Vragen aan Webvisie

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Zoals altijd denken ze dat ze met een line reset ervan afzijn van die problemen laat me niet lachen he :roll: Een paar maanden geleden hebben ze die truk al uitgehaald en helpte geen ....

Nu hebben ze het probleem maar doorgeschoven naar een persoon die er wel iets van afweet (Scarlet zker?) tegen de donderdag weet ik meer;).

En ik moet dat nog geloven nadat ze nog geen twee maanden geleden ong. 5 maanden geen deftige snelheid hebben kunnen bieden aan hun klanten.

Als het waar is des te beter maar ik geloof er niets meer van dat het nog goed komt met Webvisie dat is mijn gedacht erover.
Gast

A2F was na mijn laatste comment snel om mijn opzeg te verwerken.
Toeval????
In elk geval, ik ben ervan af.
Die ene maand die ze teveel hebben aangerekend zal ik ze vergeven.
A2F eruit ole ole :-D
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

@ A2F,
ik moet nu al 9eur bijbetalen terwijl ik gdv niet smeer download;;;
hmmmm, kzal nog ees moeten denken of ik dat zal doen. Want ik wordt hier verkracht omdat ik zogezegd download terwijl ik niks doe.
Dit is niet meer te doen, ik betaal hier voor iets dat ik niet gebruikt heb.
Er zal wel weer ergens 1 mijn lijn zitten aftappen zekers :evil:

Mvg,
Snakehit

PS: Ik zit terug op smallband
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Ok, ik heb een vraagje naar Webvisie/A2F toe.

Worden de dagen/maanden, wanneer we bijna geen internet hadden, terug betaald? Of misschien vergoed door het één of ander? Want jullie zijn precies nu pas in actie geschoten, maar de problemen zijn wel al een heel tijdje bezig.

Hier wil ik een gewoon eerlijk/vriendelijk antwoord op en ook waarom u dit antwoord geeft.

Groetjes
S. :wink:
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

Shaq, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ze 'nu pas' er aan bezig zijn, al kan dit wel zo lijken...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

alfadude schreef:@A2F: Ja ik weet dat dit weer geen constructieve bijdrage is maar die leveren jullie ook niet. Ik vind trouwens dat jullie dringend een cursus "hoe ga ik om met klanten" moeten volgen.


Of de klanten een cursus "hoe ga ik om met dergelijke leverancier".
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Of de klanten een cursus "hoe ga ik om met dergelijke leverancier".


[Pest-modus]
Of bepaalde users "Hoe hou ik mij afzijdig uit topics waar ik geen belang noch schade aan heb" :p
[/pestmodus]

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:[Pest-modus]
Of bepaalde users "Hoe hou ik mij afzijdig uit topics waar ik geen belang noch schade aan heb" :p
[/pestmodus]


Och Sasuke, doe dat met alle plezier... kwestie van de hete adem in A2F z'n nek te houden. Dergelijke wanpraktijken horen niet thuis in providerland... en het is dan altijd leuk als de heren van A2F hun ware aard laten zien.

It's a dirty job, but someone has to do it.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk dat r2504 al een paar keer heeft gezegd dat hij familieleden of vrienden A2F heeft aangeraden en bijgevolg wel onrechtstreeks betrokken is, Sasuke. Als die mensen aan hem (als zijnde de Internet-man) klagen over een slechte verbinding dan zal hij toch ook wel de ergernissen ervaren van een heel aantal op dit forum, toch?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Toch iemand die het wil begrijpen... enfin, m'n familie is er ondertussen van verlost en hangen dus ook niet meer aan m'n hoofd te zeuren, met uitzondering van het nodige sarcasme over wat ik hen destijds toch heb aangeraden.

Heb nog wel contact met een aantal vrienden die zich ook hebben laten vangen aan het limietloze, maar nu nog amper kunnen surfen. Soms gaat het bij hen enkele dagen beter, maar het blijft blijkbaar iedere dag bang afwachten wat het die dag weer zal worden.

