proximus TV is down.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Het heeft voor sommige klanten blijkbaar langer geduurd.
bij mij was tv kijken en tv replay geen enkel probleem maar tot gisteren ging het niet om opnames aan te klikken. na lang wachten lukte het dan wel gisteren en verliep het vlekkeloos.
bij mij was tv kijken en tv replay geen enkel probleem maar tot gisteren ging het niet om opnames aan te klikken. na lang wachten lukte het dan wel gisteren en verliep het vlekkeloos.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Normaal wordt een opname op decoders met harde schijf zoals V4 en V5 niet alleen op de harde schijf opgenomen maar tezelfdertijd ook op de server.
Indien de opname van Thuis verloren gegaan is zowel op de schijf als op de server en ook niet kan bekeken worden via TV Replay dan is er nog maar één mogelijkheid en dat is Thuis bekijken via VRT nu, zowel op de website als via de app maar dan moet men wel over een internet aansluiting beschikken.
Indien de opname van Thuis verloren gegaan is zowel op de schijf als op de server en ook niet kan bekeken worden via TV Replay dan is er nog maar één mogelijkheid en dat is Thuis bekijken via VRT nu, zowel op de website als via de app maar dan moet men wel over een internet aansluiting beschikken.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even ... 6=eengeste
Datum is bekend![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Datum is bekend
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
hmm, movies&series lijkt me wel iets waar ik wat aan kan hebben, afhankelijk van het aanbod...TiTanium schreef:We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
hoewel ik eigenlijk amper tv kijk dus op dat vlak kan het best zijn dat ik begin februari de tv aanzet en denk "oja... shit"
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
ik heb de vraag naar Scarlet net verstuurd...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Wat kost Proximus TV bij Scarlet? 15€ per maand?jackho schreef:Het schijnt dat ze bij Scarlet als tegemoetkomen een korting zullen geven op de volgende factuur.
2 uurtjes zonder TV = 15€ x 2 / 720 = €0.04 korting op je volgende factuur?
Volgens mij ook lokale opnames als de zender verdwijnt ...liber! schreef:Hou er rekening mee bij het opnemen in de cloud (nPVR) dat je opname ontoegankelijk wordt als de zender verdwijnt of je je pakket stopzet.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Dat voorlaatste even tegenspreken:
Ik heb een tijd "All Entertainment" gehad.
Op 1 van de kanalen die hierin zit, had ik een serie opname gepland.
Ondertussen zit ik al bijna een jaar zonder "All Entertainment", en toch zie ik nog dagdagelijks een opname via nPVR verschijnen.
Zonet getest: ik kan deze nog bekijken.
Ik heb een tijd "All Entertainment" gehad.
Op 1 van de kanalen die hierin zit, had ik een serie opname gepland.
Ondertussen zit ik al bijna een jaar zonder "All Entertainment", en toch zie ik nog dagdagelijks een opname via nPVR verschijnen.
Zonet getest: ik kan deze nog bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Proximus TV bij Scarlet(One) staat aangegeven als €13.5/maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Wat kost Proximus TV bij Scarlet? 15€ per maand?philippe_d schreef:jackho schreef:Het schijnt dat ze bij Scarlet als tegemoetkomen een korting zullen geven op de volgende factuur.
2 uurtjes zonder TV = 15€ x 2 / 720 = €0.04 korting op je volgende factuur?
____________________________________________________________________
Ze geven wel € 3 korting dus toch iets meer dan €0.04 korting
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Oei, dus bij de verhuis van Studio 100 is iedereen bij Telenet ook zijn opnames van die zender kwijt? Dat mensen dat nog pikken op den duur, als vroeger een zender verdween keek je gewoon verder op je DVD's of video'sphilippe_d schreef:Volgens mij ook lokale opnames als de zender verdwijnt ...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Zojuist, net na de factuur, een antwoord gekregen van Scarlet:
J.Beste klant,
Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.
Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.
Indien je nog een storing ondervindt, raden we je aan om de decoder en/of modem opnieuw op te starten. Dat doe je door de stekker enkele seconden uit het stopcontact te halen en nadien terug aan te koppelen.
Voor verdere vragen, kan je ons telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of reageren op deze mail.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebt, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.
