Blijvend gekregen voor €39,- ipv. €49,- zonder gsm abo ?
Da's wel zeer straf

Ze hebben me wel gevraagd of ik er een gsm abo bij wou die ik vriendelijk heb geweigerd en dat was ook ok voor hun. Prijs van 39€ staat ook op hun site vermeld.BertG3 schreef:Dus jij bent gewoon naar een Orange Shop gegaan en daar gezegd dat je geen gsm-abo hebt en Orange Internet+TV wil aansluiten.
Blijvend gekregen voor €39,- ipv. €49,- zonder gsm abo ?
Da's wel zeer straf
BertG3 schreef:€39,- met minimum een panter 65 abo. Met een kleiner abo is het €49,-
Dus met Kangoeroe 8 is het €49,- + €8,- dus €57,- minimum normaal
Goeie deal van jou dus !
United telecom 34 € + 16,30 € telenet (heb digicorder)= 50,3 € (en geen verplichting van gsmabbo en theoretisch hogere uploadbuthead schreef:PS het is nog altijd goedkoper dan de concurrentie
De test periode is al lang voorbij. Ik heb orange sinds eind december, en kan nu toch echt niet klagen. Internet is hier stabiel en snel.blixem schreef:Aangezien ik nu bij UT zit, en de opzegging al bekend heb gemaakt, wil ik gaan overstappen naar Orange aangezien er meer volume in zit dan bij Telenet. Alleen beetje jammer dat je een GSM abbo moet afsluiten. Kan ik me ergens aanmelden om te testen?
Ben wel benieuwd of we op deze wijze verder kunnen.Deze regering heeft het nu (eindelijk)wel ondervonden dat Telenet en Proximus en VOO voor een deel verantwoordelijk zijn voor de stijgingen v/d index.Je moet er aan denken dat internet,gsm,telefoon en tv tarieven natuurlijk in de index korf zitten,als een partij bepaalde tel. tarieven verhoogd met 10-tallen procenten,dan weet je al hoe laat het is.wied schreef:@blixem
helemaal niet sarcastisch bedoeld! In duopolie-land slikken wij de opgedrongen triple-pack misbaksels als zoete koek. Zelfs Orange heeft zich laten inpakken door het BIPT welke hen voorschrijft dat internet "zonder TV" niet mag aangeboden worden!
Tegelijk gebruiken gaat zeker, ik ben wel niet helemaal zeker of je de volledige snelheid haalt, maar ik neem aan van wel tenzij de node overbelast is.skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
Dit gaat perfect. Kennis van mij heeft Orange ook gehad als tester, samen met een Whoppalijn. Met twee bekabelde pc's naast elkaar konden wij perfect de lijn vol trekken.skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
Zijn de ping en traceroutes nog een probleem? Ik had lang geleden gehoord dat Orange/Mobistar een veel hogere ping had dan Telenet.krisken schreef:Zoals gezegd : ik heb het reeds een goed jaar (ook tester geweest). De belangrijkste problemen met de decoder zijn reeds lang opgelost. Speedtests geven een stabiele snelheid bij mij, welke ongeveer de snelheid benaderen die je zou moeten hebben (normaal 100/10Mbit, met de boost optie 200/20Mbit). Surfen gaat gewoon zoals het hoort.
Vrijdag zijn ze gekomen bij mij, het zijn de vorige generatie van telenet. Cbn Ch6643e als ik de doos correct bekijk.Slafes schreef:Bon, zoals ik al eerder verkondigde, Telenet vliegt, Orange mag komen...
Weet er iemand wat voor modems ze recent plaatsen? Beetje deftige toestellen met goed signaal? Dan zou eventueel eindelijk mijn router eens weg kunnen... Scheelt hem twee stroomvreters.
opvallend stil....we zijn bijna 3 maand verder, ik veronderstel dat je al een factuur gekregen hebt...graag een update....nog altijd geen gsmabbo of 15 € 'penalisatie' op uw factuur.jphermans schreef:Ze hebben me wel gevraagd of ik er een gsm abo bij wou die ik vriendelijk heb geweigerd en dat was ook ok voor hun. Prijs van 39€ staat ook op hun site vermeld. https://www.orange.be/nl