Pagina 4 van 10
Geplaatst: 04 okt 2005, 19:33
door ubremoved_983
prodata schreef:kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...
ditCh heeft geen zin, want ditCh werkt daar niet meer !
Geplaatst: 04 okt 2005, 19:36
door netdata
ditCh schreef:want ditCh werkt daar niet meer !
Ah das goed.
BTW als je werk zoekt als webdesigner we zoeken nog ne freelancer voor graphic design...
Geplaatst: 04 okt 2005, 20:06
door nickxbe
ditCh schreef:prodata schreef:kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...
ditCh heeft geen zin, want ditCh werkt daar niet meer !
Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
Geplaatst: 04 okt 2005, 20:13
door ubremoved_983
nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
Geplaatst: 04 okt 2005, 20:25
door netdata
ditCh schreef:nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
Ja weet je begrijp da goe genoeg za, als ze je de middelen nie geven om goe helpdesker te zijn...
Geplaatst: 04 okt 2005, 20:58
door nickxbe
ditCh schreef:nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
Ok ditch, toch bedankt voor altijd je vriendelijke response! succes verder...
Geplaatst: 05 okt 2005, 01:41
door Robbe
ditCh schreef:nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
hopelijk is die eve vriendelijk
alvast succes me uw nieuwe professionele bezigheid
Geplaatst: 05 okt 2005, 20:02
door zeppos4
Vandaag was het in de namiddag onmogelijk te helpdesk te bereiken. Van mij mogen ze da voice menu nu al afvoeren/aanpassen aangezien de interval voor het laten rinkelen geweldig laag is gezet -> direct antwoordapparaat.
Eergisteren kerel van bgc langsgeweest, nu heb ik tenminste al de goeie syncronisatiewaarden, maar verbinding maken is helaas nog te veel gevraagd. Nu 1 maand en 8 dagen na "aansluiting". Tis te hopen dat de ombudsman realroot snel aanspoort om met een oplossing te komen, van realroot zelf hoef ik niet te veel initiatief te verwachten.
Geplaatst: 05 okt 2005, 22:07
door rsca
spijtig van die vele disconnects of anders is realdsl vrij goed
Geplaatst: 06 okt 2005, 08:16
door Ofloo
rsca schreef:spijtig van die vele disconnects of anders is realdsl vrij goed
inderdaad de laatste tijd toch.. vind dat het al hard gebeterd is..
Geplaatst: 06 okt 2005, 16:07
door nickxbe
En als 't goed gaat zeggen we 't ook:
't gaat goed!!!!
Geplaatst: 06 okt 2005, 19:23
door zeppos4
Bij mij gaatet idd ook goed
Vandaag alle problemen van de baan, eindelijk verbinding kunnen maken:
Down:
2486kbit/s
or
311kbyte/s
Up:
417kbit/s
or
52kbyte/s
Alles OK dus.
Geplaatst: 06 okt 2005, 23:16
door nickxbe
niet zo snel als bij u maar kom in de buurt : )
Geplaatst: 07 okt 2005, 04:17
door Perkele
De laatste 2 maanden heb ik die snelheid exact 1 dag gehad, dat was eergisteren, en was zeer tevreden. Gisteren ging het overdag trager dan smallband bij Telenet, na 18u30 ging het terug tegen 100 kByte/sec.
Er is nog nooit iemand langs geweest om het zelf te constateren hoe dikwijls ik ook al gebeld heb.
edit: Heel de avond en nacht aan max 100kByte/sec gedownload, vanaf een uur of 7 deze morgen is de snelheid terug onder de 10kB/sec gezakt.
Als ze het niet kunnen oplossen, moeten ze mijn contract maar opzeggen en ga ik naar Versatel. Daar moet je geen 121 euro aansluitkosten betalen, abo is goedkoper en je krijgt er nog een modem gratis ook.
Geplaatst: 07 okt 2005, 07:48
door Greetings
Ik zou zeggen aan de mensen van RDSL:
Al vele problemen zijn hersteld, maar er zijn er nog die te wachten staan. Zoals de vele disconnects de laatste tijd... Anders m'n complimenten.