Met vriendelijke groeten,
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Joe de Mannen,ik zie dat U voor Uw laatste bericht,de vraag aan Scarlet(over een compensatie)gestuurd heeft.Nu vraag ik mij wel af of alleen de mensen die zgz.een vraag voor compensatie aangekaart hebben er ook krijgen,en de andere klanten ...niets??
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat weet ik dus niet...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
bij mij is de mail ivm de korting ook pas na de factuur gekomen hoor. het zal dus voor de volgende factuur zijn.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik heb een vraag geopend om te kijken of er voor 'ons' ook een compensatie inzat, omdat Proximus aan het uitdelen was.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Dat bedoel ik inderdaad,bij mij ook geen korting,en ik heb wel de helpdesk gebeld,wel voor een ander vraag,maar er is niets gezegd over een korting.sdecoster schreef:Rekening ontvangen op woe 10/1 maar niets van korting te zien hier.
Had ook geen compensatie gevraagd overigens. Ik stuur ze nu wel eens een mailtje en hou jullie op de hoogte.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Daarnet(van ongeveer 9.15h tot 9.50h)zonder internet en tv,de lampjes op de modem waren uit,of gingen flikkeren,zelf controle en reset brachten geen zoden aan de dijk.,vanaf 11h en dit tot de maandag(22/1) zonder internet en tv.
Ik heb nu net(maandag 22/1) een bericht op mijn gsm gekregen dat ze gaan komen voor een technische interventie,maar internet en tel. werken terug(lampje tel blijft wel rood).
Ik heb nu net(maandag 22/1) een bericht op mijn gsm gekregen dat ze gaan komen voor een technische interventie,maar internet en tel. werken terug(lampje tel blijft wel rood).
Laatst gewijzigd door fluppie 22 jan 2018, 16:03, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 275
- Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 16 keer
4 dagen geleden bericht naar Scarlet gestuurd. Vandaag (na weekend) antwoord. Ik weet niet of ze dit naar alle klanten gaan sturen maar vermoedelijk enkel naar de klanten die er specifiek naar vragen. Ik stuurde mijn vraag om compensatie naar [email protected] trouwens.
Ben benieuwd of die 3 euro er volgende maand zal afgetrokken zijn. Dat verdient een paar
Beste klant,
Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.
Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.
Voor verdere vragen, kan je ons telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of reageren op deze mail.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebt, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.
Met vriendelijke groeten,
(naam vd medewerker)
Scarlet klantendienst
Ben benieuwd of die 3 euro er volgende maand zal afgetrokken zijn. Dat verdient een paar
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Beste klant,
Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.
Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.
Voor verdere vragen, kan je ons telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of reageren op deze mail.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebt, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.
Met vriendelijke groeten,
(naam vd medewerker)
Scarlet klantendienst
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Vanavond al de hele tijd haperingen op TV , krijg dan melding op het scherm onverwacht probleem om dan na een minuut weer verder te gaan..... ?!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Mijn problemen zijn opgelost,er was blijkbaar iets aan de hand met de centrale waar ik op aangesloten ben,(ik heb een andere lijn gekregen,blijkbaar gaat dat)) bovendien is er hier ook een kabel vervangen.
Vrijdag ook nog Scarlet aan de lijn gehad,die hebben gewoon gevraagd of alles nu wel in orde was.
Meteen ook gevraagd naar een compensatie,en die is mij ook toegezegd(via tel.) men wist nog wel niet hoeveel korting er ging zijn,het zou wel gaan om een eenmalig bedrag die volgende keer van de factuur zou gaan,er zou vooral gekeken worden hoelang men klant is,hoeveel betalingen men gemist heeft(de eerste keer niet of te laat betaald,of een tweede factuur gekregen) en de problemen die men de laatste tijd ondervonden heeft.
Vrijdag ook nog Scarlet aan de lijn gehad,die hebben gewoon gevraagd of alles nu wel in orde was.
Meteen ook gevraagd naar een compensatie,en die is mij ook toegezegd(via tel.) men wist nog wel niet hoeveel korting er ging zijn,het zou wel gaan om een eenmalig bedrag die volgende keer van de factuur zou gaan,er zou vooral gekeken worden hoelang men klant is,hoeveel betalingen men gemist heeft(de eerste keer niet of te laat betaald,of een tweede factuur gekregen) en de problemen die men de laatste tijd ondervonden heeft.