EDPnet introduceert eerste ADSL Max abonnementen

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

FlashBlue schreef:Mja ... Dommel :)

eerst zien; dan geloven :) ik heb meer vertrouwen in isp's die het als main activity doen; zoals edpnet; en niet aan bedrijven die snel geld hebbe geroken; zoals Adsl2fit, Realdsl en Dommel :)

De eerste is een flop gebleken; de tweede heeft ook al probs gehad; en dommel; tsja; kleiner dan klein zulle we maar zegge ? :)


... in het geval van RealDSL is het meer een uitbreiding van de diensten van Realroot, dan van 'geld geroken hebben', want ze zouden voor hun aanbod wel meer gevraagd kunnen hebben, kvin het wel een schappelijke prijs :-)

vergelijk het maar me een godsdienst, ge kiest er ééntje omdat ge erin gelooft, maar ge moet niet geloven eh, ge kunt ook gewoon een internetloze atheïst zijn als het ware :wink:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

FlashBlue schreef:-edpnet heeft al geen 36u disconnect meer ( Dial-up Duration : 262:51:01
(en das in uur), dyn ip's stammen nog uit de tijd van dial up bij mijn weten )


De meeste ISP's gebruiken nog steeds dynamische IP's. Mijn routerlog laat duidelijk een heel regelmatige disconnect zien. Een jaar geleden was ik bij Scarlet, en toen kon ik soms een dag of 5 hetzelfde IP adres hebben, maar EDPnet (zoals zovelen) verbreken regelmatig de verbinding.

En alhoewel de meeste mensen tegenwoordig inderdaad bijna allemaal 24/7 geconnecteerd zijn met een router, zou het goedkoop aanbieden van een vast IP adres toch toch een grotere range adressen vereisen die de ISP zich moet toe-eigenen.
Flashblue

Begrijp me anders verkeerd ofzo :wink: :P

1) het zijn inderdaad nog steeds dynamische ip's en edpnet disconnet ook af en toe idd

2) edpnet disconnect niet elke 36u zoals bvb belgacom wel doet, ik zit geregeld 5a 6a dagen online met hetzelfde ip, zonder disconnects ertussen.

Wat natuurlijk ook een optie is voor edpnet; bied gewoon zoals nu een dyn ip aan, en bied de mensen de mogelijkheid om voor een eenmalige setupkost; of een klein bedrag (1 a 2 euro ofzo) per maand een vast ip te hebben. Op die manier kom je de mensen tegemoet die graag een fixed ip hebben, en behoudt je toch de situatie dat 99% van de klanten een dyn ip heeft .
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Flashblue schreef:2) edpnet disconnect niet elke 36u zoals bvb belgacom wel doet, ik zit geregeld 5a 6a dagen online met hetzelfde ip, zonder disconnects ertussen.


Hier heb ik toch mooi om de 36u exact een disconnect. Het gebeurd maar uitzonderlijk (nu al weer een maand geleden) dat ik 3-5 dagen verbonden ben (meestal wordt mijn verbuik da n ook maar gedeeltelijk meegeteld) :p
Laatst gewijzigd door MRC101 op 20 jan 2006, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

Vraag, aangezien ik dit in de pagina's nog niet gelezen heb..

Als je nu EDPNET flexi Go abbo hebt van 29 euro, word je dan automatisch overgezet naar dit nieuwe abbonnement of moet je dit zelf aangeven? Ik neem aan dat je dan ook geen activatiekosten hoeft te betalen bij een interne omschakeling?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Edward Valckx schreef:De meeste ISP's gebruiken nog steeds dynamische IP's. Mijn routerlog laat duidelijk een heel regelmatige disconnect zien. Een jaar geleden was ik bij Scarlet, en toen kon ik soms een dag of 5 hetzelfde IP adres hebben, maar EDPnet (zoals zovelen) verbreken regelmatig de verbinding.


Well, ben nu al 3 dagen geconnecteerd, daarvoor 5 dagen op dezelfde ip & connectie. Er is niet zoals Belgacom om de 36h een disconnect.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

CronoS schreef:Vraag, aangezien ik dit in de pagina's nog niet gelezen heb..

