![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dat is een laptop met bezels die beeld weergeven.
AMATEUR!!!
Ik zou toch eens vragen in welke eenheid die werkelijke grootte van 1920x1080 dan wel wordt uitgedrukt. Meter, kilo, graden, gommetjes, ...didi79 schreef:De laptop zelf heeft een grootte van 1920 x 1080. De resolutie van het scherm zelf is effectief HD+ (1600 x 900).
Het laptopscherm heeft een resolutie van 1920 x 1080, maar de videokaart kan 1600 x 900 weergeven (op een extern scherm) ?didi79 schreef:Vraagje aan Coolblue klantendienst:betreft artikelnummer 867257 VivoBook D705BA-BX041T-BE Azerty
Op de productpagina (https://www.coolblue.be/nl/product/8672 ... zerty.html) staat op de afbeeldingen dat het display een resolutie van 1920 x 1080 heeft, maar in de specificaties is sprake van HD+ (wat overeen zou komen met 1600 x 900) .
Welke resolutie heeft deze nu ?
Sorry, maar dit topic dient niet om tech support te geven.Sinna schreef:Volgens mij een fout op de site van CB. Ik zou mij baseren op de specificaties zoals bij Tweakers beschikbaar, zie https://tweakers.net/pricewatch/1569328 ... ificaties/.
Hij mag (of moet) wel nog gewoon naar school gaan de komende week veronderstel ik?kamiel schreef:Onze zoon moet dus zoveel mogelijk op z'n kamer blijven, en anders masker aan doen thuis. ?
Are you shitting me ???kamiel schreef: Wij doen altijd een masker aan als we andermans kinderen vervoeren, deze persoon had dat niet gedaan. Maar het heeft nu geen zin meer om daarover te zeuren.
....
Mijn vrouw werkt in de zorg, moet gaan werken, maar krijgt wel een test voor ze vandaag aan haar shift begint.
....
Dus misschien toch beter het gsm van de minderjarige laten doorgeven? Of in het bericht aan de ouders vermelden dat het over een van de kinderen gaat???
Nope. Alleen de zoon moet in quarantaine. Hij en zijn vrouw mogen doen wat ze willen.Sasuke schreef: 2/ Uw vrouw zou niet mogen/moeten gaan werken. Eigenlijk zou je dat zelfs niet moeten vragen ... of zoek anders eens op wat quarantaine betekend ? Geld trouwens ook voor jezelf hé.
Ik ben 0,0 op medisch vlak, maar ken in mijn directe omgeving maar 4 mensen die positief zijn/waren.Sasuke schreef:OK, wauw ... das dan een maatregel die ze toch wel eens mogen aanpassen. Als er 1 persoon in een gezin 'mogelijk' positief is dan is de kans toch uitermate groot dat de rest van het gezin dat ook is .
En toch werkt het hoor. Niet iedereen durft op Amazon te kopen. De armen van geest kopen dan met plezier lokaal.heist_175 schreef:Ik vind dat geen frustratie: ik vind dat mooi om zien.
Niet enkel hier op UB, maar ook op 2dH etc: "zalig de armen van geest aan hen hoort het rijk Gods" denk ik dan maar.
Toch niet hoor; is ondertussen al weer gewijzigd. Action is opencadsite schreef:ah ja, den action is gesloten en hij niet hé.
Zit daar dan geen encryptie op ?ub4b schreef:Geblocked door VeryInSecure alarmen op FB - dat hun draadloze zever met een SDR uitleesbaar is vonden ze niet zo leuk daarPlus heb eens zo'n camera in uw living hangen, als je dan aan 't spelen bent met uw geliefde en ze kijken mee - hoe kan je in godsnaam auditen wie binnenkijkt en wanneer.
Ik blijf voorlopig nog even op de 5.x branchNuKeM schreef:Unifi software brol waar de klant beta tester is. Na massa’s jaren en toestellen begint de maat een beetje vol te komen.
Prijs, geen licensing, en onder de vorige versies draaide het allemaal heel stabiel, met een oplossing die toch veel meer biedt dan TP-Link oid. Voor het overige: marketing, oa via vloggers en youtubers.NuKeM schreef:Waarom deze toestellen aan populariteit blijven winnen blijft me een raadsel, mogelijk door prijs en beloofde features, stabiliteit alvast niet.