Wat vinden jullie van de nieuwe BelgacomTV software update ?
-
- Plus Member
- Berichten: 190
- Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
- Locatie: Diest
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Hallo,
De versie : 3.7.4.61.idk, is niet de laatste update hoor! Is nog steeds de versie van nov.2008.
Hier in centrum Diest (013), nog steeds geen update, maar die komt wel....
grtz
De versie : 3.7.4.61.idk, is niet de laatste update hoor! Is nog steeds de versie van nov.2008.
Hier in centrum Diest (013), nog steeds geen update, maar die komt wel....
grtz
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Vandaag ook update gehad (2 decoders). Het fabeltje van de modem en decoders die altijd moeten aanstaan (is te zeggen, onder stroom staan) om die updates te ontvangen, is bij deze ook ontkracht (op de 2 decoders zit tijdsklok die decoder onder stroom zet van de middag tot middernacht).
- Xplod
- Premium Member
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
- Locatie: Heusden (O-Vl.)
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Je hebt gewoon de nieuwe software gekregen tijdens de opstart van je 2 decoders.
En waarom tijdklokken gebruiken .... het spinnen van de hard-disc valt tegenwoordig stil bij inactiviteit van de decoder.
En waarom tijdklokken gebruiken .... het spinnen van de hard-disc valt tegenwoordig stil bij inactiviteit van de decoder.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Klopt, als je de decoder "power off" zet met de afstandsbediening valt(len) de stream(s) van de DSLAM weg (en je internet snelheid kan dus eventueel verhogen), de LEDjes gaan uit en de harde schijf valt stil, maar voor de rest is alles nog onder stroom.TomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
quistnix schreef:Tot nu toe 2 programmas opgenomen en ik zie er nog steed 4 anderen in de wachtlijst staan met de R van recording. So far so good thus, we will see ....
quistnix schreef:Ondertussen reeds 4 programmas opgenomen en er staan er nog 2 in de wachtlijst. Ik heb het probleem van Proximusboy nooit meegemaakt en zo te zien is er geen probleem, tenminste voor mij
Ik heb dit probleem tot nu toe nog maar één keer meegemaakt. Ik programmeer nog altijd veel (zelfs meer als ik nodig heb) om te testen of er nog annulaties gebeuren en/of een programma niet opneemt, maar so far so good. Ik blijf het in ieder geval testen.quistnix schreef:Ik heb het ook vlaggen. Had normaal iets moeten opnemen deze namiddag, is niet gebeurd én ook de nog op te nemen laatste programatie stond met een X ofte geannuleerd
- Xplod
- Premium Member
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
- Locatie: Heusden (O-Vl.)
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
20 Watt ... kan dat moeilijk aannemen maar soit ... zal mij toch ook eens een Watt-meter moeten aanschaffen dan.TomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Blijkbaar geloof je niet enkel TomG maar ook mezelf niet. Mag ik je Thomas noemen ?Xplod schreef:20 Watt ... kan dat moeilijk aannemen maar soit ... zal mij toch ook eens een Watt-meter moeten aanschaffen dan.TomG schreef:Steek maar eens een vermogenmeter voor uw decoder... als deze uitstaat.
Bij mij verbruikt ie 22W aan en 20W uit (en dat blijkt een algemeen "probleem" te zijn). Zelfs als je de HDD niet hoort (draaien).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Meting is wel al maanden geleden (nog met oude firmware, sinds enkele dagen heb ik de nieuwe op de decoders). Ik heb toen bij het uit-verbruik er echt op gelet dat ik geen HDD hoorde draaien.
Al snap ik niet hoe dat te verklaren valt: die HDD verbruikt zeker meer dan 2 Watt (gok eerder rond de 7 à 10). Wat verbruikt dan nog zoveel?
Enfin, kzal het nog es nameten met de nieuwe software.
Al snap ik niet hoe dat te verklaren valt: die HDD verbruikt zeker meer dan 2 Watt (gok eerder rond de 7 à 10). Wat verbruikt dan nog zoveel?
Enfin, kzal het nog es nameten met de nieuwe software.
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Vandaag werd Scarlet One hier geïnstalleerd, en de decoder had alreeds de nieuwe software.
