1920 x 1080. De resolutie van het scherm zelf is effectief HD+ (1600 x 900).
Ik zou toch eens vragen in welke eenheid die werkelijke grootte van 1920x1080 dan wel wordt uitgedrukt. Meter, kilo, graden, gommetjes, ...
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

didi79 schreef:Vraagje aan Coolblue klantendienst:
betreft artikelnummer 867257 VivoBook D705BA-BX041T-BE Azerty

Op de productpagina (https://www.coolblue.be/nl/product/8672 ... zerty.html) staat op de afbeeldingen dat het display een resolutie van 1920 x 1080 heeft, maar in de specificaties is sprake van HD+ (wat overeen zou komen met 1600 x 900) .

Welke resolutie heeft deze nu ?
Het laptopscherm heeft een resolutie van 1920 x 1080, maar de videokaart kan 1600 x 900 weergeven (op een extern scherm) ?
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Volgens mij een fout op de site van CB. Ik zou mij baseren op de specificaties zoals bij Tweakers beschikbaar, zie https://tweakers.net/pricewatch/1569328 ... ificaties/.
Computer(k)nul
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Sinna schreef:Volgens mij een fout op de site van CB. Ik zou mij baseren op de specificaties zoals bij Tweakers beschikbaar, zie https://tweakers.net/pricewatch/1569328 ... ificaties/.
Sorry, maar dit topic dient niet om tech support te geven. :nono: Telt dit ook als frustratie van de dag ? :wink:

Volledig off topic dus: Geen idee waar tweakers zijn info haalt. Als ik het antwoord in officiele specs van Asus had gevonden, dan had ik het niet aan CB moeten vragen...
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Gisterenavond krijgt mijn vrouw een SMS dat ze in contact is geweest met een hoog risico persoon en dat ze 10 dagen in quarantaine moet. Eventjes schrikken! Wij even in paniek wat we moeten doen, mijn vrouw moest vandaag gaan werken. Mag dat dan wel of niet?
Dus bellen naar het informatienummer. Helaas niet bereikbaar in het weekend. Ook op de spoedafdeling van de kliniek waar ze werkt geen informatie over wat we moeten doen.
Ondertussen hebben we gelukkig bericht gekregen van de hoog risico persoon zelf. Het blijkt de persoon te zijn die onze zoon woensdag morgen naar school bracht. Maar van het opsporingscentrum moest het gsm nr geven van een van de ouders. Wel knap verwarrend als dit dan niet in het bericht vermeld staat!!! Dikke pluim voor die persoon om ons zelf ook te contacteren.
Wij doen altijd een masker aan als we andermans kinderen vervoeren, deze persoon had dat niet gedaan. Maar het heeft nu geen zin meer om daarover te zeuren.
De de huisarts van wacht gebeld en deze kon ons gelukkig wel wat extra info geven. Onze zoon moet dus zoveel mogelijk op z'n kamer blijven, en anders masker aan doen thuis.
Mijn vrouw werkt in de zorg, moet gaan werken, maar krijgt wel een test voor ze vandaag aan haar shift begint.
Ik vind het goed dat ze het systeem met SMSen ingevoerd hebben. Maar ik denk dat zo goed als elke 12 jarige een gsm nummer heeft. Dus misschien toch beter het gsm van de minderjarige laten doorgeven? Of in het bericht aan de ouders vermelden dat het over een van de kinderen gaat???
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

kamiel schreef:Onze zoon moet dus zoveel mogelijk op z'n kamer blijven, en anders masker aan doen thuis. ?
Hij mag (of moet) wel nog gewoon naar school gaan de komende week veronderstel ik?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Als je nu de "grapjas" wil uithangen, SMS je toch gewoon massaal veel mensen met zo'n bericht.
Iedereen in paniek en tegen dat je uitgevogeld hebt dat het "fake" is, zijn we een week verder.
Het verbaast met dat we niet meer van dat soort oplichtingsverhalen zien: fake coronacontroleurs, fake agenten die coronaboetes innen, ...
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

@ CCatalyst : Neen, hij moet thuis blijven. School regelt online een en ander.