Ze openen wel TT's (iemand aan de telefoon krijgen blijkt haast een onmogelijke opgave), maar veel reactie buiten line reset done en profile cleared en de nodige beschuldigingen van A2F uit komen er vaak niet aan te pas. Enfin, ditmaal was het hun eigen beslissing, en is het eerder medelijden dat ik heb.

Feit blijft dat wat mij betreft dergelijke praktijken niet kunnen... iedere provider kan wel eens een probleem hebben, maar het is duidelijk dat de omvang en de manier waarop men er bij A2F mee omgaat alle verbeelding tart.

Trouwens ik heb me bijna twee maanden trachten te onthouden van enige commentaar daar na het invoeren van de limieten en de upgrades alles ging opgelost zijn... wel, hoe staat het ermee (en kom niet af dat dit lokale uitzonderingen zijn) ? Al verwacht ik hier toch geen antwoord van A2F... ze hebben nog nooit openbaar toegegeven dat er problemen zijn... dus waarom nu dan wel.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja,

Mijn vorige post was ook maar een grapje hé meon ...

r2504,

Je blijft er vanuit gaan dat iedereen een slechte verbinding heeft met a2f hé. Ikzelf en vele anderen hebben reeds meer dan 2 maand nu een goede verbinding. OK, misschien niet "super super" (gedurende de dag, "slechts" 1-2Mbit) maar over 't algemeen zeker niet slecht. Van "bijna niet kunnen surfen" is dus bij mij ook geen sprake. Nu kan je natuurlijk zoals lion dan gaan verkondigen dat dit is omdat ik een MOD ben van userbase en onze accounts dankzij onze connectie met a2f daarom zo goed is, maar dat heeft er uiteraard niets mee te maken.

Ik geloof best dat er nog veel mensen zijn die WEL reëele problemen hebben, en ik kan mij goed voorstellen dat A2F geen vertrouwenskrediet meer heeft bij de klanten, maar het is ook de realiteit dat het stilaan beter aan't gaan is en niet bij hier en daar 1 persoon. Me dunkt dat er nu veel meer mensen zijn waar het WEL goed gaat dan dat er mensen zijn met reëele problemen.

Dit wou ik toch even zeggen,

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Eens zien hoelang het nog gaat duren voordat ik weer normale snelheden krijg voor mee te werken want 8kb s download en 9 upload is gewoonweg schandalig.

Zo ineens gaat mijn snelheid van 300KB s download en 50 upload naar 8 kb s dl en 7 upl :eek: dat is nog niet eens breedband wat zij er onder verstaan (+-120 kb s).

En ik ga volledig akkoord wat R2504 zegt dat zo'n praktijken zker niet door de beugel kunnen ;)
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Sandman schreef:Shaq, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ze 'nu pas' er aan bezig zijn, al kan dit wel zo lijken...


Ok goed ik weet er totaal niets van. Maar neem aan dat ze er al langer mee bezig zijn, waarom verwittigen ze de nieuwe klanten dan niet? Ik wist er in ieder geval niets van toen ik mij klant maakte bij hen. Het was alsof er niets aan de hand was.

Helaas heb ik pas na men aanschaf van A2F dit forum gevonden.

@A2F De vraag geldt nog steeds hoor. :wink:

Groetjes
Jacqui

A2F: is het niet mogelijk de peer naar deze test te verbeteren:

http://broadband.rules.it (de rechterhelft)

Ik haal op deze tests altijd verschrikkelijk weinig, en daar ik veel contact heb met die adressen is dit een ambetante zaak
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Jacqui schreef:A2F: is het niet mogelijk de peer naar deze test te verbeteren:

http://broadband.rules.it (de rechterhelft)

Ik haal op deze tests altijd verschrikkelijk weinig, en daar ik veel contact heb met die adressen is dit een ambetante zaak



Naar de 2e test op de rechterhelft,
Vanuit A2F:
Report for www.bredband.net [195.54.106.226]

Analysis: Node 'www.bredband.net' was found in 31 hops (TTL=1). The TCP/IP stack on 'www.bredband.net' appears to have a bug. It uses the incoming TTL as the outgoing TTL of an ICMP packet, which is causing the false hops at hops 17-30. It is a HTTP server (running Netscape-Enterprise/4.1).

