ADSL 20 NO LIMIT GOED NIEUWS

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik zou de verkoopspraatjes van Scarlet maar met een kleine korrel zout nemen. Zoals ik in een andere thread al schreef: ze blijken de gewoonte te hebben om zonder enige info (afstand tot de centrale bv. :roll: ) je bepaalde snelheden te beloven. Zo kreeg ik 12Mbps toegezegd, terwijl ik theoretisch (!) maximaal 8Mbps haal (via een perfecte ADSL2+ verbinding).

Als de prijs niet zo belachelijk laag was, zou ik "bedrog!" roepen, maar ok... :mrgreen:
ooh. shiny.
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Jelly schreef:Ik heb vandaag ook telefoontje gekregen met de vraag wat er mis gelopen was bij de registratie site.

Moet wel zeggen dat de medewerker van Scarlet zeer vriendelijk en prof. was! Zo heb ik ze zelden nog maar aan de telefoon gekregen (als hij mij al bijna kon overtuigen...)

Heb persoon vriendelijk verteld dat ik op die manier wou proberen te achterhalen welke snelheid ik kon behalen met het adsl20 abo. Met andere woorden of ik niet gewoon een adsl profiel kreeg van 4 of 6 mbit.

De persoon zelf vertelde mij dat ik zohiezo kon rekenen op een hoger profiel dan 6mbit, (hij beloofde hogere sync snelheid van minstens 10 mbit via adsl2+) Afstand tot de centrale kon hij mij spijtig genoeg niet meedelen.
Ik had dan nog wat vragen over het adsl abo met telefonie, waarvan de 100GB limiet volgens hem verdwijnt in feb.

Nu heb ik bij mijn buurman eens gaan horen (edpnet klant) wat hij vond van de actie.
Hij vertelde mij echter dat EDPnet niet in staat was om adsl2+ abo aan hem te leveren omdat hier geen adsl2+ centrale is.
Via Belgacom kunnen wij wel 2hd streams tegelijk bekijken (online controle) maar dit loopt dus over VDSL(2) en mag nog steeds niet gebruikt worden om internet te leveren.

Het ziet er zeker geen slecht internet product uit en men beloofde ook snelheid te upgraden van zodra mogelijk. Maar hoogstwaarschijnlijk komt hier via Belgacom nooit meer een adsl2+ centrale te staan aangezien er een VDSL rop 500 meter verder staat. Dus kan je ooit nog wel een hogere snelheid zien?

Toch nog even blijven afwachten, misschien dat Belgacom nu wel bereid is om binnenkort VDSL the wholesalen omdat ze dit nu ook kunnen doen aan hun zusterfirma Scarlet...


Waar woon je in Rotselaar? Want ik woon in Wezemaal, in een zijstraat van de Langestraat, pakweg 500 meter van een belgacom centrale(denkik ) ( naast bloemen mimosa )
Ik haal 12MBit ( Belgacom profiel: lage upload snelheid) )
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

cloink schreef:Ik zou de verkoopspraatjes van Scarlet maar met een kleine korrel zout nemen. Zoals ik in een andere thread al schreef: ze blijken de gewoonte te hebben om zonder enige info (afstand tot de centrale bv. :roll: ) je bepaalde snelheden te beloven. Zo kreeg ik 12Mbps toegezegd, terwijl ik theoretisch (!) maximaal 8Mbps haal (via een perfecte ADSL2+ verbinding).

Als de prijs niet zo belachelijk laag was, zou ik "bedrog!" roepen, maar ok... :mrgreen:

Heb al ondervonden dat het afhankelijk is wie je aan de lijn hebt /mailt.

Aan de telefoon zei men mij eerlijk dat ik niet op 20mbit moest rekenen waar ik woonde en schatte men de snelheid iets hoger dan 10Mbits aan de hand van de afstand van mijn afstand tot de centrale die ik hun had mee gedeeld (1110 meter, weet dit via een kennis die voor belgacom werkt) en natuurlijk mijn woonplaats. Bij DXADSL (dat als ik mij niet vergis ook over dat netwerk loopt) mailde men mij niet veel later hetzelfde.

Ik had die vraag een paar dagen voordien aan scarlet gesteld via mail - heb gebeld toen ik het gevoel had dat ik er geen antwoord op zou kunnen krijgen - en opeens konden ze dit niet meedelen desondanks de hele zak met informatie. Toen ik deze week mailde om te weten te komen wanneer men die lijn zou activeren kreeg ik het antwoord normaal 5 dagen, al was er al 10 dagen gepasseerd op het moment van schrijven :lol: Dat terwijl ik dan hier lees dat sommige mensen wel de datum krijgen als ze er om vragen.

