Antwoord Belgacom op de Grote Netwerf?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Andere oplossingen zouden kunnen zijn: "G.Fast" (G.Fast is zowat de opvolger van VDSL2) in combinatie met "Vectoring 2.0" die de nog grotere crosstalk op G.Fast in vergelijking met VDSL2 nu oplost.
Da's natuurlijk wel vooral nuttig voor alles onder de 200m, maar ook voor dat probleem zijn er oplossingen zoals hier reeds aangegeven (meer ROP's en Boostboxen).

Al zijn er claims dat vectoring ('1.0') kan zorgen voor tot 150Mbit snelheden tot 400m van de ROP.

In feite zouden VDSL2 en het nieuwere G.Fast parallel moeten worden toegepast, want VDSL2 heeft meer voordeel op de lange afstand.
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 02 sep 2014, 20:05, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Of meespringen op de vrijgemaakte kabel :).
(of mag Belgacom dat niet?)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

zou de doorsnee gebruiker (of mss moet ik zeggen al de mensen die niet op het frum komen) nu echt vragen of wakker liggen om hogere snelheden,
als ik met mijn geburen daarover spreek dan is hun antwoord waarom is dat nodig !
Dus volgens mij zal er geen stormloop zijn naar Telenet gedurende die vijf jaar.
Alleen waarschijnlijk de mensen die nu al klagen dat ze een te lage snelheid halen bij Belgacom,
maar of dat de grote meerderheid is dat betwijfel ik toch.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik als IT'er zie zelfs niet in waarom ik van Belgacom naar Telenet zou overstappen (wat mij dan 50 a 75% meer zou kosten) voor wat extra snelheid waarvan ik toch amper iets merk. Bij Belgacom moet ik bovendien niet wakker liggen van het volume dat ik download want daar is het echt onbeperkt zonder zever.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

heel juist, maar jan modaal redeneert nooit als een IT'er...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Wat niet wil zeggen dat Jan Modaal achteloos is wat zijn abonnement betreft. Eerder onwetend. Een goede uitleg is vaak voldoende om Jan Modaal zijn licht aan te steken! :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Als we de komende kwartaalcijfers in het oog houden van Belgacom, zullen we wel zien of dit zo is :???:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”