@heist_175 : ik wel even gecheckt en blijkt dat ze nu idd via sms verwittigen, vond het ook raar. Idd makkelijk om hier misbruik van te maken. Binnen de week heel België in z'n kot.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

kamiel schreef: Wij doen altijd een masker aan als we andermans kinderen vervoeren, deze persoon had dat niet gedaan. Maar het heeft nu geen zin meer om daarover te zeuren.
....
Mijn vrouw werkt in de zorg, moet gaan werken, maar krijgt wel een test voor ze vandaag aan haar shift begint.
....
Dus misschien toch beter het gsm van de minderjarige laten doorgeven? Of in het bericht aan de ouders vermelden dat het over een van de kinderen gaat???
Are you shitting me ???

1/ Andermans kinderen vervoeren ... ??? Of je nu een mondmasker aan hebt of niet ... die 1,5m (of meer) is belangrijker dan het mondmasker .. en jij gaat andermans kinderen vervoeren ... ??
2/ Uw vrouw zou niet mogen/moeten gaan werken. Eigenlijk zou je dat zelfs niet moeten vragen ... of zoek anders eens op wat quarantaine betekend ? Geld trouwens ook voor jezelf hé.
3/ GSM nummers doorgeven ??? Denk nu toch eens ff na ... de moment dat de overheid mijn GSM nummer, of dat van mijn kinderen,ongevraagd gaat doorgeven is het moment dat ik hier verhuis denk ik. Privacy is al niet veel, maar mijn privé GSM nummer beslis ik zelf wel wie dat mag hebben, Corona of niet. Waarom denk dat er zoveel heisa rond het privacy verhaal was met de Corona apps.

Echt ... WAUW ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
crackjack
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2015, 07:41
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 24 keer

Sasuke schreef: 2/ Uw vrouw zou niet mogen/moeten gaan werken. Eigenlijk zou je dat zelfs niet moeten vragen ... of zoek anders eens op wat quarantaine betekend ? Geld trouwens ook voor jezelf hé.
Nope. Alleen de zoon moet in quarantaine. Hij en zijn vrouw mogen doen wat ze willen.
Als iemand symptomen heeft, moet er wel een test gebeuren (en mogelijks ook quarantaine)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

OK, wauw ... das dan een maatregel die ze toch wel eens mogen aanpassen. Als er 1 persoon in een gezin 'mogelijk' positief is dan is de kans toch uitermate groot dat de rest van het gezin dat ook is ... want de moment dat de zoon 'positief' zou zijn moeten de ouders zich ook laten testen. Stel dat die ook positief testen hebben ze dus 'verspreider' geweest.

Gekker kan het niet ... en zelfs al het niet 'moet', dit is toch een beetje boerenverstand denk ik dan.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Sasuke: Yes, I'm shitting, once a day.
Langs een kant begrijp ik je wel. Maar als het zo zou zijn dat het hele gezin in quarantaine moet dan is tegen eind volgende week heel België in quarantaine.
GSM nummer doorgeven? Dat is toch wat je moet doen als de contacttracing je op belt, het gsm nummer door geven van de mensen met wie je in contact kwam. Hoe ga jij voorkomen dat een kennis van jou jou gsm nummer niet gaat doorgeven als die opgebeld wordt???
Je opmerking over andermans kinderen vervoeren lijkt me ook maar niks. Normaal gaan onze kinderen met de fiets. Die ochtend regende het heel hard. Dus voeren, samen met enkele andere gezinnen. Nog steeds een pak veiliger dan in een bomvolle bus toch? Mondmasker zou wel beter geweest zijn. Of moeten we onze kinderen thuis houden terwijl er schoolplicht geld?
En tot slot, mij vrouw moet idd gaan werken. Als dat niet geval zou zijn, dan zitten de ziekenhuizen nu ook zo goed als zonder personeel.
Het lijkt mij dat jij alles wilt laten stil vallen. We moet wel zoveel mogelijk beperken, maar dit lukt maar tot op een bepaald punt hé.
En ik wil mij gerust laten testen. Maar volgens de huidige maatregelen mag dit niet.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

En ik vind dat de maatregelen door zulke "relativering" geen enkel nut hebben, laat dit wel mijn "frustratie van de dag zijn" dan.

