Orange (Mobistar) vast internet
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Dus jij bent gewoon naar een Orange Shop gegaan en daar gezegd dat je geen gsm-abo hebt en Orange Internet+TV wil aansluiten.
Blijvend gekregen voor €39,- ipv. €49,- zonder gsm abo ?
Da's wel zeer straf
Da's wel zeer straf
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Ze hebben me wel gevraagd of ik er een gsm abo bij wou die ik vriendelijk heb geweigerd en dat was ook ok voor hun. Prijs van 39€ staat ook op hun site vermeld.BertG3 schreef:Dus jij bent gewoon naar een Orange Shop gegaan en daar gezegd dat je geen gsm-abo hebt en Orange Internet+TV wil aansluiten.
Da's wel zeer straf
https://www.orange.be/nl
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 5 keer
BertG3 schreef:€39,- met minimum een panter 65 abo. Met een kleiner abo is het €49,-
Dus met Kangoeroe 8 is het €49,- + €8,- dus €57,- minimum normaal
Goeie deal van jou dus !
Correctie, het is vanaf de Panter 45
Panter 65 wordt niet (meer) aangeboden.
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Net mijn bestel bon van Orange nog eens nagekeken en daar staat op 39€.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik denk eerder overactieve verkoper, die persé zijn commissie wil binnenhalen en zelf zijn productportfolio niet kent. Dat de klant nadien 15 € extra zal betalen/maand, zal hem worst wezen. + normaal zou je 49 €/maand moeten betalen om het nog een beetje geloofwaardig te maken (39 € is voor gsmabbo 45 €). Dus je betaalt 39 € i.p.v. 57 € . Topdeal zou ik zo zeggen. Kan Orange hier van afstappen als ze verkeerd zijn?
staat nochtans zwart/wit op papier:
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... -tv/detail
Aanbieding onderworpen aan voorwaarden voorbehouden aan bestaande particuliere klanten met een mobiel abonnement bij Orange. Klanten met een herlaadkaart, professionele klanten of nieuwe klanten zonder mobiel abonnement bij Orange, kunnen er geen gebruik van maken.
"Zodra er geen residentieel mobiel abonnement meer met de Internet + TV-diensten verbonden is, zal de prijs van de Internet + TV-diensten automatisch aangepast worden naar 65 euro."
Dus jphermans, ik ben bijna zeker dat je nadien de factuur zal gepresenteerd krijgen (hoop van niet hé)
staat nochtans zwart/wit op papier:
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... -tv/detail
Aanbieding onderworpen aan voorwaarden voorbehouden aan bestaande particuliere klanten met een mobiel abonnement bij Orange. Klanten met een herlaadkaart, professionele klanten of nieuwe klanten zonder mobiel abonnement bij Orange, kunnen er geen gebruik van maken.
"Zodra er geen residentieel mobiel abonnement meer met de Internet + TV-diensten verbonden is, zal de prijs van de Internet + TV-diensten automatisch aangepast worden naar 65 euro."
Dus jphermans, ik ben bijna zeker dat je nadien de factuur zal gepresenteerd krijgen (hoop van niet hé)
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Ze zijn nog volop bezig met hun uitrol en de puntjes op de "i" te zetten dus klaag niet ik denk van zodra het bekend wordt dat het voor iedereen beschikbaar is dat ze dan pas die +15eu zullen bijdoen.
PS het is nog altijd goedkoper dan de concurrentie
PS het is nog altijd goedkoper dan de concurrentie
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
United telecom 34 € + 16,30 € telenet (heb digicorder)= 50,3 € (en geen verplichting van gsmabbo en theoretisch hogere upload )buthead schreef:PS het is nog altijd goedkoper dan de concurrentie
@jphermans : post hier eens de bestelbon (wis natuurlijk uw gegevens en naam shop/verkoper)
@buthead: meeste gebieden zijn toch al 'gedekt'? Ik vermoed dat ze toeloop van te veel klanten in 1 keer willen verhinderen met die voorwaarde.