Ik wacht nog altijd op mijn activatie (5e besteld) dus kan het nog niet mededelen wat het uiteindelijk is geworden. Ga er zelf nog vanuit dat alles hoger dan 4Mbit (wat ik bij Dommel had) plus is, kwestie van mijzelf niet al te veel teleur te moeten stellen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik ben net aangesloten door de Belgacomman, 12Mb is het resultaat op iets van een 5à600 meter van de centrale.

EDIT: Toch nog wat HEC errors in de routerstats. En heel wat meer Bit errors, alles in de downstream. Iemand een idee waaran dit kan liggen ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

"]
wam schreef:Over volume gesproken dan ik heb eergisteren mijn rekening van scarlet gekregen,
heb deze maand 61 gb gedownload en ondanks dat mijn volume meter al meer dan een week
voor het aflopen van mijn maand op onbeperkt stond heb ik toch 1 euro bij moeten betalen.

Nu ik had dat ergens van scarlet wel verwacht dus daarom dat ik ook maar 1gb meer heb verbruikt


Hij hadt gelijk!

pakliterke schreef:'k heb er gisteren op een ander nog over g'at

ceurrrix schreef:Ik ben op 20/12 naar NO LIMIT gezet .Op 12/1 heb ik een reset gekregen = nieuwe facturatieperiode.

Als ik ga kijken naar mijn download geschiedenis,van voor 12/1,dan vind ik een leeg blad.
Ik dacht een 160gb verbruikt te hebben in mijn vorige periode.
Ik wacht op mijn nieuw factuur (rond 16/1) en laat iets weten.

Volgens mijne bol komt er niks bij voor die 100 gigkens die te veel geloaded zijn :nono:

Ook ziene ik ,da'k nog altijd tegen 6mbps over de snelweg moet tuffen.


Volgens u gaan ik :mrgreen: lachen en zal ik +/- € 100 mogen bijbetalen :lol: :lol: +4 :twisted:tjes aub



wam schreef:
Maar dan is da vraag waarom ze zelf al automatisch op de dag van mijn aanvraag de volumemeter naar onbeperkt zetten?



Die telemeter direct op onbeperkt zetten ziet er nu precies uit,als een valstrik die ze gespannen hebben :?

Yep,'k heb mijne glazen bol mogen bijeen vegen vanmorgen nadat ik mijn Scarlet rekening had bekeken.

€ 112.61 is het bedrag van mijn volgende factuur maar de details (PDF) staan er nog niet bij !

Ik hoop dat ik seffens ne nuchtere uitgeslapene aan de lijn krijg.

Eerst om achter die gratis maand van mijne Peter te vragen (wacht al 3 maand)
en dan verras ik ze met die 112.61 euro rekening

We weten weer wat te doen :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik heb vanmorgen de Helpdesk gebeld omdat de lijn er gisteren heeft uitgelegen voor ongeveer 1.5 uur, maar blijkbaar was dat voor de definitieve activatie :s Ik heb dan ook ineens gevraagd hoe het zit met de limiet en die helpdesk medewerker beweerde dat je vanaf je het activatiemailtje kreeg op unlimited staat. En als je aangerekend wordt je het kan aanvechten bij de helpdesk.

Ik ben benieuwd...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Dat is goed nieuws :xmas:
Zouden ze mijne kapotte glazen bol vergoeden ? ? :angel:

Ik heb de vragen via hun formulier gesteld
Ze beloven antwoord binnen de 3 dagen.
Eens testen :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

ceurrrix schreef:Ik heb de vragen via hun formulier gesteld
Ze beloven antwoord binnen de 3 dagen.
Eens testen :wink:


Ik had vorige week de dag erna al antwoord, alleen stond hun antwoord me niet erg aan!
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Zo'n antwoord zie ik + anderen,graag komen :curt: :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Nu ze zeggen het er toch duidelijk bij aan de telefoon dat het overschakelen op onbeperkt pas volgende maand (na de reset) begint.
Als je er dan de huidige maand toch perse wil overgaan, moet je de factuur maar betalen ook.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

Hallo,
weet iemand waarom heb/zie ik die PDF met details niet op "mijn.scarlet"?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

( Domme vraag ?) heb je adobe reader geïnstalleerd ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:( Domme vraag ?) heb je adobe reader geïnstalleerd ?


