Jos77 schreef:Man man man.... je kan altijd wel iets vinden om over te klagen blijkbaar
Ja, in het buitenland is het allemaal beter, en ja, Telenet is toch nog sneller, en ja een FUP is nog beter, en ja, het aanbod valt tegen want je had
nog meer verwacht, en ja je wil nog 1 euro korting omdat je een e-mail adres minder wil etc....
Sorry, maar dit is gewoon een geweldig aanbod. Vergelijk met alles op de markt en dit is toch wel moeilijk te kloppen.
(en please probeer niet te verkopen dat Dommel toch nog goedkoper is op het moment: da's dan enkel als je rond de 30GB zit, alles eronder én erboven is EDPnet interessanter).
Ik neem aan dat dat op mij bedoeld is ... dus :
Ten eerste klaag ik niet - ik vraag gewoon of er niet de mogelijkheid is tot een fixed ip abo dat niet "duur" is (het nieuwe abo is al goedkoper dan de vorige die ze hadden; dat is waar
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
En als je goed leest vraag ik geen korting omdat ik dat emailadres niet wil; maar vraag ik of er geen abo kan komen met bvb fixed ip of andere voorwaardes ipv dat emailadres en webspace.
Ik ben al 2 jaar lang klant bij edpnet; en heel tevreden; en leg elke maand tusse de 80 en 100 euro neer voor men connectie inc trafiek, en heb daar geen probleem mee; want ik ben heel tevreden.
En dommel ? lees even men voorgaande posts; ik heb geen vertrouwen in firmas die eventjes als nevenactiviteit isp willen gaan spelen
Dusja, voor je komt zagen dat ik niet tevreden ben; even alle voorgaande posts van me lezen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ik ben tevreden van edpnet; heel tevreden zelfs
Om het even samen te vatten draait het mij erom of het niet mogelijk is om een power user abo aan te bieden met : geen webspace of mailadressen, fixed ip; en 512 of 640 k upstream . Voor bvb 80 euro inc Btw. Simpel omdat meeste power users sowieso de webspace en mails niet gebruiken; en liever een iets lagere prijs zien; of meer trafiek.
Indien het antwoord van edpnet staff is dat dat niet mogelijk is omv marketing of technische redenen; dan zal ik met plezier een ADSL max6 fix nemen als replacement van men meson 4000
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)