eens Proximus Fiber to Home breed gedekt wordt, en het is 54,95 € bij Proximus (nettoprijs, zonder evt. acties), dan zal Orange die voorwaarde zeker verlaten. Extra: wifi-hotspots, extra 500 mb data, tv replay....weliswaar ligt de download ook maar op 300 GB
-
- Elite Poster
1. Dat kunnen ze niet door beperking BIPT 2. Eindelijk blij dat ik zelf -goedkoper- kan voip'en met alle voordelen i.p.v hun 'gratis' bellen in daluren, die ze dan dubbel en dik recupereren in piekuren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Vergelijking thuis tussen Orange en Telenet
- Snelheidstesten via Speedtest.net geven bij Orange de gangbare snelheden zoals die horen bij het abonnement
- In praktijk laden de pagina's heel moeizaam. Alsof de verbinding plots verandert in een inbelverbinding. Het getuut en gepiep ontbreekt nog net. Wat tijdelijk helpt is de modem zonder stroom zetten. Maar dit is een tijdelijke oplossing. Werkbaar is dit niet. Dit probleem deed zich voor op zowel een Mac als onder Windows 10. Lijkt dus niet computer of browser gebonden te zijn.
- Draadloos geeft Orange in alle gevallen een veel lagere snelheid dan een Telenet wifi verbinding. zelfde plaats.
Comfortabel werken lijkt mij dit niet. Waarschijnlijk is het een plaatselijk of regio gebonden issue? Geeft toch de indruk dat na maanden bèta testen, het product na de commerciële lancering nog altijd is blijven steken in bèta.
Wat ook opviel is dat de Telenet technieker geen melding op zijn scherm terug vond dat er een Orange verbinding was. Ergens een communicatie fout tussen Orange en Telenet?
Om een vlotte werking van internet te beleven, heb ik dus Orange de deur gewezen en terug gegaan bij de dure buren van Telenet. Betalen voor een (tijdelijk) bèta product zie ik niet echt zitten. Hoewel het product goedkoper is, mag dit de beleving van het internet niet beïnvloeden. Toch dank ik Orange om te mogen testen.
Dit is een persoonlijke ervaring, waarschijnlijk niet representatief om een algemeen beeld te krijgen van het Orange Internet product.
- Snelheidstesten via Speedtest.net geven bij Orange de gangbare snelheden zoals die horen bij het abonnement
- In praktijk laden de pagina's heel moeizaam. Alsof de verbinding plots verandert in een inbelverbinding. Het getuut en gepiep ontbreekt nog net. Wat tijdelijk helpt is de modem zonder stroom zetten. Maar dit is een tijdelijke oplossing. Werkbaar is dit niet. Dit probleem deed zich voor op zowel een Mac als onder Windows 10. Lijkt dus niet computer of browser gebonden te zijn.
- Draadloos geeft Orange in alle gevallen een veel lagere snelheid dan een Telenet wifi verbinding. zelfde plaats.
Comfortabel werken lijkt mij dit niet. Waarschijnlijk is het een plaatselijk of regio gebonden issue? Geeft toch de indruk dat na maanden bèta testen, het product na de commerciële lancering nog altijd is blijven steken in bèta.
Wat ook opviel is dat de Telenet technieker geen melding op zijn scherm terug vond dat er een Orange verbinding was. Ergens een communicatie fout tussen Orange en Telenet?
Om een vlotte werking van internet te beleven, heb ik dus Orange de deur gewezen en terug gegaan bij de dure buren van Telenet. Betalen voor een (tijdelijk) bèta product zie ik niet echt zitten. Hoewel het product goedkoper is, mag dit de beleving van het internet niet beïnvloeden. Toch dank ik Orange om te mogen testen.
Dit is een persoonlijke ervaring, waarschijnlijk niet representatief om een algemeen beeld te krijgen van het Orange Internet product.
Aangezien ik nu bij UT zit, en de opzegging al bekend heb gemaakt, wil ik gaan overstappen naar Orange aangezien er meer volume in zit dan bij Telenet. Alleen beetje jammer dat je een GSM abbo moet afsluiten. Kan ik me ergens aanmelden om te testen?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
De test periode is al lang voorbij. Ik heb orange sinds eind december, en kan nu toch echt niet klagen. Internet is hier stabiel en snel.blixem schreef:Aangezien ik nu bij UT zit, en de opzegging al bekend heb gemaakt, wil ik gaan overstappen naar Orange aangezien er meer volume in zit dan bij Telenet. Alleen beetje jammer dat je een GSM abbo moet afsluiten. Kan ik me ergens aanmelden om te testen?
Wat ik het meeste mis is een app zoals Yelo en TV overal en in mindere mate een uitzending herbekijken.
