Enkel op piekmomenten zakt het nu naar 90 k/sec, maar voor de rest heel de dag full speed
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Als het zo blijft ben ik terug tevreden!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
meon schreef:Spacekiek schreef:Even met de helpdesk gebeld daarnet:
- Probs met de mailserver is normaal, ze zijn eraan bezig!
- Ivm die lange disconnects en lagere downloadsnelheden in de piekuren, zéker bellen, ze maken een dossiertje op en jij dient speedtests te sturen naar hun met de vermelding van uw doss. n° !
Ik heb vandaag een antwoord van Versatel gekregen.
Nu loopt de capaciteit van de VP bij tijden vol door de groei van gebruikers bij Versatel. Wat zij doen na de melding ontvangen te hebben op de helpdesk is deze VP upgraden. Ze doen dit niet structureel omdat ze anders veel VP's zinloos zouden upgraden.
Cyrus23 schreef:Eens een vraagske hoe gamed versatel eigenlijk?
Buster schreef:Heeft versatel een autodisconnect na bv 24 / 36 / 72 .. uur?
KK schreef:Zijn er nog mensen die momenteel constant offline gaan? Zeker al een tiental keer offline gevlogen deze avond...
'k Zal maar optimistisch blijven en hopen dat ze iets aan't fixen zijn voor mijn snelheid (lees: traagheid) zeker?