Idem vanuit Telenet
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Rond middernacht is blijkbaar een disconnect geweest. Gedurende een week had ik een verbinding zoals die nog nooit geweest was, in de positieve zin dan ! Helaas is door de disconnect weer alles om zeep :( Graag had ik een snelheidstest bijgezet maar dat lukt helaas niet meer.

Inter
120-0000623-43

edit :

thx voor de snelle reactie (full line reset)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1018 kbit/s or 127 kbyte/s
- Upload speed : 255 kbit/s or 32 kbyte/s
Thu Jul 1 2004 at 13:42:33 UTC+0200
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2004, 23:28

Snelheid was enorm 366 KBYTE hier.
Nu draait het terug rond de 30 KBYTE,wel ja..
Komt misschien ooit nog eens verbetering in,of blijft de nachtmerrie duren?
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Worden onze vragen nog wel beantwoord? Zoniet sluit dit topic dan maar.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Kijk,

Een tijdje geleden heeft iemand een topic gemaakt met de vraag voor een delegatie naar Webvisie. Dit is goed onthaald en ik heb toen gevraagd dat ALLE geïnteresseerden een PM stuurden naar mij of een ander crewlid zodat wij dit konden organiseren. Daarop heeft iemand anders dit topic gestart zodat de vragen aan Webvisie konden gesteld worden door die delegatie (dus niet hier).

Spijtig genoeg heb ik, ondanks alle reacties op de post toen, nog maar slechts 2 applicaties ontvangen voor die delegatie. En nu begrijp je zelf dat 2 mensen géén delegatie kunnen vormen voor 1000 gebruikers.

Ik kan dan enkel ook maar concluderen dat er veel mensen zijn die dit forum dus enkel gebruiken als schandpaal en verder niets ... ik vind dit zeer teleurstellend. Daar draait onze community niet rond.

Ik hoop dan ook dat deze post misschien toch nog een beetje extra aandacht krijgt, maar anders zien ik mij genoodzaakt om verdere acties naar Webvisie toe te stoppen omdat dit geen enkele zin heeft dan.

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:Ik kan dan enkel ook maar concluderen dat er veel mensen zijn die dit forum dus enkel gebruiken als schandpaal en verder niets ... ik vind dit zeer teleurstellend. Daar draait onze community niet rond.


Hups... daar gaan we weer. Voor deze community is het ondertussen meer dan duidelijk dat er nog serieus wat problemen zijn bij A2F, en ondanks alle schandpaal acties is hier nog maar weinig verandering in gekomen. (om beurt gaat het bij iedereen wel eens sneller om enkele dagen/weken terug tot het zoveelste diepte punt te geraken).

Het zou dan ook maar heel naief zijn als je verwacht dat wanneer je met een groepje naar A2F gaat dat het dan plotseling wel opgelost zou zijn... tenzij je natuurlijk tevreden bent met de zoveelste uitleg en beloftes dat het misschien ooit wel goed komt (maar dat je ondertussen lekker je centes moet blijven storten op hun rekening).

Het is dus duidelijk dat de mensen geen behoefte hebben aan een afvaardiging... maar wel aan een oplossing die zij na al die maanden meer dan verdienen.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Sasuke: ik ben al eens naar ginder geweest samen met Styno en heb toen de hele uitleg gehad ... ik ben er ondertussen ook vanaf dus kan niet meer meespreken over de huidige snelheid. Anders met veel plezier ...