Ik heb Adobe Reader, maar zie geen PDF.
Het is mijn eersre factuur, kan dat daar aan liggen?(moet nog komen mss)
B
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 jul 2008, 17:54
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Ok... Ik heb dus naar Scarlet gebeld. Waar ik een maand terug ofzo nog vrolijk te horen kreeg dat ze me automatisch zouden overschakelen op Unlimited (heb nu Scarlet One) krijg ik nu te horen dat ik het zelf moet aanvragen en dat ik ook nog expliciet de lijn bij Scarlet zou moeten nemen... I mean what the hell? :roll:

Soit. Ik ga effe uitvissen hoe ik zo'n aanvraag tot inschakeling moet omdienen (want dat dien je dan ook weer online te doen en dan zien we wel weer).
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Minder goed nieuws, vanmorgen telefonisch moeten horen dat er geen promoties niet meer zouden zijn,

:xmas: Al goed dat ik mijn vriend margaaas gisteren heb laten bestellen

en hij er de gratis activatie + gratis modem nog bij heeft.

En ik als peter een maand abonnement cadeau krijg :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
B
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 jul 2008, 17:54
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Ik heb net de ADSL 20 No Limit aangevraagd, met m'n huidige abonnement (Scarlet One 20) nog actief. Die pipo's van de klantendienst zeiden dat ik eerst het huidige diende te annuleren en dan een nieuw abo diende aan te vragen, maar dan zit ik misschien wel mooi zonder internet... Dus voorlopig heb ik ze nog allebei. Ik ga morgen es bellen om te zien of het nut heeft en anders annuleer ik die No Limit bestelling, ik snap ook niet waarom ze dr geen telefoon bij kunnen gooien als je toch de optie hebt om een lijn bij Scarlet zelf te nemen... Zever toch?

De helpdesk vertelde me ook dat ik 't online moest doen, heb ik dus gedaan, maar de radio button is fijntjes lichtgrijs (niet te selecteren) bij de optie 'abonnement wijzigen' en er staat bij dat je ineens een nieuw abo dient te nemen.

Wat is dat toch voor een gekloot?

Kan er iemand trouwens ook zeggen hoe het zit met die prijs? Er staat overal '12 maanden aan 29,95 €', dat klinkt alsof 't na het eerste jaar omhoog gaat (vergelijkbaar met de promotie van One 20 die een half jaar op 3/4 van de prijs werd gefactureerd). Iemand die daar iets meer over weet? Ik vind het maar fishy staan.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:Eerst om achter die gratis maand van mijne Peter te vragen (wacht al 3 maand)



Na sinds october een stuk of 7 keren gebeld te hebben ,

zijn ze er in geslaagd de maand cadeau bestemd voor mijn peter,

aan mij te geven.

bvanaerde schreef:Als ik het goed begrijp, is dit na de eerste betaling van de nieuwe klant. Misschien dat het daarom eventjes duurt?


Ik was de nieuwe klant,en de eerste factuur was 16 euro, ik heb ineens 16 euro betaald + 50 euro abonnementsgeld voor de 2 volgende maanden.

In de 2e reeds betaalde maand heb ik 2,66 euro extra verbruik gehad.
De maand nadien ben ik overgeschakeld naar NoLimit en rekende men mij ten onrechte 92,66 euro extra download aan die ze nadien debiteerden .

Ik betaalde ondertussen de achterstel van 2,66 euro + 2 maand NoLimit aan € 19,95 = 42,56 euro,
waardoor de lopende en de volgende periode ook betaald zijn.

En dan kreeg ik gisteren mijn peter zijn gratis maand,waar men 7 euro herinneringskost voor laattijdig betalen had van afgetrokken .
Een telefoontje naar scarlet over die herinneringskost,was rap gedaan met de medeling dat die kost al was geannuleerd,
en dat ik dat op de volgende facturen zal kunnen zien.

Factuuroverzicht :lol:

Ik zal ze eens bellen dat ze de cadeaumaand die ik nog te goed heb,maar aan mijn peter moeten geven.

Zelf ben ik dan nu nog de volgende 2 maanden zonder zorgen ,op voorwaarde dat ze het niet verknoeien :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Als ik het goed begrijp heb je dus meer betaald dan er op je factuur stond, dan vraag je om administratieve problemen hé :)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Als ik voor zes maand op reis ga en 40 euro/maand moet betalen, en ik betaal 240 euro met vermelding dat het voor de betaling van de volgende maanden is,dan,:

Joe de Mannen schreef:Als ik het goed begrijp heb je dus meer betaald dan er op je factuur stond, dan vraag je om administratieve problemen hé :)

J.


