De versie : 3.7.4.61.idk, is niet de laatste update hoor! Is nog steeds de versie van nov.2008.
Hier in centrum Diest (013), nog steeds geen update, maar die komt wel....
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
grtz
Klopt, als je de decoder "power off" zet met de afstandsbediening valt(len) de stream(s) van de DSLAM weg (en je internet snelheid kan dus eventueel verhogen), de LEDjes gaan uit en de harde schijf valt stil, maar voor de rest is alles nog onder stroom.TomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
quistnix schreef:Tot nu toe 2 programmas opgenomen en ik zie er nog steed 4 anderen in de wachtlijst staan met de R van recording. So far so good thus, we will see ....
quistnix schreef:Ondertussen reeds 4 programmas opgenomen en er staan er nog 2 in de wachtlijst. Ik heb het probleem van Proximusboy nooit meegemaakt en zo te zien is er geen probleem, tenminste voor mij
Ik heb dit probleem tot nu toe nog maar één keer meegemaakt. Ik programmeer nog altijd veel (zelfs meer als ik nodig heb) om te testen of er nog annulaties gebeuren en/of een programma niet opneemt, maar so far so good. Ik blijf het in ieder geval testen.quistnix schreef:Ik heb het ook vlaggen. Had normaal iets moeten opnemen deze namiddag, is niet gebeurd én ook de nog op te nemen laatste programatie stond met een X ofte geannuleerd
20 WattTomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
Blijkbaar geloof je niet enkel TomG maar ook mezelf niet. Mag ik je Thomas noemen ?Xplod schreef:20 WattTomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).... kan dat moeilijk aannemen maar soit ... zal mij toch ook eens een Watt-meter moeten aanschaffen dan.
Bedankt voor je suggestieproximusboyke schreef:elke appart zetten en einde aflevering1 geen extra min dus op 0 zetten
aflevering 2 geen extra min op voorhand dus op 0 zetten
Die decorders werken aan geen kanten !Xplod schreef:Man man man .... wat is dat PVR menu toch traag .... pffff.
Dringend iets aan te doen dus.
Zo heb ik per ongeluk iets gewist wat ik liever had willen houden ... gewoon omdat het menu te traag reageerde op mijn commando's.
patoe schreef:Dag ieder,
Ik vind het niet mooi van BELGACOM dat ik niet schriftelijk werd verwittigd,met in detail de wijzigingen, of eventueel een erratum aan de handleiding.
Men moet het zelf maar uitzoeken !
Kan iemand me soms een link geven waar die toch ,in detail , zouden staan ?
gtjs
patoe
Kan dit maar moeilijk geloven, maar soit, als dit in de algemene voorwaarden staat, veronderstel ik dat deze ook ergens online staan. Kun je soms een link posten ?Stefken01 schreef:Belgacom wettelijk verplicht om dergelijke veranderingen te melden aan de klant !
Staat in hun algemene voorwaarden.
quistnix schreef:Kan dit maar moeilijk geloven, maar soit, als dit in de algemene voorwaarden staat, veronderstel ik dat deze ook ergens online staan. Kun je soms een link posten ?Stefken01 schreef:Belgacom wettelijk verplicht om dergelijke veranderingen te melden aan de klant !
Staat in hun algemene voorwaarden.