Prijs overeen te komen

Neen, die is niet aan je adres gekoppeld.Goztow schreef: 24 aug 2024, 16:06 Volgens mij is die niet gekoppeld aan jouw adres en account. Maar ik denk niet dat je er veel geld zal voor krijgen.
Containerpark is gesloten op zondagAvenger 2.0 schreef: 25 aug 2024, 08:39 En 'nog te koop' of al naar het containerpark? Want kan wel een modem als backup gebruiken...
Ik zou inderdaad de box naar het containerpark doen (waardeloos).
Voor die reden had ik die in de kast liggen.Stel, je huidige Bbox3 geeft deze voormiddag de geest, waar ga je op zondagmiddag een vervangmodem vinden zodat je vanavond terug internet hebt?
Met "waardeloos" bedoelde ik financieel. De vorige keren dat hier een bbox3 in het "Te Koop" Forum werd aangeboden, is er zelfs geen enkel bod geweest.
Wanneer is dat het geval?philippe_d schreef: 25 aug 2024, 17:48 Maar inderdaad, als reserve modem nog wel bruikbaar (zolang je lijn niet werd overgezet naar "single VLAN" ?)
Dat weet ik niet of dat klopt.Maar inderdaad, als reserve modem nog wel bruikbaar (zolang je lijn niet werd overgezet naar "single VLAN" ?)