Als je nu EDPNET flexi Go abbo hebt van 29 euro, word je dan automatisch overgezet naar dit nieuwe abbonnement of moet je dit zelf aangeven? Ik neem aan dat je dan ook geen activatiekosten hoeft te betalen bij een interne omschakeling?


Je moet dit zelf aanvragen en moet helaas ook de activatiekost ook betalen (die je wel terug verdiend hebt na enkele maanden doordat je maandelijks minder betaald).
Persoonlijk vind ik wel dat wel dat we als trouwe klant gratis zouden moeten kunnen overschakelen aangezien we ook nog eens voor een jaartje blijven :).
Laatst gewijzigd door MRC101 op 20 jan 2006, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

CronoS schreef:Als je nu EDPNET flexi Go abbo hebt van 29 euro, word je dan automatisch overgezet naar dit nieuwe abbonnement of moet je dit zelf aangeven? Ik neem aan dat je dan ook geen activatiekosten hoeft te betalen bij een interne omschakeling?


Staat op de vorige pagina ergens ( laaste post onderaan - die van mij ). Men ging vandaag bespreken wat men ging doen met bestaande klanten.

Ik quote: "De laatste details aangaande van wat mogelijk is voor bestaande klanten worden morgen finaal beslist. Dus hier kom ik nog op terug.".

Heb nog geen responce gehad van de helpdesk intussen ivm deze beslising.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Well, ben nu al 3 dagen geconnecteerd, daarvoor 5 dagen op dezelfde ip & connectie. Er is niet zoals Belgacom om de 36h een disconnect.


Bij mij dus wel. Misschien heeft dit te maken met het lijnprofiel dat men heeft. Ik heb 3.3Mbps/384kbps. Welke connectie hebben de mensen die dagen aan een stuk geen disconnect krijgen?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Edward Valckx schreef:
Well, ben nu al 3 dagen geconnecteerd, daarvoor 5 dagen op dezelfde ip & connectie. Er is niet zoals Belgacom om de 36h een disconnect.


Bij mij dus wel. Misschien heeft dit te maken met het lijnprofiel dat men heeft. Ik heb 3.3Mbps/384kbps. Welke connectie hebben de mensen die dagen aan een stuk geen disconnect krijgen?


3.3Mbps / 384kbps... Zelfde als u nogtans. Heb mijn logs gecontrolleerd van men router, en is duidelijk. 19de reconnect, 12de reconnect.
FlashBlue

Meson 4000'je , 4mbit/512k dus :)
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Man man man.... je kan altijd wel iets vinden om over te klagen blijkbaar :?

Ja, in het buitenland is het allemaal beter, en ja, Telenet is toch nog sneller, en ja een FUP is nog beter, en ja, het aanbod valt tegen want je had nog meer verwacht, en ja je wil nog 1 euro korting omdat je een e-mail adres minder wil etc.... :roll:

Sorry, maar dit is gewoon een geweldig aanbod. Vergelijk met alles op de markt en dit is toch wel moeilijk te kloppen.
(en please probeer niet te verkopen dat Dommel toch nog goedkoper is op het moment: da's dan enkel als je rond de 30GB zit, alles eronder én erboven is EDPnet interessanter).

Nee, ik zie echt niet waarom je (ik dus) niet zou overstappen. Het mailke met de vraag welke sync/speed ik mag verwachten is vertrokken, hopelijk zijn we daarna ook vertrokken met een fijn nieuw abo :-D
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Indien ze het nachtsurfen kunnen waarmaken, is dit het beste wat .be aanbied voor deze prijs,met als pluspunt hun kwaliteit en service.

Veel succes om voor €39.95 een formule te vinden die 100 GB, of als nachtsurfen werkt 200 GB, te vinden. Ik vind dit persoonlijk het beste wat ik gezien heb in jaren.


Hier kan telenet en skynet nog wat van leren. 4mbit is al meer dan snel genoeg, 10-20 mbit is pure overkill aan die lage limieten.

2006 begint hoopgevend.
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Teebee schreef:Indien ze het nachtsurfen kunnen waarmaken, is dit het beste wat .be aanbied voor deze prijs,met als pluspunt hun kwaliteit en service.

