telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ge kunt enkel uzelf hiermee in de problemen helpen hoor... Losstaand van het feit of dit al dan niet fair gespeeld wordt en het bandje effectief klopt, is het niet toegestaan om zomaar negatieve dingen te vertellen zonder er een grond voor te hebben... Een bandje dat niet kan dienen als bewijsmateriaal, dekt je daarbij niet in. Als het bandje je dan niet indekt, dan blijf je achter met .... niets! Kans is dan groot dat je een forse schadevergoeding kunt ophoesten als ze er effectief gevolg aan zouden geven.... Nu, waarom zou je al die risico's lopen? Voor beetje negatieve reclame te geven omdat je fundamenteel verontwaardigd bent over hun dienstverlening? Telenet zal geld voor advocaten beter kunnen missen als U, en de ironie is dat U ze in feite zelf nog betaald om die advocaten in te huren... Een beetje raad: bezin eer ge begint.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Goendi schreef:Tot welk doel zou je gesprekken opnemen? Als het om bewijsmateriaal gaat.... Vergeet het :)

waarom? dat mag toch als je verwittigd?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Mogen opnemen en verspreiden van opnames zijn twee verschillende zaken. In principe mag je elk gesprek opnemen, maar daarom mag je het nog niet gebruiken als bvb bewijsmateriaal of om te publiceren. Doe je dat toch, en ben je geen persoon in functie (bvb politie functionaris of onderzoeksrechter), dan riskeer je een klacht wegens laster en zul je vermoedelijk als een leugenaar bestempeld worden waarna je alsnog een schadeloosstelling mag betalen ;)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

@crew

zet dit topic onder telenet/ex-UPC
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Goendi schreef:Mogen opnemen en verspreiden van opnames zijn twee verschillende zaken. In principe mag je elk gesprek opnemen, maar daarom mag je het nog niet gebruiken als bvb bewijsmateriaal of om te publiceren. Doe je dat toch, en ben je geen persoon in functie (bvb politie functionaris of onderzoeksrechter), dan riskeer je een klacht wegens laster en zul je vermoedelijk als een leugenaar bestempeld worden waarna je alsnog een schadeloosstelling mag betalen ;)

dat over verspreiding is vrij logisch maar als je verwittigt dan mag je het toch altijd als bewijsmateriaal gebruiken (wat me ook interesseert)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

dat over verspreiding is vrij logisch maar als je verwittigt dan mag je het toch altijd als bewijsmateriaal gebruiken (wat me ook interesseert)


Tuurlijk niet. Het is niet omdat je iets verwittigt dat diegene die je verwittigd instemt als hij/zij niet protesteert.
Laatst gewijzigd door Goendi op 26 aug 2007, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
brechtvm
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:48

voor zover ik weet mag je opnemen + verspreiden indien je de toestemming hebt van beide partijen (dus in dit geval is toestemming van tegenpartij nodig)

waar knelt het schoentje dan volgens mij : je moet dit op papier hebben dacht ik, en dus geen mondelinge overeenkomst
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?


Euh... Is je woordkeuze wel terecht?
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Groupie
Volgens mij vallen _zij_ daar niet onder... :?
'k Denk dat het woord _fan_ een veel correctere omschrijving is 8) 8)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Koelreuteria schreef:Euh... Is je woordkeuze wel terecht?
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Groupie
Volgens mij vallen _zij_ daar niet onder... :?
'k Denk dat het woord _fan_ een veel correctere omschrijving is 8) 8)


Dit klopt hoor ... ik heb al menig Dommel fan al fysieke toenadering zien zoeken tot het Dommel personeel ... ;);)
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bon, als ik dus jullie redenering volg, dan kan ik zelfs hier niet op het forum zeggen dat Chiquita stinkende, rotte bananen heeft. Dit omdat Chiquita mij zou kunnen vervolgen wegens het verspreiden van negatieve en onjuiste publiciteit. Chiquita heeft helemaal geen stinkende, rotte bananen, maar ik heb het wel gezegd, dus de advocaten van Chiquita gaan mij vervolgen?

Ik heb hier bewust voor iets anders gekozen dan Internet en Belgacom/Telenet om mezelf in te dekken en het risico van een rechtzaak te minimaliseren. De kans dat Chiquita dit forum leest is quasi nihil of iemand van dit forum zou ze op de hoogte moeten stellen.

MAW... ONZIN!!!

:lol:
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

DarthDavy schreef:Bon, als ik dus jullie redenering volg, dan kan ik zelfs hier niet op het forum zeggen dat Chiquita stinkende, rotte bananen heeft. Dit omdat Chiquita mij zou kunnen vervolgen wegens het verspreiden van negatieve en onjuiste publiciteit. Chiquita heeft helemaal geen stinkende, rotte bananen, maar ik heb het wel gezegd, dus de advocaten van Chiquita gaan mij vervolgen?


Hmm... ik heb anders wel al eens een rotte stinkende Chiquita banaan gehad ... maar misschien mocht ik ze dan ook geen 2 weken laten liggen ;)
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

DarthDavy schreef:De kans dat Chiquita dit forum leest is quasi nihil of iemand van dit forum zou ze op de hoogte moeten stellen.


Chiquita zal u binnen de 5 werkdagen contacteren met een voorstel voor een minnelijke schikking :wink: :twisted:

ditCh schreef:Hmm... ik heb anders wel al eens een rotte stinkende Chiquita banaan gehad ... maar misschien mocht ik ze dan ook geen 2 weken laten liggen ;)


Bananen zijn voor oraal gebruik. :wink: :twisted:
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

jammer dat me niemand geloofde op 8 augustus :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”