Splitter schreef: 10 nov 2022, 20:44zo eenvoudig kan proximus geen truukendoos opendoen, het groothandelsaanbod is vastgelegd door het BIPT, en daar hebben alle partijen zich aan te houden.
(en dat is gelijk voor iedere provider die rechtstreeks afneemt via proximus, maar verschilt enkel afhankelijk van wat/waar/hoeveel je afneemt)
dus het is niet zo dat proximus kan zeggen "he, we willen jullie weg, we gaan de regels veranderen".
Corruptie zit overal. Ik heb mijn roze bril al lang geleden afgezet.
Stefaand schreef: 11 nov 2022, 10:26
10 minuten in de felle zon gaan zitten is 1000x schadelijker: niet alleen de gevaarlijke UV-straling maar ook de schadelijke kosmische straling die zelfs 's avonds bij een nachtelijke wandeling op u vallen sinds je geboorte tot je laatste adem. Vertrouw gewoon op de wetenschap: die heeft je ook wifi en fiber optics gegeven. Het is juist NIET vertrouwen op de wetenschap dat schadelijk is: wegwuiven van de invloed van CFK op de ozonlaag, wegwuiven van de menselijke invloed op de global warming, wegwuiven de invloed van lood in brandstoffen door de industrie ondanks bewijzen dat het uitermate schadelijk is voor de voortplanting, wegwuiven van de werking van vaccins (natuurlijke weerstand argument: zeg dat maar aan de vroegere oorspronkelijk bevolking van Amerika die vrijwel weggevaagd is door ziektes als mazelen die een real time grootschalig experiment waren onderworpen voor opbouwen van een natuurlijke weerstand door zich bloot te stellen aan voor hen een nieuwe infectieziekte.....helaas was dat niet echt succesvol geweest, dus vertrouw ik op vaccins ontworpen volgens wetenschappelijke inzichten). Maar dit ter zijde en ook offtopic.
Op welke wetenschap moet ik vertrouwen? Die van u of die van mij? Microgolven zijn schadelijk voor de gezondheid, dat is gewoon een wetenschappelijk feit, of je dat nu leuk vindt of niet. 10 minuten in de zon is allesbehalve schadelijk, het lichaam is hierop afgestemd door miljarden jaren evolutie. Hangt misschien af van het seizoen, huidtype, plek op aarde, ozonlaag.. Die zonnecrèmes zijn pas schadelijk. En of vaccins werken laat ik in het midden..ik ben geen expert. Vraag het eens aan Geert Vanden Bossche, misschien kan die u daar als expert wat meer over vertellen.
Ik wou er enkel maar op wijzen (om min of meer on topic te blijven) dat niet iedereen draadloos WIL gaan (of zelfs kan gaan), en ik vind het belangrijk dat men op z'n minst toch nog zelf kan kiezen. Zal de komende jaren wel geen probleem zijn met al die investeringen in glasvezel.
fmcstaartmees schreef: 11 nov 2022, 16:38
Ik zie hier heel wat paniekvoetbal ... waarom gewoon niet afwachten en de kat uit de boom kijken? ... toen Dommel op de fles ging heb ik geen moment zonder internet of telefonie gezeten hoor ...
Iedereen heeft een andere situatie, andere verwachtingen, verplichtingen enzovoorts. Het gaat er niet altijd om of men zonder internet komt te zitten, er zijn nog een hele hoop andere factoren die een rol spelen, of toch voor mij persoonlijk.