Succes nog zou ik zeggen ... ik weet dat jullie je inspannen om de gebruikers hier de kans te geven om het verhaal uit 1e hand te horen, en het is dan idd teleurstellend als er niemand die kans grijpt.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Hups... daar gaan we weer. Voor deze community is het ondertussen meer dan duidelijk dat er nog serieus wat problemen zijn bij A2F, en ondanks alle schandpaal acties is hier nog maar weinig verandering in gekomen. (om beurt gaat het bij iedereen wel eens sneller om enkele dagen/weken terug tot het zoveelste diepte punt te geraken).

Het zou dan ook maar heel naief zijn als je verwacht dat wanneer je met een groepje naar A2F gaat dat het dan plotseling wel opgelost zou zijn... tenzij je natuurlijk tevreden bent met de zoveelste uitleg en beloftes dat het misschien ooit wel goed komt (maar dat je ondertussen lekker je centes moet blijven storten op hun rekening).

Het is dus duidelijk dat de mensen geen behoefte hebben aan een afvaardiging... maar wel aan een oplossing die zij na al die maanden meer dan verdienen.


r2504,

Daar geef ik jou groot gelijk in. Enkel is het ook zo dat er ondertussen MEER mensen met een goede stabiele lijn zijn, dan dat er mensen met een slechte lijn zijn. En dat die afvaardiging bij webvisie geen probleem zal oplossen weten we ook wel (die zin/reactie had ik trouwens al verwacht van u). Maar daar gaat het ook niet om. Dit is een community voorstel ... niet enkel voor de problemen, maar ook voor uitleg over een ISP, de werking ervan e.d. alsook functionele vragen.

Als dit niet kan, nodig is, dan zal dit zo blijken en zal ik mijn eigen inbreng in dit forum eens moeten herbekijken, want dan hoeft het voor mij niet meer. Als dit forum enkel kan dienen als een schandpaal wanneer er problemen zijn, en voor de rest niets ... dan zie ik er geen nut noch heil meer in om er moeite voor te doen.

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:Als dit forum enkel kan dienen als een schandpaal wanneer er problemen zijn, en voor de rest niets ... dan zie ik er geen nut noch heil meer in om er moeite voor te doen.


Moest A2F zijn initiele beloftes over unlimited zijn nagekomen dan ben ik zeker dat je hier op dit forum niets anders zou kunnen lezen dan lof, en aanbevelingen om over te stappen naar A2F. Op basis daarvan heb ik trouwens vrienden aanbevolen om A2F te nemen.

Trouwens over die MEER met goede snelheden... is dat MEER als voordien (kan moeilijk slechter), of MEER dan mensen met slechte snelheden ? Los hiervan, hoe kom je aan die cijfers dan wel ? Misschien dat A2F eens officieel kan bevestigen hoeveel percent een probleem heeft (al weten ze dat blijkbaar ook niet tenzij je zelf een TT aanmaakt... en dat doet bijlange niet iedereen).
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Mja, voor mij hoeft het allang niet meer.
Wat een bende praatjesmakers hier zeg, als jullie problemen hebben met een provider, zeg dan uw contract op. Denken jullie nu echt dat door hier te komen melken uw troubles opgelost worden? Webvisie heeft uiteraard veel fouten gemaakt, jullie reageren hierop, wat jullie goed recht is. Hierop nodigt deze provider jullie uit om bij hen langs te komen om over de problemen te discussiëren, en nog zitten jullie te zagen. Ik werk zelf bij een andere provider, en ik moet zeggen dat mijn bedrijf nooit persoonlijk een aantal mensen vanop een forum zou laten langskomen om de problemen te bespreken. Maar neen, het is makkelijker om te blijven flamen en jullie te wentelen in zelfmedelijden. Djeez mensen, er is meer dan een internetverbinding. Het is vakantie, ga op reis, ga werken, ga buiten spelen... maar PLEASE hou op met door te blijven janken over jullie oh so crappy ADSL verbinding... you've all made your point. Daarbij komt nog dat hoogstwaarschijnlijk driekwart van de klagers hier niets anders doen dan leechen... Get a life kinderen. Jullie verkloten het plezier hier voor andere gebruikers die elkaar wensen te helpen... stop met klagen en doe iets productief (liefst zo ver mogelijk weg van jullie pc).