Veel succes om voor €39.95 een formule te vinden die 100 GB, of als nachtsurfen werkt 200 GB, te vinden. Ik vind dit persoonlijk het beste wat ik gezien heb in jaren.


Hier kan telenet en skynet nog wat van leren. 4mbit is al meer dan snel genoeg, 10-20 mbit is pure overkill aan die lage limieten.

2006 begint hoopgevend.


Mensen, wel niet vergeten dat je voor €39.95 een "limiet" van 60 GB krijgt.
Je kan vragen aan EDPnet om die zowieso te verhogen naar 100 GB.
Indien je dit doet wordt enkel het verbruik tussen de 60 en de 100 GB extra meegerekend.
Nu, voor dat bedrag mag je al véél verzetten dus is dit imho wel een van d betere aanbiedingen die er zijn. Vooral als je kijkt hoe stabiel het netwerk nu is alhoewel dit geen garantie is naar de toekomst.

Grtz,
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Jos77 schreef:Man man man.... je kan altijd wel iets vinden om over te klagen blijkbaar :?

Ja, in het buitenland is het allemaal beter, en ja, Telenet is toch nog sneller, en ja een FUP is nog beter, en ja, het aanbod valt tegen want je had nog meer verwacht, en ja je wil nog 1 euro korting omdat je een e-mail adres minder wil etc.... :roll:

Sorry, maar dit is gewoon een geweldig aanbod. Vergelijk met alles op de markt en dit is toch wel moeilijk te kloppen.
(en please probeer niet te verkopen dat Dommel toch nog goedkoper is op het moment: da's dan enkel als je rond de 30GB zit, alles eronder én erboven is EDPnet interessanter).


Ik neem aan dat dat op mij bedoeld is ... dus :
Ten eerste klaag ik niet - ik vraag gewoon of er niet de mogelijkheid is tot een fixed ip abo dat niet "duur" is (het nieuwe abo is al goedkoper dan de vorige die ze hadden; dat is waar :) ).
En als je goed leest vraag ik geen korting omdat ik dat emailadres niet wil; maar vraag ik of er geen abo kan komen met bvb fixed ip of andere voorwaardes ipv dat emailadres en webspace.

Ik ben al 2 jaar lang klant bij edpnet; en heel tevreden; en leg elke maand tusse de 80 en 100 euro neer voor men connectie inc trafiek, en heb daar geen probleem mee; want ik ben heel tevreden.

En dommel ? lees even men voorgaande posts; ik heb geen vertrouwen in firmas die eventjes als nevenactiviteit isp willen gaan spelen :)

Dusja, voor je komt zagen dat ik niet tevreden ben; even alle voorgaande posts van me lezen ;) ik ben tevreden van edpnet; heel tevreden zelfs :)

Om het even samen te vatten draait het mij erom of het niet mogelijk is om een power user abo aan te bieden met : geen webspace of mailadressen, fixed ip; en 512 of 640 k upstream . Voor bvb 80 euro inc Btw. Simpel omdat meeste power users sowieso de webspace en mails niet gebruiken; en liever een iets lagere prijs zien; of meer trafiek.

Indien het antwoord van edpnet staff is dat dat niet mogelijk is omv marketing of technische redenen; dan zal ik met plezier een ADSL max6 fix nemen als replacement van men meson 4000 ;)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Mensen, wel niet vergeten dat je voor €39.95 een "limiet" van 60 GB krijgt.
Je kan vragen aan EDPnet om die zowieso te verhogen naar 100 GB.
Indien je dit doet wordt enkel het verbruik tussen de 60 en de 100 GB extra meegerekend.