Geplaatst: 07 okt 2005, 11:12
door Fra
sorry hoor,
maar wtf is dit voor een isp.
Je belt, ik krijg geen connectie op me modem,
en dan ewa gezever blalba, en tenslotte zeggen ze
dat ze zullen zien wat ze gaan doen,
ondertussen weeral een week geleden, en weer geen telefoon.
dat ze dan iets doen
niet normaal.
en dat van de ombutsman zouw niet eens een slecht gedacht zijn...
Geplaatst: 07 okt 2005, 13:22
door amedee007
same here, ik bel naar hun, tzou belgacom zijn, bel naar belgacom die zegt alles inorde, ik bel terug naar hun , dan is het telenet, telenet zou het nog nie inorde gedaan (week verder) maandag zou ik op internet gekunt hebbe we zijn nu vrijdag nu is het al volgende week kunde op internet en we beloven u nie echt meer een dag kan maandag zijn of vrijdag, maar men skynet is nu wel al down... dus zit ik een weekend/week/maand??? zonder internet echt LEUK kmoet bij men lief op internet gaan. om men werk te doen voor school echt tof! En als ik niet bel dan gebeurd er niks... is echt pijnlijke situatie!!
PS: mail support kennen ze blijkbaar niet, 10mails gezonden geen 1 terug gekregen er is alleen telefoon support (als er dan opgepakt word)
PS2: vind spijtig dat karel/ditch er nie meer is, lijkt mij een professioneler iemand...
Geplaatst: 08 okt 2005, 12:09
door poohbeer
Ik ben zowaar aan 300kB/s bezig :o
Ben eens benieuwd of ze iets hebben gedaan of dat't gewoon wat stillekes is op de lijn vandaag. Noujah, zal wel gewoon wa stiller op de lijn zijn vandaag.. vannacht was het nog gewoon 100kB/s en 't is zaterdag.. Realdsl is nie aan't werken dus.
Geplaatst: 08 okt 2005, 19:26
door DaNi0
Wie weet is 't door die nieuwe knul.
Geplaatst: 08 okt 2005, 19:36
door meon
DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
Dat was een van de voorwaarden om aangenomen kunnen worden eh, ge moet minstens 34 mbit meebrengen
Geplaatst: 08 okt 2005, 21:30
door poohbeer
DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
Geplaatst: 08 okt 2005, 21:50
door Ofloo
poohbeer schreef:DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
wie weet zijn ze het allemaal wat aan het wegstoppen en hebben ze de caps naar een ander tijdstip verplaatst !
Geplaatst: 09 okt 2005, 13:52
door poohbeer
Ofloo schreef:poohbeer schreef:helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
wie weet zijn ze het allemaal wat aan het wegstoppen en hebben ze de caps naar een ander tijdstip verplaatst !
'k geloof niet dat't hier om caps gaat. Dan zou de snelheid juist erg stabiel zijn.
Geplaatst: 09 okt 2005, 13:54
door zeppos4
Kan je dan ook je beschuldigingen hard maken dat ze caps plaatsen op bepaalde tijdstippen. Welke tijdstippen dan, kan het nu niet controleren aangezien mijn payserver nog niet in orde is en 24h/24h downloaden zit er nog niet in. Het schommelt altijd tussen de 300-320kB/s, grotere schommelingen als bij Scarlet maar er is met te leven.
Geplaatst: 09 okt 2005, 16:18
door Ofloo
zeppos4 schreef:Kan je dan ook je beschuldigingen hard maken dat ze caps plaatsen op bepaalde tijdstippen. Welke tijdstippen dan, kan het nu niet controleren aangezien mijn payserver nog niet in orde is en 24h/24h downloaden zit er nog niet in. Het schommelt altijd tussen de 300-320kB/s, grotere schommelingen als bij Scarlet maar er is met te leven.
nu lijkt het weer in orde maar daar voor was het telkens een vaste constante snelheid op een bepaald tijdstip wat is het dan? netwerk traffic of wat?
Geplaatst: 09 okt 2005, 18:57
door nickxbe
Zolang je maar dingen download die je ook gebruikt, ach dan is 't goed.. vind het onzin om 24/24 te downloadne en er vervolgens niets mee te doen.