"Het regende heel hard, dus de Corona maatregelen waren heel even minder belangrijk ..."
"Mijn vrouw werkt in de zorg, dus die kan beter gaan werken, ook al is ze misschien positief (of krijgt ze de test resultaten voor de shift start)"

En nee ik WIL niet heel het land stilleggen, maar dat gewoon vanzelf gaan door de onozelaars die het niet willen snappen of geloven, of de gepriviligeerden die nog altijd denken dat "als het niet kan, dan tellen de maatregelen maar even wat minder voor mij"

"Als het moet, dan moet het ..." en we hadden al lang geen problemen meer (e.g. Thailand)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

We gaan eens concreet jou redenering volgen.
Onze zoon moet in quarantaine, dit kan gebeuren, ook als het niet regent :roll: .
Ons volledige gezin moet dus in quarantaine.
Huisarts geeft enkel quarantaine briefje voor zoon.
Mijn vrouw en ik moeten dus verlof vragen aan onze werkgever. Mijn vrouw gaat die niet krijgen, want volgens jou redenering moet de helft van het equipe thuis blijven. En onze andere 2 kinderen gaan ongewettigd afwezig zijn.
Je commentaar is behoorlijk hard voor mensen die zich zoveel mogelijk aan de regels houden. We hebben reeds 2 communiefeesten afgezegd. Sinds maart zo goed als geen bezoek ontvangen. We gaan zo goed als nergens naartoe. Handen ontsmetten, mondmasker dragen, ...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Het virus interesseert zicht niet in jouw gedrag hoor ... het zal zich focussen op je ene misstap.

Dat de quarantaine moeilijk(er) is voor de werkende loontrekkende mensen begrijp ik nog, dat je andermans kinderen vervoerd of je eigen kinderen bij anderen in de auto steekt, daar is geen enkele goeie verklaring voor.

Soit, in deze discussies gaat er nooit een winnaar zijn, enkel verliezers of zieken, er is al een ander groot topic waar het over COVID-19 gaat. Mijn excuses om dit forum te vervuilen.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Sasuke schreef:OK, wauw ... das dan een maatregel die ze toch wel eens mogen aanpassen. Als er 1 persoon in een gezin 'mogelijk' positief is dan is de kans toch uitermate groot dat de rest van het gezin dat ook is .
Ik ben 0,0 op medisch vlak, maar ken in mijn directe omgeving maar 4 mensen die positief zijn/waren.
Mijn vrouw -> de kinderen en ik niet
Mijn directe collega -> zijn vrouw en 3 kinderen niet.
Andere collega zijn vrouw -> collega en zijn kinderen niet
Vriendin -> haar (inwonende) vriend en kinderen niet.

Het is een heel besmettelijk virus, maar blijkbaar toch niet voor iedereen.
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 23 keer

Iemand die een nuc tweedehands verkoopt met een minimumprijs op een paar euro’s na gelijk aan de nieuwprijs(509euro) van een vergelijkbaar systeem nieuw gratis thuis geleverd....(amazon.nl) intel BXNUC10I5FNK2 welliswaar 16gb ipv32 maar dan wel een Samsung M2 evo plus van 500gb ipv. van 250

Ik blijf er mij aan ergeren dat dit regelmatig gebeurd...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik vind dat geen frustratie: ik vind dat mooi om zien.
Niet enkel hier op UB, maar ook op 2dH etc: "zalig de armen van geest aan hen hoort het rijk Gods" denk ik dan maar :).
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

