Een vraag die ik eens beantwoord wil zien door Webvisie is deze van het "smallband-achtige" fenomeen dat zich sporadisch hier en daar bij verschillende gebruikers zich voordoet. Hier zijn al voldoende meldingen geweest door verschillende A2F gebruikers die niet hoger geraken dan 10 KB/s down. Dit probleem is ergens begonnen begin Juni en ik vroeg me af wat hier nu al over bekend is.
Ik heb daar al voldoende TT's voor opgemaakt, Belgacom alles laten uitmeten (lees: technieker laten afkomen en die heeft alles prima bevonden!!) , zelfs testen gedaan met een andere ADSL modem / PC's en het geeft allemaal nét hetzelfde probleem. Wetende dat er nog genoeg A2F'ers zijn met hetzelfde probleem doet mij toch vermoeden dat het probleem niet bepaald aan bekabeling/installatie ligt. Daarbij heb ik af en toe een linereset gekregen , waardoor de lijn wél fenomenaal goed werkt!
Dus na bijna 1.5 Maand verwacht ik dan wél iets meer dan een antwoord in de trend van "We zullen het onderzoeken!", TT closed. (zoals 5 dagen geleden, dat is gewoon iemand afschepen) Ik wil best geloven dat jullie dat doorgegeven hebben aan Scarlet ofzo, maar wij krijgen het gevoel dat er echt niets aan dat probleem wordt gedaan. En als ik verkeerd ben, prove me wrong. Ook al kan je mss niet alles zeggen, kan je toch bewijzen dat er effectief zaken worden ondernomen... maar na 1.5 maand ... hallo??
Dus héél graag een reactie A2F !!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)