Geplaatst: 09 okt 2005, 19:23
door rsca
Kan iemand mij de 2 dns servers van realdsl geven die op de site staan.
thx
Geplaatst: 09 okt 2005, 22:03
door Lukse
rsca schreef:Kan iemand mij de 2 dns servers van realdsl geven die op de site staan.
thx
Primary DNS (217.22.50.3)
Secondary DNS (83.217.75.130)
Geplaatst: 09 okt 2005, 22:36
door zeppos4
Wel te verstaan dat je dvd's van 4.5 GB per stuk afhaalt, dan kom je heus wel aan 24/24h.
Geplaatst: 10 okt 2005, 07:34
door Greetings
Your current download speed:
2446kbit/s or 306kbyte/s
Your current upload speed:
409kbit/s or 51kbyte/s
Best wel mooi
Gedaan?
Geplaatst: 10 okt 2005, 11:30
door Sebbe
De website van RealDSL blijkt niet echt meer te bestaan, tenzij voor klanten?! Reeds 3 weken geleden hebben wij een aanvraag ingediend, een antwoord hebben we echter nog niet gekregen. Zelfs niet op de 2 bijkomende mailtjes die ik heb verstuurd... Iemand een idee wat er aan de hand is?
Geplaatst: 10 okt 2005, 11:44
door Perkele
Die antwoorden nooit op emails.
Heel 't weekend heb ik 100-150 kByte/sec gehad, wat snel is in mijn geval, vanaf deze morgen is het terug droevig gesteld, ik krijg amper webpagina's geopend. Die van de helpdesk weet enkel te vermelden "eum, wij leveren je een 3.3 Mbit signaal, je ping is wel wat laag, het probleem zit niet bij ons maar bij Telenet die het netwerk verzorgt", een ticket aanmaken deed die helpdesker niet. Ik heb gvd geen contract met Telenet maar met RealDSL!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 200 kbit/s or 25 kbyte/s
- Upload speed : 154 kbit/s or 19 kbyte/s
Mon Oct 10 2005 at 11:33:56 UTC+0200
Geplaatst: 10 okt 2005, 12:24
door Ofloo
nickxbe schreef:Zolang je maar dingen download die je ook gebruikt, ach dan is 't goed.. vind het onzin om 24/24 te downloadne en er vervolgens niets mee te doen.
Daarom is het ook FUP en geen unlimited traffic eh
Geplaatst: 12 okt 2005, 16:03
door zeppos4
Blijkbaar werkt die nieuwe niet op woensdag. Vandaag al op verschillende tijdstippen geprobeerd ivm domein/hosting en altijd bezet-toon, vorige week hetzelde liedje. Er staat in mijn contract dat ik recht heb op een helpdesk tijdens de kantooruren en die krijg ik niet. Vreemd toch
Geplaatst: 14 okt 2005, 15:29
door rsca
Soms heb ik een snelheid van 160 kb's en ook snelheden rond de 300kb's
Hoe kan dat nu...
Geplaatst: 15 okt 2005, 03:58
door Ofloo
gewoon geen gegarandeerde snelheid als ik niet beter wist lijkt dit op de kabel lol
Geplaatst: 15 okt 2005, 20:11
door DaNi0
Ofloo schreef:gewoon geen gegarandeerde snelheid als ik niet beter wist lijkt dit op de kabel lol
Op de kabel...? Ik haal constante snelheden van 5.05mbps hoor...
Geplaatst: 15 okt 2005, 22:48
door alfadude
Leuk voor je,
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
Geplaatst: 16 okt 2005, 00:30
door Ofloo
alfadude schreef:Leuk voor je,
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
wat bedoelde u download toch x aantal GB's ?? what heeft u download nu met uw snelheid te maken..
Geplaatst: 16 okt 2005, 09:46
door netdata
Ofloo schreef:
wat bedoelde u download toch x aantal GB's ?? what heeft u download nu met uw snelheid te maken..
Omdat hun bulk van klanten daarvoor naar realDSL stapt.
NIET voor de snelheid, wel voor de FUP