Hangt af van de bekwaamheid van hen die het moeten behandelen. :troosten:

Er staan ook Facturen bij die ik weiger te betalen als ze niet juist zijn,en er zijn verwijzingen genoeg,dat ze cracks zijn ,
in het opstellen van min of meer gecompliceerde facturen .:angel:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 18 feb 2009, 02:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

B schreef:Ik heb net de ADSL 20 No Limit aangevraagd, met m'n huidige abonnement (Scarlet One 20) nog actief. Die pipo's van de klantendienst zeiden dat ik eerst het huidige diende te annuleren en dan een nieuw abo diende aan te vragen, maar dan zit ik misschien wel mooi zonder internet... Dus voorlopig heb ik ze nog allebei. Ik ga morgen es bellen om te zien of het nut heeft en anders annuleer ik die No Limit bestelling, ik snap ook niet waarom ze dr geen telefoon bij kunnen gooien als je toch de optie hebt om een lijn bij Scarlet zelf te nemen... Zever toch?

De helpdesk vertelde me ook dat ik 't online moest doen, heb ik dus gedaan, maar de radio button is fijntjes lichtgrijs (niet te selecteren) bij de optie 'abonnement wijzigen' en er staat bij dat je ineens een nieuw abo dient te nemen.

Wat is dat toch voor een gekloot?

Kan er iemand trouwens ook zeggen hoe het zit met die prijs? Er staat overal '12 maanden aan 29,95 €', dat klinkt alsof 't na het eerste jaar omhoog gaat (vergelijkbaar met de promotie van One 20 die een half jaar op 3/4 van de prijs werd gefactureerd). Iemand die daar iets meer over weet? Ik vind het maar fishy staan.
Zo'n uitleg kreeg ik ook. Maar ze zeiden mij ook dat het ergens deze maand of volgende maand zou mogelijk worden om de oude Scarlet One 6 Unlimited abbo's om te zetten naar Scarlet One 20 No Limit. Je kan daar misschien best op wachten. Dat doe ik nu ook. Ik hoop dat het waar is. Voor mij is het niet te doen om die No Limit, maar ik wil gewoon ADSL2+ met een degelijke snelheid. Het is hier mogelijk in de straat en ik heb goeie waarden.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

B schreef:
Kan er iemand trouwens ook zeggen hoe het zit met die prijs? Er staat overal '12 maanden aan 29,95 €', dat klinkt alsof 't na het eerste jaar omhoog gaat (vergelijkbaar met de promotie van One 20 die een half jaar op 3/4 van de prijs werd gefactureerd). Iemand die daar iets meer over weet? Ik vind het maar fishy staan.


Ik heb ook zoiets aan 19,95 €/maand gedurende een jaar,
binnen een jaar bekijk en vergelijk ik hun nieuwe voorwaarden met de condities van de andere isp's,
trek mijn conclusies en handel ernaar.

= wippen of rippen :judge:



Den Optimist,: Stel dat het goedkoper wordt . :student:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
dionysos
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 dec 2008, 14:17

Hoe zit het met die capaciteitsproblemen van scarlet zijn die opgelost? of zijn er nog altijd problemen op drukke momenten?
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

dionysos schreef:Hoe zit het met die capaciteitsproblemen van scarlet zijn die opgelost? of zijn er nog altijd problemen op drukke momenten?

Ik heb nu al een kleine maand ADSL 20 No Limit, en heb nog niets gemerkt van capaciteitsproblemen in mijn regio (016-60xxxx).
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

MacE501 schreef:
dionysos schreef:Hoe zit het met die capaciteitsproblemen van scarlet zijn die opgelost? of zijn er nog altijd problemen op drukke momenten?