Het navigeren door de menu's gaat meestal vlot, met hier en daar soms wat haperingen. De serie opnames zijn niet echt optimaal. Bijvoorbeeld bij House M.D. of The Big Bang Theory geeft hij conflicten, omdat het dubbele afleveringen zijn. Weet iemand hiervoor een oplossing? Heb momenteel het zo ingesteld, dat hij enkel de eerste aflevering opneemt, maar + 60 minuten op het einde ervan.
Het navigeren door de menu's gaat meestal vlot, met hier en daar soms wat haperingen. De serie opnames zijn niet echt optimaal. Bijvoorbeeld bij House M.D. of The Big Bang Theory geeft hij conflicten, omdat het dubbele afleveringen zijn. Weet iemand hiervoor een oplossing? Heb momenteel het zo ingesteld, dat hij enkel de eerste aflevering opneemt, maar + 60 minuten op het einde ervan.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
elke appart zetten en einde aflevering1 geen extra min dus op 0 zetten
aflevering 2 geen extra min op voorhand dus op 0 zetten
aflevering 2 geen extra min op voorhand dus op 0 zetten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Bedankt voor je suggestieproximusboyke schreef:elke appart zetten en einde aflevering1 geen extra min dus op 0 zetten
aflevering 2 geen extra min op voorhand dus op 0 zetten
Het lukt echter enkel en alleen als ik voor en na op 0 minuten zet. Vanaf dat ik bij de eerste aflevering voor 5 minuten zet, na 0 minuten, zijn er conflicten. Hetzelfde met de tweede aflevering met voor op 0 en na op 15. Ik verander dit bij Planning, dan de aflevering en dan Opties. Of versta ik je verkeerd?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
je moet eens kijken of er niog iets geprogrammeerd staat op andere zender
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 02 dec 2009, 09:54
- Locatie: sint-niklaas
hoelang duurt die update zo??
Hier al een ganse morgen aan de gang!
Hier al een ganse morgen aan de gang!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Vannacht helaas ook de upgrade gehad (zone tessenderlo). Gevolg: al mijn opnames verdwenen
Bij deze zal ik alles in het werk stellen om vanaf nu mijn opnames op een deftige manier te backuppen op mijn NAS. Lees: iets script-achtig, niet het openschroeven van de decoder om de HD aan een andere bak te hangen! Ik weet dat er hier op UB een heel interessante discussie loopt over dit, maar tips zijn altijd welkom
Bij deze zal ik alles in het werk stellen om vanaf nu mijn opnames op een deftige manier te backuppen op mijn NAS. Lees: iets script-achtig, niet het openschroeven van de decoder om de HD aan een andere bak te hangen! Ik weet dat er hier op UB een heel interessante discussie loopt over dit, maar tips zijn altijd welkom
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 02 dec 2009, 09:54
- Locatie: sint-niklaas
die update is nog bezig!
al gebeld naar de technische dienst van Belgacom,na een half uur wachten heb ik dan maar het gesprek beeindigd..
Mijn vraag is nu is dat normaal dat dit zolang duurt????
al gebeld naar de technische dienst van Belgacom,na een half uur wachten heb ik dan maar het gesprek beeindigd..
Mijn vraag is nu is dat normaal dat dit zolang duurt????
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
50 min zonder tv
update + heropstarten
update + heropstarten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 02 dec 2009, 09:54
- Locatie: sint-niklaas
Ja dan is er hier blijkbaar een probleem want het is al bezig van deze morgen laat ons zeggen 5u30!!!
- Xplod
- Premium Member
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
- Locatie: Heusden (O-Vl.)
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Man man man .... wat is dat PVR menu toch traag .... pffff.
Dringend iets aan te doen dus.
Zo heb ik per ongeluk iets gewist wat ik liever had willen houden ... gewoon omdat het menu te traag reageerde op mijn commando's.
Dringend iets aan te doen dus.
Zo heb ik per ongeluk iets gewist wat ik liever had willen houden ... gewoon omdat het menu te traag reageerde op mijn commando's.
-
- Member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
Die decorders werken aan geen kanten !Xplod schreef:Man man man .... wat is dat PVR menu toch traag .... pffff.
Dringend iets aan te doen dus.