Ik ergerde me zo aan de trage verbinding van UT dat ik toch heb besloten om klant te worden bij Telenet. Er is een aanbieding voor Fiber 200, geen installatiekosten, geen activatiekosten, en de komende 12 maanden 20 euro korting. Dus de kosten zijn rond de 54 euro p/m. Verwachting is zo'n 18 mb/s (180MBps).
Ik heb niet gekozen voor Orange omdat ik het belachelijk vind dat je eerst een GSM abbo moet afnemen. En als ik dat had gedaan was ik volgens mij nog eens duurder uit geweest dan bij Telenet. In mijn geval wil ik alleen internet, geen digitale tv of andere opties.
Ik heb niet gekozen voor Orange omdat ik het belachelijk vind dat je eerst een GSM abbo moet afnemen. En als ik dat had gedaan was ik volgens mij nog eens duurder uit geweest dan bij Telenet. In mijn geval wil ik alleen internet, geen digitale tv of andere opties.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
blixem schrijft: In mijn geval wil ik alleen internet, geen digitale tv of andere opties
verstandige keuze...
verstandige keuze...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb Orange sinds begin januari van dit jaar. Op zich een goed product, maar die combinatie met een abonnement bij Orange is dan weer erg jammer. Voor mij maakt het zoveel niet uit, daar ik toch een goedkoop abo heb bij Orange voor een SMS centrale (dus heb zeker Orange nodig hiervoor). En 49 euro voor onbeperkt (nuja) internet + TV valt nog mee.
Nog geen echte problemen gehad met het internet : ik haal steeds mooi 200mbit down, 20mbit up. Voor mij is dit meer dan voldoende. Toegegeven, 50mbit up/down zou leuker zijn, maar dat zijn nu eenmaal beperkingen van Telenet uit waar men weinig kan aan doen. Ik gebruik de WiFi van Orange niet (eigen AP's) en gebruik de meegeleverde modem als "modem only" door poort 1 uit de bridge te halen en mijn eigen router DHCP te laten doen, wat prima werkt (public IP op mijn Mikrotik router). Daar Mobistar dezelfde modems gebruikt als Telenet vind ik het raar dat deze plots trager zouden zijn. Gebruik je dezelfde frequentie en instellingen?
Wat TV betreft : was ik vrij content van, maar vriendin klaagt nu dat sinds 2BE plots van naam is veranderd (Q2) vele opnames mislukken van die zender, en dat het zelfs onmogelijk is om nog reeksen op te nemen (je moet alle afleveringen apart opnemen).
Nog geen echte problemen gehad met het internet : ik haal steeds mooi 200mbit down, 20mbit up. Voor mij is dit meer dan voldoende. Toegegeven, 50mbit up/down zou leuker zijn, maar dat zijn nu eenmaal beperkingen van Telenet uit waar men weinig kan aan doen. Ik gebruik de WiFi van Orange niet (eigen AP's) en gebruik de meegeleverde modem als "modem only" door poort 1 uit de bridge te halen en mijn eigen router DHCP te laten doen, wat prima werkt (public IP op mijn Mikrotik router). Daar Mobistar dezelfde modems gebruikt als Telenet vind ik het raar dat deze plots trager zouden zijn. Gebruik je dezelfde frequentie en instellingen?
Wat TV betreft : was ik vrij content van, maar vriendin klaagt nu dat sinds 2BE plots van naam is veranderd (Q2) vele opnames mislukken van die zender, en dat het zelfs onmogelijk is om nog reeksen op te nemen (je moet alle afleveringen apart opnemen).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
@blixem
helemaal niet sarcastisch bedoeld! In duopolie-land slikken wij de opgedrongen triple-pack misbaksels als zoete koek. Zelfs Orange heeft zich laten inpakken door het BIPT welke hen voorschrijft dat internet "zonder TV" niet mag aangeboden worden!
helemaal niet sarcastisch bedoeld! In duopolie-land slikken wij de opgedrongen triple-pack misbaksels als zoete koek. Zelfs Orange heeft zich laten inpakken door het BIPT welke hen voorschrijft dat internet "zonder TV" niet mag aangeboden worden!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ben wel benieuwd of we op deze wijze verder kunnen.Deze regering heeft het nu (eindelijk)wel ondervonden dat Telenet en Proximus en VOO voor een deel verantwoordelijk zijn voor de stijgingen v/d index.Je moet er aan denken dat internet,gsm,telefoon en tv tarieven natuurlijk in de index korf zitten,als een partij bepaalde tel. tarieven verhoogd met 10-tallen procenten,dan weet je al hoe laat het is.wied schreef:@blixem
-
- Elite Poster
Medialaan heeft 2 jaar geleden al beslist om eigen content gratis aan te bieden als IP stream. VRT heeft vorige week bekend gemaakt dit voorbeeld te zullen volgen. Het gaat de goeie kant uit...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Helaas kun je de streams van de medialaan niet bekijken zonder flash, waardoor een tal van toestellen uit de boot vallen.