Correctie: het verbruik tussen 20 GB en 100 GB wordt dan extra gerekend (aan slechts 0,25 euro/GB).
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Men opzegbrief naar scarlet-surfadsl is verzonden :P

In loop van volgende week moet het duidelijk worden of ik naar dommel of edpnet ga. Allicht edpnet ... maar wie weet welke nieuwe voorwaarde qua trafiek dommel gaat aanbieden naar aanleiding wijzigingen bij edpnet ... :wink:
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

FlashBlue schreef:Ik neem aan dat dat op mij bedoeld is ... dus :

Nope, niemand in het vizier, enkel de teneur van een aantal posts.
FlashBlue schreef:En dommel ? lees even men voorgaande posts; ik heb geen vertrouwen in firmas die eventjes als nevenactiviteit isp willen gaan spelen :)

Dat was dus o.a. op een andere post. :troosten:
FlashBlue schreef:Dusja, voor je komt zagen dat ik niet tevreden ben; even alle voorgaande posts van me lezen

Wees gerust, ik heb de hele thread doorgeploegd (en zagen mag ik niet van mijn vrouw :mrgreen: ).... als ik van ISP verander, wil ik zoveel mogelijk informatie en feedback van anderen. :wink:

Het viel me gewoon op dat er velen om uiteenlopende redenen deze formule nog altijd niks vonden, terwijl je toch hard je best zal moeten doen om iets beters te vinden op dit moment....

On-topic: gisterenavond een aanvraag gedaan bij support om mijn lijnprofiel te bekijken, deze ochtend al antwoord :-D Als dit de support is die ik mag verwachten, dan zie ik geen reden meer om niet over te stappen. Allez, we gaan dat Scarlet-contract eens opduikelen :twisted:
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Jos77 schreef:On-topic: gisterenavond een aanvraag gedaan bij support om mijn lijnprofiel te bekijken, deze ochtend al antwoord :-D Als dit de support is die ik mag verwachten, dan zie ik geen reden meer om niet over te stappen. Allez, we gaan dat Scarlet-contract eens opduikelen :twisted:


Dat is inderdaad de support die je mag verwachten. Gisteren zelf een mailtje gestuurd met betrekking tot de afstand naar de centrale en reeds na 2u antwoord en dit is géen uitzondering!
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Even een vraagje aan edpnet gericht: Gaat er iets veranderen met de nieuwe abo's met betrekking tot de connectiviteit naar de newsserver? Of komen er sowieso veranderingen qua snelheid of provider?
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

We zijn op dit ogenblik nog steeds een aantal alternatieven aan het onderzoeken. Op dat vlak kunnen we vandaag dan ook nog geen toezeggingen doen.
internet, fiber & telephony
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

EDPnet schreef:We zijn op dit ogenblik nog steeds een aantal alternatieven aan het onderzoeken. Op dat vlak kunnen we vandaag dan ook nog geen toezeggingen doen.


Ik verwacht ook geen toezeggingen hoor ;)
Ik hoop alleen stiekem dat de snelheid wat hoger gaat komen te liggen...
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Kerberos schreef:
EDPnet schreef:We zijn op dit ogenblik nog steeds een aantal alternatieven aan het onderzoeken. Op dat vlak kunnen we vandaag dan ook nog geen toezeggingen doen.


Ik verwacht ook geen toezeggingen hoor ;)
Ik hoop alleen stiekem dat de snelheid wat hoger gaat komen te liggen...


Het is volkomen aanvaardbaar de ze de snelheid van de newsserver cappen, want ze bieden deze service gratis aan, en zij moeten ervoor betalen bij Giganews.

Giganews is gewoon de beste usenetprovider. Alleen spijtig dat EDPnet de snelheid OOK toeknijpt voor mensen die een echte Giganews account hebben zoals ikzelf :-( (dit is pas sinds een paar maanden zo)
matx5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 mei 2005, 23:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

dit is een zeer antrekkelijk aanbod, het is tijd om van skynet over te stappen :twisted:

btw: welke gegevens heeft edpnet nodig om een lijntest te doen?
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Edward Valckx schreef:
Het is volkomen aanvaardbaar de ze de snelheid van de newsserver cappen, want ze bieden deze service gratis aan, en zij moeten ervoor betalen bij Giganews.

Giganews is gewoon de beste usenetprovider. Alleen spijtig dat EDPnet de snelheid OOK toeknijpt voor mensen die een echte Giganews account hebben zoals ikzelf :-( (dit is pas sinds een paar maanden zo)


"Gratis" is hier toch wel een groot woord hoor. Uiteindelijk betalen mensen wel hun maandelijks abbonement.

