Want iemand moet eerst met geld over de brug komen he.. voor niks kom jij ook je kot niet uit he?

Dat is volgens mij helemaal niet gelijk aan "ook de garantie..."Didymus schreef:Ze hebben gisteren op FB nog naar die blogpost verwezen waar het nog wel degelijk vermeld staat:Slafes schreef:Thomas, op een eerdere versie van hun Faq stond dat ze de hardware integraal zouden vergoeden indien.... Dat is helemaal verdwenen.
De garantie waarover ze het hebben in hun FAQ verwijst volgens mij eveneens daar naar:Omdat we willen aantonen dat de antwoorden in onze FAQ geen loze praatjes zijn, betalen we je de aankoop van bhaalu Mobiel (€49), Stick (€125) of Box (€365) terug indien binnen de 2 jaren na aankoop toch via een finaal vonnis of arrest zou worden aangetoond dat bhaalu niet door de wettelijke beugel kan.
PS: Spreek jij Grieks?(...) Ook de garantie op bhaalu blijft onverminderd geldig.
Om hun uitzendingen op te nemen heb je één PC'eetje nogdig (om het simplistisch voor te stellen)... voor je content te streamen in VOD heb je wel iets anders nodig. Nu ja, blijkbaar lukt het voor Bhaalu om die infrastructuur op te zetten voor 5 euro per maand, dus als de zenders willen kan men iets gelijkaardigs voorzien (wat men ook heeft gedaan met Stievie).laroyj schreef:En uiteindelijk moeten de zenders niet afkomen dat ze moeten investeren in apparatuur omdat allemaal op te nemen, wanneer ik me niet vergis is het al jaren zo, dat de zenders wettelijk verplicht zijn hun uitzendingen op te nemen en een hele tijd bij te houden ? dus diezelfde content verhuren ze dan....
Waar slaat "de garantie" dan volgens jou wel op?Slafes schreef:Dat is volgens mij helemaal niet gelijk aan "ook de garantie..."
Omdat je me Thomas hebt genoemd.Slafes schreef:Ik spreek geen Grieks, waarom?
Dat is voor ons als eindgebruiker de vraag. De vraag in de rechtbank zal technischer zijn.r2504 schreef: de vraag is hier of iemand die reeds een abonnement heeft bij een provider de programma's mag opnemen (en of hij dit nu zelf doet met een ouderwetse videorecorder of een cloud dienst mag daarbij eigenlijk niets uitmaken) om later opnieuw te bekijken ?
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 7-3120.art
De Vlaamse omroepen trekken gezamenlijk naar de rechtbank tegen Right Brain, het bedrijf boven televisieplatform Bhaalu. Het is lang niet de enige juridische hindernis die het bedrijf moet nemen.
en right brain interface :6
12
.
Benoeming bij de op
richting
12.1.
De Bestuurders
waren
bij de oprichting van de Vereniging:
1.
Bart Van Coppenolle
2.
Philip Vandormael
3.
Erik Duyck
De Bestuurders benoem
d
en:
Tot Voorzitter:
Bart Van Coppenolle
Tot
Algemeen Bestuurder
:
Philip Vandormael
Tot Penningmeester:
Erik Duyck
http://www.express.be/sectors/nl/media/ ... 134962.htmBart Van Coppenolle en Philippe Vandormael, de voormalige drijvende krachten achter Metris, hebben het bedrijf Ribrain opgericht.
Een der puntjes in mijn bedenkingen staat zelfs zwart op wit :Omdat we willen aantonen dat de antwoorden in onze FAQ geen loze praatjes zijn, betalen we je de aankoop van bhaalu Mobiel (€49), Stick (€125) of Box (€365) terug indien binnen de 2 jaren na aankoop toch via een finaal vonnis of arrest zou worden aangetoond dat bhaalu niet door de wettelijke beugel kan.
6.1.
De Leden en hun eventuele rechtsopvolgers hebben geen deel in het vermogen van de
Vereniging
, hebben geen recht op een aandeel in de eventueel behaalde winsten en
hebben geen recht op opbrengsten uit de Vereniging waardoor zij zich individueel
verrijken.
Bij uittreding, uitsluiting of overlijden kunnen zij nooit teruggave of vergoeding vorderen
voor gestorte bijdragen of gedane inbrengen.
In geval van ontbinding van de Vereniging, om welke reden ook, moet het vermogen van
de Vereniging worden bestemd tot een doel dat aansluit bij het doel van de Vereniging
en mag het niet worden uitgekeerd aan de Leden.
Of beter nog, gewoon gezet :Enkel te downloaden voor wie de zenders waarop mijn geuploade afleveringen staan in zijn abonnement zitten heeft!
Dan had hij nu niet geruïneerd geweest?Stort 5€ + copy van abonnement voor toegang tot hetzelfde materiaal via mijn ftp.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... ma-s.dhtmlDe tv-distributeurs, voornamelijk Telenet en Belgacom, moeten voortaan zowat 3 miljoen euro per jaar investeren in de productie van programma's van eigen bodem. Dat is het gevolg van een uitvoeringsbesluit dat vandaag werd goedgekeurd door de Vlaamse regering. Telenet belooft het bedrag niet door te rekenen aan de consument, Belgacom bestudeert de verplichting nog.
Vlaamse TV-Kijkers eisen zelf te kunnen beslissen over "WELKE" TV-programma ze bekijken, "WANNEER" ze te bekijken en "HOE" zij ze willen bekijken.
't Zijn maar richtlijnen...satsurfer schreef:http://www.reprocopy.be/index.php?id=12 ... b0490e6070
ik bezondig mij er ook aan hoor.
sent from my xperia z, using tapatalk 4