greetz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Blijkbaar zijn er toch rare dingen :?
Sinds twee weken haal ik overal (dus niet enkel BE) snelheden die ik nooit voordien heb gehaald (400 kbyte/s) ALS mijn lijn goed is. Zolang er geen disconnect komt kan ik bijna constant die snelheid halen met een merkbare daling 's avonds en in weekends wanneer het netwerk zwaarder wordt belast. Let wel, dit geeft me dan nog altijd een mooie snelheid van ongeveer 200 kbyte waar ik nog altijd zeer tevreden mee ben. Vorige week donderdag kreeg ik na een uptime van 1 week een disconnect en weg was de snelheid. Down valt dan terug op 2 a 3 kB en up geeft een - als resultaat. Een full line reset brent dan de oplossing MAAR dan moet ik wel mijn router even afleggen als ze dat doen. Anders log ik (automatisch) te snel in. Een mail sturen naar Webvisie of TT aanmaken is het beste wat je kan doen, ze zitten er zelfs niet mee in om tweemaal line reset te doen. Waarom vertel ik dit? Hoe meer info we als klant doorspelen hoe meer problemen er opgelost kunnen raken. Deze thread heeft al diverse individuele problemen opgelost. Mensen die mijn vorige posts op het forum gelezen hebben weten dat ik (zeer) kritisch uit de hoek kan komen, zowel positief als negatief. Er is/was een duidelijke verbetering qua communicatie te merken, zowel hier als op irc. Gisterenavond was het "leuk" om te zien hoe mensen hun frustraties geuit hebben op irc. De achterliggende redenen kan ik begrijpen maar was dat nu echt zo constructief? De hulp die je kan verkrijgen wordt op die manier verwijderd ...
Deze morgen en deze namiddag paar disconnects gehad resultaat tot op heden :
Your current download speed:
1kbit/s
or
0kbyte/s Your current upload speed:
-

Hopelijk raken deze problemen ook snel opgelost want de vorige twee weken waren uitstekend (wat ook te merken is aan mijn traffiek :-D )

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2004, 13:40

het was idd een redelijk heftige discussie waarin de problemen nogmaals werden benoemd. Doch wordt het na lange tijd moeilijk voor de meeste mensen om nog constructief te denken en mee te helpen.
Ook ik ben van de mening dat klagen en zagen niet veel helpt (dat heeft zich tot nu toe al bewezen en is merkbaar aan mijn snelheid op dit moment), doch moest ik mezelf ook steeds betrappen op "klagen" daar het niet altijd even gemakkelijk is om positief te blijven. Zeker niet nadat ik een hele tijd een verkeerd signaal op mijn lijn had en dan nu terug :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 28 kbit/s or 4 kbyte/s
- Upload speed : 64 kbit/s or 8 kbyte/s
Fri Jul 9 2004 at 19:53:19 UTC+0200.
Soit, ik was kwaad maar dit wil zeker niet zeggen dat ik niet constructief wil meehelpen. 8)

Bij deze: stoppen met klagen en zagen en problemen gewoon benoemen zodat men er werk van kan maken;)

ik ben benieuwd wie volgt :idea:
:-)
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