Ik ben zelf volop voorstander van het flexi-systeem waarin mensen zelf hun diensten kiezen waarvan ze willen gebruik maken, en waarvoor ze dus ook willen betalen.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Edward Valckx schreef:
FlashBlue schreef:-edpnet heeft al geen 36u disconnect meer ( Dial-up Duration : 262:51:01
(en das in uur), dyn ip's stammen nog uit de tijd van dial up bij mijn weten )


De meeste ISP's gebruiken nog steeds dynamische IP's. Mijn routerlog laat duidelijk een heel regelmatige disconnect zien. Een jaar geleden was ik bij Scarlet, en toen kon ik soms een dag of 5 hetzelfde IP adres hebben, maar EDPnet (zoals zovelen) verbreken regelmatig de verbinding.

En alhoewel de meeste mensen tegenwoordig inderdaad bijna allemaal 24/7 geconnecteerd zijn met een router, zou het goedkoop aanbieden van een vast IP adres toch toch een grotere range adressen vereisen die de ISP zich moet toe-eigenen.
de reden hiervoor is duidelijk: nieuwe ip ranges kosten geld
statistisch gezien zit slechts 40% van de klanten online op hetzelfde moment
=> minder ip ranges

een belgisch vb: telenet heeft een stuk minder ip adressen available dan ze kabelklanten hebben, ze komen nite in problemen door dat statistisch gegeven van hierboven, als ze wel statistisch ip zouden geven hebben ze uiteraard wel een probleem en dat kost wel geld natuurlijk, waarom denk je dat edpnet slechts 29 euro vraagt voor zo'n dienst in vgl met andere isps? (elke isp doet dit hoor dus geen steen richting edpnet)

nota2 on topic: ik snap evenmin alle negatieve commentaar, ik vind het zowat het meest competitieve abbo dat er op de markt is

en on topic3: ik gebruik zelf gene usenet/giganews of newsgroups in het algemeen, maar wat ik hoor van klachten vind ik dat wel begrijpbaar en zou dat misschien iets meer mogen zijn, maar ik denk dat daar dan wel geld zal moeten voor betaald worden, dit is eenzelfde dienst die je extra krijgt zoals een email of webspace....
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Praetorian schreef:nota2 on topic: ik snap evenmin alle negatieve commentaar, ik vind het zowat het meest competitieve abbo dat er op de markt is


Ik denk dat mensen zich te neig blindstaren op de aanbod in Nederland, Frankrijk, Zweden etc... En de Belgische markt die zo langzaam evolueert tegenover de andere marketen.

In mijn ogen is EDPnet hun nieuw abonnement met 100GB + nachtsurfen perfect. En dan kan je nog blokjes bijkopen normaal aan de oude 1€ prijzen als je dan echt ni toekomt :eek:
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Arqentus schreef:
Ik denk dat mensen zich te neig blindstaren op de aanbod in Nederland, Frankrijk, Zweden etc... En de Belgische markt die zo langzaam evolueert tegenover de andere marketen.

In mijn ogen is EDPnet hun nieuw abonnement met 100GB + nachtsurfen perfect. En dan kan je nog blokjes bijkopen normaal aan de oude 1€ prijzen als je dan echt ni toekomt :eek:


Het staat toch boven paal en water dat België nog veel goed heeft te maken wat betreft internet, maar alle kleine voorwaartse sprongetjes naar een beter abbo moeten we zeker aanmoedigen en zelfs proberen de markt duidelijk te maken dat het nogaltijd beter kan.

Ik ben wel eens benieuwd wat Dommel er tegenover stelt, dat vind ik nu eens plezant dat andere ISP een tegenwoord geven tov de concurrentie :)
Laatst gewijzigd door Tae op 21 jan 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Arqentus schreef:
Praetorian schreef:nota2 on topic: ik snap evenmin alle negatieve commentaar, ik vind het zowat het meest competitieve abbo dat er op de markt is


Ik denk dat mensen zich te neig blindstaren op de aanbod in Nederland, Frankrijk, Zweden etc... En de Belgische markt die zo langzaam evolueert tegenover de andere marketen.