Zo heb ik per ongeluk iets gewist wat ik liever had willen houden ... gewoon omdat het menu te traag reageerde op mijn commando's.
Het is een hele opgave als je een film bij Belgacom wild huren dat ik er ineens niet aan begin.
De menu's zijn gewoonweg niet te doen,ik zit dan ook af te tellen om dit ding buiten te kieperen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Klopt! Ik heb ook de indruk dat het PVR menu een stuk trager geworden is...
Vroeger was het niet flitsend snel, maar voor mij ook niet echt té traag; ik ondervond niet echt problemen. Sinds de update overkomt het me nu wel vaker dat ik door de traagheid al enkele keren op dezelfde toets gedrukt heb vooraleer er beweging komt op het scherm... (en ik denk niet dat mijn "knop-druk-snelheid" drastisch omhoog gegaan is )
Vroeger was het niet flitsend snel, maar voor mij ook niet echt té traag; ik ondervond niet echt problemen. Sinds de update overkomt het me nu wel vaker dat ik door de traagheid al enkele keren op dezelfde toets gedrukt heb vooraleer er beweging komt op het scherm... (en ik denk niet dat mijn "knop-druk-snelheid" drastisch omhoog gegaan is )
Dag ieder,
Vraagje over de nieuwe update:
Vroeger wanneer ik opnam ,zonder dat de tv op stond ,brandde er een rood lampje.
Opname gedaan: rood lampje was uit en decoder bleef af staan.
Nu met de nieuwe update brandt er een rood lampje en een blauw met " eRR".
Maar nu wanneer het opnemen gedaan is gaat het rood lichtje en het blauw uit ,MAAR DE DECODER GAAT WEER AAN MET EEN BLAUW LAMPJE VAN EEN KANAAL EN HET GROEN LED LAMPJE VAN "AAN."
Dus de decoder zet zich, na het opnemen, ongevraagd weer op.
Is dat bij jullie ook zo ?
Weet iemand een oplossing omdat hij zich niet opnieuw zou aan zetten ?
Nog een prettige dag .
PATOE
Vraagje over de nieuwe update:
Vroeger wanneer ik opnam ,zonder dat de tv op stond ,brandde er een rood lampje.
Opname gedaan: rood lampje was uit en decoder bleef af staan.
Nu met de nieuwe update brandt er een rood lampje en een blauw met " eRR".
Maar nu wanneer het opnemen gedaan is gaat het rood lichtje en het blauw uit ,MAAR DE DECODER GAAT WEER AAN MET EEN BLAUW LAMPJE VAN EEN KANAAL EN HET GROEN LED LAMPJE VAN "AAN."
Dus de decoder zet zich, na het opnemen, ongevraagd weer op.
Is dat bij jullie ook zo ?
Weet iemand een oplossing omdat hij zich niet opnieuw zou aan zetten ?
Nog een prettige dag .
PATOE
- Xplod
- Premium Member
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
- Locatie: Heusden (O-Vl.)
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Ja patoe ... niet van wakker liggen .... met de huidige software idd blijkbaar normaal .... of niet normaal ... 't is maar te zien hoe je het bekijkt.
Wat jij aanhaald heb ik ook al tegengekomen.
Ik heb al iets anders meegemaakt. Na opname stond de decoder uit ... het cijfer 1 brandde nog .... van de zender uiteraard .... ook het gele HD-ledje brandde nog "en" het geluid werd nog doorgestuurd naar de TV en/of AV-ontvanger.
Na power-on op de afstandsbediening kwam de display ON en werktte alles zoals het hoorde ... bugs dus .... zal wel goed komen ... mee tijd en boterhams
Een lopend programma opnemen, ééntje dat bezig is waarvan je dus het einde niet meer kan zien omdat je weg moet ofzo ... REC-knop indrukken en starten dus ... power-off ... toont bij mij "Rec" op de display . Dit lijkt me wel OK te zijn en achteraf blijft de decoder dan ook volledig uit zoals het hoort ... ter info.
Wat jij aanhaald heb ik ook al tegengekomen.