Is even erg als die streams die verplicht silverlight nodig hebben...
Daarnaast is de stream zo irritant ingesteld dat je hem niet kunt streamen naar andere toestellen.
Het gaat misschien de goede richting uit, maar de manier waarop de medialaan dit geïmplementeerd heeft, is allesbehalve in orde.
De manier waarop bijvoorbeeld Dobbit het gedaan heeft, is bijvoorbeeld stukken beter, maar nog niet goed genoeg.
Is even erg als die streams die verplicht silverlight nodig hebben...
Daarnaast is de stream zo irritant ingesteld dat je hem niet kunt streamen naar andere toestellen.
Het gaat misschien de goede richting uit, maar de manier waarop de medialaan dit geïmplementeerd heeft, is allesbehalve in orde.
De manier waarop bijvoorbeeld Dobbit het gedaan heeft, is bijvoorbeeld stukken beter, maar nog niet goed genoeg.
-
- Elite Poster
Stievie Free casten vanuit een chrome-browser op PC werkt nochtans perfect op mijn 50" sony bravia scherm...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Mochten ze nu eens chromecast toevoegen aan hun app... Iedere keer de laptop openklappen en dat ding laten casten is niet zo handig...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Tegelijk gebruiken gaat zeker, ik ben wel niet helemaal zeker of je de volledige snelheid haalt, maar ik neem aan van wel tenzij de node overbelast is.skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik heb orange(mobistar) getest toen ik nog tn had ook, ik moet zeggen samen gebruiken op volle snelheid is geen probleem.
Je haalt vlot 190mbps op beiden.
Je haalt vlot 190mbps op beiden.
Internet = PX FLEX pack
-
- Moderator
- Contacteer:
Dit gaat perfect. Kennis van mij heeft Orange ook gehad als tester, samen met een Whoppalijn. Met twee bekabelde pc's naast elkaar konden wij perfect de lijn vol trekken.skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Sinds gisteren ben ik aangesloten voor Orange Internet en TV. Mijn eerste bevindingen zijn zeer positief. Ik ga wel nog moeten wennen aan de menu's van Orange Tv maar werkt wel perfect.
Onderstaand zijn de speedtests van: LINKS -> Proximus internet; RECHTS -> Orange kabel internet maw een serieuze vooruitgang voor mij!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onderstaand zijn de speedtests van: LINKS -> Proximus internet; RECHTS -> Orange kabel internet maw een serieuze vooruitgang voor mij!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Misschien een beetje een thread hijack maar ik ben aan het twijfelen om te wisselen van Telenet, whoppa. ( + twee proximus gsm abo's ) naar Orange..
Ik heb al enkele dingen gelezen over mensen die problemen hebben maar dat is precies vooral in de testfase geweest?
Wat zijn de gebruikservaringen met effectief rondsurfen? ( speedtests zijn een ding, echt surfen is nog iets anders ).
Nog iets is de decoder, blijft deze nog vasthangen? Betrouwbaarheid qua opnames enzo?
Moest hier al een topic voor zijn, mijn excuses.
Grtz
Ik heb al enkele dingen gelezen over mensen die problemen hebben maar dat is precies vooral in de testfase geweest?
Wat zijn de gebruikservaringen met effectief rondsurfen? ( speedtests zijn een ding, echt surfen is nog iets anders ).
Nog iets is de decoder, blijft deze nog vasthangen? Betrouwbaarheid qua opnames enzo?
Moest hier al een topic voor zijn, mijn excuses.