Ik heb nu al een kleine maand ADSL 20 No Limit, en heb nog niets gemerkt van capaciteitsproblemen in mijn regio (016-60xxxx).


idem
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Ben ook een maand geleden overgestapt van dommel naar scarlet.
Haal normaal iets van 5000 kb/s.
In de piekmomenten kan dit terugvallen tot minder dan 2000 kb/s.
Regio 050/21....
Bij dommel en bij belgacom nooit dergelijke schommelingen gehad.
dionysos
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 dec 2008, 14:17

blidi schreef:Ben ook een maand geleden overgestapt van dommel naar scarlet.
Haal normaal iets van 5000 kb/s.
In de piekmomenten kan dit terugvallen tot minder dan 2000 kb/s.
Regio 050/21....
Bij dommel en bij belgacom nooit dergelijke schommelingen gehad.

ik woon ook 050 geen scarlet voor mij dus...
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Zou het ook aan niemand meer aanraden, de prijs is laag maar de snelheidsschommelingen in de piekuren zijn er te veel aan.
Zal dus tegen het einde van het jaar opnieuw op zoek moeten gaan naar een andere isp.
Moeilijke klus in ons internetontwikkelingsland.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
ceurrrix schreef:Eerst om achter die gratis maand van mijne Peter te vragen (wacht al 3 maand)



Na sinds october een stuk of 7 keren gebeld te hebben ,

zijn ze er in geslaagd de maand cadeau bestemd voor mijn peter,

aan mij te geven.

bvanaerde schreef:Als ik het goed begrijp, is dit na de eerste betaling van de nieuwe klant. Misschien dat het daarom eventjes duurt?


Ik was de nieuwe klant,en de eerste factuur was 16 euro, ik heb ineens 16 euro betaald + 50 euro abonnementsgeld voor de 2 volgende maanden.

In de 2e reeds betaalde maand heb ik 2,66 euro extra verbruik gehad.
De maand nadien ben ik overgeschakeld naar NoLimit en rekende men mij ten onrechte 92,66 euro extra download aan die ze nadien debiteerden .

Ik betaalde ondertussen de achterstel van 2,66 euro + 2 maand NoLimit aan € 19,95 = 42,56 euro,
waardoor de lopende en de volgende periode ook betaald zijn.

En dan kreeg ik gisteren mijn peter zijn gratis maand,waar men 7 euro herinneringskost voor laattijdig betalen had van afgetrokken .
Een telefoontje naar scarlet over die herinneringskost,was rap gedaan met de medeling dat die kost al was geannuleerd,
en dat ik dat op de volgende facturen zal kunnen zien.

Factuuroverzicht :lol:

Ik zal ze eens bellen dat ze de cadeaumaand die ik nog te goed heb,maar aan mijn peter moeten geven.

Zelf ben ik dan nu nog de volgende 2 maanden zonder zorgen ,op voorwaarde dat ze het niet verknoeien :wink:
Update,:

'k zal eens wat reclame maken voor Scarlet ,want als ze doen wat ze zeggen,dan verdienen ze het.

Ik heb die Peter een berichtje mogen sturen ,:

pakliterke schreef:alee, die maand gaat op uw volgende factuur verrekend worden en de maand die ze mij,
per abuis gegeven hebben daar moet ik me niks van aantrekken en mag ik houden.
Als de klanten maar tevreden zijn,dan zijn wij ook tevreden,was het gezegde van het juffrakke,
dat ik juist aan de lijn heb gehad omdat ik moest bellen,
omdat ze bij margaaas,die ze gisteren hebben aangesloten ,
zijne gratis modem nog niet geleverd hebben en hij dus zogezegd niet op het net kan

de optimistische groetjes :wink:

ceurrrix :lol:
:banana:

Ps,: Ze hebben gisteren voor margaaas zijn deur ne put gegraven,Dommel daaruit gesleurd ,
en die vervangen door Scarlet NoLimit ,na actievatie verdubbelde zijn DL snelheid op een verouderd modempje ,
met meer dan 100 % ,en de verwachting is ,
dat met de nieuwe modem er nog een hogere snelheid zal gehaald worden.
Tussen 16 << >>19 mbps :?:
Als de nieuwe gratis modem geleverd is(datum wist men nog niet)
'k denk da ze zonder zitten
mogen we eens terugbellen om te klappen over de dagen dat we zonder modem hebben gezeten

zijn verouderd modempje kon naar het schijnt,de druk niet aan,kreeg ne atack,
en zou overleden zijn,
en margaaas zou niet meer op het internet kunnen in afwachting van blablabla......
:funny: :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
B
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 jul 2008, 17:54
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Ik heb ondertussen m'n nieuwe ADSL20 Unlimited. Ik vind het leuk dat ik er nu 1 TB per maand kan doortrekken :banana: maar langs de andere kant zijn m'n snelheden dramatisch gedaald. Ik haalde makkelijk 1,25 MBps down en 100 KBps up stabiel, en ik kon nog vlot surfen.

Die downloadsnelheid interesseert me niet zo (wat je wil raakt uiteindelijk toch wel binnen :P) maar die upload is wat anders... Ik haal nu met moeite 70 KBps en dat trekt m'n netwerk zo goed als dicht. 75 KBps kan hij niet stabiel aan, dan stuikt de snelheid in mekaar. Dat is een achteruitgang van maar even 30%... En bandbreedtetests laten op sommige momenten maximaal 800 KBps down zien (!), waar ik bij Scarlet One nog stabiel 1,25 MBps haalde. De eerste dagen op Unlimited kwam het nog een beetje in de buurt, maar ik heb ook (zoals anderen) de indruk dat de haalbare snelheden sterk variëren afhankelijk van het moment.

Maar goed. We zullen zien hoe 't evolueert - maar ik ben er niet tevreden over, en ik heb dat onding nog geen week effectief in gebruik. Dus ik denk dat ik na een jaartje ook maar ga uitkijken naar een andere ISP, want de performance van het Belgacom-netwerk is lekker ondermaats. 20/1 Mbps? My ass.

C1nder schreef:Zo'n uitleg kreeg ik ook. Maar ze zeiden mij ook dat het ergens deze maand of volgende maand zou mogelijk worden om de oude Scarlet One 6 Unlimited abbo's om te zetten naar Scarlet One 20 No Limit. Je kan daar misschien best op wachten. Dat doe ik nu ook. Ik hoop dat het waar is. Voor mij is het niet te doen om die No Limit, maar ik wil gewoon ADSL2+ met een degelijke snelheid. Het is hier mogelijk in de straat en ik heb goeie waarden.


Wel het was al aangevraagd :P. Best wel een hybride situatie nu - ik heb nu twee gebruikers-ID's, maar met maar één (mijn oude van Scarlet One) kan ik gebruiken om in te loggen op Mijn Scarlet :roll:. Best wel debiel eigenlijk - want ik denk natuurlijk 'ze geven me 'n nieuwe ID dus alles van het oude wordt buitengebonjourd dus zorg ik maar dat ik kan inloggen met m'n nieuwe id'. Vertelt de Scarlet helpdesk me doodleuk dat ik die tweede ID alléén voor m'n ADSL-login op de modem dien te gebruiken (go figure) en m'n oude ID dien te gebruiken om in te loggen op Mijn Scarlet... Jaja.

Persoonlijk vind ik die kunstgreep van Scarlet (of moet ik Belgacom zeggen) dat ze geen telefoon meer aanbieden op die Unlimited maar een beetje krom. Maar goed, ik neem aan dat dat differentiatiestrategie is :P.
DoubleD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 mar 2009, 17:16

/EDIT: Hoe toevallig ? ik zie net terug bij "status bestellingen" en ik zie dit er plots bijstaan:

Hoe ver staan we met uw bestelling van: 11 maart 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit and Mob3G Uw bestelling is goed ontvangen. detail


Waarschijnlijk heeft mijn vader telefoon gekregen van Scarlet (gistreren ook maar hij kost toen niet oppakken) en is het eindelijk geregeld... ?


Ook net comfirmatie e-mail aangehad ! komt het eindelijk in orde ?

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb op 18 Januari 2009 (werd pas 19de gezien als besteld, 18de was op een zondag) Scarlet adsl 20 unlimited besteld.

Ik heb toen géén e-mail ontvangen, als comfirmatie, enkel bij "status bestellingen" stond dit:

Hoe ver staan we met uw bestelling van: 19 januari 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit Uw bestelling wordt behandeld.


Ik heb heel lang mogen wachten, tot ik eindelijk iets hoorde van Scarlet op 19 Februari 2009 (een maand later dus!!!).

Ze vertelde me dat er iets mis was met de bestelling, omdat ik al Scarlet One 6 heb.

Ze hebben een nieuwe bestelling geplaatst, dus bij "status bestellingen" staat dit er bij:

Hoe ver staan we met uw bestelling van: 19 februari 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit and Mob3G Uw bestelling wordt behandeld.


Ze hebben mij toen gezegd, dat ik dezelfste dag nog een e-mail zou ontvangen, en de week daarna rond maandag/dinsdag een brief zou ontvangen van Scarlet, maar ik heb tot op heden nog altijd niets gezien !!!

Wat is er toch aan de hand ??? het is al bijna 19 Maart, bijna 3 maanden later na de eerste bestelling, ik ben dit wel beu aan het worden.... Het mag nu wel in orde gaan komen :evil:
DoubleD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 mar 2009, 17:16

Even melden dat alles uiteindelijk toch in orde aan het komen is ;) :beerchug: :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”