Alhoewel ik tot hiertoe nog geen antwoord gekregen heb op mijn laatste mail (met speedtest attachment), moet ik zeggen dat de snelheid er goed op vooruit gegaan is ondertussen.
Enkel op piekmomenten zakt het nu naar 90 k/sec, maar voor de rest heel de dag full speed
Als het zo blijft ben ik terug tevreden!
Snelheid/Kwaliteit Versatel Always ADSL
meon schreef:Spacekiek schreef:Even met de helpdesk gebeld daarnet:
- Probs met de mailserver is normaal, ze zijn eraan bezig!
- Ivm die lange disconnects en lagere downloadsnelheden in de piekuren, zéker bellen, ze maken een dossiertje op en jij dient speedtests te sturen naar hun met de vermelding van uw doss. n° !
Ik heb vandaag een antwoord van Versatel gekregen.
Nu loopt de capaciteit van de VP bij tijden vol door de groei van gebruikers bij Versatel. Wat zij doen na de melding ontvangen te hebben op de helpdesk is deze VP upgraden. Ze doen dit niet structureel omdat ze anders veel VP's zinloos zouden upgraden.
Pro-actief handelen kan je dat echt niet noemen... je gaat mij niet vertellen dat er geen tendens zit in de groeicijfers waarmee ze ongeveer de vereiste bandbreedte binnen een maand kunnen voorspellen zodat ze op een capaciteitstekort kunnen anticiperen ?
Lijkt me een goede provider alleen vind ik de snelheid om van te janken. Als ik met adsl2fit 100 Kilobytes/s haal word ik zot. Kan natuurlijk ook zijn dat ik het nt meer gewoon ben. Wat zeg ik me nu ik ben meer gewoon. Ooh ja ben ik vergeten te vermelden dat adsl2fit tijden heeft gehad van 6 Kilobytes/s. Maar als tevreden klant van adsl2fit vind ik mijn provider toch een betere keus. Of je moet zo een van mensen zijn die 24/24 download. Eens een vraagske hoe gamed versatel eigenlijk. En wat kan je max downloaden met deze provider op een maand. Wel realistisch blijven ik download nt 24/24. Maar stel als ik 8 uur gemiddled download per dag.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Cyrus23 schreef:Eens een vraagske hoe gamed versatel eigenlijk?
Zeker niet slecht, ik game trouwens veel online en men ping schommelt meestal tussen de 30 en 50 op degelijke servers. Het gaat ,voor mij toch, even goed als bij Skynet.
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Gamen is idd niet slecht, ik zet regelmatig een UT2004 serverke op en ik moet er echt niet naar kijken ... upload is sowiezo al unlimited. Pings zijn heel goed te noemen.
Versatel heeft trouwens ook een nieuwsserver met toch een serieus aantal binary groepen. Ik probeer zelf nog te weten komen welke en wat de retentie is!
@Cyrus23: Reken zelf een beetje uit hé ... tegen 100kb/s heb je 350MB/uur ! Toch niet slecht qua leechvermogen hé
Versatel heeft trouwens ook een nieuwsserver met toch een serieus aantal binary groepen. Ik probeer zelf nog te weten komen welke en wat de retentie is!
@Cyrus23: Reken zelf een beetje uit hé ... tegen 100kb/s heb je 350MB/uur ! Toch niet slecht qua leechvermogen hé
Buster schreef:Heeft versatel een autodisconnect na bv 24 / 36 / 72 .. uur?
Naar mijn weten niet. Mss dat andere "Versatellers" dit wel hebben?
Check anders eens op de site, als het er niet staat dan zal het wel niet zijn.
Mijn plezier was van korte duur... Het is weeral hetzelfde liedje...
Ik ben het KOTSBEU nu, weeral een heel weekend met moeite boven de 50 kb/sec geraakt. Schommelt heel de tijd tussen 20 en 40 kb/sec
Ze hadden dat abonnement beter Always Less genoemd, want dat is wat ik krijg
Ik ben het KOTSBEU nu, weeral een heel weekend met moeite boven de 50 kb/sec geraakt. Schommelt heel de tijd tussen 20 en 40 kb/sec
Ze hadden dat abonnement beter Always Less genoemd, want dat is wat ik krijg
Zijn er nog mensen die momenteel constant offline gaan? Zeker al een tiental keer offline gevlogen deze avond...
'k Zal maar optimistisch blijven en hopen dat ze iets aan't fixen zijn voor mijn snelheid (lees: traagheid) zeker?
'k Zal maar optimistisch blijven en hopen dat ze iets aan't fixen zijn voor mijn snelheid (lees: traagheid) zeker?
KK schreef:Zijn er nog mensen die momenteel constant offline gaan? Zeker al een tiental keer offline gevlogen deze avond...
Yup die dag heb ik het ook voorgehad, ff gecontacteerd en geen probs meer. Tot nu toe het beste abbo dat ik ooit heb gehad