Ik heb al iets anders meegemaakt. Na opname stond de decoder uit ... het cijfer 1 brandde nog .... van de zender uiteraard .... ook het gele HD-ledje brandde nog "en" het geluid werd nog doorgestuurd naar de TV en/of AV-ontvanger.
Na power-on op de afstandsbediening kwam de display ON en werktte alles zoals het hoorde ... bugs dus .... zal wel goed komen ... mee tijd en boterhams
Een lopend programma opnemen, ééntje dat bezig is waarvan je dus het einde niet meer kan zien omdat je weg moet ofzo ... REC-knop indrukken en starten dus ... power-off ... toont bij mij "Rec" op de display . Dit lijkt me wel OK te zijn en achteraf blijft de decoder dan ook volledig uit zoals het hoort ... ter info.
Dag ieder,
Ik vind het niet mooi van BELGACOM dat ik niet schriftelijk werd verwittigd,met in detail de wijzigingen, of eventueel een erratum aan de handleiding.
Men moet het zelf maar uitzoeken !
Kan iemand me soms een link geven waar die toch ,in detail , zouden staan ?
gtjs
patoe
Ik vind het niet mooi van BELGACOM dat ik niet schriftelijk werd verwittigd,met in detail de wijzigingen, of eventueel een erratum aan de handleiding.
Men moet het zelf maar uitzoeken !
Kan iemand me soms een link geven waar die toch ,in detail , zouden staan ?
gtjs
patoe
-
- Member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
patoe schreef:Dag ieder,
Ik vind het niet mooi van BELGACOM dat ik niet schriftelijk werd verwittigd,met in detail de wijzigingen, of eventueel een erratum aan de handleiding.
Men moet het zelf maar uitzoeken !
Kan iemand me soms een link geven waar die toch ,in detail , zouden staan ?
gtjs
patoe
Belgacom wettelijk verplicht om dergelijke veranderingen te melden aan de klant !
Staat in hun algemene voorwaarden.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Kan dit maar moeilijk geloven, maar soit, als dit in de algemene voorwaarden staat, veronderstel ik dat deze ook ergens online staan. Kun je soms een link posten ?Stefken01 schreef:Belgacom wettelijk verplicht om dergelijke veranderingen te melden aan de klant !
Staat in hun algemene voorwaarden.
-
- Member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
quistnix schreef:Kan dit maar moeilijk geloven, maar soit, als dit in de algemene voorwaarden staat, veronderstel ik dat deze ook ergens online staan. Kun je soms een link posten ?Stefken01 schreef:Belgacom wettelijk verplicht om dergelijke veranderingen te melden aan de klant !
Staat in hun algemene voorwaarden.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... mtv_nl.pdf
Puntje 7
7. Wijziging van de Dienst
De Dienst is toekomstgericht. Belgacom behoudt zich het recht voor om gelijk wanneer
niet alleen de technische eigenschappen van de Dienst, maar tevens de Modules en de
samenstelling ervan te wijzigen, met name het aantal of de aard van de aangeboden tvzenders
of de samenstelling van de catalogus Op Aanvraag. Belgacom dient de klant zo
snel mogelijk van deze wijzigingen op de hoogte te stellen, op de wijze die Belgacom
aangewezen acht. In geen geval is er op grond van deze wijzigingen een
schadevergoeding verschuldigd aan de klant.
-
- Member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
En puntje 12 is ook intersant.
12. Wijziging van het Contract
12.1. Belgacom behoudt zich het recht voor om op gelijk welk ogenblik de eigenschappen
van de Dienst of de bijbehorende contractuele voorwaarden te wijzigen. Zij maakt deze
wijzigingen bekend op de wijze die zij aangewezen acht. De publicatie van een
Versie 15.04.2008
9
mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur worden
beschouwd als aangewezen methodes voor kennisgeving.
12.2. Deze wijzigingen treden onmiddellijk in werking, tenzij het gaat om een
substantiële wijziging van de contractuele verplichtingen ten nadele van de klant of een
prijsverhoging. In deze gevallen treden de nieuwe voorwaarden 30 kalenderdagen na de
kennisgeving ervan in werking.