In mijn ogen is EDPnet hun nieuw abonnement met 100GB + nachtsurfen perfect. En dan kan je nog blokjes bijkopen normaal aan de oude 1€ prijzen als je dan echt ni toekomt :eek:

very true
moet niet verwachten dat de belgische markt de achterstand in 1 dag opeens inhaalt, dat is niet haalbaar want anders kom je het realdsl probleem tegen of tele2 all-in die het direct al moet inleveren... en a2f ligt ook nog vers in het geheugen. concentratie van leechers op 1 isp kunnen echt wel een isp doen kapseizen
Gast

Jos77 schreef:En dommel ? lees even men voorgaande posts; ik heb geen vertrouwen in firmas die eventjes als nevenactiviteit isp willen gaan spelen :)


Als ge u goed geinformeerd had zoude moeten weten dat dommel al 2 jaar adsl aansluitingen doet.
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Anonymous schreef:
Jos77 schreef:En dommel ? lees even men voorgaande posts; ik heb geen vertrouwen in firmas die eventjes als nevenactiviteit isp willen gaan spelen :)

Als ge u goed geinformeerd had zoude moeten weten dat dommel al 2 jaar adsl aansluitingen doet.

Ik vermoed een foutje bij het quoten? Het moest dit zijn:
FlashBlue schreef: ...
Gast

Jos77 schreef:Ik vermoed een foutje bij het quoten?


sorry, Jos77 my mistake.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kan men bij die fixed ip's ook extra ips bij nemen of is er maar max 1 ip voorzien worden er daar ook 36 u disconnects uitgevoerd, .. kan het op raw copper.. enz
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Bij de andere fix abo's kan je voor 1e per maand per ip; extra ip's bijnemen; dus ik neem aan dat dat bij het nieuwe abo ook zo zal zijn.

over die 36e, ik blijf erbij da ik er zelfs op een dyn ip lijn geen 36u disconnects heb bijzitte; maar het zou natuurlijk handig zijn als een fixed ip lijn gewoon niet disconnect ...


Morgen zal edpnet wel antwoorden op alle vragen denk ik :)
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

matx5 schreef:btw: welke gegevens heeft edpnet nodig om een lijntest te doen?

Uw telefoonnummer volstaat.
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

TVDE schreef:Waarom niet nog even wachten tot ADSL2+ beschikbaar is ?
Bij EDPnet normaal gezien vanaf Januari, jaja 2006 :)


TVDE schreef:Als verantwoordelijke voor marketing & product management binnen EDPnet weet je soms net iets meer he :P


Ik w8 nogaltijd op ADSL2...
Simba
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 jan 2005, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Hoe zit het met bestaande abonnementen (ex-adsl2fit)? Krijgen die ook een nachttarief voor hun volumemeter? En wordt ook daar de glijdende volume meter afgeschaft?
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

witte! schreef:
TVDE schreef:Waarom niet nog even wachten tot ADSL2+ beschikbaar is ?
Bij EDPnet normaal gezien vanaf Januari, jaja 2006 :)


De eerste opleveringen zullen spijtig genoeg maar voor maart/april zijn. Upgraden als EDPnet klant naar de nieuwe ADSL2+ abonnementen zal natuurlijk zonder probleem mogelijk zijn.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Ja & Ja :-D

Simba schreef:Hoe zit het met bestaande abonnementen (ex-adsl2fit)? Krijgen die ook een nachttarief voor hun volumemeter? En wordt ook daar de glijdende volume meter afgeschaft?
internet, fiber & telephony
50cent
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2005, 16:07

EDPnet schreef:
witte! schreef:
TVDE schreef:Waarom niet nog even wachten tot ADSL2+ beschikbaar is ?
Bij EDPnet normaal gezien vanaf Januari, jaja 2006 :)


De eerste opleveringen zullen spijtig genoeg maar voor maart/april zijn. Upgraden als EDPnet klant naar de nieuwe ADSL2+ abonnementen zal natuurlijk zonder probleem mogelijk zijn.


Moet je dan eigenlijk 2 maal een activatiekost betalen als je nu upgrade naar een max abonnement en dan in maart/april naar een adsl2 abonnement? Of valt deze dan weg voor mensen die net geupgrade hebben.
Gesloten

Terug naar “Telecom nieuws”