inter schreef:Blijkbaar zijn er toch rare dingen :?
Sinds twee weken haal ik overal (dus niet enkel BE) snelheden die ik nooit voordien heb gehaald (400 kbyte/s) ALS mijn lijn goed is. Zolang er geen disconnect komt kan ik bijna constant die snelheid halen met een merkbare daling 's avonds en in weekends wanneer het netwerk zwaarder wordt belast. Let wel, dit geeft me dan nog altijd een mooie snelheid van ongeveer 200 kbyte waar ik nog altijd zeer tevreden mee ben. Vorige week donderdag kreeg ik na een uptime van 1 week een disconnect en weg was de snelheid. Down valt dan terug op 2 a 3 kB en up geeft een - als resultaat. Een full line reset brent dan de oplossing MAAR dan moet ik wel mijn router even afleggen als ze dat doen. Anders log ik (automatisch) te snel in. Een mail sturen naar Webvisie of TT aanmaken is het beste wat je kan doen, ze zitten er zelfs niet mee in om tweemaal line reset te doen. Waarom vertel ik dit? Hoe meer info we als klant doorspelen hoe meer problemen er opgelost kunnen raken. Deze thread heeft al diverse individuele problemen opgelost. Mensen die mijn vorige posts op het forum gelezen hebben weten dat ik (zeer) kritisch uit de hoek kan komen, zowel positief als negatief. Er is/was een duidelijke verbetering qua communicatie te merken, zowel hier als op irc. Gisterenavond was het "leuk" om te zien hoe mensen hun frustraties geuit hebben op irc. De achterliggende redenen kan ik begrijpen maar was dat nu echt zo constructief? De hulp die je kan verkrijgen wordt op die manier verwijderd ...
Deze morgen en deze namiddag paar disconnects gehad resultaat tot op heden :
Your current download speed:
1kbit/s
or
0kbyte/s Your current upload speed:
-

Hopelijk raken deze problemen ook snel opgelost want de vorige twee weken waren uitstekend (wat ook te merken is aan mijn traffiek :-D )

Inter


Bij mij was het dus ook zo, prachtige snelheden zolang er maar geen disconnect komt. Nu is het toch gebeurt dus jah, linereset aangevraagd en zal zien wat het morgen geeft.


KL schreef:Bij deze: stoppen met klagen en zagen en problemen gewoon benoemen zodat men er werk van kan maken;)

ik ben benieuwd wie volgt


Ik volg. Mijn probleem zijn men snelheden en disconnects :eek: Tja meer kan ik niet zeggen. Niet iedereen is een computerknobbel dus meer kan ik niet antwoorden.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

De naam van deze thread heet:

Vragen aan Webvisie

Ik ben er zeker van (of ik moet me wel heel erg vergissen) dat vragen die hier op een zakelijke manier worden gesteld ook zullen worden beantwoord.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Limburg schreef:De naam van deze thread heet:

Vragen aan Webvisie

Ik ben er zeker van (of ik moet me wel heel erg vergissen) dat vragen die hier op een zakelijke manier worden gesteld ook zullen worden beantwoord.


Zeker van? Ik niet. Ofwel duurt het een hele maand voordat je antwoord hebt. Tja dan moet het ook niet meer.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Mja, voor mij hoeft het allang niet meer.
Wat een bende praatjesmakers hier zeg, als jullie problemen hebben met een provider, zeg dan uw contract op. Denken jullie nu echt dat door hier te komen melken uw troubles opgelost worden? Webvisie heeft uiteraard veel fouten gemaakt, jullie reageren hierop, wat jullie goed recht is. Hierop nodigt deze provider jullie uit om bij hen langs te komen om over de problemen te discussiëren, en nog zitten jullie te zagen. Ik werk zelf bij een andere provider, en ik moet zeggen dat mijn bedrijf nooit persoonlijk een aantal mensen vanop een forum zou laten langskomen om de problemen te bespreken. Maar neen, het is makkelijker om te blijven flamen en jullie te wentelen in zelfmedelijden. Djeez mensen, er is meer dan een internetverbinding. Het is vakantie, ga op reis, ga werken, ga buiten spelen... maar PLEASE hou op met door te blijven janken over jullie oh so crappy ADSL verbinding... you've all made your point. Daarbij komt nog dat hoogstwaarschijnlijk driekwart van de klagers hier niets anders doen dan leechen... Get a life kinderen. Jullie verkloten het plezier hier voor andere gebruikers die elkaar wensen te helpen... stop met klagen en doe iets productief (liefst zo ver mogelijk weg van jullie pc).