12.3. De klant die geen substantiële wijziging van de contractvoorwaarden in zijn nadeel
aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken, en dit ten laatste op de laatste dag
van de maand volgend op de inwerkingtreding van de wijziging. De klant die geen
prijsverhoging aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken en dit ten laatste op
de laatste dag van de maand volgend op de 1ste factuur na de inwerkingtreding van de
stijging. Die verbreking dient te worden meegedeeld via een aangetekende brief of door
het desbetreffende formulier in een verkooppunt van Belgacom te ondertekenen.
Indien de klant het Contract niet binnen voornoemde termijnen opzegt, wordt hij geacht
de nieuwe voorwaarden te hebben aanvaard. In elk geval blijven alle bedragen voor de
bestelde Modules waarvan de facturatieperiode reeds aangevat is, verschuldigd.
12. Wijziging van het Contract
12.1. Belgacom behoudt zich het recht voor om op gelijk welk ogenblik de eigenschappen
van de Dienst of de bijbehorende contractuele voorwaarden te wijzigen. Zij maakt deze
wijzigingen bekend op de wijze die zij aangewezen acht. De publicatie van een
Versie 15.04.2008
9
mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur worden
beschouwd als aangewezen methodes voor kennisgeving.
12.2. Deze wijzigingen treden onmiddellijk in werking, tenzij het gaat om een
substantiële wijziging van de contractuele verplichtingen ten nadele van de klant of een
prijsverhoging. In deze gevallen treden de nieuwe voorwaarden 30 kalenderdagen na de
kennisgeving ervan in werking.
12.3. De klant die geen substantiële wijziging van de contractvoorwaarden in zijn nadeel
aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken, en dit ten laatste op de laatste dag
van de maand volgend op de inwerkingtreding van de wijziging. De klant die geen
prijsverhoging aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken en dit ten laatste op
de laatste dag van de maand volgend op de 1ste factuur na de inwerkingtreding van de
stijging. Die verbreking dient te worden meegedeeld via een aangetekende brief of door
het desbetreffende formulier in een verkooppunt van Belgacom te ondertekenen.
Indien de klant het Contract niet binnen voornoemde termijnen opzegt, wordt hij geacht
de nieuwe voorwaarden te hebben aanvaard. In elk geval blijven alle bedragen voor de
bestelde Modules waarvan de facturatieperiode reeds aangevat is, verschuldigd.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik probeer dit zo goed mogelijk samen te vatten:
1) Belgacom dient de klant zo snel mogelijk van deze wijzigingen op de hoogte te stellen, op de wijze die Belgacom aangewezen acht.
2) Belgacom behoudt zich het recht voor om op gelijk welk ogenblik de eigenschappen van de Dienst of de bijbehorende contractuele voorwaarden te wijzigen. Zij maakt deze wijzigingen bekend op de wijze die zij aangewezen acht. De publicatie van een mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur worden beschouwd als aangewezen methodes voor kennisgeving.
3) De klant die geen substantiële wijziging van de contractvoorwaarden in zijn nadeel aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken.
Dus ik veronderstel dat Belgacom de wijzingen niet heeft bekend via bvb. een mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur. Als dit zo is, is Belgacom inderdaad in gebreke en kan punt 3) gebruikt worden.
Bedankt voor deze informatie.
1) Belgacom dient de klant zo snel mogelijk van deze wijzigingen op de hoogte te stellen, op de wijze die Belgacom aangewezen acht.
2) Belgacom behoudt zich het recht voor om op gelijk welk ogenblik de eigenschappen van de Dienst of de bijbehorende contractuele voorwaarden te wijzigen. Zij maakt deze wijzigingen bekend op de wijze die zij aangewezen acht. De publicatie van een mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur worden beschouwd als aangewezen methodes voor kennisgeving.
3) De klant die geen substantiële wijziging van de contractvoorwaarden in zijn nadeel aanvaardt, mag het Contract zonder boete verbreken.
Dus ik veronderstel dat Belgacom de wijzingen niet heeft bekend via bvb. een mededeling op de tv-interface van de Dienst of een vermelding op de factuur. Als dit zo is, is Belgacom inderdaad in gebreke en kan punt 3) gebruikt worden.
Bedankt voor deze informatie.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13592
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het forceren van de update lukt hier niet, maar ik heb dan ook niet de nieuwste decoder (en geen HD).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken