![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Als de prijs niet zo belachelijk laag was, zou ik "bedrog!" roepen, maar ok...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Waar woon je in Rotselaar? Want ik woon in Wezemaal, in een zijstraat van de Langestraat, pakweg 500 meter van een belgacom centrale(denkik ) ( naast bloemen mimosa )Jelly schreef:Ik heb vandaag ook telefoontje gekregen met de vraag wat er mis gelopen was bij de registratie site.
Moet wel zeggen dat de medewerker van Scarlet zeer vriendelijk en prof. was! Zo heb ik ze zelden nog maar aan de telefoon gekregen (als hij mij al bijna kon overtuigen...)
Heb persoon vriendelijk verteld dat ik op die manier wou proberen te achterhalen welke snelheid ik kon behalen met het adsl20 abo. Met andere woorden of ik niet gewoon een adsl profiel kreeg van 4 of 6 mbit.
De persoon zelf vertelde mij dat ik zohiezo kon rekenen op een hoger profiel dan 6mbit, (hij beloofde hogere sync snelheid van minstens 10 mbit via adsl2+) Afstand tot de centrale kon hij mij spijtig genoeg niet meedelen.
Ik had dan nog wat vragen over het adsl abo met telefonie, waarvan de 100GB limiet volgens hem verdwijnt in feb.
Nu heb ik bij mijn buurman eens gaan horen (edpnet klant) wat hij vond van de actie.
Hij vertelde mij echter dat EDPnet niet in staat was om adsl2+ abo aan hem te leveren omdat hier geen adsl2+ centrale is.
Via Belgacom kunnen wij wel 2hd streams tegelijk bekijken (online controle) maar dit loopt dus over VDSL(2) en mag nog steeds niet gebruikt worden om internet te leveren.
Het ziet er zeker geen slecht internet product uit en men beloofde ook snelheid te upgraden van zodra mogelijk. Maar hoogstwaarschijnlijk komt hier via Belgacom nooit meer een adsl2+ centrale te staan aangezien er een VDSL rop 500 meter verder staat. Dus kan je ooit nog wel een hogere snelheid zien?
Toch nog even blijven afwachten, misschien dat Belgacom nu wel bereid is om binnenkort VDSL the wholesalen omdat ze dit nu ook kunnen doen aan hun zusterfirma Scarlet...
Heb al ondervonden dat het afhankelijk is wie je aan de lijn hebt /mailt.cloink schreef:Ik zou de verkoopspraatjes van Scarlet maar met een kleine korrel zout nemen. Zoals ik in een andere thread al schreef: ze blijken de gewoonte te hebben om zonder enige info (afstand tot de centrale bv.) je bepaalde snelheden te beloven. Zo kreeg ik 12Mbps toegezegd, terwijl ik theoretisch (!) maximaal 8Mbps haal (via een perfecte ADSL2+ verbinding).
Als de prijs niet zo belachelijk laag was, zou ik "bedrog!" roepen, maar ok...
Hij hadt gelijk!wam schreef:Over volume gesproken dan ik heb eergisteren mijn rekening van scarlet gekregen,
heb deze maand 61 gb gedownload en ondanks dat mijn volume meter al meer dan een week
voor het aflopen van mijn maand op onbeperkt stond heb ik toch 1 euro bij moeten betalen.
Nu ik had dat ergens van scarlet wel verwacht dus daarom dat ik ook maar 1gb meer heb verbruikt
pakliterke schreef:'k heb er gisteren op een ander nog over g'at
Volgens u gaan ikceurrrix schreef:Ik ben op 20/12 naar NO LIMIT gezet .Op 12/1 heb ik een reset gekregen = nieuwe facturatieperiode.
Als ik ga kijken naar mijn download geschiedenis,van voor 12/1,dan vind ik een leeg blad.
Ik dacht een 160gb verbruikt te hebben in mijn vorige periode.
Ik wacht op mijn nieuw factuur (rond 16/1) en laat iets weten.
Volgens mijne bol komt er niks bij voor die 100 gigkens die te veel geloaded zijn
Ook ziene ik ,da'k nog altijd tegen 6mbps over de snelweg moet tuffen.lachen en zal ik +/- € 100 mogen bijbetalen
![]()
+4 :twisted:tjes aub
wam schreef:
Maar dan is da vraag waarom ze zelf al automatisch op de dag van mijn aanvraag de volumemeter naar onbeperkt zetten?
Ik had vorige week de dag erna al antwoord, alleen stond hun antwoord me niet erg aan!ceurrrix schreef: Ik heb de vragen via hun formulier gesteld
Ze beloven antwoord binnen de 3 dagen.
Eens testen
ceurrrix schreef:Eerst om achter die gratis maand van mijne Peter te vragen (wacht al 3 maand)
Ik was de nieuwe klant,en de eerste factuur was 16 euro, ik heb ineens 16 euro betaald + 50 euro abonnementsgeld voor de 2 volgende maanden.bvanaerde schreef:Als ik het goed begrijp, is dit na de eerste betaling van de nieuwe klant. Misschien dat het daarom eventjes duurt?
Hangt af van de bekwaamheid van hen die het moeten behandelen.Joe de Mannen schreef:Als ik het goed begrijp heb je dus meer betaald dan er op je factuur stond, dan vraag je om administratieve problemen hé
J.
Zo'n uitleg kreeg ik ook. Maar ze zeiden mij ook dat het ergens deze maand of volgende maand zou mogelijk worden om de oude Scarlet One 6 Unlimited abbo's om te zetten naar Scarlet One 20 No Limit. Je kan daar misschien best op wachten. Dat doe ik nu ook. Ik hoop dat het waar is. Voor mij is het niet te doen om die No Limit, maar ik wil gewoon ADSL2+ met een degelijke snelheid. Het is hier mogelijk in de straat en ik heb goeie waarden.B schreef:Ik heb net de ADSL 20 No Limit aangevraagd, met m'n huidige abonnement (Scarlet One 20) nog actief. Die pipo's van de klantendienst zeiden dat ik eerst het huidige diende te annuleren en dan een nieuw abo diende aan te vragen, maar dan zit ik misschien wel mooi zonder internet... Dus voorlopig heb ik ze nog allebei. Ik ga morgen es bellen om te zien of het nut heeft en anders annuleer ik die No Limit bestelling, ik snap ook niet waarom ze dr geen telefoon bij kunnen gooien als je toch de optie hebt om een lijn bij Scarlet zelf te nemen... Zever toch?
De helpdesk vertelde me ook dat ik 't online moest doen, heb ik dus gedaan, maar de radio button is fijntjes lichtgrijs (niet te selecteren) bij de optie 'abonnement wijzigen' en er staat bij dat je ineens een nieuw abo dient te nemen.
Wat is dat toch voor een gekloot?
Kan er iemand trouwens ook zeggen hoe het zit met die prijs? Er staat overal '12 maanden aan 29,95 €', dat klinkt alsof 't na het eerste jaar omhoog gaat (vergelijkbaar met de promotie van One 20 die een half jaar op 3/4 van de prijs werd gefactureerd). Iemand die daar iets meer over weet? Ik vind het maar fishy staan.
Ik heb ook zoiets aan 19,95 €/maand gedurende een jaar,B schreef:
Kan er iemand trouwens ook zeggen hoe het zit met die prijs? Er staat overal '12 maanden aan 29,95 €', dat klinkt alsof 't na het eerste jaar omhoog gaat (vergelijkbaar met de promotie van One 20 die een half jaar op 3/4 van de prijs werd gefactureerd). Iemand die daar iets meer over weet? Ik vind het maar fishy staan.
Ik heb nu al een kleine maand ADSL 20 No Limit, en heb nog niets gemerkt van capaciteitsproblemen in mijn regio (016-60xxxx).dionysos schreef:Hoe zit het met die capaciteitsproblemen van scarlet zijn die opgelost? of zijn er nog altijd problemen op drukke momenten?
idemMacE501 schreef:Ik heb nu al een kleine maand ADSL 20 No Limit, en heb nog niets gemerkt van capaciteitsproblemen in mijn regio (016-60xxxx).dionysos schreef:Hoe zit het met die capaciteitsproblemen van scarlet zijn die opgelost? of zijn er nog altijd problemen op drukke momenten?
ik woon ook 050 geen scarlet voor mij dus...blidi schreef:Ben ook een maand geleden overgestapt van dommel naar scarlet.
Haal normaal iets van 5000 kb/s.
In de piekmomenten kan dit terugvallen tot minder dan 2000 kb/s.
Regio 050/21....
Bij dommel en bij belgacom nooit dergelijke schommelingen gehad.
Update,:ceurrrix schreef:ceurrrix schreef:Eerst om achter die gratis maand van mijne Peter te vragen (wacht al 3 maand)
Na sinds october een stuk of 7 keren gebeld te hebben ,
zijn ze er in geslaagd de maand cadeau bestemd voor mijn peter,
aan mij te geven.
Ik was de nieuwe klant,en de eerste factuur was 16 euro, ik heb ineens 16 euro betaald + 50 euro abonnementsgeld voor de 2 volgende maanden.bvanaerde schreef:Als ik het goed begrijp, is dit na de eerste betaling van de nieuwe klant. Misschien dat het daarom eventjes duurt?
In de 2e reeds betaalde maand heb ik 2,66 euro extra verbruik gehad.
De maand nadien ben ik overgeschakeld naar NoLimit en rekende men mij ten onrechte 92,66 euro extra download aan die ze nadien debiteerden .
Ik betaalde ondertussen de achterstel van 2,66 euro + 2 maand NoLimit aan € 19,95 = 42,56 euro,
waardoor de lopende en de volgende periode ook betaald zijn.
En dan kreeg ik gisteren mijn peter zijn gratis maand,waar men 7 euro herinneringskost voor laattijdig betalen had van afgetrokken .
Een telefoontje naar scarlet over die herinneringskost,was rap gedaan met de medeling dat die kost al was geannuleerd,
en dat ik dat op de volgende facturen zal kunnen zien.
Factuuroverzicht
Ik zal ze eens bellen dat ze de cadeaumaand die ik nog te goed heb,maar aan mijn peter moeten geven.
Zelf ben ik dan nu nog de volgende 2 maanden zonder zorgen ,op voorwaarde dat ze het niet verknoeien
pakliterke schreef:alee, die maand gaat op uw volgende factuur verrekend worden en de maand die ze mij,
per abuis gegeven hebben daar moet ik me niks van aantrekken en mag ik houden.
Als de klanten maar tevreden zijn,dan zijn wij ook tevreden,was het gezegde van het juffrakke,
dat ik juist aan de lijn heb gehad omdat ik moest bellen,
omdat ze bij margaaas,die ze gisteren hebben aangesloten ,
zijne gratis modem nog niet geleverd hebben en hij dus zogezegd niet op het net kan
de optimistische groetjes![]()
ceurrrix
Wel het was al aangevraagdC1nder schreef:Zo'n uitleg kreeg ik ook. Maar ze zeiden mij ook dat het ergens deze maand of volgende maand zou mogelijk worden om de oude Scarlet One 6 Unlimited abbo's om te zetten naar Scarlet One 20 No Limit. Je kan daar misschien best op wachten. Dat doe ik nu ook. Ik hoop dat het waar is. Voor mij is het niet te doen om die No Limit, maar ik wil gewoon ADSL2+ met een degelijke snelheid. Het is hier mogelijk in de straat en ik heb goeie waarden.
Hoe ver staan we met uw bestelling van: 11 maart 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit and Mob3G Uw bestelling is goed ontvangen. detail
Ik heb heel lang mogen wachten, tot ik eindelijk iets hoorde van Scarlet op 19 Februari 2009 (een maand later dus!!!).Hoe ver staan we met uw bestelling van: 19 januari 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit Uw bestelling wordt behandeld.
Ze hebben mij toen gezegd, dat ik dezelfste dag nog een e-mail zou ontvangen, en de week daarna rond maandag/dinsdag een brief zou ontvangen van Scarlet, maar ik heb tot op heden nog altijd niets gezien !!!Hoe ver staan we met uw bestelling van: 19 februari 2009: Scarlet ADSL 20 No Limit and Mob3G Uw bestelling wordt behandeld.