Moesten jullie nu wat beter jullie job doen als ISP voor zijn klanten dan zouden wij niet moeten klagen :wink:

btw mijn speeds zijn terug beter nadat ik heb geklaagd (dus het werkt wel zo te zien ) een paar weken terug en ze hebben hun woord gehouden dus denk ik dat het terug de positieve weg opgaat met AdslFit. Nu nog de rest en dan hoeven we niet meer te klagen :-D

De speeds variëren wel in de dag maar zijn nogaltijd goed werkbaar (100kbs en max 350kbs ) voor mijn part.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Vraagje @ Webvisie/A2F

Wat doen jullie eigenlijk op een werkdag? Oplossingen zoeken? Uw voeten eraan vegen?

En waarom duurt het zolang voordat de problemen worden opgelost?

Moeten wij blijven betalen voor diensten waarvoor wij niets terug krijgen?

Krijgen wij ons geld terug voor de verloren maanden?

Krijgen wij hier ooit een antwoord op?

Greetz
Shag
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Kijk Shag, hier verwacht ik geen antwoord op te zien, maar dit bedoelde ik ook niet met 'zakelijke manier vragen stellen'.

Hoewel ik me je ergernis best kan voorstellen:
Shag schreef:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jul 10 2004 om 13:51:51 UTC+0200)

Download : 3.0 KByte/sec
Upload kan niet gemeten worden
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Eens zien als ze met uw voeten spelen of je nog op een normaal manier vragen kunt stellen ;)

Als je word behandeld als stront dan kan je ook niets anders verwachten dan zo'n vragen en uitlatingen vandaar dat ik in de situatie kan komen van Shaq en andere personen hier op UB die in hetzelfde schuiltje zitten of hebben gezeten.

Ik vraag mij af hoelang hij al zit met het probleem en waarom andere klanten wel goeie speeds hebben en direct geholpen worden ?!?!?
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Tae schreef:Ik vraag mij af hoelang hij al zit met het probleem en waarom andere klanten wel goeie speeds hebben en direct geholpen worden ?!?!?


Hier kan ik op antwoorden. Waarom wordt het niet direct verholpen? Omdat ik een grootverbruiker ben. Ze moesten maar niet komen aanpappen met hun "unlimited" abbo. Ze mogen mij de nieuwe voorwaarden toe sturen en zal ik ze tekenen, ALLEEN als ik goede snelheden krijg. Anders nooit.

Ben geabonneerd sinds februari dees jaar. En heb ondertussen maar 14 dagen kunnen genieten van de snelheden die ze eigenlijk moeten leveren. Voor de rest een kleine 100KB/s, maar ik krijg dus meer en meer snelheden die lager dan 10KB/s ligt.

En jah ik wil wel degelijk een antwoord op mijn vragen die ik gesteld heb.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Shag,

Ik ben (vind ik van mezelf) ook een grootverbruiker ... en heb geen problemen. Maarre .. even ter info .. behoor jij ook tot de categorie mensen die steen en been klagen omdat ze die 3-400 Gb hebben moeten downloaden aan 'slechts' 100kb/sec ? Of behoor jij tot de categorie die problemen hebben om te surfen en e-mail te lezen ?

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Een vraag die ik eens beantwoord wil zien door Webvisie is deze van het "smallband-achtige" fenomeen dat zich sporadisch hier en daar bij verschillende gebruikers zich voordoet. Hier zijn al voldoende meldingen geweest door verschillende A2F gebruikers die niet hoger geraken dan 10 KB/s down. Dit probleem is ergens begonnen begin Juni en ik vroeg me af wat hier nu al over bekend is.