heist_175 schreef:Ik vind dat geen frustratie: ik vind dat mooi om zien.
Niet enkel hier op UB, maar ook op 2dH etc: "zalig de armen van geest aan hen hoort het rijk Gods" denk ik dan maar :).
En toch werkt het hoor. Niet iedereen durft op Amazon te kopen. De armen van geest kopen dan met plezier lokaal.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Klanten die een IQ onder nul hebben. Ze bellen op een zondag om te zeggen dat ze een sms van hun bank gekregen hebben waarin staat dat hun kredietkaart bijna gaat vervallen en ze moeten op een link klikken om die te verlengen. Dan moet ik hen in geuren en kleuren vertellen dat hun bank zoiets nooit zal doen per sms. Trouwens meneer of mevrouw, het is zondag en ER IS GEEN ENKELE BANK DIE OP ZONDAG WERKT. Ja man, achteraf denk ik dan: als je zo dom bent verdien je niet beter dan dat uw rekening geplunderd wordt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Macbook pro die out of the blue niet meer kan inloggen. Filevault pw wordt geaccepteerd, dan krijg ik een 2e login prompt, en nope - nada - njet. Resetpassword onder de recovery helpt niet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Bpost mailt me ééntalig in het Frans. Omdat ik in Brussel woon gaan ze er blijkbaar van uit dat ik Franstalig ben...
Nu slagen ze er traditioneel al niet in om de in Brusselse postkantoren Nederlandskundig personeel te zetten (en in de postpunten is het al helemaal een verloren zaak), maar via mail is het toch een kleine moeite om dat minstens tweetalig te doen.

Replyen op die mail om dat te melden lukt niet want noreply adres dat uiteraard bouncet.
Als ik probeer mijn persoonlijke gegevens op te vragen om te zien of ze mij in de Franse taalrol gestopt hebben dan moet je daarvoor een formulier van meerdere pagina's invullen met ongeveer alle mogelijke personalia (op mijn schoenmaat na). Verplicht in te vullen of je kan niet verder. Uiteraard wil ik hen niet nog meer info geven dan ze wellicht al hebben.
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Gisteren PC'tje opgestart, en geen beeld meer :eek: .. geen BIOS opstartscherm, nada. Maar hij leek wel te booten.
Dus even gewacht, dan mijn Pimax VR headset aangezet, en dat werkte allemaal. Behalve als ik via SteamVR mijn windows desktop wou bekijken, volledig zwart scherm :| .. Heel bizar, had toch verwacht dat te kunnen zien.. Kon zelfs een VR game opstarten, no problem, maar geen desktop.

Misschien toch de HDMI-connector? DP->HDMI dongle in de DisplayPort waar de VR-bril inzat gestoken om scherm aan te sluiten. Nog steeds niets, "geen signaal gedetecteerd" :roll: .

Scherm kapot? Reservescherm genomen, aangesloten met een DisplayPort kabel.. Nope, nog steeds geen beeld :roll: .

Mobo settings? Heb voor de zekerheid maar de factory defaults hersteld. Maar nog steeds geen beeld bij booten. Zonder graka geprobeerd maar ook geen beeld op de mobo HDMI output (logisch blijkbaar, want de igpu van mijn i7-9700k is in de bios by default uitgeschakeld)

Graka kapot? PC opengedaan, graka eruit, een GTX970 erin, zelfde probleem. Hmm..
Reserve-moederbordje genomen, gekoppeld aan reserve-PSU, en de GTX970 erin: oef, beeld. Dan mijn RTX2080Ti erin, opnieuw beeld! Oef.

RTX wederom in originele PC gestoken, en het werkte weer.. wtf..
Bios instellingen opnieuw ingesteld zoals ze al anderhalf jaar draaien.

Als er iemand een idee heeft wat dit was, laat maar weten, ik weet het voorlopig niet en kan niet direct goeie termen vinden om op te googlen. Falend PCIe slot? Toch een probleem met de graka? Frustrerend :D Vooral omdat ik een flauw vermoeden heb dat het nog zal voorvallen.
2lan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Bel winkel zaterdag avond (24ste)
Accepteren jullie CS
Ja we nemen consumptie cheques aan.
Hebben jullie dit op voorraad ja
Donderdag rij ik naar de winkel, vraag voor de zekerheid: accepteren jullie nog CS.
Antwoord: Nee, recentelijk mail gekregen dat we niet voldoen aan de voorwaarden om CS te accepteren, onze omzet is te hoog. We krijgen boetes als we die aanvaarden ...