Grtz
-
- Moderator
- Contacteer:
Zoals gezegd : ik heb het reeds een goed jaar (ook tester geweest). De belangrijkste problemen met de decoder zijn reeds lang opgelost. Speedtests geven een stabiele snelheid bij mij, welke ongeveer de snelheid benaderen die je zou moeten hebben (normaal 100/10Mbit, met de boost optie 200/20Mbit). Surfen gaat gewoon zoals het hoort.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Zijn de ping en traceroutes nog een probleem? Ik had lang geleden gehoord dat Orange/Mobistar een veel hogere ping had dan Telenet.krisken schreef:Zoals gezegd : ik heb het reeds een goed jaar (ook tester geweest). De belangrijkste problemen met de decoder zijn reeds lang opgelost. Speedtests geven een stabiele snelheid bij mij, welke ongeveer de snelheid benaderen die je zou moeten hebben (normaal 100/10Mbit, met de boost optie 200/20Mbit). Surfen gaat gewoon zoals het hoort.
-
- Moderator
- Contacteer:
Nooit problemen mee gehad. Zat rond de 10 a 12ms meestal.
Telefonie = EDPnet + OVH
- FabriFibra
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier ook nooit problemen gehad met het internet. Ook tv niet echt problemen, ene keer was het mijn eigen schuld. Voor de rest zeer content.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Bon, zoals ik al eerder verkondigde, Telenet vliegt, Orange mag komen...
Weet er iemand wat voor modems ze recent plaatsen? Beetje deftige toestellen met goed signaal? Dan zou eventueel eindelijk mijn router eens weg kunnen... Scheelt hem twee stroomvreters.
Weet er iemand wat voor modems ze recent plaatsen? Beetje deftige toestellen met goed signaal? Dan zou eventueel eindelijk mijn router eens weg kunnen... Scheelt hem twee stroomvreters.
Vrijdag zijn ze gekomen bij mij, het zijn de vorige generatie van telenet. Cbn Ch6643e als ik de doos correct bekijk.Slafes schreef:Bon, zoals ik al eerder verkondigde, Telenet vliegt, Orange mag komen...
Mijn internet haalt mooi 96mbps download bij drukke momenten.
Enkel heb ik al sinds vrijdag geen digitale tv, geen tv rechten ofzo. Dat kunnen ze maar tijdens werkdagen fixen blijkbaar (extrne firma).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Aargh, die dingen werken dus amper door mijn opstelling in de garage. Heb nu een modem only en eigen ac netwerk router opstelling om dat te omzeilen.
Zal het ook nog eens navragen als ze me contacteren... Dacht dat ze ondertussen al ac toestellen zouden installeren... Telenet doet dat immers ook al.
Ik vind eerlijk gezegd de manier van bestellen vreemd. Je moet je gegevens achterlaten en binnen de week bellen ze je terug? Vreemde manier, want nu kan je je natuurlijk nog makkelijker bedenken.
Zal het ook nog eens navragen als ze me contacteren... Dacht dat ze ondertussen al ac toestellen zouden installeren... Telenet doet dat immers ook al.
Ik vind eerlijk gezegd de manier van bestellen vreemd. Je moet je gegevens achterlaten en binnen de week bellen ze je terug? Vreemde manier, want nu kan je je natuurlijk nog makkelijker bedenken.
-
- Elite Poster
@Slafes. 't is niet omdat telenet een AC router plaatst, dat Orange dezelfde routers gaat plaatsen hé. Ik denk dat ze nog grote stock staan hebben Cbn Ch6643e. Idem 4K digicorder volgend jaar. Is niet omdat Telenet dit gaat lanceren, dat Orange hun digicorders gaat swappen.
Ik gebruik een fritzbox ac router achter de Orange router, en werkt perfect. Wifi Orange router doe ik uit.
Tja, zelfs met modem only heb je nog een onnodige stroomvreter.
Dat Orange eens deze gebruikt! jawadde, spring gat in de lucht
https://be.avm.de/producten/fritzbox/fr ... omplett_be
Ik gebruik een fritzbox ac router achter de Orange router, en werkt perfect. Wifi Orange router doe ik uit.
Tja, zelfs met modem only heb je nog een onnodige stroomvreter.
Dat Orange eens deze gebruikt! jawadde, spring gat in de lucht
https://be.avm.de/producten/fritzbox/fr ... omplett_be
opvallend stil....we zijn bijna 3 maand verder, ik veronderstel dat je al een factuur gekregen hebt...graag een update....nog altijd geen gsmabbo of 15 € 'penalisatie' op uw factuur.jphermans schreef:Ze hebben me wel gevraagd of ik er een gsm abo bij wou die ik vriendelijk heb geweigerd en dat was ook ok voor hun. Prijs van 39€ staat ook op hun site vermeld. https://www.orange.be/nl