Ik heb daar al voldoende TT's voor opgemaakt, Belgacom alles laten uitmeten (lees: technieker laten afkomen en die heeft alles prima bevonden!!) , zelfs testen gedaan met een andere ADSL modem / PC's en het geeft allemaal nét hetzelfde probleem. Wetende dat er nog genoeg A2F'ers zijn met hetzelfde probleem doet mij toch vermoeden dat het probleem niet bepaald aan bekabeling/installatie ligt. Daarbij heb ik af en toe een linereset gekregen , waardoor de lijn wél fenomenaal goed werkt!

Dus na bijna 1.5 Maand verwacht ik dan wél iets meer dan een antwoord in de trend van "We zullen het onderzoeken!", TT closed. (zoals 5 dagen geleden, dat is gewoon iemand afschepen) Ik wil best geloven dat jullie dat doorgegeven hebben aan Scarlet ofzo, maar wij krijgen het gevoel dat er echt niets aan dat probleem wordt gedaan. En als ik verkeerd ben, prove me wrong. Ook al kan je mss niet alles zeggen, kan je toch bewijzen dat er effectief zaken worden ondernomen... maar na 1.5 maand ... hallo??

Dus héél graag een reactie A2F !!! :!:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Sasuke schreef:Shag,

Ik ben (vind ik van mezelf) ook een grootverbruiker ... en heb geen problemen. Maarre .. even ter info .. behoor jij ook tot de categorie mensen die steen en been klagen omdat ze die 3-400 Gb hebben moeten downloaden aan 'slechts' 100kb/sec ? Of behoor jij tot de categorie die problemen hebben om te surfen en e-mail te lezen ?

Grtz,

Sasuke


Zoals ik al eerder heb gezegd. And I quote: "Ze mogen mij de nieuwe voorwaarden toe sturen en ik zal ze tekenen maar, ALLEEN als ik goede snelheden krijg. Anders nooit."

Dus dat is dan 40GB en daarmee kan ik leven. Dus die 300 tot 400GB is voor zotten en freaks. Ik behoor tot de surf en e-mail categorie :-D

Greetz
Shag

Totally off-topic: @ A2F Als jullie hulpkracht nodig hebben, ik heb geen werk dus euhm, you get the point right :twisted: Kmoet zelfs geen loon hebben :P
Laatst gewijzigd door Shag op 10 jul 2004, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja,

Het heeft lang geduurd, heb 2 maanden aan full speed kunnen werken .. maar nu:

Code: Selecteer alles

Your current download speed:
5kbit/s
or
1kbyte/s       
Your current upload speed:
-


Whiieee ... maar zoals altijd weet ik dat dit van korte duur is ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Onlang een TT geopend, twee keer antwoord gekregen. Vandaag antwoorden ze het volgende: "bste,n dej"

Wat moet ik hieruit verstaan? A2F i'm looking at your direction :evil:
Belediging? Ondertussen al meer dan 2 uur voorbij en het is nog niet aangepast. Geen zin meer om te antwoorden op TT's? Dus ook geen zin meer om geld te ontvangen?

Yeah well! Antwoorden op onze vragen hier wordt toch niet gedaan.
RsQ

Hoe kan ik zo een full line reset aanvragen? En hoe gaat dat dan in zen werk? Ik zat in Sasuke's situatie, maanden goed, maar nu max 20 kb/sec (en dit valt nog mee lees ik hier)

Ik ben ook geen echte grootverbruiker, ik zou kunnen toekomen met 20 gb /maand bij telenet ware het niet dat ik anime download via bittorrent, wat niet gaat met 3 gb upload max/maand.

Ik zou direct hun nieuw contract tekenen, 40 gb/maand is genoeg, maar ook daar staan geen garanties in van snelheden.

@ Sasuke: Ik heb veel respect voor alles wat jij als moderator al gedaan hebt ivm deze problemen en het geduld dat je hebt met de users, ikzelf had alle flamers al deraf gegooid...
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”