Dan maar naar de lokale winkel gegaan en goedkoopste model gekocht wat ze hadden. (Zie nieuw speelgoed)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Heel toevallig onderstaande advertentie gezien
https://www.2dehands.be/a/computers-en- ... 1faeba90f4
Koper vraagt 20 euro, er staat wel bij vermeld 2 muizen, maar dan nog. Ik heb een paar dagen geleden (zie ook rubriek ik heb nieuw speelgoed) identiek dezelfde witte muis gekocht bij Action voor 4,70 euro of zo iets. Voor 2 stuks betaal je dus nieuw 9,40 euro en deze verkoper probeert ze tweedehands voor het dubbele te verkopen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

ah ja, den action is gesloten en hij niet hé. :angel:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

cadsite schreef:ah ja, den action is gesloten en hij niet hé. :angel:
Toch niet hoor; is ondertussen al weer gewijzigd. Action is open
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Pfff, dan is het nog maar eens veranderd. Ze mochten nochtans open doen maar bepaalde producten niet verkopen. Action zal de makkelijkste oplossing hebben gekozen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Tijdelijk gesloten.
Ze hebben enkele dagen nodig om de winkel her in te richten ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Awel waar blijft het referral geschooi van aion?

Een Iphone 11 en tot 4000€ referralbonus , niemand?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

jlhjjl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

ub4b schreef:Geblocked door VeryInSecure alarmen op FB - dat hun draadloze zever met een SDR uitleesbaar is vonden ze niet zo leuk daar ;) Plus heb eens zo'n camera in uw living hangen, als je dan aan 't spelen bent met uw geliefde en ze kijken mee - hoe kan je in godsnaam auditen wie binnenkijkt en wanneer.
Zit daar dan geen encryptie op ?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

"Marvelous Designer will move to Subscription-only license model for the new purchases as of the release of version 10"

Het zat er al even aan te komen en al geen geheim meer.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Mijn syndic. :roll:

Uit mijn luie zetel gezet door het brandalarm van de ondergrondse parking... En dat was maar het begin van de clusterfuck.
-Buurman A belt de brandweer zonder zelf ook maar vanuit de verte eens een blik te werpen.
-Ga dan zelf met een andere buurman B maar even door de parking uit... Niks te zien, Buiten een loos alarm op 1 rookmelder.
-Brandcentrale gesilenced en op brandweer gewacht.

En dan komt de aap uit de mouw...
-Brandcentrale van parking heeft sinds 2011 geen onderhoud gehad, buiten het loos alarm stonden er ook nog netjes 3 storingsmeldingen op.
-Concierge heeft geen sleutel voor bediening van de brandcentrale. (centrale muten kan zonder sleutel, reset is sleutel voor nodig)
-Brandweer not amused, en gaat syndic (terecht) een factuur sturen voor loos alarm. (die natuurlijk uit de kas vant gebouw gaat komen.)

Ik citeer hun website:
""De XYZ-groep kan al deze taken aan. XYZ heeft een bewezen expertise als syndicus van gebouwen, ongeacht hun functie"" :bang:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

kmjljlhlhjl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Unifi software brol waar de klant beta tester is. Na massa’s jaren en toestellen begint de maat een beetje vol te komen. Nog een paar druppels en al mijn Unifi gear vliegt de deur uit. Waarom deze toestellen aan populariteit blijven winnen blijft me een raadsel, mogelijk door prijs en beloofde features, stabiliteit alvast niet.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

NuKeM schreef:Unifi software brol waar de klant beta tester is. Na massa’s jaren en toestellen begint de maat een beetje vol te komen.
Ik blijf voorlopig nog even op de 5.x branch :idea:
NuKeM schreef:Waarom deze toestellen aan populariteit blijven winnen blijft me een raadsel, mogelijk door prijs en beloofde features, stabiliteit alvast niet.
Prijs, geen licensing, en onder de vorige versies draaide het allemaal heel stabiel, met een oplossing die toch veel meer biedt dan TP-Link oid. Voor het overige: marketing, oa via vloggers en youtubers.

Waar zou je dan op overschakelen? Vergeet niet, het consumersegment is nog steeds even grote brol als vroeger. EnGenius, Ruckus, Meraki, ... ?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”